Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БОЛТИ ТА ГАЙКИ В АСОРТИМЕНТІ
Очікувана вартість
1 308 558,96 UAH
UA-2017-11-29-001396-a ● 83ea87e7bd7d4c61929d184764224952
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081326 |
Місцезнаходження: | 08502, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Андрія Шептицького, 1-Б |
Контактна особа: |
Костецька Тетяна Миколаївна +380 (4565) 64889 tender@rwk.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2017 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2017 18:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2017 18:45 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2017 15:13 |
Очікувана вартість: | 1 308 558,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 542,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29580 кг
БОЛТИ ТА ГАЙКИ В АСОРТИМЕНТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2017 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2017 10:35 |
Протокол №344 від 04.12.doc | |
05 грудня 2017 10:35 |
ТД Болти та гайки (зі змінами).doc |
05 грудня 2017 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2017 10:35 |
Протокол №344 від 04.12.doc
|
|||
05 грудня 2017 10:35 |
ТД Болти та гайки (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-29-001396-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 грудня 2017 14:48
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Враховуючи тривалість проведення процедури закупівлі згідно з умовами тендерної документації, здійснення поставки у запропонований Замовником строк – не пізніше 29.12.2017р – робить неможливим виконання договору: аукціон призначено на 15.12, Згідно ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів (мінімум 18 грудня), згідно ст.32 договір закупівлі не може бути укладено раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (мінімум 28 грудня). У разі ж оскарження кваліфікації переможця або з інших об’єктивних причин, вказані терміни будуть відстрочені. У зв’язку з вищенаведеним, просимо виключити фразу «але не пізніше 29.12.2017р.» з наступних розділів тендерної документації:
- з розділу I «Загальні положення», підрозділу 3 «Інформація про предмет закупівлі», частини «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):»;
- з п.6.1. Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації;
- з графи «Термін поставки» Специфікації №1 (Додаток №1 до договору) Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- з розділу I «Загальні положення», підрозділу 3 «Інформація про предмет закупівлі», частини «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):»;
- з п.6.1. Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації;
- з графи «Термін поставки» Специфікації №1 (Додаток №1 до договору) Додатку № 3 «ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ» тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 08:55
На засіданні тендерного комітету прийнято рішення зазначені у тендерній документації вимоги залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2017-11-29-001396-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 грудня 2017 14:49
Зменшення термінів оплати
Шановний замовник! Просимо Вас розглянути можливість зменшення термінів оплати за товар, визначити: оплата протягом 5 календарних днів з дати поставки товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 08:56
На засіданні тендерного комітету прийнято рішення зазначені у тендерній документації вимоги залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2017-11-29-001396-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 04 грудня 2017 14:50
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Просимо змінити пункт 8.1 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«8.1. Прийом товару здійснюється Покупцем у відповідності до Інструкції № П-6 від 15.06.65р. “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству”, Інструкції № П-7 від 25.04.66р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству», Інструкції № СТП–10-001:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Основні положення» та Інструкцією № СТП-10-002:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Правила проведення вхідного контролю” при наявності товаросупровідних документів: товарно-транспортної накладної, пакувальних аркушів, видаткової накладної на кожну партію товару, рахунку-фактури, документів, підтверджуючих якість товару.»
Просимо змінити пункт 8.2 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«8.2. Покупець має право пред’явити Постачальнику претензії по якості на протязі гарантійного терміну, згідно гарантії підприємства – виробника, а по кількості – при прийомі Товару на підставі видаткової накладної.»
Розгорнути
Згорнути
«8.1. Прийом товару здійснюється Покупцем у відповідності до Інструкції № П-6 від 15.06.65р. “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству”, Інструкції № П-7 від 25.04.66р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству», Інструкції № СТП–10-001:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Основні положення» та Інструкцією № СТП-10-002:2016 від 10.05.2017р. “Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Правила проведення вхідного контролю” при наявності товаросупровідних документів: товарно-транспортної накладної, пакувальних аркушів, видаткової накладної на кожну партію товару, рахунку-фактури, документів, підтверджуючих якість товару.»
Просимо змінити пункт 8.2 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«8.2. Покупець має право пред’явити Постачальнику претензії по якості на протязі гарантійного терміну, згідно гарантії підприємства – виробника, а по кількості – при прийомі Товару на підставі видаткової накладної.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2017 08:57
На засіданні тендерного комітету прийнято рішення прийняти до уваги зауваження учасника, та внести зміну у тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
1 079 698,44
UAH з ПДВ
|
1 036 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АВ Металл групп |
1 219 026,26
UAH з ПДВ
|
1 036 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТИЗНИЙ ЗАВОД" |
1 308 558,96
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Переможець |
1 036 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2017 21:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2018 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 09:47
|
Договор.pdf | укладений |
29 грудня 2017 09:46
|