Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) (45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Роботи з капітального ремонту по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, бульв. Праці, 1/1")
Очікувана вартість
20 148 773,00 UAH
UA-2017-11-28-001465-c 3aecaaa20f83476d96f59fe4b535de24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюченко Валентина Анатоліївна

380442960561
0679732763
bud_arhvid3@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Костюченко Валентина Анатоліївна
380442960561,0679732763
bud_arhvid3@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 12:00
Початок аукціону: 14 грудня 2017 14:31
Очікувана вартість: 20 148 773,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95816 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Капітальний ремонт будівлі Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, бульв. Праці, 1/1» Роботи по капітальному ремонту будівлі передбачається виконати в одну чергу із виділенням трьох пускових комплексів, без виведення об’єкту із експлуатації: - 1 пусковий комплекс – приміщення та коридор 3 поверху, приміщення та коридор 1 поверху, санвузли лівого крила з 1 по 4 поверх, влаштування пандусів; - 2 пусковий комплекс – утеплення фасаду, заміна огороджувальних конструкцій актового залу та сходових клітин, ремонт актового залу; - 3 пусковий комплекс – коридор 2 поверху, приміщення та коридор 4 поверху, ремонт конструкцій сходових клітин.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК021-2015(CPV) (45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (Роботи з капітального ремонту по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, бульв. Праці, 1/1")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 11:58
ТД БР Праці 1.1- 27.11.2017 нові умови-1 для оприлюднення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-28-001465-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 20 грудня 2017 14:01
Оскарження рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника щодо обрання Переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2017 16:32
Відповідно до підпункту 14, пункту 1 статті 1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Порядок оскарження процедур закупівлі регламентовано статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 8 Розділу ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України.
Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до підпункту 14, пункту 1 статті 1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Порядок оскарження процедур закупівлі регламентовано статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 8 Розділу ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України.
Законом не передбачено розгляду Замовником вимог від учасників процедури відкритих торгів щодо відхилення тендерних пропозицій інших учасників.

Документи подані скаржником

20 грудня 2017 14:01
Лист cкарга Замовнику.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорпроектбудсервіс 19 592 019,60
UAH з ПДВ
19 289 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМБУД-Б" 19 934 526,00
UAH з ПДВ
19 290 000,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Сервісрембуд» 20 091 206,06
UAH з ПДВ
19 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТІ-НОВА СОЮЗ" 20 144 923,00
UAH з ПДВ
19 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2017 11:45
Електронний підпис
13 грудня 2017 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2017 11:31
Розрахунок зарплати.PDF
13 грудня 2017 11:31
Звіт 2016.PDF
13 грудня 2017 11:31
Довідки.PDF
13 грудня 2017 11:31
Графік.PDF
13 грудня 2017 11:31
Гарантійні листи.PDF
13 грудня 2017 11:31
Цінова пропозиція (1).PDF
13 грудня 2017 11:31
Оренда бази.PDF
13 грудня 2017 11:31
Інформ довідка.PDF
13 грудня 2017 11:31
Зміст.PDF
13 грудня 2017 11:31
Техніка.PDF
13 грудня 2017 11:31
Працівники.PDF
13 грудня 2017 11:31
Проект договору.PDF
13 грудня 2017 11:31
Відсутність підстав.PDF
13 грудня 2017 11:31
Аналогічні роботи.PDF
13 грудня 2017 11:31
191.rar
13 грудня 2017 11:31
Субпідрядники.PDF
13 грудня 2017 11:31
Статут.PDF
13 грудня 2017 11:31
Про помилки.PDF
13 грудня 2017 11:31
Ліцензія.PDF
13 грудня 2017 11:31
Згода з умовами.PDF
13 грудня 2017 11:31
ДЦ з додатками.PDF
13 грудня 2017 11:31
Довкілля.PDF
13 грудня 2017 11:31
Довідки з банку.PDF
13 грудня 2017 11:31
Відповідальна особа.PDF
13 грудня 2017 11:31
Витяг ПДВ.PDF
13 грудня 2017 11:31
reiiii.zip
13 грудня 2017 11:31
Підписаний_GarLIST 1588.zip

Публічні документи

13 грудня 2017 11:05
4. Інформаційна модель.rar
13 грудня 2017 11:05
6. Лист щодо техніки.pdf
13 грудня 2017 11:05
6. Копія Статуту.pdf
13 грудня 2017 11:05
4. Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2017 11:05
4. Проект договору.pdf
13 грудня 2017 11:05
4. Календарний графік.pdf
13 грудня 2017 11:05
4. Дозвільні документи.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 21:26
На_тендер_УпрБуд_ДнРДА.rar
12 грудня 2017 21:26
Пропозиція_Праці_1-1.pdf

Публічні документи

13 грудня 2017 11:54
Архів ДОГОВІРНА ЦІНА.rar
13 грудня 2017 11:54
Договірна ціна.pdf
13 грудня 2017 11:54
104_аналогічний_договір.PDF
13 грудня 2017 11:54
100_Реєстр документів.PDF
13 грудня 2017 11:54
200_Цінова пропозиця.pdf
13 грудня 2017 11:54
303_Виписка_з_ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорпроектбудсервіс

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМБУД-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Сервісрембуд»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТІ-НОВА СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дорпроектбудсервіс
#40047547
Переможець 19 289 980,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорпроектбудсервіс
#40047547
19 289 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:03
_ДУ № 4 від 28 10 2019_до дог 53-14 _капрем будів РДА .pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:51
_32712~1.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:47
_23010~1.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:42
_ДУ № 1 від 13.06.18_до дог 53-14_КР буд РДА_Дніпробудтехсервіс_5арк.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 16:14
Scan Дог_26.12.17_ Дорпроектбудсервіс.pdf укладений
26 грудня 2017 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних асигнувань встановлено: ціна договору на 2017 рік - 348005,88 грн., на 2018 рік - 2000000,00 грн. Інші умови договору № 53-14 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних асигнувань встановлено: ціна договору на 2017 рік - 348005,88 грн., на 2018 рік - 1993640,00 грн. Інші умови договору № 53-14 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних асигнувань встановлено: ціна договору на 2017 рік - 348005,88 грн., на 2018 рік - 1993563,63 грн. Інші умови договору № 53-14 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з відсутністю коштів для фінансування робіт з капітального ремонту Об`єкту Сторони погодили розірвання договору № 53-14 від 26.12.2017 з 28.10.2019.
Номер договору про закупівлю: 53-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML