М*ясо
Очікувана вартість
978 080,00 UAH
UA-2017-11-29-000715-a f99407bf30f34ef7801c213e946f5eb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження замовника: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа замовника: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 14:05
Початок аукціону: 15 грудня 2017 14:24
Очікувана вартість: 978 080,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2950 кг
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6370 кг
М*ясо яловиче, м*якоть охолоджена задньотазової і лопаткової частин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 листопада 2017 16:52
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2017 14:01
ТД мясо січень 2018 року.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в Технічному Завданні
Дата подання: 30 листопада 2017 15:31
Дата відповіді: 01 грудня 2017 17:33
Внести в Технічне завдання вимогу про наявність сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів (ISO 22000), зареєстрованому в ННРУ (Незалежні Національні Реєстри України), так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
Відповідь: Розділом VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» — загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами, — вимагається наявність у всіх операторів ринку харчових продуктів програм-передумов системи НАССР (гігієнічних вимог). Законом передбачено перехідні періоди впровадження системи НАССР. Так НАССР в обов’язковому порядку необхідно запровадити до 20.09.2019 року. Також повідомляємо, що відділом освіти повністю враховано вимоги Закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів», а саме п.4.2. Додатку 3 містить вимогу щодо обов’язкового подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника, в яких обов’язково вказується номер сертифіката на систему управління безпечності харчових продуктів ISO 22000 та дата його видачі. Виходячи з вищезазначеного, тендерний комітет не вимагає надання даного сертифікату в поточному році.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" 833 450,00
UAH з ПДВ
833 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 913 375,00
UAH з ПДВ
913 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 09:06
Пропозиція.PDF

Публічні документи

14 грудня 2017 09:09
Пропозиція.PDF
14 грудня 2017 09:09
Лещенко Металург 15.12.17.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"
#2351314063
Відхилено 833 450,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 20:01
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
Переможець 913 375,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 22:37

Документи

26 грудня 2017 20:01
sign.p7s
26 грудня 2017 20:00
протокол 578
22 грудня 2017 19:53
протокол 563/1

Документи

26 грудня 2017 22:37
sign.p7s
26 грудня 2017 22:36
протокол 579

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2017 22:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
913 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2017 22:37
sign.p7s
26 грудня 2017 22:36
протокол 579

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 січня 2018 18:19
договір 09 від 09.01.18 укладений
10 січня 2018 18:01
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2018 16:12
акт укладений
30 березня 2018 16:10
доп угод 3 дог 9.PDF зміни до договору
30 березня 2018 16:09
sign.p7s зміни до договору
16 лютого 2018 14:24
ду 2.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 14:22
sign.p7s зміни до договору
02 лютого 2018 16:10
ду 1 дог 9.PDF зміни до договору
16 січня 2018 09:42
sign.p7s зміни до договору
12 січня 2018 18:31
Протокол 612.docx зміни до договору
12 січня 2018 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закінчення сроку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2018 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 912 708,14
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку