Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки
Очікувана вартість
1 650 560,00 UAH
UA-2017-11-28-002817-c 39d382863c0f404fb74c7358785a94f1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 23:55
Початок аукціону: 15 грудня 2017 12:35
Очікувана вартість: 1 650 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 011,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30500 кілограми
Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації дошкільних навчальних закладів Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 15:58
ПД_куры_2018.docx
28 листопада 2017 15:58
ТД_куры_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-28-002817-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 29 грудня 2017 17:41
неправомірне відхилення пропозиції
Учасник вважає, що його пропозицію було неправомірно та з порушенням вимог чинного законодавства.
Замовник зазначає, що надана страхова гарантія не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки строк її становить 89 днів.
Однак, відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону.
В тендерній документації встановлена вимога, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй). Отже, відповідно до вимог тендерної документації строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття, а тому і строк дії страхової гарантії 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Саме в цій частині Учасник, вважає відхилення пропозиції неправомірним, оскільки строк дії поданої страхової гарантії починає свій обрахунок з дати розкриття пропозиції.


Також в протоколі відхилення Замовник зазначає, що нами не було подано документів на експедиторів. інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників.


Нами в складі пропозиції було надано довідку, яка містить інформацію про наявність водіїв-експедиторів (вказано інформацію про 4 осіб), водіїв (вказано інформацію про 3 особи), водій з обов’язками дезінфектора (вказано інформацію про 1 особу), вантажники(вказано інформацію про 4 осіб). Також додатково надано накази про прийняття водіїв на посади експедитора за суміщенням. Отже, в довідці наведена інформація про наявність водіїв, експедиторів, вантажників та відповідно до вимог тендерної документації надано на водіїв, які виконують обов’язки експедитора документи, які вимагались тендерною документацією для експедиторів. Необхідну кількість працівників нами забезпечено для виконання функцій, які вказані в тендерній документації.

Враховуючи викладене, звертаємось до тендерного комітету з проханням переглянути нашу пропозицію та скасувати неправомірне відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2018 15:41
Вимога учасника не задоволена та відхилена
Вимога учасника не задоволена

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-28-002817-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 05 січня 2018 14:24
неправомірна дискваліфікація
28.11.2017 року Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2017-11-28-002817-c по предмету ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки) за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». 15.12.2017р відбувся аукціон на закупівлю. У даній закупівлі взяли участь чотири учасники: ТОВ "МАРІ ФУДС", Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович, ТОВ фірма "Хазар ЛТД" та Фізична особа - підприємець Сімкіна Клавдія Володимирівна. За результатом аукціону пропозицію ТОВ " МАРІ ФУДС " було визнано найбільш економічно вигідною, але так як даний учасник не надав документи до складу пропозиції рішенням тендерного комітету його пропозицію було відхилено. Наступною розглядалась пропозиція ФОП Сергієнко Володимира Івановича. Згідно протоколу № 83 від 29.12.2017 року засідання тендерного комітету Управлінням освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради нашу пропозицію було відхилено на підставі ч.1 ст.30 ЗУ Про Публічні закупівлі. Фізична особа - підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, оскільки вважає, що документи було надано в повному обсязі, а умови тендерної документації не порушувались. Підставою для відхилення, якою керувався замовник, згідно протоколу замовника було:  "Пунктом 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації від учасників вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. При цьому, строк дії забезпечення тендерної пропозиції встановлювався – протягом дії тендерної пропозиції. Пунктом 4 вказаного розділу тендерної документації визначалося, що тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно під час розгляду було встановлено, що у страхової гарантії, яка надана ФО-П Сергієнко В.І., строк дії становить 89 днів, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФО-П Сергієнко В.І. вимозі п. 2 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» тендерної документації." Дана підстава не відповідає дійсності: Згідно інформації даної закупівлі: кінцева дата подання пропозицій встановлена як 14.12.2017 року. Відповідно до ч.1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Отже, днем розкриття тендерної пропозиції вважається день проведення аукціону, а саме - 15.12.2017 року . Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 2 "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції". Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 4 " Тендернi пропозицiї вважаються дiйсними протягом 90 днiв з дати розкриття тендерних пропозицiй." Згідно статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема строк дії ". Інших окремих вимог до терміну дії тендерних пропозицій або застережень щодо обчислювання терміну дії страхової гарантії замовник в тендерній документації не висував. Інших окремих вимог до перебігу терміну дії тендерних пропозицій ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає. Термін дії страхової гарантії ФОП Сергієнко Володимир Іванович з 15.12.17 року до 14.03.18 року, але у будь-якому протягом дії тендерної пропозиції. Також, страхова гарантія передбачає гарантоване продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції у випадку, коли замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. З огляду на викладене, учасник ФОП Сергієнко В.І. дотримався вимог закону та тендерної документації в частині терміну дії страхової гарантії. Наступною підставою для відхилення згідно протоколу замовника стало "відсутні особисті медичні книжки експедиторів транспортних та відсутні трудові договори укладені з експедиторами транспортними та трудові книжки експедиторів транспортних". Не погоджуємося із даною підставою та пояснюємо: Згідно Інструкції з підготовки тендерних пропозицій пункт 5 частина 2 замовник вимагав надати: "а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі ". На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. надав інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації (архів "Працівники" файл "довідка працівники"), в якій повідомив зокрема про наявність чотирьох вантажників, чотирьох водіїв, чотирьох експедиторів-водіїв, всього в довідці було зазначена наявність 12 працівників. Також в складі пропозиції було надано накази про суміщення посад водія та експедитора для осіб, а саме: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А. Дані особи прийняті на посаду водія, але згідно наказів по ФОП виконують функції експедиторів. Таким чином для забезпечення виконання договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, учасник підтвердив наявність працівників, які будуть окремо виконувати функції експедиторів, наявність працівників які окремо будуть виконувати функції водіїв та окремо вантажників (архів "Працівники" файл "накази експедитори"). б) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано 12 медичних книжок на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "медичні книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами). На виконання даної вимоги ФОП Сергієнко В.І. в складі пропозиції було надано трудові книжки та трудові договори на всіх заявлених у інформаційній довідці працівників відповідної кваліфікації, в тому числі на працівників: Кирлик Ю.Ю., Разуваєв В.В., Кривенко О.М., Ємець В.А., які згідно внутрішніх наказів виконують функції експедиторів. (архів "Працівники" файл "трудові договори", "трудові книжки"). Таким чином учасник виконав вимоги замовника по кількості та по окремому розподілу функцій. На підстав викладеного, тендерна пропозиція фізичної особи - підприємця Сергієнко Володимира Івановича відповідає вимогам закону та не суперечить умовам тендерної документації, тому відхилення пропозиції відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. Відхиливши пропозицію ФОП Сергієнко В.І. тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). 29.12.2017 року замовник в системі PROZORRO оприлюднив статус "Переможець" щодо наступної пропозиції учасника ТОВ фірма Хазар ЛТД та оприлюднив протокол № 83 від 29.12.2017 року, але у даному протоколі не міститься підтвердження відповідності пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується із прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію учасника ТОВ фірма Хазар ЛТД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі». Просимо перевірити на відповідність умовам тендерної документації замовника та нормам ЗУ Про публічні закупівлі пропозицію ТОВ фірма Хазар ЛТД, та зокрема розглянути питання: Наприклад: 1. Замовник в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" частина 5 пункт 1 п.п.а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв, експедиторів транспортних та вантажників. П.І.Б. Посада Досвід роботи на посаді що обіймає Ідентифікаційний номер Всі повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями) не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи. г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками: для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу); в складі пропозиції ТОВ "Хазар" було надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл "Хазар частина 1 сторінка 30). Інформація, надана не відповідає дійсності, а саме - невірно зазначена інформація у колонці досвід роботи на посаді, що обіймає. Наприклад: Шепелєв О.В. водій транспортного засобу зазначено досвід роботи 27 років, згідно запису, що значиться на останній сторінці трудової книжки (як вимагав замовник) даного працівника на посаду водія ТОВ фірми Хазар було прийнято 24.01.2013 року(файл "Хазар частина 1 сторінка 48, 58), а отже досвід роботи на посаді, що він обіймає складає 4 роки та 10 місяців. Стосовно інших працівників, зазначених у інформаційній довідці, надано також недостовірну інформацію стосовно їх досвіду роботи, що є підставою для відхилення пропозиції за частиною 7 ст 28 "Про публічні закупівлі". 2. На виписці з протоколу загальних зборів учасників, яка повинна підтверджувати повноваження на право підпису (файл Хазар частина 2 сторінка 29) відсутні підписи голови зборів та секретаря зборів. Згідно вимог тендерної документації, а саме: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частина 1 "Учасник надає документи, передбачені в цій тендерній документації, в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів або нотаріально завірених копій). Враховуючи вимоги замовника, учасник не підтвердив оригінальність даного документу. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення ТОВ фірма Хазар ЛТД переможцем у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки). 5) Перевірити тендерну пропозицію ТОВ фірма Хазар ЛТД у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (Кури бройлери заморожені 1 категорії; чверть куряча сухої заморозки) на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 15:51
Рішення від 10.01.2018 № 162.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 15:51
Рішення від 24.01.2018 № 653.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 20:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ фірма "Хазар" ЛТД
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2018 16:54

Документи подані скаржником

05 січня 2018 14:24
квитанція про оплату

Документи подані замовником

17 січня 2018 16:39
кури.PDF
30 січня 2018 16:51
протокол по курам.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 1 296 750,00
UAH з ПДВ
1 296 750,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 503 000,00
UAH з ПДВ
1 503 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД 1 647 650,00
UAH з ПДВ
1 647 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 1 650 560,00
UAH з ПДВ
1 650 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 20:01
Електронний підпис
14 грудня 2017 19:57
документи страхової.rar
14 грудня 2017 19:57
гарантія кури.rar
14 грудня 2017 19:57
якість та ціна кури.pdf
14 грудня 2017 19:57
аналогічні договори.pdf
14 грудня 2017 19:57
працівники.rar

Публічні документи

10 грудня 2017 17:11
Гарантия.rar
10 грудня 2017 17:11
ХАЗАР ч.2.pdf
10 грудня 2017 17:11
ХАЗАР ч.1.pdf

Публічні документи

14 грудня 2017 19:43
Електронний підпис
14 грудня 2017 19:42
АКТ.pdf
14 грудня 2017 19:42
Аналогічний договір 1.pdf
14 грудня 2017 19:42
Аналогічний договір.pdf
14 грудня 2017 19:42
Виписка ЄДР.pdf
14 грудня 2017 19:42
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2017 19:42
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2017 19:42
Договір дезінфекцї.pdf
14 грудня 2017 19:42
Звіт.pdf
14 грудня 2017 19:42
Квитанція №2.pdf
14 грудня 2017 19:42
Ліцензія Смарт pdf.pdf
14 грудня 2017 19:42
Медична довідка водія.pdf
14 грудня 2017 19:42
Паспорт+код.pdf
14 грудня 2017 19:42
Правила СК Смарт ЗМІНИ.pdf
14 грудня 2017 19:42
Правила СК Смарт.pdf
14 грудня 2017 19:42
Реєстрація потужності.pdf
14 грудня 2017 19:42
Стаття 17.pdf
14 грудня 2017 19:42
Трудова книжка водія 1.pdf
14 грудня 2017 19:42
Трудова книжка водія 2.pdf
14 грудня 2017 19:42
Трудова книжка водія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ фірма "Хазар" ЛТД

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 1 296 750,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 17:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 1 503 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
Рішення скасоване 1 647 650,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 16:46
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД
#22647877
Відхилено 1 647 650,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 17:26
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІМІКІНА КЛАВДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2434215803
Відхилено 1 650 560,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 18:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 грудня 2017 17:15
Електронний підпис
22 грудня 2017 17:09
кури.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 грудня 2017 13:47
Електронний підпис
29 грудня 2017 13:37
протокол кури.PDF

Документи

29 грудня 2017 14:06
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:01
протокол кури.PDF

Документи

30 січня 2018 17:23
Електронний підпис
30 січня 2018 17:19
протокол по курам.PDF

Документи

30 січня 2018 18:00
Електронний підпис
30 січня 2018 17:43
протокол по курам.PDF
30 січня 2018 17:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
30 січня 2018 18:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі