Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новорічні солодкі подарунки
Очікувана вартість
257 500,00 UAH
UA-2017-11-29-003623-c ● e7afdcf94d89498eb7235bf3d4855ab1
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління у справах сім''ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501606 |
Вебсайт: | http://desn.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Михайлюк Віта Юріївна ,380445465406 drda_sms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2017 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2017 12:33 |
Очікувана вартість: | 257 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Подарунок новорічний, міцна картонна упаковка (бажано туба або пенал із металізованого картону), фабрична розфасовка (бажано). Упаковка має бути прикрашена різдвяною українською або європейською тематикою. Подарунок має містити маркування, що відповідає діючому законодавству України. Обов`язковою умовою є наявність санітарно-гігієнічного висновку на новорічний подарунок та інших документів, що підтверджують безпеку харчових продуктів, згідно діючого законодавства України та має містити сертифікат відповідно готового виробу,- шоколадні. Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі. Маса нетто не менше 365г. Доставка та розвантаження здійснюється силами та за рахунок постачальника. Доставка товару буде здійснюватись на кілька адрес. Обов’язкове вкладення у подарунок у вигляді новорічної листівки із запропонованою символікою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4292 упаковка
Новорічні солодкі подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, Київ, Київ, проспект Маяковського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
—
19 грудня 2017
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2017 17:45 |
Оголошення Новорічні подарунки.docx | |
29 листопада 2017 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2017 17:21 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3407305326
Дата подання: 16 грудня 2017 20:07
Неправомірна дискваліфікація
Прошу скасувати неправомірну дискваліфікацію мене, як Учасника публічної закупівлі, оскільки Ви як Замовник не надали мені змоги додати документи до моєї пропозиції в період кваліфікації (що не було заборонено умовами Вашої тендерної документації). Ви не зв’язалися зі мною, а мені не вдалося зв’язатися з Вами бо контакти для зв'язку вказані Вами у тендерній документації не відповідають. Також хочу зазначити, що ваша тендерна пропозиція містить суттєві порушення, оскільки у пункті 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Ви вказуєте терміни 15-19 грудня, а можливість підписання договору настає лише через 10 днів після закінчення аукціону та обрання переможця, а це буде 26 грудня. Оскільки у протоколі про мою дискваліфікацію причиною ви вказуєте «не відповідає умовам тендерної документації», я вимагаю, щоб ви спочатку оцінили мою пропозицію на відповідність а лише потім приймали рішення. У моїй пропозиції склад подарунку на 100% складається з шоколадних цукерок, що підтверджується документами доданими нижче. Тому я вимагаю скасування Вашого рішення про мою дискваліфікацію, як неправомірного. Також вважаю за необхідне попередити, що в разі неприйняття Вами адекватних, законних дій, я буду вимушена звернутися до антимонопольного комітету, що автоматично заблокує закупівлю до прийняття рішення комітетом, і тоді діти можуть не встигнути отримати подарунки до Нового Року, чого б не хотілося.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2017 13:49
Управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Управління) Вашу скаргу розглянуто.
Тендерна пропозиція повинна складатися з документів, перелік яких надано в Тендерній документації. Вами були надані довідка про те, що Ви не укладали такі договори і не маєте відгуків, витяг з реєстру платника єдиного податку та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документи Ви додали 16.12.2017 о 20:07 після визначення переможця і Вашої дискваліфікації.
Умови проведення закупівлі визначені тендерною документацією і замовник не може вчиняти дії які не передбачені тендерною документацією і ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція повинна складатися з документів, перелік яких надано в Тендерній документації. Вами були надані довідка про те, що Ви не укладали такі договори і не маєте відгуків, витяг з реєстру платника єдиного податку та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документи Ви додали 16.12.2017 о 20:07 після визначення переможця і Вашої дискваліфікації.
Умови проведення закупівлі визначені тендерною документацією і замовник не може вчиняти дії які не передбачені тендерною документацією і ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214704552
Дата подання: 17 грудня 2017 14:55
Оскарження результату закупівлі
Управління у справах сім''ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено про проведення тендеру на закупівлю "новорічних солодких подарунків" на майданчику публічних закупівель "Прозоро": UA-2017-11-29-003623-c
Цей тендер було оголошено замість відміненого напередодні тендеру за тими ж параметрами (Ідентифікатор тендеру UA-2017-11-15-002151-a ). Як було вказано ; "Причина відміни
Виявлено наявність технічної помилки, а саме- статус закупівлі встановлений як допороговий, проте вартість предмета закупівлі перевищує 200,0 тис. грн.". Так, як уточнюючі запитання, які виникали було ще задано ( і отримано на них відповіді) під час першого (скасованого) тендеру, то при повторному оголошенні тендеру при тих же параметрах і тому ж предмету закупівлі питань вже не залавалось.
І одним з перших запитань було запитання від одного з учасників: "Щодо складу цукерок: вміст какао-продуктів, сухого молочного залишку та какао-масла, еквівалентів какао-масла, має відповідати вимогам , які зазначені у наказі №157 від 13.04.2016 р. Міністерства Аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду», згідно п.14 якого : «шоколад у порошку - харчовий продукт, який складається із суміші какао-порошку та цукру, в якому вміст какао-порошку має бути не менше ніж 32 %». Тобто без продуктів переробки какао-бобів не буває шоколаду. Чи правильно вас розуміти, що саме таких має бути 80% цукерок у вашому наборі? А ті пропозиції, де цій вимозі не відповідатиме склад, будуть відхилені?" і Вами було надано відповідь: "так, Ви все правильно зрозуміли".
А вже в нинішньому тендері було розмішено два документи: "Тендерна документація" та "Оголошення. Новорічні подарунки". Саме ці два документи (а не лише один із них) містять тех.вимоги до предмету закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» якого ви помилково визначаєте переможцем, в наданих документах та специфікації розглядає тільки один із зазначених документів, а саме додаток №3. При цьому, звичайно ж я маю розуміння того, що замовник не зобов'язаний бути експертом-кондитером і може бути введений в оману недобросовісним учасним. Що і має місце. Тому вважаю за необхідне вказати на ці невідповідності, що допущені або за браком знань та досвіду, або навмисно!
Серед Ваших вимог: "Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі. " Ця вимого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» було проігноровано і не виконано. Детальний аналіз пропозиції вказаного учасника надаю додатковим файлом. Виробники цукерок опис із складом своїх цукерок зобов'язані і вказують на упаковочній тарі, в якій їх поставляють. І учасник, що використовує цукерки в якості сировини, не міг не знати, що він використовує цукерки в кондитерській глазурі, видаючи їх за цукерки в шоколадній глазурі. ряд цих цукерок в своєму складі взагалі не мають какао-продуктів! І називати їх шоколадними є неправомірним, хоча в маркетингових цілях інколи використовується недобросовісними продавцями.
Вимагаю дотриматись Вами висунутих вимог і пояснень і виконати Вами ж поставлених критеріїв та скусувати помилкове рішення про визнання переможця і дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», як таку що не відповідає тех.характеристикам предмету закупівлі та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Окрім того, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» не представлено зображення варіанту упаковки та макету вкладення. Що не дає можливості їх об'єктивної оцінки.
Якби тех.вимоги предмета закупівлі дозволяли б використання цукерок, як в запропонованому наборі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», то ідентисчний набір я міг би запропонувати при загальній сумі закупівлі принаймі на 10000грн нижче, ніж прийнята вами помилково ціна.
Розгорнути
Згорнути
Цей тендер було оголошено замість відміненого напередодні тендеру за тими ж параметрами (Ідентифікатор тендеру UA-2017-11-15-002151-a ). Як було вказано ; "Причина відміни
Виявлено наявність технічної помилки, а саме- статус закупівлі встановлений як допороговий, проте вартість предмета закупівлі перевищує 200,0 тис. грн.". Так, як уточнюючі запитання, які виникали було ще задано ( і отримано на них відповіді) під час першого (скасованого) тендеру, то при повторному оголошенні тендеру при тих же параметрах і тому ж предмету закупівлі питань вже не залавалось.
І одним з перших запитань було запитання від одного з учасників: "Щодо складу цукерок: вміст какао-продуктів, сухого молочного залишку та какао-масла, еквівалентів какао-масла, має відповідати вимогам , які зазначені у наказі №157 від 13.04.2016 р. Міністерства Аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду», згідно п.14 якого : «шоколад у порошку - харчовий продукт, який складається із суміші какао-порошку та цукру, в якому вміст какао-порошку має бути не менше ніж 32 %». Тобто без продуктів переробки какао-бобів не буває шоколаду. Чи правильно вас розуміти, що саме таких має бути 80% цукерок у вашому наборі? А ті пропозиції, де цій вимозі не відповідатиме склад, будуть відхилені?" і Вами було надано відповідь: "так, Ви все правильно зрозуміли".
А вже в нинішньому тендері було розмішено два документи: "Тендерна документація" та "Оголошення. Новорічні подарунки". Саме ці два документи (а не лише один із них) містять тех.вимоги до предмету закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» якого ви помилково визначаєте переможцем, в наданих документах та специфікації розглядає тільки один із зазначених документів, а саме додаток №3. При цьому, звичайно ж я маю розуміння того, що замовник не зобов'язаний бути експертом-кондитером і може бути введений в оману недобросовісним учасним. Що і має місце. Тому вважаю за необхідне вказати на ці невідповідності, що допущені або за браком знань та досвіду, або навмисно!
Серед Ваших вимог: "Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі. " Ця вимого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» було проігноровано і не виконано. Детальний аналіз пропозиції вказаного учасника надаю додатковим файлом. Виробники цукерок опис із складом своїх цукерок зобов'язані і вказують на упаковочній тарі, в якій їх поставляють. І учасник, що використовує цукерки в якості сировини, не міг не знати, що він використовує цукерки в кондитерській глазурі, видаючи їх за цукерки в шоколадній глазурі. ряд цих цукерок в своєму складі взагалі не мають какао-продуктів! І називати їх шоколадними є неправомірним, хоча в маркетингових цілях інколи використовується недобросовісними продавцями.
Вимагаю дотриматись Вами висунутих вимог і пояснень і виконати Вами ж поставлених критеріїв та скусувати помилкове рішення про визнання переможця і дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», як таку що не відповідає тех.характеристикам предмету закупівлі та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Окрім того, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» не представлено зображення варіанту упаковки та макету вкладення. Що не дає можливості їх об'єктивної оцінки.
Якби тех.вимоги предмета закупівлі дозволяли б використання цукерок, як в запропонованому наборі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», то ідентисчний набір я міг би запропонувати при загальній сумі закупівлі принаймі на 10000грн нижче, ніж прийнята вами помилково ціна.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2017 16:35
Управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Управління) Вашу скаргу розглянуто.
Тендерним комітетом Управління були розглянуті усі пропозиції учасників та їх тендерна документація. За результатами проведеної роботи було визначено переможця шляхом голосування, яким були виконання усі умови тендерної закупівлі та надана тендерна документація.
Слід зазначити, що Управління є державною установою до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару.
Відповідно до розділу V.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної оцінки із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що критерієм оцінки пропозиції є ціна з ПДВ.
Відповідно до оголошення результатів відкритих торгів після завершення аукціону, запропонована Вами ціна є найбільшою серед усіх учасників.
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом Управління були розглянуті усі пропозиції учасників та їх тендерна документація. За результатами проведеної роботи було визначено переможця шляхом голосування, яким були виконання усі умови тендерної закупівлі та надана тендерна документація.
Слід зазначити, що Управління є державною установою до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару.
Відповідно до розділу V.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної оцінки із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що критерієм оцінки пропозиції є ціна з ПДВ.
Відповідно до оголошення результатів відкритих торгів після завершення аукціону, запропонована Вами ціна є найбільшою серед усіх учасників.
Управління надає відповідь
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214704552
Дата подання: 18 грудня 2017 21:10
Оскарження результатів закупівлі
Мною було подано скаргу 68977 з вимогою переглянути рішення про визначення переможця тендеру, як помилкове. Замовник проігнорував як сам порядок розгляду скарги/вимоги так і її суть. До звернення в АМК наполягаю на усуненні порушень, а саме. Розгляд скарги/вимоги має відбуватись не анонімно, а тендерним комітетом з оприлюдненням протоколу його рішення з цього приводу. Де протокол? Де підписи членів тендерного комітету? Де врешті решт прізвища майбутніх фігурантів звернення до прокуратури зі скаргою на протиправні дії та підозрою в злочині?
Із анонімної відповіді на скаргу/вимогу слідує, що замовник ПІДТВЕРДЖУЄ ним порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Адже цим законом передбачений порядок розгляду пропозицій учасників. І згідно цього Закону є неможливим розгляд моєї саме пропозиції, як пропозиції із найвищою ціною із всіх інших учасників, (що підтверджено статусом на ел.майданчику: "не розглядався") до моменту відхилення всіх інших пропозицій.. То розглядався чи ні??? Я можу погоджуватись, що організація замовника " до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару". Але тендерний комітет оголошуючи технічні вимоги предмету закупівлі, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ перевіряти пропозиції учасників на їхню відповідність. І в оприлюдненому протоколі №23 від 15.12.17 теж підтверджуються порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Це стосується як порядку розгляду пропозицій. Недопустимим є розгляд пропозиції учасника із ціною вищою до розгляду і прийняття рішення щодо пропозицій із ціною нижчою. А це не відображено в зазначеному протоколі. Що в свою чергу робить його нікчемним, як не відповідним Закону.Також невідповідає дійсності і п.8, вказаного протоколу з посиланням на ст.30. Про що я детально вказав в попередній скарзі, і що ви намагаєтесь ігнорувати. Очевидно, що в ситуації яка складається ви не зацікавлені в придбанні якісних подарунків, що відповідали б вами ж викладеним технічним вимогам до предмету закупівлі. Не цікавить вас і найнижча ціна закупівлі. Інакше вами б було розглянуто пропозиції перших двох учасників із найнижчою ціновою пропозицією. Судячи із змісту скарги одного із цих учасників цього не було зроблено Але і порушувати чинне законодавство з боку державної установи є неприпустимим. Вимагаю усунення вказаних порушень та скасування результату даного тендеру. Лишаю за собою право звернення до правоохоронних органів із заявою про ознаки злочину.
Розгорнути
Згорнути
Із анонімної відповіді на скаргу/вимогу слідує, що замовник ПІДТВЕРДЖУЄ ним порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Адже цим законом передбачений порядок розгляду пропозицій учасників. І згідно цього Закону є неможливим розгляд моєї саме пропозиції, як пропозиції із найвищою ціною із всіх інших учасників, (що підтверджено статусом на ел.майданчику: "не розглядався") до моменту відхилення всіх інших пропозицій.. То розглядався чи ні??? Я можу погоджуватись, що організація замовника " до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару". Але тендерний комітет оголошуючи технічні вимоги предмету закупівлі, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ перевіряти пропозиції учасників на їхню відповідність. І в оприлюдненому протоколі №23 від 15.12.17 теж підтверджуються порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Це стосується як порядку розгляду пропозицій. Недопустимим є розгляд пропозиції учасника із ціною вищою до розгляду і прийняття рішення щодо пропозицій із ціною нижчою. А це не відображено в зазначеному протоколі. Що в свою чергу робить його нікчемним, як не відповідним Закону.Також невідповідає дійсності і п.8, вказаного протоколу з посиланням на ст.30. Про що я детально вказав в попередній скарзі, і що ви намагаєтесь ігнорувати. Очевидно, що в ситуації яка складається ви не зацікавлені в придбанні якісних подарунків, що відповідали б вами ж викладеним технічним вимогам до предмету закупівлі. Не цікавить вас і найнижча ціна закупівлі. Інакше вами б було розглянуто пропозиції перших двох учасників із найнижчою ціновою пропозицією. Судячи із змісту скарги одного із цих учасників цього не було зроблено Але і порушувати чинне законодавство з боку державної установи є неприпустимим. Вимагаю усунення вказаних порушень та скасування результату даного тендеру. Лишаю за собою право звернення до правоохоронних органів із заявою про ознаки злочину.
Скасована
Дата: 19 грудня 2017 06:58
Причина: звернення до АМКУ
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214704552
Дата подання: 19 грудня 2017 09:16
оскарження
Замовник, керуючись частиною V, розділ 2 Тендерної документації, "У разі отримання достовірної інформації .... факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації... відхиляє тендерну пропозицію такого учасника" В попередній скарзі саме на таку невідповідність я і вказав. І надану мною інформацію ви маєте можливість перевірити. А її підтвердження ЗОБОВ'ЯЗУЄ вас скасувати власне рішення про визначення переможця.
Згідно додатку 5 ТД передбачено: "Новорічні подарунки, згідно технічних та інших вимог Замовника торгів". А в оголошенні Замовником торгів серед таких "інших вимог" значиться наступне: "Обов`язковою умовою є наявність санітарно-гігієнічного висновку на новорічний подарунок та інших документів, що підтверджують безпеку харчових продуктів, згідно діючого законодавства України та має містити сертифікат відповідно готового виробу,- шоколадні. Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі" Окрім ігнорування учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» другої частини вказаної вимоги, серед оприлюднених ним документів у складі його пропозиції відсутній "сертифікат відповідно готового виробу". Що само по собі вже є невідповідністю тех.вимогам Замовника до предмету закупівлі і достатньою підставою для відхилення пропозиції учасника.
Таким чином наполягаю на виконанні Замовником власних вимог і скасуванні рішення про визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку 5 ТД передбачено: "Новорічні подарунки, згідно технічних та інших вимог Замовника торгів". А в оголошенні Замовником торгів серед таких "інших вимог" значиться наступне: "Обов`язковою умовою є наявність санітарно-гігієнічного висновку на новорічний подарунок та інших документів, що підтверджують безпеку харчових продуктів, згідно діючого законодавства України та має містити сертифікат відповідно готового виробу,- шоколадні. Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі" Окрім ігнорування учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» другої частини вказаної вимоги, серед оприлюднених ним документів у складі його пропозиції відсутній "сертифікат відповідно готового виробу". Що само по собі вже є невідповідністю тех.вимогам Замовника до предмету закупівлі і достатньою підставою для відхилення пропозиції учасника.
Таким чином наполягаю на виконанні Замовником власних вимог і скасуванні рішення про визначення переможця.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214704552
Дата подання: 19 грудня 2017 09:25
вимога
В зв'язку з тим, що оголошений замовником тендер містить різні параметри предмета закупівлі в різних, оприлюднених документах в рамках даної закупівлі ("додаток 3" та "оголошення") і містить норму, що є неможливою до виконання фізично, а саме "Термін поставки товару: з 15.12.2017р. по 19.12.2017р. ", так, як договір поставки в рамках діючого законодавства може бути укладено не раніше 26.12.2017р
вимагаю скасування результатів даного тендеру, в зв'язку з неможливістю виправлення даних помилок
Розгорнути
Згорнути
вимагаю скасування результатів даного тендеру, в зв'язку з неможливістю виправлення даних помилок
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-11-29-003623-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3407305326
Дата подання: 19 грудня 2017 09:29
Оскарження вибору переможця
У своєму рішенні про мою дискваліфікацію Ви не конкретизуєте причин не прийняття моєї пропозиції, що є порушенням з Вашого боку. Також Ваша тендерна документація дозволяє (НЕ ЗАБОРОНЯЄ) додавання документів в період кваліфікації, але Ви позбавили мене такої можливості. Тому прошу аргументувати чому ви позбавляєте мене цієї можливості і скасувати рішення про мою дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-29-003623-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3407305326
Дата подання: 19 грудня 2017 08:29
Дата подання: 19 грудня 2017 08:29
Оскарження вибору переможця
Прошу скасувати неправомірну дискваліфікацію мене, як Учасника публічної закупівлі, оскільки Замовник не надав мені змоги додати документи до моєї пропозиції в період кваліфікації (що не було заборонено умовами тендерної документації). Замовник не зв’язався зі мною, а мені не вдалося зв’язатися з ним бо контакти для зв'язку вказані ним у тендерній документації не відповідають. Також хочу зазначити, що ваша тендерна пропозиція містить суттєві порушення, оскільки у пункті 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовник вказує терміни 15-19 грудня, а можливість підписання договору настає лише через 10 днів після закінчення аукціону та обрання переможця, а це буде 26 грудня. Оскільки у протоколі про мою дискваліфікацію причиною Замовник вказує «не відповідає умовам тендерної документації», я вимагаю, щоб Замовник спочатку оцінив мою пропозицію на відповідність а лише потім приймали рішення. У моїй пропозиції склад подарунку на 100% складається з шоколадних цукерок, що підтверджується документами доданими нижче. Тому я вимагаю скасування рішення Замовника про мою дискваліфікацію, як неправомірного.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: неправильне формулювання
Дата: 19 грудня 2017 08:33
Рішення від 21.12.17 №9010.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 14:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" |
200 007,20
UAH з ПДВ
|
149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НОВІКОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" |
257 004,96
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» |
192 109,92
UAH з ПДВ
|
192 109,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
252 584,20
UAH з ПДВ
|
252 584,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" #3407305326 |
Відхилено |
149 999,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2017 18:16
|
ФОП "НОВІКОВ ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" #3095603759 |
Відхилено |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2017 18:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» #40876792 |
Переможець |
192 109,92
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2017 19:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2017 17:57 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ст. 31 ЗУ "Про здійснення державних закупівель"-неможливості усунення порушень, які виникли через виявлення порушень законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
20 грудня 2017 17:52
|
протокол 24.pdf |