Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сосиски вищого гатунку; яловичина тушкована
Очікувана вартість
521 878,00 UAH
UA-2017-11-28-003185-c 8ce7deace3e64f3a92a8f48b24d6769a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 23:55
Початок аукціону: 15 грудня 2017 13:32
Очікувана вартість: 521 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 437,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Сосиски вищого гатунку; яловичина тушкована
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4700 кілограми
Сосиски вищого гатунку; яловичина тушкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації дошкільних навчальних закладів Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 16:02
ПД_колбаса_2018.docx
28 листопада 2017 16:01
ТД_колбаса_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-28-003185-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 29 грудня 2017 17:38
Неправомірне відхилення пропозиції
Учасник вважає, що його пропозицію було неправомірно та з порушенням вимог чинного законодавства.
Замовник зазначає, що надана страхова гарантія не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки строк її становить 89 днів.
Однак, відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону.
В тендерній документації встановлена вимога, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй). Отже, відповідно до вимог тендерної документації строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття, а тому і строк дії страхової гарантії 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Саме в цій частині Учасник, вважає відхилення пропозиції неправомірним, оскільки строк дії поданої страхової гарантії починає свій обрахунок з дати розкриття пропозиції.


Також в протоколі відхилення Замовник зазначає, що нами не було подано документів на експедиторів. інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників.


Нами в складі пропозиції було надано довідку, яка містить інформацію про наявність водіїв-експедиторів (вказано інформацію про 4 осіб), водіїв (вказано інформацію про 3 особи), водій з обов’язками дезінфектора (вказано інформацію про 1 особу), вантажники(вказано інформацію про 4 осіб). Також додатково надано накази про прийняття водіїв на посади експедитора за суміщенням. Отже, в довідці наведена інформація про наявність водіїв, експедиторів, вантажників та відповідно до вимог тендерної документації надано на водіїв, які виконують обов’язки експедитора документи, які вимагались тендерною документацією для експедиторів. Необхідну кількість працівників нами забезпечено для виконання функцій, які вказані в тендерній документації.

Враховуючи викладене, звертаємось до тендерного комітету з проханням переглянути нашу пропозицію та скасувати неправомірне відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2018 15:53
Відповідь учаснику надано та вимогу не задоволено
Вимогу учасника не задоволено

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-28-003185-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 05 січня 2018 14:11
неправомірна дискваліфікація
28.11.2017 року Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2017-11-28-003185-c по предмету ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сосиски вищого ґатунку; яловичина тушкована) за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». 15.12.2017р відбувся аукціон на закупівлю. У даній закупівлі взяли участь чотири учасники: ТОВ "МАРІ ФУДС", Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович, Фізична особа - підприємець Мєняйло Ігор Володимирович та Передрій Андреа Елізабет Юріївна. За результатом аукціону пропозицію ТОВ " МАРІ ФУДС " було визнано найбільш економічно вигідною, але так як даний учасник не надав документи до складу пропозиції рішенням тендерного комітету його пропозицію було відхилено. Наступною розглядалась пропозиція ФОП Сергієнко Володимира Івановича. Згідно протоколу № 81 від 29.12.2017 року засідання тендерного комітету Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради нашу пропозицію було відхилено на підставі ч.1 ст.30 ЗУ Про Публічні закупівлі. Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, оскільки вважає, що документи було надано в повному обсязі, а умови тендерної документації не порушувались. Підставою для відхилення, якою керувався замовник, згідно протоколу замовника було:  "Пунктом 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації від учасників вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. При цьому, строк дії забезпечення тендерної пропозиції встановлювався – протягом дії тендерної пропозиції. Пунктом 4 вказаного розділу тендерної документації визначалося, що тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно під час розгляду було встановлено, що у страхової гарантії, яка надана ФО-П Сергієнко В.І., строк дії становить 89 днів, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФО-П Сергієнко В.І. вимозі п. 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації." Дана підстава не відповідає дійсності: Згідно інформації даної закупівлі: кінцева дата подання пропозицій встановлена як 14.12.2017 року. Відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону, а саме - 15.12.2017 року . Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 2 "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції". Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 4 " Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй." Згідно статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема строк дії ". Інших окремих вимог до терміну дії тендерних пропозицій або застережень щодо обчислювання терміну дії страхової гарантії замовник в тендерній документації не висував. Інших окремих вимог до перебігу терміну дії тендерних пропозицій ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає. Термін дії страхової гарантії ФОП Сергієнко Володимир Іванович з 15.12.17 року до 14.03.18 року, але у будь-якому протягом дії тендерної пропозиції. Також, страхова гарантія передбачає гарантоване продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції у випадку, коли замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. З огляду на викладене, учасник ФОП Сергієнко В.І. дотримався вимог закону та тендерної документації в частині терміну дії страхової гарантії. Наступною підставою для відхилення згідно протоколу замовника стало "відсутні особисті медичні книжки експедиторів транспортних та відсутні трудові договори укладені з експедиторами транспортними та трудові книжки експедиторів транспортних". Не погоджуємося із даною підставою та пояснюємо: Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 5 частина 2 замовник вимагав надати: "а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі ". На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. надав інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації (архів "Працівники" файл "довідка працівники"), в якій повідомив зокрема про наявність чотирьох вантажників, чотирьох водіїв, чотирьох експедиторів-водіїв, всього в довідці було зазначена наявність 12 працівників. Також в складі пропозиції було надано накази про суміщення посад водія та експедитора для осіб, а саме: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А. Дані особи прийняті на посаду водія, але згідно наказів по ФОП виконують функції експедиторів. Таким чином для забезпечення виконання договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, учасник підтвердив наявність працівників, які будуть окремо виконувати функції експедиторів, наявність працівників які окремо будуть виконувати функції водіїв та окремо вантажників (архів "Працівники" файл "накази експедитори"). б) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано 12 медичних книжок на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "медичні книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано трудові книжки та трудові договори на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "трудові договори", "трудові книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. На підстав викладеного, тендерна пропозиція фізичної особи - підприємця Сергієнко Володимира Івановича відповідає вимогам закону та не суперечить умовам тендерної документації, тому відхилення пропозиції відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. Відхиливши пропозицію ФОП Сергієнко В.І. тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). 29.12.2017 року замовник в системі PROZORRO оприлюднив статус "Переможець" щодо наступної пропозиції учасника фізичної особи - підприємця Мєняйло Ігор Володимирович та оприлюднив протокол № 81 від 29.12.2017 року, але у даному протоколі не міститься підтвердження відповідності пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Мєняйло Ігор Володимирович такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі». Наприклад: 1. Замовник вимагав в розділі "оцінка тендерних пропозицій" частина 2 пункт 1 " Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування Учасника". В складі пропозиції ФОП Мєняйло І.В. додану довідку, в якій не зазначено відомості про факс та телефон для контактів, а також не зазначено повне та скорочене найменування учасника (файл "реквізити та контакти"). 2. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 6 вимагав "Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля". В складі пропозиції ФОП Мєняйло І.В. додану довідку, в якій не підтверджено відповідність товару екологічним нормам, а підтверджено обов'язок учасника надати відповідну інформацію (файл 30 довкілля"). 3. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 1 вимагав надати "інформаційну довідку про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi". В складі пропозиції ФОП Мєняйло І.В. інформаційна довідка про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi відсутня. 4. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 5 пункт 1 п.п.д) вимагав надати "договір (договори), на підставі якого (яких) на вказаних в інформаційній довідці потужностях буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі. Якщо між учасником і власником потужностей укладений договір оренди або суборенди приміщень у відповідності до якого виробництво та/або обіг предмету закупівлі буде здійснюватись не на всій площі потужностей власника, в інформаційній довідці про потужності Учаснику потрібно вказати яка саме частина приміщень (площа, літера приміщення, тощо) буде використана для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару". В складі пропозиції ФОП Мєняйло І.В. додано договір зберігання товару № 22 від 22.11.2016 року, який не містить складської квитанції, що є невід'ємною частиною цього договору відповідно до пункту 2.1.2. Також пропозиція не містить інформаційної довідки про передпродажну підготовку предмету закупівлі. 5. Замовник вимагав в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції частина 1 - "Учасник надає документи, передбачені в цій тендерній документації, в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів або нотаріально завірених копій у форматі Portable Document Format, далі – pdf).". В складі пропозиції учасника ФОП Мєняйло Ігор Володимирович міститься файл "8 автомобілі, перевізник, рішення та дезінфекція" сторінка 22", який містить довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на приватне підприємство "ВОАЛ-2005", перша сторінка даного документу містить слово "Копія", але документ не завірений нотаріально, тому не можна вважати, що учасник виконав вимоги тендерної документації. 6. Також, вважаємо, що учасник фізична особа - підприємець Мєняйло Ігор Володимирович згідно документів, наданих у складі своєї пропозиції, повідомляє про користування послугами субпідрядника для виконання умов договору, укладеного за результатами процедури закупівлі. Даний учасник не має власних працівників, матеріально-технічної бази (автомобілей та приміщень для збереження товарів), а для виконання умов договору буде користуватись послугами ФОП Теслюк Тамари Станіславівни. Згідно чинного законодавства у сфері державних закупівель та тендерної документації замовника у випадку закупівлі товарів, послугами субпідрядників користуватися заборонено. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення фізичної особи - підприємця Мєняйло Ігор Володимирович переможцем у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сосиски вищого ґатунку; яловичина тушкована) . 5) Перевірити тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Мєняйло Ігор Володимирович у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Сосиски вищого ґатунку; яловичина тушкована) на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 15:56
рішення від 10.01.2018 № 161+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 15:56
Рішення від 24.01.2018 № 652.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення переможця ФОП Міняйло І.В.
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2018 16:35

Документи подані скаржником

05 січня 2018 14:11
квитанція про оплату

Документи подані замовником

17 січня 2018 16:38
сосиски.PDF
30 січня 2018 16:34
протокол по сосискам.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 461 210,00
UAH з ПДВ
461 210,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 488 430,00
UAH з ПДВ
488 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЄНЯЙЛО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 508 500,00
UAH з ПДВ
508 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПЕРЕДРІЙ АНДРЕА ЕЛІЗАБЕТ ЮРІЇВНА 520 590,00
UAH з ПДВ
520 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 21:31
Електронний підпис
14 грудня 2017 21:30
гарантія сосиски.rar
14 грудня 2017 21:30
пояснення сосиски.pdf
14 грудня 2017 21:30
якість та ціна.pdf
14 грудня 2017 21:30
документи страхової.rar
14 грудня 2017 21:30
аналогічні договори.pdf
14 грудня 2017 21:30
працівники.rar

Публічні документи

12 грудня 2017 21:14
1 Дані виробника.pdf
12 грудня 2017 21:14
3 Страхова Гарантія.pdf
12 грудня 2017 21:14
4 Підпис 1.P7S
12 грудня 2017 21:14
5 Підпис 2.P7S
12 грудня 2017 21:14
6 Страховик.pdf
12 грудня 2017 21:14
12 Дозвіл зберігача.pdf
12 грудня 2017 21:14
20 Договір ВО Чугуїв.pdf
12 грудня 2017 21:14
21 Договір УОА Дзержин.pdf
12 грудня 2017 21:14
22 Договір УОА Черв.pdf
12 грудня 2017 21:14
23 Договір УОА Шевчен.pdf
12 грудня 2017 21:14
24 Стаття 17.pdf
12 грудня 2017 21:14
30 довкілля.pdf
12 грудня 2017 21:14
33 рнокпп.pdf
12 грудня 2017 21:14
34 паспорт.pdf
12 грудня 2017 21:14
35 Згода з договором.pdf

Публічні документи

09 грудня 2017 14:37
Транспорт.pdf
09 грудня 2017 14:37
Технічні_вимоги.pdf
09 грудня 2017 14:37
ст.17-5.pdf
09 грудня 2017 14:37
ст.17-4.pdf
09 грудня 2017 14:37
ст.17-3.pdf
09 грудня 2017 14:37
ст.17-2.pdf
09 грудня 2017 14:37
ст.17-1.pdf
09 грудня 2017 14:37
Працівники.pdf
09 грудня 2017 14:37
Потужності.pdf
09 грудня 2017 14:37
Погодж_умов_дог.pdf
09 грудня 2017 14:37
Повноваження_док.pdf
09 грудня 2017 14:37
Повноваження.pdf
09 грудня 2017 14:37
Лист_довкілля.pdf
09 грудня 2017 14:37
Дата_виготовл.pdf
09 грудня 2017 14:37
Виробники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЄНЯЙЛО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПЕРЕДРІЙ АНДРЕА ЕЛІЗАБЕТ ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 461 210,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 17:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 488 430,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 13:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЄНЯЙЛО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2829700656
Рішення скасоване 508 500,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 16:21
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЄНЯЙЛО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2829700656
Відхилено 508 500,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 16:44
ПЕРЕДРІЙ АНДРЕА ЕЛІЗАБЕТ ЮРІЇВНА
#2666501362
Відхилено 520 590,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 17:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 грудня 2017 17:12
Електронний підпис
22 грудня 2017 17:07
сосиски.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 грудня 2017 13:43
Електронний підпис
29 грудня 2017 13:34
протокол сосиски.PDF

Документи

29 грудня 2017 14:02
Електронний підпис
29 грудня 2017 13:59
протокол сосиски.PDF

Документи

30 січня 2018 16:40
Електронний підпис

Документи

30 січня 2018 17:42
Електронний підпис
30 січня 2018 16:44

код ЄДРПОУ 2666501362 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 січня 2018 17:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі