Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні бланки нотаріальних документів
Special forms of notarial documents
Очікувана вартість
172 800 000,00 UAH
UA-2017-11-27-001874-b c89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапчук Юрій Віталійович

+380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: http://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Артема, 73
Контактна особа: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Додаткові контактні особи: Віктор Сальник
+380442067150
v.salnyk@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE National information systems
National ID: 39787008
Contact point: Potapchuk Yurii Vitaliiovych
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Additional contacts: Victor Salnyk
+380442067150
v.salnyk@nais.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2018 12:22
Очікувана вартість: 172 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 728 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4320000 UAH
Publication date: 27 листопада 2017 15:52
Enquiries until: 06 лютого 2018 10:00
Complaints submission until: до 12 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 лютого 2018 10:00

Information

Estimated total value: 172 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 728 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400000 шт
Спеціальні бланки нотаріальних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Special forms of notarial documents
CPV: 22450000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 16:01
Перелік змін-3 до ТД Бланки-2.docx
08 лютого 2018 16:01
ТД зі змінами-3 Бланки нотаріальні-2.docx
01 лютого 2018 17:27
Перелік змін-2 до ТД Бланки-2.docx
06 грудня 2017 17:58
Перелік змін до ТД Бланки-2.docx
08 лютого 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 16:01
Перелік змін-3 до ТД Бланки-2.docx
08 лютого 2018 16:01
ТД зі змінами-3 Бланки нотаріальні-2.docx
01 лютого 2018 17:27
ТД зі змінами-2 Бланки нотаріальні-2.docx
06 грудня 2017 17:58
ТД зі змінами Бланки нотаріальні-2.docx
27 листопада 2017 15:52
ТД Бланки нотаріальні-2.docx
01 лютого 2018 17:27
Перелік змін-2 до ТД Бланки-2.docx
06 грудня 2017 17:58
Перелік змін до ТД Бланки-2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснення, щодо надання довідки про відсутність судимості, яка повязана зі злочином вчиненим з корисливих мотивів
Дата подання: 01 грудня 2017 16:42
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:11
Пунктом 2.1. таблиці 1 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договорі про закупівлю) надається довідка, що видана уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості пов’язаної зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів (оригінал, або нотаріально завірена копія паперового документу, оригінал електронного документа). На даний час органи МВС та територіальні сервісні центри відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.16 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890, надають довідку – документ, який містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. При цьому вищезазначеним нормативним актом не передбачено можливості надання інформації конкретно за злочинами, вчинені з корисливих мотивів. Отже просимо надати роз’яснення який уповноважений орган надає довідку щодо відсутності судимості, яка пов’язана саме зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації (підпункт 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації) переможець торгів має надати документ, який містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що надається органами Міністерства внутрішніх справ України та територіальними сервісними центрами відповідно до наказу МВС від 29.11.16 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України».
Щодо надання інформації про номер та дату нормативного документа (наказу) Міністерства юстиції України
Дата подання: 01 грудня 2017 16:46
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:12
Відповідно до п. 2.2. Договору (додаток 5 до тендерної документації) Виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток № 3 до Договору) Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, Технічному опису спеціального бланку нотаріального документа, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від ________ № ____, та зразкам Бланків, узгоджених Сторонами згідно розділу 4 цього Договору. Просимо Вас повідомити дату та номер зазначеного у Тендерній документації наказу Міністерства юстиції України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час чинним є наказ Мінюсту від 10.09.2009 № 34/5-ДСК, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за № 848/16864.
Водночас, з метою приведення вище зазначеного наказу до вимого постанови КМУ від 05.08.2009 № 812, з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 06.09.2017 № 677, на даний час Міністерством юстиції України погоджується нова редакція наказу про затвердження технічного опису спеціального бланку нотаріального документа.
Щодо документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника
Дата подання: 04 грудня 2017 15:24
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:20
Пунктом. 1.1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасника зобов’язаний надати документ щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для друку спеціальних бланків нотаріальних документів, зокрема, обладнання для інтагліо друку. В свою чергу, відповідно до п. 1.2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати саме копії документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання - для інтагліо друку( оборотно-сальдова відомість або витяг з неї, інвентарні картки обліку основних засобів, договір оренди тощо). Варто наголосити, що до процесу виготовлення бланків котрі є предметом закупівлі, входять і інші види друку крім інтагліо, зокрема, офсетний та струменевий. Незважаючи, що до процесу другу бланків нотаріальних документів входить декілька видів друку тендерною документацією вимагається надання інформації по обладнанню для одного конкретного виду друку при чому наявного у Учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавством у сфері здійснення публічних закупівель не має жодної заборон щодо залучення субпідрядника при постачанні (виготовленні) продукції, а лише зобов'язує Учасника надавати інформацію про субпідрядника при певних умовах у разі виконання робіт чи надані послуг. З огляду на наведене, тендерна документація містить в собі вимогу, що обмежує конкуренцїю та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону), оскільки участь у тендері зможе прийняти лише Учасник, котрий має певний вид обладнання, яке використовується для інтагліо друку. Керуючись вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до пунктів 1.1 та 1.2. таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, що скасовують вимоги щодо наявності в Учасника обладнання для інтагліо друку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом замовника внесені зміни до тендерної документації.
Щодо технічного опису бланків
Дата подання: 04 грудня 2017 15:26
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:16
Пунктом 11 Опису спеціального бланка нотаріального документа «Технічні характеристики предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації для захисту від несанкціонованого тиражування та запобігання зміні (заміні) інформації способом гарячого пресування на лицьовому боці бланка у нижньому правому куті горизонтально нанесено оптично-електронний елемент розміром 12 х 22 міліметри, з радіусом закруглення кутів 2 міліметри. Елемент містить напис «МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ», символічне зображення малого Державного Герба України (тризуба) та оптичну металізовану наскрізну нумерацію. Слід звернути увагу, що пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «тендерна документація повинна містити:………… інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі Їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». В свою чергу в тендерній документації відсутній детальний опис оптично-електронного елемент (як складової бланка), що є порушенням вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, просимо зазначити в «Технічні характеристики предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації детальні та чіткі вимоги до оптично-електронного елементу (як складової бланка) та до наскрізної нумерації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час чинним є наказ Мінюсту від 10.09.2009 № 34/5-ДСК, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за № 848/16864.
Водночас, з метою приведення вище зазначеного наказу до вимого постанови КМУ від 05.08.2009 № 812, з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 06.09.2017 № 677, на даний час Міністерством юстиції України погоджується нова редакція наказу про затвердження технічного опису спеціального бланку нотаріального документа.
Інформація стосовно Опису бланків та реквізитів наказу яким його затверджено.
Дата подання: 04 грудня 2017 15:28
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:14
Виходячи зі змісту п. 2.2. «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» Додаток 5 до тендерної документації - Виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток №3 до Договору) Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009р. №812, Технічному опису спеціального бланку нотаріального документа, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від __________ № ___________, та зразкам Бланків, узгоджених Сторонами згідно розділу4 цього Договору. Просимо Вас повідомити дату та номер зазначеного у Тендерній документації наказу Міністерства юстиції України та надати Технічному опису спеціального бланку нотаріального документа, затверджений наказом Мін’юсту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час чинним є наказ Мінюсту від 10.09.2009 № 34/5-ДСК, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за № 848/16864.
Водночас, з метою приведення вище зазначеного наказу до вимого постанови КМУ від 05.08.2009 № 812, з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 06.09.2017 № 677, на даний час Міністерством юстиції України погоджується нова редакція наказу про затвердження технічного опису спеціального бланку нотаріального документа.
Щодо документів переможця
Дата подання: 04 грудня 2017 15:38
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:18
Згідно пункту 4 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів наведено в Додатку 3 ТД. Враховуючі вищевикладене просимо внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом замовника внесені зміни до тендерної документації.
Щодо технічного опису спеціального бланка нотаріального документа
Дата подання: 06 грудня 2017 16:11
Дата відповіді: 11 грудня 2017 16:41
Пункт 6 Додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі передбачає використання QR-коду, під яким міститься серія та номер із шести цифр. Просимо надати роз'яснення стосовно інформаційного вмісту та алгоритму надання інформації для генерування зазначеного коду. Пункт 10 Додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі містить опис бланка нотаріального документа, яким передбачено виконання захисних елементів бланка фарбами відповідно до розробленої в установленому порядку схеми захисту. Просимо надати доступ до зазначеної схеми захисту або інформацію де з нею можливо ознайомитися. Пунктом 11 додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі передбачено застосування на лицьовому боці бланка оптично-електронного елемента та оптичної металізованої наскрізної нумерації. Просимо надати роз'яснення стосовно опису, функціонального вмісту та захисних характеристик такого елементу та дати роз'яснення термінів «оптична металева наскрізна нумерація» і «оптично-електронний елемент».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: QR-код містить посилання на веб-сайт Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів http://rnb.nais.gov.ua де можна переглянути інформацію про код та дату витрачання бланку, дату та час перевірки по кожній серії та номеру бланку.
Технічні характеристики предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації) складені відповідно до опису спеціального бланка нотаріального документа, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677).
Технічний опис спеціального бланку нотаріального документа затверджено наказом Міністерства юстиції України, що має гриф «Для службового користування», та враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі.
Водночас частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючим викладене, замовником буде надано технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору.
Роз'яснення щодо Додатку 4 до Тендерної документації
Дата подання: 07 грудня 2017 15:38
Дата відповіді: 12 грудня 2017 15:11
Відповідно до пункту 6 Опис спеціального бланка нотаріального документа, Додаток 4 до Тендерної документації, у нижньому лівому куті на лицьовому боці бланка міститься QR-код розміром 22 × 22 міліметри, під яким міститься серія, яка складається з трьох літер, та номер із шести цифр. Одночасно, згідно з п. 11 Опису, оптично-електронний елемент містить оптичну металізовану наскрізну нумерацію. Отже просимо надати роз’яснення, чи повинна співпадати нумерація у нижньому лівому куті на лицьовому боці бланка з наскрізною нумерацією у оптично-електронному елементі та з чого складається така наскрізна нумерація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не співпадає. Наскрізна нумерація передбачає нумерацію у наростаючій послідовності всіх бланків.
Роз'яснення вимог Додатку 4 ТД
Дата подання: 07 грудня 2017 15:47
Дата відповіді: 12 грудня 2017 15:12
Додаток 4 ТД містить загальний Опис спеціального бланка нотаріального документа. У той же час, в пороекті договору (Додаток 5 ТД) є посилання на технічний опис, котрий затверджений наказом Міністерства юстиції України. З огляду на викладене вище, просимо повідомити чи достатньо для переможця при виготовленні бланків, що є предметом закупівлі дотримуватись виключно загальних вимог, котрі містятся в Додатку 4 до ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток № 3 до Договору) Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, Технічному опису спеціального бланку нотаріального документа, затвердженому наказом Міністерства юстиції України, та зразкам Бланків, узгоджених Сторонами згідно розділу 4 Договору.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 01 грудня 2017 16:35
Вимога щодо скасування п.3 "Технічні вимоги" таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації.
За приписами п. 3 «Технічні вимоги» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації від Учасника вимагається надати Сертифікат або паспорт якості на папір, виданий учаснику виробником паперу, який підтверджує відповідність паперу, що буде використовуватися при виробництві запропонованого учасником товару, вимогам, встановленим у додатку 4 до тендерної документації.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Предметом закупівлі є друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9, а не папір. Більш того, відповідно до основних умов Договору (Додаток 5 до тендерної документації) предметом закупівлі є саме виготовлення друкованої продукції, однак від Учасника вимагається надати оригінал паспорту на папір. При цьому, чинним законодавством не передбачено взагалі вимог щодо обов’язкової наявності паспорту на папір при його постачанні. Врешті-решт, постачання сировини може здійснювати будь-яким суб’єктом господарювання, а вказаний пункт зобов’язує надати саме оригінал сертифікату якості або паспорту, що виданий саме виробником паперу, що обмежує вибір постачальника (повинен бути безпосередньо виробник), а звідси – конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати п. 3. «Технічні вимоги» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:36
Тендерним комітетом замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 01 грудня 2017 16:50
Вимога щодо скасування п. 1.1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі»
Згідно з п. 1.1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації від Учасника вимагається надання документу щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для друку спеціальних бланків нотаріальних документів, зокрема, обладнання для інтагліо друку. При цьому, згідно з п. 1.2. учасник повинен надати саме копії документів що підтверджують наявність в учасника обладнання для інтагліо друку (оборотно-сальдова відомість або витяг з неї, інвентарні картки обліку основних засобів, договір оренди тощо).
Слід зазначити, що при виготовленні бланку, окрім інтагліо, мають використовуватися інші види друку (зокрема, офсетний, струменевий та інші), але вимагається надання інформації саме щодо наявності певного (окремого) обладнання для конкретного (одного) виду друку безпосередньо у Учасника. Більш того, законодавство у сфері публічних закупівель не містить заборон щодо залучення субпідрядника при постачанні певної продукції, а лише зобов’язує розкривати дані про субпідрядника за певних умов при виконанні робіт чи надані послуг. Таким чином, тендерна документація містить вимогу, що прямо обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону), адже прийняти участь у тендері зможе лише той Учасник, що має певне обладнання – саме для інтагліо друку.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати у п. 1.1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо наявності у Учасника конкретного обладнання (обладнання для інтагліо друку).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:37
Тендерним комітетом замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 01 грудня 2017 16:53
Щодо виключення п. 6.1.8 Договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Відповідно до п. 6.1.8 Договору (Додаток 5 до тендерної документації) у випадку зміни зразків Бланків у зв’язку зі зміною в законодавстві, постачальник зобов’язується розробити та передати на затвердження Замовнику нові зразки Бланків, і в подальшому виготовляти Бланки за новими затвердженими зразками.
При цьому, спеціальний бланк нотаріальних документів як раз і є предметом договору, тобто істотною умовою.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті.
У той же час, замовник в тендерній документації (Додаток 5 до тендерної документації) зазначає про можливість зміни істотної умови Договору (предмету договору) за підставами, що не визначені чинним законодавством України. При цьому, Договором не встановлені конкретні строки виконання цього зобов’язання та порядок зміни ціни у цьому випадку (у випадку зміни предмету виготовлення).
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити п. 6.1.8 Договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:37
Тендерним комітетом замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 01 грудня 2017 16:58
Вимога щодо внесення до тендерної документації детальних та чітких вимог до оптично-електронного елементу та до наскрізної нумерації
Відповідно до п. 11 Опису спеціального бланка нотаріального документа Додатку 4 до тендерної документації «Технічні характеристики предмета закупівлі» для захисту від несанкціонованого тиражування та запобігання зміні (заміні) інформації способом гарячого пресування на лицьовому боці бланка у нижньому правому куті горизонтально нанесено оптично-електронний елемент розміром 12 × 22 міліметри, з радіусом закруглення кутів 2 міліметри. Елемент містить напис «МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ», символічне зображення малого Державного Герба України (тризуба) та оптичну металізовану наскрізну нумерацію.
Разом з тим, згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з тим, оптично-електронний елемент не містить детального опису, що є порушенням п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, просимо вказати у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні характеристики предмета закупівлі» детальні та чіткі вимоги до оптично-електронного елементу, а також до наскрізної нумерації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:39
На даний час чинним є наказ Мінюсту від 10.09.2009 № 34/5-ДСК, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за № 848/16864.
Водночас, з метою приведення вище зазначеного наказу до вимого постанови КМУ від 05.08.2009 № 812, з урахуванням змін, внесених постановою КМУ від 06.09.2017 № 677, на даний час Міністерством юстиції України погоджується нова редакція наказу про затвердження технічного опису спеціального бланку нотаріального документа.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 01 грудня 2017 17:04
Вимога щодо скасування з пункту 1 розділу ІІІ Інструкції щодо кольорової сканованої копії спеціального бланку нотаріального документу.
Пункт 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачає, серед іншого, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (сканованих копій документів) з кольоровою сканованою копією спеціального бланку нотаріального документу з роздільною здатністю не нижче 300 dpi, який має відповідати технічним характеристикам, встановленим у додатку 4 до тендерної документації, з нульовою нумерацією та реквізитами виробника.
Слід зазначити, що відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
При цьому у Кваліфікаційних критеріях та документах, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критерієм та іншим вимогам замовника (Додаток 2 до тендерної документації) – відсутня кольорова сканована копією спеціального бланку нотаріального документа.
Сканована копія спеціального бланку нотаріального документу з нульовою нумерацією не є документом, наявність якого вимагає законодавства у сфері публічних закупівель, а також безпосередньо умови тендерної документації – Додаток 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критерієм та іншим вимогам замовника».
По суті, вищезазначений пункт вимагає від учасника надання зразку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації, адже зобов’язує Учасника заздалегідь (до проведення аукціону) вже виготовити складний за технічними характеристиками бланків, що є предметом закупівлі, та понести значні витрати у зв’язку з цим.
При цьому, розділ 4 Договору (додаток 5 до тендерної документації) встановлює порядок погодження зразків, а виготовлення здійснюється лише за погодженими самим Замовником зразками.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас скасувати вимогу з пункту 1 розділу ІІІ Інструкції щодо кольорової сканованої копії спеціального бланку нотаріального документу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:40
Тендреним комітетом замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 07 грудня 2017 15:40
Вимоги до технічного опису та до схеми захисту
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Разом з тим, технічний опис предмета закупівлі не містить детального опису, схем захисту тощо, що є порушенням п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Більш того, у Описі є посилання на розроблену схему захисту, хоча сама схема захисту відсутня як в тендерній, так і у будь-якому наказі Міністерства юстиції про що Ви повідомляєте у своїх відповідях.
Отже, просимо вказати у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні характеристики предмета закупівлі» детальні та чіткі вимоги до предмету закупівлі, вимоги до технічного опису та до схеми захисту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2017 15:14
Технічні характеристики предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації) складені відповідно до опису спеціального бланка нотаріального документа, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677).
Технічний опис спеціального бланку нотаріального документа затверджено наказом Міністерства юстиції України, що має гриф «Для службового користування», та враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі.
Водночас частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючим викладене, замовником буде надано технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001874-b.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 07 грудня 2017 15:43
Вимога щодо змін до проекту договору
У проекті договору є посилання на технічний опис, що затверджений наказом Міністерства юстиції України. Разом з тим, будь-який учасник не може погоджуватись виготовляти товар, якщо відносно нього ще не існує технічного опису, адже не можливо визначити спроможність виготовлення такого товару, а тим паче підрахувати витрати на його виготовлення.
Отже, просимо або виключити з проекту договору посилання на технічний опис, що затверджений наказом Міністерства юстиції України або надати такий технічний опис.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2017 15:14
Технічні характеристики предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації) складені відповідно до опису спеціального бланка нотаріального документа, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677).
Технічний опис спеціального бланку нотаріального документа затверджено наказом Міністерства юстиції України, що має гриф «Для службового користування», та враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі.
Водночас частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючим викладене, замовником буде надано технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору.

Документи

06 грудня 2017 17:36
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:37
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:37
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:39
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:40
Протокол

Документи

12 грудня 2017 15:14
Протокол

Документи

12 грудня 2017 15:14
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-27-001874-b.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Київська офсетна фабрика, Код ЄДРПОУ:05450185
Дата подання: 20 грудня 2017 09:48
Скарга про визнання незаконними вимог тендерної документації та бездіяльності тендерного комітету
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник Державне підприємство Київська офсетна фабрика 04074, м. Київ, вул. Бережанська, 1 код ЄДРПОУ 05450185, т.(044) 430-42-65 Замовник Державне підприємство «Національні інформаційні системи» код ЄДРПОУ 39787008 вул. Січових стрільців, 73, м. Київ, 04053 тел\факс (044) 206-71-95 Особа відповідальна за проведення закупівлі: Потапчук Юрій Віталійович Відомості про процедуру закупівлі Вид: Відкриті торги з публікацією англійською мовою Предмет закупівлі: спеціальні бланки нотаріальних документів у кількості 14400000 примірників Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-27-001874-b ID c89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3 С К А Р Г А про визнання незаконними вимог тендерної документації та бездіяльності тендерного комітету Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічні закупівлі за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю спеціальних бланків нотаріальних документів (ідентифікатор закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-27-001874-b, ID закупівлі - c89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3). Вважаємо бездіяльність та дії ДП «Національні інформаційні системи» протиправними та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого порушуються права та законні інтереси Учасників закупівлі, а саме: По-перше, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Разом з тим, технічний опис предмета закупівлі не містить детального опису, схем захисту тощо, що є порушенням п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Більш того, у Описі є посилання на розроблену схему захисту, хоча сама схема захисту відсутня як в тендерній, так і у будь-якому наказі Міністерства юстиції України. У проекті договору тендерної документації також є посилання на технічний опис, що затверджений наказом Міністерства юстиції України. Отже, будь-який Учасник закупівлі не зможе погоджуватись виготовляти товар, якщо відносно нього ще не існує технічного опису, адже не можливо визначити спроможність виготовлення такого товару та підрахувати витрати на його виготовлення та собівартість одиниці продукції. Так, 06.12.2017 року о 16.11 через електронну систему закупівель було розміщено запитання до Замовника щодо технічного опису спеціального бланка нотаріального документа, а саме: "Пункт 6 Додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі передбачає використання QR-коду, під яким міститься серія та номер із шести цифр. Просимо надати роз'яснення стосовно інформаційного вмісту та алгоритму надання інформації для генерування зазначеного коду. Пункт 10 Додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі містить опис бланка нотаріального документа, яким передбачено виконання захисних елементів бланка фарбами відповідно до розробленої в установленому порядку схеми захисту. Просимо надати доступ до зазначеної схеми захисту або інформацію де з нею можливо ознайомитися. Пунктом 11 додатку 4 тендерної документації Технічні характеристики предмету закупівлі передбачено застосування на лицьовому боці бланка оптично-електронного елемента та оптичної металізованої наскрізної нумерації. Просимо надати роз'яснення стосовно опису, функціонального вмісту та захисних характеристик такого елементу та дати роз'яснення термінів «оптична металева наскрізна нумерація» і «оптично-електронний елемент». 11.12.2017 року Замовником було надано відповідь наступного змісту: «Технічний опис спеціального бланку нотаріального документа затверджено наказом Міністерства юстиції України, що має гриф «Для службового користування», та враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі. Водночас частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючим викладене, замовником буде надано технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору». Більш того, 12.12.2017 року Замовник повідомив, що «виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток № 3 до Договору) Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, Технічному опису спеціального бланку нотаріального документа, затвердженому наказом Міністерства юстиції України, та зразкам Бланків, узгоджених Сторонами згідно розділу 4 Договору». Проте навіть Додаток №3 до Договору до тендерної документації не доданий. Учасники закупівлі також неодноразово зверталися з подібними запитаннями до Замовника через електронну систему закупівель, проте Замовник проявляє бездіяльність та відмовляється внести до тендерної документації чіткий технічний опис та опис системи захисту або надати доступ до нормативних документів, що затверджують технічний опис та схему захисту спеціальних бланків нотаріальних документів. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, серед іншого, за таким принципом як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Разом з тим, відсутність технічного опису, що затверджений наказом Міністерства юстиції України, посилання на який є в Тендерній документації, не дозволяє Учасникам обґрунтовано розрахувати цінову пропозицію та взагалі визначити можливість виготовлення Учасником предмета закупівлі за Технічним описом, що не надається Замовником, а буде наданий виключно переможцю. Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, вказавши у Додатку 4 до тендерної документації «Технічні характеристики предмета закупівлі» детальні та чіткі вимоги до предмету закупівлі, вимоги до технічного опису та до схеми захисту. По-друге, відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», «закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження». Порушуючи вимоги вищезазначеної статті, Замовник оголосив закупівлю зі строком поставки до 31.12.2019 року згідно тендерної документації та проекту договору. Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та змінити строк поставки до 31.12.2018 року. Зважаючи на вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про визнання незаконними умов тендерної документації щодо відсутності технічного опису та схеми захисту бланку спеціального бланку нотаріального документу. 3. Прийняти рішення про визнання незаконними умов тендерної документації щодо встановлення строків поставки – до 31.12.2019 року. 4. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, внести вищезазначені зміни до тендерної документації, зазначивши у тендерний документації технічний опис до предмету закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення від 19.12.2017 року. 2. Тендерна документація зі змінами. 3. Перелік змін до тендерної документації. Директор І.С.Пришляк
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 22:36
рішення від 22.12.2017 № 9040+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:35
рішення від 11.01.2018 № 230.pdf
Дата публікації: 16 січня 2018 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.01.2018 № 230-р/пк-пз та керуючись частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом: Друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів). На веб-порталі Уповноваженого оприлюднено органу нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вноситься, у строки визначені Законом.
Дата виконання рішення замовником: 01 лютого 2018 17:33
Номер скарги: UA-2017-11-27-001874-b.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 09 лютого 2018 15:39
Скарга
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник : Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» код 32068913 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1-А Замовник: Державне підприємство «Національні інформаційні системи» код ЄДРПОУ 39787008 вул. Січових стрільців, 73, м. Київ, 04053 тел\факс (044) 206-71-95 Особа відповідальна за проведення закупівлі: Потапчук Юрій Віталійович Відомості про процедуру закупівлі: Вид: Відкриті торги з публікацією англійською мовою Предмет закупівлі: Друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів) Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-27-001874-b ID c89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3 С К А Р Г А Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічні закупівлі за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю спеціальних бланків нотаріальних документів (ідентифікатор закупівлі – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-27-001874-b, ID закупівлі – c89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3). Скаржник – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» (надалі також Учасник), планує прийняти участь у вищезазначених публічних закупівлях (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-27-001874-b) Державного підприємства «Національні інформаційні системи» (надалі також Замовник). На підставі рішення Антимонопольного комітету України від 11.01.18 № 230-р/ПК-пз 01 лютого 2018 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме – до договору (Додаток 5 до тендерної документації) та до технічного опису предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації). Після внесення змін, повністю виклавши технічні характеристики предмета закупівлі у новій редакції, - Замовник не надав будь-якого часу для запитань. До того ж, внесені зміни не усувають порушення, що зазначені в мотивувальній частині рішення Антимонопольного комітету України від 11.01.18 № 230-р/ПК-пз 01 лютого 2018 року. І. Так, внесені зміни (перелік змін-2 до тендерної документації) порушують законодавство у сфері публічних закупівель, є дискримінаційними та не відповідають принципам публічних закупівель й не усувають порушення, що зазначені в мотивувальній частині рішення Антимонопольного комітету України від 11.01.18 № 230-р/ПК-пз 01 лютого 2018 року з огляду на наступне: 1. Замовником внесені зміни до п. 2.2. Договору (Додаток 5 до Тендерної документації) та зазначено, що виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток № 3 до Договору) Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, іншим нормативним актам Кабінету Міністрів України та Міністерства юстиції України, що описують вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, та зразкам Бланків, узгоджених Сторонами згідно розділу 4 цього Договору. У той же час, Замовник не зазначає в Тендерній документації, яким нормативним актам Міністерства юстиції України, що описують вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, має відповідати запропонована Продукція, окрім технічних вимог до Бланків (додаток № 3 до Договору) та Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812. Таким чином, Замовник вимагає від Учасника необхідність додержуватись вимог інших нормативних актів Міністерства юстиції України при виготовленні Продукції, окрім технічних характеристик предмету закупівлі, що зазначені безпосередньо в тендерній документації. Отже, Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» не може погоджуватись виготовляти продукцію, якщо відносно нього ще існують технічні характеристики, окрім тих, що зазначені в тендерній документації, адже не можливо визначити спроможність виготовлення такої продукції, підрахувати витрати та собівартість одиниці продукції. Таким чином, на порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Адже відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. 2. Більш того, п. 2.2. проекту Договору (з урахуванням внесених змін) зазначено, що виготовлена Продукція повинна відповідати технічним вимогам до Бланків (додаток № 3 до Договору). Разом з тим, тендерна документація Замовника не містить додатку № 3 до Договору. Отже внесені зміни не усувають порушення, що зазначені в мотивувальній частині рішення Антимонопольного комітету України від 11.01.18 № 230-р/ПК-пз 01 лютого 2018 року, адже Учасник має погоджуватись з технічними вимогами до Бланків (додаток № 3 до Договору), яких не має в Тендерній документації. При цьому тендерна документація зазначає про наявність і інших нормативних актів, що описують вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, окрім тих, що зазначені в технічних характеристиках предмета закупівлі. Вказане також є порушенням п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та такого принципу публічних закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. 3. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На порушення вищезазначеної норми, п. 11 Технічних характеристик предмету закупівлі (додаток 4 до Тендерної документації) без будь-яких обґрунтувань містить конкретну конструкцію оптичного електронного елемента, а саме: оптичний електронний елемент розміром 12 × 22 міліметри, з радіусом закруглення кутів 2 міліметри. Оптичне електронне зображення на захисному елементі створено за допомогою синтезованої технології. Сам захисний елемент виконано із застосуванням технології вибіркової деметалізації. Вказане призводить до звуження конкуренції та є дискримінаційною вимогою. Тим паче, що таких вимог до конструкції оптичного електронного елемента не має в постанові Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812. Підтвердженням наявності дискримінаційних умов є також те, Замовник вимагає зазначити в п. 1.1. Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) інформаційну довідку саме щодо наявності обладнання для інтагліо друку або договору щодо забезпечення учасника торгів послугами з інтагліо друку з підприємством, яке має відповідне обладнання, хоча, у переважній більшості, для виготовлення предмету закупівлі використовується саме офсетний друк, але Замовник не вимагає будь-яких документів щодо обладнання для офсетного друку. ІІ. Крім того, 08 лютого 2018 року тендерним комітетом Державного підприємства «Національні інформаційні системи» (протокол № 18) внесені нові зміни до тендерної документації (перелік змін – 3). Так, 08 лютого 2018 року Замовник, до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, знову вніс зміни до тендерної документації (перелік змін – 3) суттєво змінивши основні умови договору поставки (строки поставки, відповідальність тощо) без отримання будь-яких вимог, запитів щодо необхідності таких змін. Внесені в останню мить зміни до істотних умов договору (перелік змін-3 до тендерної документації) є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників, а також порушують законодавство у сфері публічних закупівель з огляду на наступне: 1. Замовник вніс зміни до п. 5.5 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) суттєво зменшивши строк поставки та передачі Замовнику бланків з моменту надходження від Постачальника на електронну скриньку Замовника підтвердження прийняття Заявки до виконання, з урахуванням п. 5.4 цього Договору (з 20 робочих днів до 10 робочих днів). Одночасно Замовник вніс зміни до п. 5.3 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) встановивши, що максимальний обсяг замовлення за кожною Заявкою Замовника не повинен перевищувати 2 мільйони Бланків. Звертаємо увагу орган оскарження, що Замовник, виходячи з потреб, оголосив тендер про постачання 14400000 шт. протягом 2 років, тобто 600 000 бланків на місяць. Навіть з урахуванням часу оскаржень та проведення процедури закупівель, інших форс мажорних обставин, це – 720 000 – 800 000 бланків на календарний місяць. Натомість Замовник передбачає у Договорі своє право замовити постачання лише протягом 10 робочих днів відразу 2 000 000 бланків або майже 14% від всього обсягу закупівлі, якій заплановано до кінця 2019 року. Як свідчить наш багаторічний досвід роботи у поліграфічній галузі, виконати такий об’єм замовлення у стислі строки не під силу будь-якому поліграфічному підприємству, у тому числі Скаржнику. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені вище зміни прямо обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому не може бути будь-яких обґрунтувань щодо необхідності здійснювати поставку майже 14% від всього обсягу закупівлі, якій заплановано на 2 роки, лише протягом 10 робочих днів. 2. Пунктом 7.2. проекту договору (з урахуванням внесених змін) Замовник встановив нові санкції за порушення строків поставки Продукції, а саме: постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості (суми) несвоєчасно виконаної Заявки за кожний день прострочення, а за прострочення понад п’ять календарних днів додатково стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вказаної вартості. Таким чином, Замовник також збільшив майже втричі розмір відповідальності за порушення строків, зменшивши при цьому в 6 (шість) раз строк, що необхідний для їх застосування (з тридцяти до п’яти днів). Звертаємо Вашу увагу, що такий розмір штрафних санкцій не передбачений чинним законодавством України та не відповідає звичаям ділового обороту, а з урахуванням зменшення у двічі строку поставки та можливості замовити одразу майже 14% від всієї закупівлі ставить Учасника у повну залежність від дій Замовника. Згідно з ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, серед іншого, як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу, що Скаржник оскаржує саме зміни Замовника, що вносилися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Зобов’язати Замовника скасувати зміни до тендерної документації (Перелік змін-3 до тендерної документації), що внесені згідно з рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від «08» лютого 2018 р. (протокол № 18). 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації щодо технічних вимог до предмета закупівлі, усунувши порушення, що зазначені в скарзі. Додатки: 1. Платіжне доручення від 09.02.18 року. 2. Тендерна документація зі змінами. 3. Перелік змін-2 до тендерної документації. 4. Перелік змін-3 до тендерної документації. 5. Рішення Антимонопольного комітету України від 11.01.18 № 230-р/ПК-пз. Директор М.М. Хруленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2018 17:48
Рішення від 13.02.2018 № 1258+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2018 17:46
Рішення від 01.03.2018 № 1873.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 19:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2018 16:40

Документи подані скаржником

20 грудня 2017 09:48
Скарга
22 грудня 2017 10:01
Пояснення

Документи подані замовником

10 січня 2018 11:32
Пояснення

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 15:39
скарга
09 лютого 2018 15:39
зміни-2
09 лютого 2018 15:39
зміни-3
09 лютого 2018 15:39
рішення

Документи подані замовником

15 лютого 2018 09:28
Пояснення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2018
UA-2017-11-27-001874-bc89f4a44eabe4fe4b820411b8bb9dfd3
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Артема, 73
Учасник Документи Рішення
ДП Київська офсетна фабрика Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 березня 2018 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 12:47
Протокол
13 березня 2018 12:48
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2018 17:01
Електронний підпис
27 грудня 2017 16:26
Технічна частина.pdf
27 грудня 2017 16:26
Наказ Мінфін.pdf
27 грудня 2017 16:26
Наказ ДП КОФ.pdf

Документи

07 березня 2018 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 12:49
Протокол
13 березня 2018 12:49
Електронний підпис

Документи

07 березня 2018 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 12:51
Протокол
13 березня 2018 12:51
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2018 15:28
Копія статуту.PDF
15 лютого 2018 15:27
Довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Київська офсетна фабрика

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 171 072 000,00
UAH з ПДВ
169 344 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ" 170 640 000,00
UAH з ПДВ
170 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 15:28
Копія статуту.PDF
15 лютого 2018 15:27
Довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 169 344 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 12:04

Документи

21 березня 2018 12:04
Електронний підпис
21 березня 2018 12:03
Повідомлення
19 березня 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
169 344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 12:04
Електронний підпис
21 березня 2018 12:03
Повідомлення
19 березня 2018 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:52
Звіт про виконання договору укладений
30 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:30
2019-12-09 - ДУ2 до договору Бланки 2018.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:26
Повідомлення про зміни до договору 2 Бланки-2.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:25
ДУ1 до договору Бланки 2018 (для публікації).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 12:24
Повідомлення про зміни до договору Бланки-2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 09:34
Договір укладений
03 квітня 2018 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.3 розділу 3 «Ціна Договору та порядок розрахунків» Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Б-02/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • пункт 3.1 розділу 3 «Ціна Договору та порядок розрахунків» Договору викладено в новій редакції; • друге речення пункту 5.3 розділу 5 «Порядок поставки Продукції» Договору виключено; • пункт 5.5 розділу 5 «Порядок поставки Продукції» Договору викладено в новій редакції; • у пунктах 5.1 та 9.1 Договору цифри «31.12.2019» замінено цифрами «30.06.2020»; • додаток 1 до Договору викладено в новій редакції; • додаток 2 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Б-02/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 203 212 611,84
UAH (в тому числі ПДВ 33 868 768,64 UAH)