Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Севоран (Севофлуран)
Очікувана вартість
82 980,76 UAH
UA-2017-11-29-001870-c 4a44c192a8e1490eab14a7220c17bd29
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Дехтяр

+380977801771 tender_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Контактна особа: Вікторія Дехтяр
+380977801771
tender_uoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2017 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 14:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 14:34
Очікувана вартість: 82 980,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Севоран (Севофлуран). Рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у пластикових флаконах з ковпачком системи Quik fil. Детальний опис міститься в додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 флакон
Севоран (Севофлуран). Рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у пластикових флаконах з ковпачком системи Quik fil
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2017 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:03
Оголошення.doc
29 листопада 2017 13:54
Проект договору.doc
29 листопада 2017 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:03
Оголошення.doc
29 листопада 2017 13:54
Оголошення.doc
29 листопада 2017 13:54
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-29-001870-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 01 грудня 2017 14:46
Вимога про порушення Закону "Про публічні закупівлі"
У технічних вимогах до товару Додатку 1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення), замовник зазначає наступне найменування предмету закупівлі: «Севоран (Севофлуран). Рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у пластикових флаконах з ковпачком системи Quikfil». Повідомляємо, назва «Севоран» є торговим найменуванням препарата «Севафлуран». Згідно з п.3 ч.2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Проте, положення Оголошення прямо суперечать нормі закону: міститься посилання на конкретну торговельну марку, відсутнє обгрунтування такого посилання, а специфікація не містить виразу «або еквівалент». Більше того замовник вказує, що «Аналогів та еквівалентів не пропонувати, якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі». Все вищеописане є грубим порушенням закону, оскільки є препарати, які по складу ідентичні «Севорану», також сумісні з обладнанням, яке використовує замовник.
Додатково інформуємо, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. першої ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Встановивши вищеописані дискримінаційні вимоги, замовник порушує основні та фундаментальні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо вашу увагу, що порушення законодавства про закупівлі, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З метою недопущення порушень закону, фундаментальних принципів здійснення публічних закупівель, просимо замовника внести зміни до Оголошення, а саме:
- видалити положення «Аналогів та еквівалентів не пропонувати, якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі.» у Додатку 1 Оголошення.
- після назви предмету закупівлі вставити фразу «або еквівалент» у Додатку 1 Оголошення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 12:18
Шановний Учаснику!
Відносно Вашої вимоги від 01.12.2017 року, управління повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. вищезазначеного наказу порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», наказом «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) та відповідно п. 6.2. дотримувався таких принципів здійснення закупівлі:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
П. 6.3. наказу «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
П. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-29-001870-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 13 грудня 2017 13:11
Вимога про усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Зайдекс УА» (далі – Учасник), ознайомившись з протоколом відхилення №2/5 від 12 грудня 2017 року (далі – Протокол) повідомляє наступне.
У Протоколі замовник зазначає, що упаковка товару, запропонованого Учасником не оснащена ковпачком системи Quikfil. Повідомляємо, що товар, запропонований Учасником, є аналогічним препарату «Севоран» та повністю сумісний із системою Quikfil, про що неодноразово повідомлялося у тендерній пропозиції Учасника. Крім цього, рішенням Антимонопольного комітету України №8582-р/пк-пз від 06.12.2017 року встановлено факт незаконності відхилення пропозиції учасника на підставі, яка є аналогічною із тою, яка викладена у Протоколі і на підставі якої відхилена пропозиція Учасника.
У Протоколі замовник зазначає, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист виробника, який засвідчує факт відносин між учасником та виробником. Дана підстава є абсолютно беззмістовною, оскільки у тендерній пропозиції Учасника міститься лист авторизації, виданий Учаснику виробником пропонованої продукції. У листі авторизації виробник (Пірамал Крітікал Кер Інк.) уповноважує Учасника на представлення виробника та його продукції на території України, продавати товари виробника на території України та брати участь у тендерах.
На підставі вищенаведеного можна дійти до висновку, що пропозиція Учасника відхилена незаконно. Більше того, є підстави вважати, що Замовник не дотримується принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, що підтверджується фактом того, що Замовник «не бачить» або не хоче бачити документів, які надані у пропозиції Учасника.
Враховуючи все вищесказане, вимагаємо скасувати незаконне та необгрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Зайдекс УА». В іншому випадку будемо змушені звернутися до правоохоронних органів із вимогою провести необхідні перевірки та запобігти зловживанням зі сторони замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 14:28
Шановний Учаснику!
Відносно Вашої вимоги від 13.12.2017 року, управління повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. вищезазначеного наказу порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) та відповідно п. 6.2. дотримувався таких принципів здійснення закупівлі:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
П. 6.3. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
П. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно до зазначеного Вами рішення Антимонопольного комітету України хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет України є органом оскарження згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), який застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Сфера дії Закону не розповсюджується на умови даної закупівлі, оскільки вартість закупівлі не перевищує межі, яка встановлена Законом, та дана допорогова закупівля не є аналогічною процедурі конкурсних торгів.
Згідно статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а не всіх замовників тощо. Тому не зрозуміло, з яких міркувань Ви дійшли до висновку, що вищевказане рішення АМКУ є обов’язковими для виконання Замовником під час проведення даної закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного ваша пропозиція була відхилена згідно до чинного законодавства України, а саме не відповідність пропозиції відповідно до оголошення щодо предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

05 грудня 2017 12:18
Рішення.doc

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нові Біотехнології 79 800,00
UAH з ПДВ
79 385,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" 82 973,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 82 264,74
UAH з ПДВ
82 264,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 82 966,73
UAH з ПДВ
82 966,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 16:11
13.pdf
07 грудня 2017 16:11
12.pdf
07 грудня 2017 16:11
11 Проект договору.pdf
07 грудня 2017 16:11
10 ПДВ і Право підпису.pdf
07 грудня 2017 16:11
9 ОПП.pdf
07 грудня 2017 16:11
8.pdf
07 грудня 2017 16:11
7 Виписка ЄДР.pdf
07 грудня 2017 16:11
6 Статут.pdf
07 грудня 2017 16:11
5.pdf
07 грудня 2017 16:11
4.pdf
07 грудня 2017 16:11
3.pdf
07 грудня 2017 16:11
2.pdf
07 грудня 2017 16:11
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 13:09
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2017 13:45
Довідка.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 12:41
ViewFile.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 13:44
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нові Біотехнології

ТОВ "Зайдекс УА"

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нові Біотехнології
#36590475
Відхилено 79 385,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 13:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
Відхилено 79 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 16:14
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 82 264,74
UAH з ПДВ
13 грудня 2017 14:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"
#37195587
Відхилено 82 966,73
UAH з ПДВ
13 грудня 2017 17:01

Документи

12 грудня 2017 13:06
Електронний підпис

Документи

12 грудня 2017 16:14
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2017 14:45
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2017 17:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій