Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жирності
Очікувана вартість
2 252 724,00 UAH
UA-2017-11-28-003069-c 9ad15e7b2c19479c9ee875204f4bc434
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 23:55
Початок аукціону: 15 грудня 2017 14:04
Очікувана вартість: 2 252 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 054,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67580 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % жирності;
молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жирності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111200 кілограми
Молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації дошкільних навчальних закладів Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 16:00
ПД_молоко_2018.docx
28 листопада 2017 16:00
ТД_молоко_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-28-003069-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 29 грудня 2017 17:40
неправомірне відхилення пропозиції
Учасник вважає, що його пропозицію було неправомірно та з порушенням вимог чинного законодавства.
Замовник зазначає, що надана страхова гарантія не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки строк її становить 89 днів.
Однак, відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону.
В тендерній документації встановлена вимога, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй). Отже, відповідно до вимог тендерної документації строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття, а тому і строк дії страхової гарантії 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Саме в цій частині Учасник, вважає відхилення пропозиції неправомірним, оскільки строк дії поданої страхової гарантії починає свій обрахунок з дати розкриття пропозиції.


Також в протоколі відхилення Замовник зазначає, що нами не було подано документів на експедиторів. інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників.


Нами в складі пропозиції було надано довідку, яка містить інформацію про наявність водіїв-експедиторів (вказано інформацію про 4 осіб), водіїв (вказано інформацію про 3 особи), водій з обов’язками дезінфектора (вказано інформацію про 1 особу), вантажники(вказано інформацію про 4 осіб). Також додатково надано накази про прийняття водіїв на посади експедитора за суміщенням. Отже, в довідці наведена інформація про наявність водіїв, експедиторів, вантажників та відповідно до вимог тендерної документації надано на водіїв, які виконують обов’язки експедитора документи, які вимагались тендерною документацією для експедиторів. Необхідну кількість працівників нами забезпечено для виконання функцій, які вказані в тендерній документації.

Враховуючи викладене, звертаємось до тендерного комітету з проханням переглянути нашу пропозицію та скасувати неправомірне відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2018 15:48
Відповідь учаснику надано та вимогу відхилено
Вимогу учасника не задоволено

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-28-003069-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 05 січня 2018 14:20
неправомірна дискваліфікація
28.11.2017 року Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2017-11-28-003069-c по предмету ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». 15.12.2017р відбувся аукціон на закупівлю. У даній закупівлі взяли участь чотири учасники: ТОВ "МАРІ ФУДС", Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович, Фізична особа - підприємець Рябченко Сергій Юрійович та Панасенко Олександр Миколайович. За результатом аукціону пропозицію ТОВ " МАРІ ФУДС " було визнано найбільш економічно вигідною, але так як даний учасник не надав документи до складу пропозиції рішенням тендерного комітету його пропозицію було відхилено. Наступною розглядалась пропозиція ФОП Сергієнко Володимира Івановича. Згідно протоколу № 80 від 29.12.2017 року засідання тендерного комітету Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради нашу пропозицію було відхилено на підставі ч.1 ст.30 ЗУ Про Публічні закупівлі. Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, оскільки вважає, що документи було надано в повному обсязі, а умови тендерної документації не порушувались. Підставою для відхилення, якою керувався замовник, згідно протоколу замовника було:  "Пунктом 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації від учасників вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. При цьому, строк дії забезпечення тендерної пропозиції встановлювався – протягом дії тендерної пропозиції. Пунктом 4 вказаного розділу тендерної документації визначалося, що тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно під час розгляду було встановлено, що у страхової гарантії, яка надана ФО-П Сергієнко В.І., строк дії становить 89 днів, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФО-П Сергієнко В.І. вимозі п. 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації." Дана підстава не відповідає дійсності: Згідно інформації даної закупівлі: кінцева дата подання пропозицій встановлена як 14.12.2017 року. Відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону, а саме - 15.12.2017 року . Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 2 "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції". Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 4 " Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй." Згідно статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема строк дії ". Інших окремих вимог до терміну дії тендерних пропозицій або застережень щодо обчислювання терміну дії страхової гарантії замовник в тендерній документації не висував. Інших окремих вимог до перебігу терміну дії тендерних пропозицій ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає. Термін дії страхової гарантії ФОП Сергієнко Володимир Іванович з 15.12.17 року до 14.03.18 року, але у будь-якому протягом дії тендерної пропозиції. Також, страхова гарантія передбачає гарантоване продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції у випадку, коли замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. З огляду на викладене, учасник ФОП Сергієнко В.І. дотримався вимог закону та тендерної документації в частині терміну дії страхової гарантії. Наступною підставою для відхилення згідно протоколу замовника стало "відсутні особисті медичні книжки експедиторів транспортних та відсутні трудові договори укладені з експедиторами транспортними та трудові книжки експедиторів транспортних". Не погоджуємося із даною підставою та пояснюємо: Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 5 частина 2 замовник вимагав надати: "а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі ". На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. надав інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації (архів "Працівники" файл "довідка працівники"), в якій повідомив зокрема про наявність чотирьох вантажників, чотирьох водіїв, чотирьох експедиторів-водіїв, всього в довідці було зазначена наявність 12 працівників. Також в складі пропозиції було надано накази про суміщення посад водія та експедитора для осіб, а саме: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А. Дані особи прийняті на посаду водія, але згідно наказів по ФОП виконують функції експедиторів. Таким чином для забезпечення виконання договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, учасник підтвердив наявність працівників, які будуть окремо виконувати функції експедиторів, наявність працівників які окремо будуть виконувати функції водіїв та окремо вантажників (архів "Працівники" файл "накази експедитори"). б) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано 12 медичних книжок на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "медичні книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано трудові книжки та трудові договори на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "трудові договори", "трудові книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. На підстав викладеного, тендерна пропозиція фізичної особи - підприємця Сергієнко Володимира Івановича відповідає вимогам закону та не суперечить умовам тендерної документації, тому відхилення пропозиції відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. Відхиливши пропозицію ФОП Сергієнко В.І. тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). 29.12.2017 року замовник в системі PROZORRO оприлюднив статус "Переможець" щодо наступної пропозиції учасника фізичної особи - підприємця Рябченко Сергій Юрійович та оприлюднив протокол № 80 від 29.12.2017 року, але у даному протоколі не міститься підтвердження відповідності пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Рябченко Сергія Юрійовича такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі». Наприклад: 1. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 5 пункт 1 п.п.д) вимагав надати "договір (договори), на підставі якого (яких) на вказаних в інформаційній довідці потужностях буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі. Якщо між учасником і власником потужностей укладений договір оренди або суборенди приміщень у відповідності до якого виробництво та/або обіг предмету закупівлі буде здійснюватись не на всій площі потужностей власника, в інформаційній довідці про потужності Учаснику потрібно вказати яка саме частина приміщень (площа, літера приміщення, тощо) буде використана для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару". В складі пропозиції ФОП Рябченко С.Ю. додано договір зберігання товару № 19 від 18.11.2016 року, який не містить складської квитанції, що є невід'ємною частиною цього договору відповідно до пункту 2.1.2. (файл "Дог_зберігання_Теслюк Т.С._ Рябченко С.Ю.). Також пропозиція не містить інформаційної довідки про передпродажну підготовку предмету закупівлі. 2. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 5 пункт 1 п.п. а) вимагав надати " інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту: рефрижератори (не менше 4 одиниць) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу". В складі пропозиції ФОП Рябченко С.Ю. надано довідку (файл "Спец_транспорт"), в якій відсутні відомості про власника транспорту. 3. Замовник вимагав в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції частина 1 - "Учасник надає документи, передбачені в цій тендерній документації, в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів або нотаріально завірених копій у форматі Portable Document Format, далі – pdf).". В складі пропозиції учасника ФОП Рябченко Сергій Юрійович міститься файл "ВОАЛ 2005_Довідка_ ЄДРПОУ", який містить довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на приватне підприємство "ВОАЛ-2005", перша сторінка даного документу містить слово "Копія", але документ не завірений нотаріально, тому не можна вважати, що учасник виконав вимоги тендерної документації. 4. Також, вважаємо, що учасник фізична особа - підприємець Рябченко Сергій Юрійович згідно документів, наданих у складі своєї пропозиції, повідомляє про користування послугами субпідрядника для виконання умов договору, укладеного за результатами процедури закупівлі. Даний учасник не має власних працівників, матеріально-технічної бази (автомобілів та приміщень для збереження товарів), а для виконання умов договору буде користуватись послугами ФОП Теслюк Тамари Станіславівни. Згідно чинного законодавства у сфері державних закупівель та тендерної документації замовника у випадку закупівлі товарів, послугами субпідрядників користуватися заборонено. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення фізичної особи - підприємця Рябченко Сергій Юрійович переможцем у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) . 5) Перевірити тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Рябченко Сергій Юрійович у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 12:25
Рішення від 10.01.2018 № 151 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 12:25
Рішення від 24.01.2018 № 651.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмінено процедуру закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2018 17:37

Документи подані скаржником

05 січня 2018 14:20
квитанція про оплату

Документи подані замовником

22 січня 2018 11:36
в молоко.pdf
30 січня 2018 17:36
протокол по молоку.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 1 886 760,00
UAH з ПДВ
1 886 760,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2 043 000,00
UAH з ПДВ
2 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Панасенко Олександр Миколайович 2 246 040,00
UAH з ПДВ
2 246 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 2 247 224,00
UAH з ПДВ
2 247 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 21:46
Електронний підпис
14 грудня 2017 21:40
гарантыя молоко.rar
14 грудня 2017 21:40
пояснення молоко.pdf
14 грудня 2017 21:40
якість та ціна.pdf
14 грудня 2017 21:40
документи страхової.rar
14 грудня 2017 21:40
аналогічні договори.pdf
14 грудня 2017 21:40
працівники.rar

Публічні документи

01 грудня 2017 18:30
Пропозиція Основа.pdf
01 грудня 2017 18:30
Панасенко О.М..pdf
01 грудня 2017 18:30
Панасенко паспорт код.pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 22:07
ВОАЛ 2005_довідка_ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2017 22:07
Декларація_молоко_2,5_.pdf
11 грудня 2017 22:07
Довідка_виробники.pdf
11 грудня 2017 22:07
Довідка_потужності.pdf
11 грудня 2017 22:07
Довідка_про_учасника.pdf
11 грудня 2017 22:07
Довідка_ст_17.pdf
11 грудня 2017 22:07
Довідка_тех_якісн.pdf
11 грудня 2017 22:07
Документи_підпис.pdf
11 грудня 2017 22:07
Етикетка_молоко_2,5_.pdf
11 грудня 2017 22:07
Захист_довкілля.pdf
11 грудня 2017 22:07
Код_рябченко С.Ю.pdf
11 грудня 2017 22:06
Паспорт_Рябченко С.Ю.pdf
11 грудня 2017 22:06
Правила СК Гермес.pdf
11 грудня 2017 22:06
Працівники.pdf
11 грудня 2017 22:06
Свідоцтво Гермес.pdf
11 грудня 2017 22:06
Спец_транспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Панасенко Олександр Миколайович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 1 886 760,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 17:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 2 043 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 13:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Панасенко Олександр Миколайович
#3044503615
Відхилено 2 246 040,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 13:56
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2838814894
Переможець 2 247 224,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 14:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 грудня 2017 17:14
Електронний підпис
22 грудня 2017 17:09
молоко.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

60/157-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 грудня 2017 13:45
Електронний підпис
29 грудня 2017 13:41
протокол молоко.PDF

Документи

29 грудня 2017 13:55
Електронний підпис
29 грудня 2017 13:53
протокол молоко.PDF
29 грудня 2017 13:48

код ЄДРПОУ 3044503615 у ЄДР не знайдено.

Документи

29 грудня 2017 14:05
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:00
протокол молоко.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2838814894
2 247 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 14:05
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:00
протокол молоко.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 січня 2018 17:49
Коментар щодо відміни: рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
30 січня 2018 17:39
протокол по молоку.PDF