Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М*ясо
Очікувана вартість
978 080,00 UAH
UA-2017-11-29-000715-a f99407bf30f34ef7801c213e946f5eb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2017 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 14:05
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 14:05
Початок аукціону: 15 грудня 2017 14:24
Очікувана вартість: 978 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2950 кг
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6370 кг
М*ясо яловиче, м*якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2017 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 14:01
ТД мясо січень 2018 року.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в Технічному Завданні
Дата подання: 30 листопада 2017 15:31
Дата відповіді: 01 грудня 2017 17:33
Внести в Технічне завдання вимогу про наявність сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів (ISO 22000), зареєстрованому в ННРУ (Незалежні Національні Реєстри України), так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
Відповідь: Розділом VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» — загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, — вимагається наявність у всіх операторів ринку харчових продуктів програм-передумов системи НАССР (гігієнічних вимог). Законом передбачено перехідні періоди впровадження системи НАССР. Так НАССР в обов’язковому порядку необхідно запровадити до 20.09.2019 року. Також повідомляємо, що відділом освіти повністю враховано вимоги Закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів», а саме п.4.2. Додатку 3 містить вимогу щодо обов’язкового подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника, в яких обов’язково вказується номер сертифіката на систему управління безпечності харчових продуктів ISO 22000 та дата його видачі. Виходячи з вищезазначеного, тендерний комітет не вимагає надання даного сертифікату в поточному році.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" 833 450,00
UAH з ПДВ
833 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 913 375,00
UAH з ПДВ
913 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 09:06
Пропозиція.PDF

Публічні документи

14 грудня 2017 09:09
Пропозиція.PDF
14 грудня 2017 09:09
Лещенко Металург 15.12.17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"

ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"
#2351314063
Відхилено 833 450,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 20:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
Переможець 913 375,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 22:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" #2351314063

№ рішення у справі

№ 54/22-р/к

Дата рішення у справі

18.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2017 20:01
Електронний підпис
26 грудня 2017 20:00
протокол 578
22 грудня 2017 19:53
протокол 563/1

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2113607472

№ рішення у справі

№ 54/22-р/к

Дата рішення у справі

18.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2017 22:37
Електронний підпис
26 грудня 2017 22:36
протокол 579

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2017 22:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
913 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2017 22:37
Електронний підпис
26 грудня 2017 22:36
протокол 579

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 16:12
акт укладений
30 березня 2018 16:10
доп угод 3 дог 9.PDF зміни до договору
30 березня 2018 16:09
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 14:24
ду 2.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 14:22
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 16:10
ду 1 дог 9.PDF зміни до договору
16 січня 2018 09:42
Електронний підпис укладений
12 січня 2018 18:31
Протокол 612.docx зміни до договору
12 січня 2018 18:22
Електронний підпис укладений
10 січня 2018 18:19
договір 09 від 09.01.18 укладений
10 січня 2018 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закінчення сроку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2018 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 912 708,14
UAH з ПДВ