Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з охорони ЗОШ №1 м. Світловодськ
Очікувана вартість
247 000,00 UAH
UA-2017-11-29-002076-c 201dba4bceb144e18b4eedfbcaf70910
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самоляк Віктор Андрійович

380523622970 uzhkkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240718
Місцезнаходження: 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4
Контактна особа: Самоляк Віктор Андрійович
380523622970
uzhkkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2017 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 15 грудня 2017 13:50
Очікувана вартість: 247 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8760 Година
Послуга з охорони ЗОШ №1 м. Світловодськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, В. Бойка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:35
UA-2017-11-29-002076-c Проект.doc
29 листопада 2017 14:35
UA-2017-11-29-002076-c ТД.doc
29 листопада 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:35
UA-2017-11-29-002076-c Проект.doc
29 листопада 2017 14:35
UA-2017-11-29-002076-c ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка з Державної фіскальної служби України щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків
Дата подання: 29 листопада 2017 17:02
Дата відповіді: 30 листопада 2017 11:59
В частині 1 "Зміст тендерної пропозиції Учасника" Розділу ІІІ "Підготовка тендерної пропозиції" Тендерної документації вказано, що відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується оригіналом або копією довідки з Державної фіскальної служби України щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів. Даний документ підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 3 статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тому, відповідно до ст. 17 Закону, Замовник не може вимагати надання довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, на етапі подання пропозицій учасниками, та учасники не повинні надавати такий документ. Лише переможець процедури повинен підтверджувати дану підставу та надавати цей документ. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.2 ст.17 Закону Замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).
П.3 ст.17 Закону дозволяє Замовнику отримувати від Участника таку інформацію в довільній формі.
У тендерній документації зазначено, що всю інформацію надавати у довільній формі, та окремо виділено та підкреслено що: Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Тендерна документація відповідає вимогам Закону.
Назва оригіналів документів вказана для того, щоб Учасник знав які та де отримувати оригінали вразі перемоги.
інформаційна довідка про відсутність судимості
Дата подання: 29 листопада 2017 17:04
Дата відповіді: 30 листопада 2017 11:47
В частині 1 "Зміст тендерної пропозиції Учасника" Розділу ІІІ "Підготовка тендерної пропозиції" Тендерної документації вказано, що відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується (На виконання вимог встановлених ст.17 Закону надаються) інформаційною довідкою (оригінал або нотаріально засвідчену копію), яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповоноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичних осіб); такі відомості подаються на посадову особу, що підписувала та завіряла документи, які входять до складу тендерної пропозиції (окрім довіреностей та доручень). Даний документ підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме п.5 та п.6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 3 статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тому, відповідно до ст. 17 Закону, Замовник не може вимагати надання довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України про відсутність судимості на етапі подання пропозицій учасниками, та учасники не повинні надавати такий документ. Лише переможець процедури повинен підтверджувати дану підставу та надавати цей документ. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.п.6 п.1 ст.17 Закону Замовник зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо особа Учасника була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів.
П.3 ст.17 Закону дозволяє Замовнику отримувати від Участника таку інформацію в довільній формі.
У тендерній документації зазначено, що всю інформацію надавати у довільній формі, і окремо виділено та підкреслено що: Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Тендерна документація відповідає вимогам Закону
довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
Дата подання: 29 листопада 2017 17:07
Дата відповіді: 30 листопада 2017 11:43
В частині 1 "Зміст тендерної пропозиції Учасника" Розділу ІІІ "Підготовка тендерної пропозиції" Тендерної документації вказано, що відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується (На виконання вимог встановлених ст.17 Закону надаються) інформаційною довідкою - документом з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який підтверджує, що учасник не є банкрутом та не перебуває у ліквідаційній процедурі, виданий у відповідності до законодавства та датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, надрукований на папері та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. Даний документ підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме п.8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 3 статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тому, відповідно до ст. 17 Закону, Замовник не може вимагати надання довідки, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на етапі подання пропозицій учасниками, та учасники не повинні надавати такий документ. Лише переможець процедури повинен підтверджувати дану підставу та надавати цей документ. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.п.8 п.1 ст.17 Закону Замовник зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо Учасник визнаний банкрутом.
П.3 ст.17 Закону дозволяє Замовнику отримувати від Участника таку інформацію в довільній формі.
У тендерній документації зазначено, що всю інформацію надавати у довільній формі, і окремо виділено та підкреслено що: Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Тендерна документація відповідає вимогам Закону
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-29-002076-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 04 грудня 2017 10:20
Порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 247 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 3. Тендерної документації строк поставки надання послуг: 01 січня – 31 грудня 2018 року.
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 28.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-29-002076-c
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. з 01.01.2018 по 31.12.2018.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Технічне завдання» в якому наведено повний перелік об’єктів, які підлягають охороні, Замовнику необхідно забезпечити охорону об’єкту за адресою: м. Світловодськ, вулиця В.Бойка, 8. Для цього потрібен 1 цілодобовий пост охорони.
Таким чином, як що для розрахунку брати кількість постів, які будуть безпосередньо здійснювати охорону на об’єктах замовника у період надання послуг з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018,
1 цілодобовий пост (365 днів) (24 години): що складає 365*24*1= 8760 людино-годин.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин по об’єкту 1 та об’єкту 2: 247 000,00 / 8 760 ≈ 28,20 грн. з ПДВ (або в такому випадку 23,50 грн без ПДВ).
До того ж Замовником є суб’єктом комунальної (державної) власності та повинен чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України.
Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ.
Планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі у відповідності до Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік», яким визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня 2017 року повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 4,72 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +4,72 = 28,31 грн .
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 247 000,00 (з ПДВ). (28,20 грн. з ПДВ (23,50 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка як мінімум йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") та визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів у 2017 році, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися.
З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. До того ж ваші співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення.
Окрім того, вищенаведені розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 р.
У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні (14.11.2017), мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, обслуговування автотранспорту, встановлення додаткових тривожних кнопок (які вимагає замовник) та інше).
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2017 10:10
Закупівля здійснюється відповідно річного плану доведеного міським бюджетом.
Відміна Замовником торгів регулюється ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ваша вимога: усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», не підпадає під жодну з підстав вказаних у ст.31 Закону. Учасник не може втручатися у планові ціни закупівель Замовника.

Умови оплати Переможця торгів своїм працівникам – це його особистий вибір.
На теперішній час існують різні форми трудових відносин та оплати праці.
Як приклад:
У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні (14.11.2017), мінімальна заробітна плата -3723грн.
Охороняти об’єкт можуть 3 чоловіка позмінно.
а) 3723грн х 3чол.=11169грн./1місяць х 12місяців=134028грн/рік х 22% (єдиний соціальний внесок) = 163514грн х 20% (податок на додану вартість) =196217грн. – загальні витрати на заробітну плату працівникам за рік з урахуванням всіх податків.

б) Запропоновані президентом 4100грн х 3чол.=12300грн./1місяць х 12місяців = 147600грн/рік х 22% (єдиний соціальний внесок) = 180072грн х 20% (податок на додану вартість) =216086грн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "АПС-Київ"" 210 029,76
UAH з ПДВ
210 029,76
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-001" 232 140,00
UAH з ПДВ
232 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Явір-2000" 244 842,00
UAH з ПДВ
244 842,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 14:49
Проект договору.doc
14 грудня 2017 14:15
Автотранспорт.pdf
14 грудня 2017 14:15
Аналогічні договори.pdf
14 грудня 2017 14:15
Банкрутство.pdf
14 грудня 2017 14:15
Бенефіціар.pdf
14 грудня 2017 14:15
ДГ ОРЕНДА_1.PDF
14 грудня 2017 14:15
Довідка МВС.pdf
14 грудня 2017 14:15
ДовідкаДФС.pdf
14 грудня 2017 14:15
ДовідкаСТ17.pdf
14 грудня 2017 14:15
Захист довкілля.pdf
14 грудня 2017 14:15
Згода договору.pdf
14 грудня 2017 14:15
ЗУст17.pdf
14 грудня 2017 14:15
ліцензіяОхорона.pdf
14 грудня 2017 14:15
Матерільно-технічна.pdf
14 грудня 2017 14:15
наказДрозд.pdf
14 грудня 2017 14:15
Персональні дані.pdf
14 грудня 2017 14:15
Працівники.pdf
14 грудня 2017 14:15
ПротоколДрозд.pdf
14 грудня 2017 14:15
РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ЛИСТ_1.PDF
14 грудня 2017 14:15
РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ЛИСТ_2.PDF
14 грудня 2017 14:15
Розрахункова.pdf
14 грудня 2017 14:15
Статут 2017 (АПС-Кв).pdf
14 грудня 2017 14:15
Субпідряд.pdf
14 грудня 2017 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
14 грудня 2017 14:15
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

13 грудня 2017 09:05
Електронний підпис
12 грудня 2017 19:01
технічна частина.pdf
12 грудня 2017 19:01
тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2017 19:01
проект договору.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 16:30
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВ "АПС-Київ""

ПП "ОХОРОНА-001"

Приватне підприємство "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОВ "АПС-Київ""
#36251341
Переможець 210 029,76
UAH з ПДВ
20 грудня 2017 16:52

Документи

20 грудня 2017 16:51
Електронний підпис
20 грудня 2017 16:45
img214.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2017 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "АПС-Київ""
#36251341
210 029,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2017 16:51
Електронний підпис
20 грудня 2017 16:45
img214.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 15:15
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 15:14
img225.pdf укладений
11 січня 2018 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 210 029,00
UAH з ПДВ