Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень) - Меню 1 - 155 одиниць, меню 2 - 930 одиниць, меню 3 - 6665 одиниць, меню 4 - 13175 одиниць, меню 5 - 761 одиниця
Очікувана вартість
221 115,58 UAH
UA-2017-11-28-003115-c e3d7aa98e99c4cd6aac10ba06e1a271d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Симченко

+380962832581 school-37@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 37 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031138
Вебсайт: http://scool37.jimbo.com
Місцезнаходження: 87501, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Котовського, 102
Контактна особа: Наталья Симченко
+380962832581
school-37@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 17:00
Очікувана вартість: 221 115,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 201,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155 одиниця
Меню 1 ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87501, Україна, Донецька область, Маріуполь, Перша Слободка, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
930 одиниця
Меню 2 ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87501, Україна, Донецька область, Маріуполь, Перша Слободка, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
6665 одиниця
Меню 3 ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87501, Україна, Донецька область, Маріуполь, Перша Слободка, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
13175 одиниця
Меню 4 ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87501, Україна, Донецька область, Маріуполь, Перша Слободка, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
761 одиниця
Меню 5 ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87501, Україна, Донецька область, Маріуполь, Перша Слободка, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 15:33
Тендерна документація 2018 25.11.17.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-28-003115-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ", Код ЄДРПОУ:37793266
Дата подання: 29 листопада 2017 11:00
оскарження
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 16 ч.2 п. 3 допускає надання аналогічних договорі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але в нормі не вказано, щоб договори були надані за певну кількість років. Закон вимагає надати вже виконані аналогічні договори та листи відгуки до них.
Тому визначення певного строку, а саме п'ять років є дискримінацією участників.
Прошу Вас змінити тендерну документацію а саме Додаток №7, щодо надання аналогічних договорів з організації шкільного харчування не менш ніж п'ять років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2017 09:12
Зміст інформації,яку необхідно підтвердити.,а також перелік документів,якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію,замовник визначає самостійно,виходячи зі специфіки предмета закупівлі.організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно "Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних,учнив у загальноосвітнітніх та професеійно-технічних навчальних закладах" і потребує особлівої увагі до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявністьдокументально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-вихорних закладах протягом останніх 5 років(2017,2016,2015,2014,2013рокі)передбачено відповіднодоспецифікихарчування дітей.

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 11:00
Оскарження.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 221 106,28
UAH з ПДВ
221 106,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2017 23:19
Пропозиція ОШ 37.pdf
12 грудня 2017 13:15
Акт СЭС.pdf
12 грудня 2017 13:15
Антіконкур. дії.pdf
12 грудня 2017 13:15
Витяг.pdf
12 грудня 2017 13:15
Відгуки.pdf
12 грудня 2017 13:15
Гарантійний лист уч-ка.pdf
12 грудня 2017 13:15
Довідка працівники.pdf
12 грудня 2017 13:15
Корисливі мот..pdf
12 грудня 2017 13:15
НДС.pdf
12 грудня 2017 13:15
Подат. і збори.pdf
12 грудня 2017 13:15
Право підпису.pdf
12 грудня 2017 13:15
Проект договору.pdf
12 грудня 2017 13:15
Сан книжка водитель.pdf
12 грудня 2017 13:15
Соц. вода.pdf
12 грудня 2017 13:15
Статут підприємства.pdf
12 грудня 2017 13:15
Труд книжки.pdf
12 грудня 2017 13:15
Сан книжки ОШ 37.pdf
12 грудня 2017 13:15
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2017 13:15
Пропозиція ОШ 37.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 грудня 2017 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій