Капітальний ремонт станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
153 761 776,00 UAH
UA-2017-11-30-000059-b 9fd33e91effa48a09b19f15d4c145f0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт замовника: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа замовника: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2017 17:00
Початок аукціону: 28 грудня 2017 15:48
Очікувана вартість: 153 761 776,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 753 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, станція «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 грудня 2017 16:12
Електронний цифровий підпис
15 грудня 2017 16:11
Повідомлення учасникам.doc
15 грудня 2017 16:11
1_Додаток 2.docx
15 грудня 2017 16:11
ТД капремонт Святошин.doc
07 грудня 2017 17:59
Повідомлення учасникам.doc
07 грудня 2017 17:59
Додаток 4.docx
07 грудня 2017 17:59
Додаток 3.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 6.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 5.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 1.docx
15 грудня 2017 16:12
Електронний цифровий підпис
08 грудня 2017 16:47
Електронний цифровий підпис
07 грудня 2017 18:00
Електронний цифровий підпис
30 листопада 2017 15:38
Електронний цифровий підпис
15 грудня 2017 16:11
Повідомлення учасникам.doc
15 грудня 2017 16:11
1_Додаток 2.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 2.docx
15 грудня 2017 16:11
ТД капремонт Святошин.doc
07 грудня 2017 17:59
ТД капремонт Святошин.doc
30 листопада 2017 15:35
ТД капремонт Святошин.doc
07 грудня 2017 17:59
Повідомлення учасникам.doc
07 грудня 2017 17:59
Додаток 4.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 4.docx
07 грудня 2017 17:59
Додаток 3.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 3.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 6.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 5.docx
30 листопада 2017 15:35
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 04 грудня 2017 11:39
Дата відповіді: 06 грудня 2017 16:28
Доброго дня. Умовами документації встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка про виконання аналогічного договору будівельного підряду на будівництво об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 або ІV категорії складності. У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту, чи будуть вважатись аналогічними договори на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 або ІV категорії складності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 3.2 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво – це, нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва
ВОПРОС ПО КВАЛИФИКАЦИИ
Дата подання: 05 грудня 2017 15:35
Дата відповіді: 08 грудня 2017 16:48
Умовами документації встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надається довідка про виконання аналогічного договору будівельного підряду на будівництво об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 або ІV категорії складності. Питання: чи вважатиметься досвід виконання робіт з класом СС3 або V категорії, як аналогічний?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки клас наслідків (відповідальності) СС3 або V категорії складності для будівельних обєктів, є вищим ніж клас наслідків (відповідальності) СС2 або ІV категорії складності, відовідно, досвід виконання робіт за договором будівельного підряду на будівництво об'єкту класу наслідків (відповідальності) СС3 або V категорії складності, може бути підтвердженням досвіду виконання робіт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд" 153 688 320,00
UAH з ПДВ
153 688 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТБ Техностиль 153 750 920,70
UAH з ПДВ
153 750 920,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 11:22
sign.p7s
12 січня 2018 11:18
11. цінова пропозиція.pdf
12 січня 2018 11:18
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 січня 2018 11:18
2. Наказ_04_2017_Петренко.pdf
27 грудня 2017 11:37
sign.p7s
22 грудня 2017 11:52
7.2.Лицензия ПАТ 2015.pdf
22 грудня 2017 11:52
6.1. Довіреність.pdf
22 грудня 2017 11:52
6.1.Наказ на Петренка.pdf
22 грудня 2017 11:52
1. Умови пропозиції 15.12.pdf
22 грудня 2017 11:52
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

27 грудня 2017 10:25
КПТС349.pdf
15 грудня 2017 09:29
КП ТС347.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
Переможець 153 688 320,00
UAH з ПДВ
11 січня 2018 10:20

Документи

11 січня 2018 10:20
sign.p7s
29 грудня 2017 13:23
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
153 688 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2018 10:20
sign.p7s
29 грудня 2017 13:23
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2018 16:23
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-СМАРТТЕНДЕР.pdf укладений
01 лютого 2018 16:20
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2019 15:45
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ12 від 20.11.2019 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2019 15:44
sign.p7s зміни до договору
30 серпня 2019 18:59
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ11 від 30.08.2019 (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 18:59
sign.p7s зміни до договору
10 липня 2019 17:14
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ10 від 09.07.2019 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2019 17:12
sign.p7s зміни до договору
14 червня 2019 17:04
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ9 від 13.06.2019 (1).pdf зміни до договору
14 червня 2019 17:04
sign.p7s зміни до договору
06 червня 2019 14:43
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ8 від 05.06.2019 (1).pdf зміни до договору
06 червня 2019 14:42
sign.p7s зміни до договору
23 квітня 2019 16:37
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ7 від 22.04.2019 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2019 16:37
sign.p7s зміни до договору
05 квітня 2019 09:08
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ6 від 04.04.2019 (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2019 09:08
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 17:29
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ5 від 28.12.2018 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:29
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2018 18:38
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ4 від 20.12.2018 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2018 18:37
sign.p7s зміни до договору
27 вересня 2018 11:23
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ3 від 27.09.2018 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2018 11:23
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2018 11:49
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 2 від 19.06.2018 (1).pdf зміни до договору
19 червня 2018 11:48
sign.p7s зміни до договору
08 лютого 2018 16:30
01_001 від 30.01.2018-ПАТ КИЇВМЕТРОБУД-ДУ 1 від 07.02.2018 (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2018 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума зобов’язань Сторін на 2018 рік відповідно до «Напрямків використання бюджетних коштів КП «Київський метрополітен» на капітальний ремонт об’єктів по КПКВ 1917426 “Інші заходи у сфері електротранспорту» (спеціальний фонд) в 2018 році», затверджених 06.02.2018р. Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, складає 20 000 000,00 грн. (двадцять мільйонів гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%. В зв'язку з вищевикладеним, а також Листа №216 від 29.01.2018 ПАТ "Київметробуд", та керуючись пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни та доповнення, і викласти їх в даній Додатковій угоді. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній дркументації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума зобов"язань Сторін за Договором на 2018 рік згідно розпорядження № 346 від 06.03.2018 "Про затвердження адресного переліку обєктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаментом транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) та внесених змін до нього відповідно розпорядження №1009 від 13.05.2018 становить 83 000 000,00 грн. з ПДВ-20%.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання взятих на себе за Договором зобов'язань, керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони прийшли до згоди продовжити строк виконання зобов'язань щодо виконання Робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, відкоригувати строки виконання Робіт за Договром і внести до Договору зміни (зміна строку виконання Робіт та коригування Календарного плану виконання робіт (Додаток 2 до Договору)), без збільшення суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист Підрядника від 10.12.2018 № 553, а також у зв’язку з перерозподілом обсягів фінансування на 2018 рік, керуючись пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Договору, пунктом 8.2 розділу 8 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни до Договору, без збільшення суми визначеної у Договорі. 3.2.1. Сума зобов’язань Сторін на 2018 рік відповідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», як головному розпоряднику бюджетних коштів, та внесених змін до нього розпорядженням від 11.12.2018 №2237, складає 130 206 010,00 грн. (сто тридцять мільйонів двісті шість тисяч десять грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань Сторін збільшується на 47 206 010,00 грн. В зв'язку з вищевикладеним, Сторони прийшли до згоди відкоригувати строки виконання робіт за Договором до 30 червня 2019 року та продовжити дію Договору до 31.12.2019року. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з перерозподілом обсягів фінансування на 2018 рік, керуючись пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору, Сторони прийшли до згоди внести до Договору наступні зміни. Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2018 рік відповідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», як головному розпоряднику бюджетних коштів, та внесених змін до нього розпорядженням від 21.12.2018 №2324, складає 105 531 737,00 грн (сто п’ять мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча сімсот тридцять сім гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань зменшується на 24 674 273,00 грн. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. В зв’язку з перерозподілом обсягів фінансування на 2018 рік, керуючись пунктами 4.1, 4.2 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору, Сторони прийшли до згоди внести до Договору наступні зміни. Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2018 рік відповідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», як головному розпоряднику бюджетних коштів, та внесених змін до нього розпорядженням від 21.12.2018 №2324, складає 105 531 737,00 грн (сто п’ять мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча сімсот тридцять сім гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань зменшується на 24 674 273,00 грн. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2019 рік відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та, враховуючи витрати на утримання служби Замовника, складає 24 262 226, 36 грн. (двадцять чотири мільйони двісті шістдесят дві тисячі двісті двадцять шість гривень 36 копійок), з урахуванням ПДВ 20%. Сторони прийшли до згоди відкоригувати Календарний план виконання Робіт (Додаток 2 до Договору), остання редакція якого викладена в Додатку 1 до Додаткової угоди №4 від 20.12.2018 та викласти змінену редакцію Календарного плану виконання Робіт, як невід’ємну частину Договору, в редакції Додатку 1 до даної Додаткової угоди до Договору. Відповідно до затвердженого розпорядження КМДА від 13.03.2019 №427, керуючись пунктами 4.1, 4.2, 4.3 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11, Сторони прийшли до згоди внести зазначені зміни до Договору. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю, а також враховуючи лист Підрядника від 18.04.2019 №288 та керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни та доповнення до Договору, а саме: 1. Доповнити п.4.5 розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши його в такій редакції: «4.5. Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 20% від суми Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Договору, за умови наявності коштів відповідного цільового призначення на рахунку Замовника та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата здійснюється у розмірі та порядку, передбаченому бюджетним законодавством України, та використовується на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів». 2. Доповнити підпункт 6.3.18 п.6.3 розділу 6 «Права та обов’язки сторін» Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3.18. Використати одержану попередню оплату від Замовника, що обумовлено в п.4.5 Договору, на придбання та постачання необхідних матеріальних ресурсів (матеріалів, конструкцій, виробів) для виконання Робіт». 3. В розділ 13 «Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін» Договору в частині реквізитів Підрядника, додати рахунок Державної казначейської служби України. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку зі збільшенням розміру бюджетного фінансування на поточний бюджетний період (2019 рік) - у відповідності до доведених планових показників відповідних цільових бюджетних призначень та в зв’язку з виробничою необхідністю, керуючись пунктами 4.1, 4.2, 4.3 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, внести до нього відповідні зміни. Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2019 рік відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», із змінами, внесеними Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 №948, складає 48148635,96 грн (сорок вісім мільйонів сто сорок вісім тисяч шістсот тридцять п’ять гривень 96 копійок), з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань Сторін збільшується на 23886409,60 грн в порівнянні з розміром суми зобов’язань, визначеним Додатковою угодою від 04.04.2019 №6. Також враховуючи, що протягом першого півріччя 2019 року були відсутні бюджетні кошти відповідного цільового призначення в повному обсязі, що унеможливило виконати роботи з капітального ремонту у встановлений термін, Сторони прийшли до згоди відкоригувати термін виконання робіт, а саме продовжити до 31 серпня 2019 року. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку зі збільшенням розміру бюджетного фінансування на поточний бюджетний період (2019 рік) - у відповідності до доведених планових показників відповідних цільових бюджетних призначень та в зв’язку з виробничою необхідністю, керуючись пунктами 4.1, 4.2, 4.3 розділу 4 Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, внести до нього зміни. Визначити суму зобов’язань Сторін за Договором на 2019 рік відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», із змінами, внесеними Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 №948, що складає 48 156 583,00 грн (сорок вісім мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%. Також враховуючи, що протягом першого півріччя 2019 року були відсутні бюджетні кошти відповідного цільового призначення в повному обсязі, що унеможливило виконати роботи з капітального ремонту у встановлений термін, Сторони прийшли до згоди відкоригувати термін виконання робіт, а саме продовжити до 31 серпня 2019року. Сторони домовились вважати Додаткову угоду від 05.06.2019 №8 до Договору такою, що втратила чинність з моменту набуття чинності даною Додатковою угодою. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання робіт виявлені додаткові обсяги робіт та витрат, характер і методи виконання яких не могли бути точно визначені при проектуванні та уточнилися в процесі виконання ремонтних робіт, які необхідно виконати при капітальному ремонті. Сторони, враховуючи обсяг фактично виконаних робіт, що підтверджується експертною оцінкою (позитивна) від 04.03.2019 № 142/е/19, керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору, прийшли до згоди,не змінюючи вартість робіт (суму Договору), відкоригувати Договірну ціну (Додаток 3 до Договору) та викласти її, як невід’ємну частину Договору, в редакції Додатку 1 до даної Додаткової угоди. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. Решта пунктів залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю з метою доведення до відповідних показників передбачених проектом виконання робіт «Капітальний ремонт станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену» (далі - Роботи) згідно Договору від 30.01.2018 №01/001 (далі - Договір) укладеного між ПАТ «Київметробуд» (далі - Підрядник) та КП «Київський метрополітен», враховуючи лист Підрядника від 27.08.2018 №673, щодо необхідності виконання додаткових обсягів робіт, які виникли у процесі демонтажних робіт прихованих конструкцій, та не були передбачені проектною документацією, з дотримання технологічних процесів та якості, виникла потреба в подовженні терміну виконання Робіт згідно Договору до 31.10.2019, відповідно до підписаного Договору від 15.06.2019 №518-ДБМ-19 на виконання робіт по об’єкту з «Капітальний ремонт станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену (коригування проекту)», які не були передбачені основним Договором, термін виконання якого до 31.10.2019. Керуючись пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 Договору, Сторони дійшли згоди відкоригувати термін виконання Робіт за Договором та викласти їх в даній Додатковій угоді. Вищезазначені зміни та доповнення не суперечать тендерній документації проведеної закупівлі. Сума Договору після внесення змін до Договору 153 688 320,00 грн. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно листа від 18.10.2019 №872 ПАТ "Київметробуд" про зміну банківських реквізитів, а також на виконання постанови НБУ від 28.12.2018 №162 Сторони прийшли до згоди внести зміни до розділу 13 "Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін". Відповідно до пункиу 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовились відкорегувати строки виконання робіт за Договором, а саме до 20 грудня 2019 року. Сума Договору після внесення змін до Договору 153 688 320,00 грн. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 01/001
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку