Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти дитячіх ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м.Торецьк
Очікувана вартість
795 600,00 UAH
UA-2017-11-27-001158-c 8931115dfbc348e58fc5188b5ccfefde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забабон Оксана Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8
Контактна особа: Забабон Оксана Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2017 16:00
Початок аукціону: 13 грудня 2017 13:03
Очікувана вартість: 795 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 956,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти дитячіх ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м.Торецьк
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 штуки
Комплекти дитячіх ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м.Торецьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 15:51
тендерна документація - меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2870102562
Дата подання: 13 грудня 2017 14:24
Закупівля за КЕКВ - 3110
Закупівля (витрати) зі спецрахунка КЕКВ - 3110 передбачає вартість одиниці, комплекту, шт. - не менше 6000грн., або більше. В цьому аукціоні у тендері №1745942 Замовник зазначив предмет закупівлі в кількості 83 шт. З огляду на це, просимо Замовника врахувати такі норми законодавства при визначенні Переможця торгів. Просимо розглянути. З повагою О.Литвинова.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2017 08:48
З огляду на Вашу вимогу/скаргу буде прийняте відповідне рішення, щодо недопущення порушення законодавства.
Усунення порушень щодо недопущення порушення законодавства.
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 14 грудня 2017 16:18
Скарга щодо закупівлі № UA-2017-11-27-001158-c
Міське управління освіти військово-цивільної
адміністрації міста Торецьк Донецької області
Голові тендерного комітету

14.12.2017

Замовник, Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, провадить закупівлю за ДК 021:2015, код 39160000-1 – "Комплекти дитячіх ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м. Торецьк". Оголошення № UA-2017-11-27-001158-c.
За результатами торгів найнижчу ціну запропонував ТОВ "АМП-АВТОМАТИК".
Уважно вивчивши пропозицію ТОВ "АМП-АВТОМАТИК", вважаю що пропозиція підлягає відхиленню а учасник - ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" дискваліфікації за таких підстав:
В позиції ліжко ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" пропонує ліжко "Жабеня" виробництва ПМП "ГЕЛІКА" - http://gelika.org/ru/catalog/?tovk=211. В файлі "Сертифікат ліжко" учасник завантажив Сертифікат відповідності UA1.144.0009106-17 виданий на ім'я ПМП "ГЕЛІКА".
Я звернувся до ПМП "ГЕЛІКА" і отримав листа на ім'я тендерного комітету, в якому зазначається про те, що ніяких відносин між ПМП "ГЕЛІКА" та ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" не існує, дозволу на використання свого сертифікату ПМП "ГЕЛІКА" не надавала.
Подана Учасником пропозиція не відає вимогам тендерної документації Замовника, адже інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є недостовірними.
В зв’язку з викладеним, прошу пропозицію ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" відхилити, учасника ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" дискваліфікувати.

При цьому додаю Інформаційний лист ПМП Геліка
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2017 09:10
Відповідно до Вашої вимоги, будуть прийняті відповідні рішення щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель.
Відповідь на вимогу щодо недопущення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 19 грудня 2017 11:08
Скарга щодо закупівлі № UA-2017-11-27-001158-c.
Скарга
щодо закупівлі № UA-2017-11-27-001158-c.
Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області провадило закупівлю Комплектів дитячих ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м.Торецьк (Оголошення № UA-2017-11-27-001158-c).
За результатами розгляду і оцінки пропозицій, тендерна пропозиція ФОП Кушнарьов відхилена. Переможцем оголошена пропозиція ФОП Чуєв.
При цьому остаточна пропозиція ФОП Кушнарьов – 415 664,00 грн.
Остаточна пропозиція ФОП Чуєв – 779 868,00 грн.
Щодо дискваліфікації ФОП Кушнарьов.
Тендерний комітет в протоколі № 136 від 14.12.2017 р. зазначив, що підставою для дискваліфікації ФОП Кушнарьов є:
- Відсутня довідка про обов’язків виїзд Учасника на об’єкти освіти для уточнення розмірів з відміткою представника закладу (відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3 Додаткові вимоги));
- Відсутня довідка, що посвідчує на момент проведення торгів, наявність у Учасника торгів, предмету закупівлі (товару) у необхідній кількості та якості (відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3));
- Оплата за поставлений товар буде здійснюватись зі спеціального рахунку КЕКВ 3110. Це передбачає, що вартість одного комплекту має бути не менше 6000 грн. Виходячи з наданої суми в результаті аукціону, вартість одного комплекту складає 5008 грн., що не відповідає умовам оплати товару;
- Відсутній Додаток 2 (відповідно до вимог тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
З огляду на вищезазначене, звертаю Вашу увагу на наступне:
По-перше, посилання на те, що оплата за поставлений товар буде здійснюватись зі спеціального рахунку КЕКВ 3110 і що вартість одного комплекту має бути не менше 6000 грн. тендерна документації Замовника – НЕ МІСТИТЬ.
По-друге, щодо ненадання деяких документі, то у відповідності із ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тендерне забезпечення Замовником не вимагалось. А ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює те, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
 наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто ненадання деяких документів не є підставою для дискваліфікації Учасника, якщо ці документи не встановлюють перераховані кваліфікаційні критерії.

Що стосується оголошення переможцем ФОП Чуєв.
З огляду на оголошення переможцем учасника, який запропонував найвищу ціну, та навіть поверхового аналізу достатня для того, щоб заявите про те, що ФОП Чуєв, ФОП Дубінін та ФОП Мартишевський – пов’язані особи, готували свої документи разом, використовували однакові форми (тобто всі ознаки змови присутні) і те, що тендерний комітет це прийняв говорить про те, що посадові особи тендерного комітету приймають безпосередню участь у цій змові.
Перше. Всі три учасника мають відкритий рахунок у ПАТ "АЛЬФА-БАНК" відділення "ТОРЕЦЬКЕ". При цьому всі троє відкрили рахунки майже одночасно:
Мартышевский - 13.07.2017 р.
Дубинин - 31.07.2017 р.
Чуев - 21.09.2017 р.
Друге. ФОП Чуєв, який підтверджує досвід виконання аналогічних договорів надає договір № 2 від 11.10.2017 на постачання дитячих ліжок, який укладений з учасником ФОП Дубінін (Код 3178716177). При тому, що ФОП Дубінін в своїх КВЕД навіть не має діяльності з продажу меблів (те саме стосується і ФОП Мартишевського). Виникає питання, навіщо ФОП Дубінін купує дитячі ліжка на 104 500,00 грн., якщо діяльність з продажу цих ліжок він не здійснюю.
Третє. ФОП Чуєв, ФОП Дубіні та ФОП Мартишевський використовують одну і ту саму продукцію невідомої меблевої фабрики (адже ніде не надається посилання яке саме виробництво здійснює виготовлення меблів). Висновки СЕС або інші дозвільні документи на меблі жодним учасником не надані.
Четверте. Лист з відмітками про виїзд до ДНЗ, наданий Чуєвим, Дубініним та Мартишевським має абсолютно однакові підписи та відмітки, абсолютно однакові помилки (Додаток 1). Схоже на те, що цей лист був підписаний один раз, а потім сканований та накладений на листи інших учасників.
П'яте. Повна аналогія в підгодовуванні документі наявна і в інших документах:
- Додаток 2 – Довідка про захист довкілля;
- Додаток 3 – Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу;
- Додаток 4 – Довідка про наявність предмету закупівлі;
- Додаток 5 – Довідка про працівників;
- Додаток 6 – Довідка про виконання аналогічних договорів.

Справа в тому, що захист державних інтересів та економія державних коштів покладена на посадових осіб тендерного комітету. І якщо я за такий стислий проміжок часу зробив такий аналіз атиконкурентних узгоджених дій, то чим займається тендерний комітет управління освіти?
Тобто три учасника мають аналогічні цінові пропозиції. ФОП Дубінін за один день направляє тендерному комітету листа, в якому зазначає, що не може поставити зазначені товари. Тендерний комітет акцептує учасника за найвищою ціною, при тому, що цей учасник зареєстрований 31.08.2017 р., надав для підтвердження два договори з ФОПами, основний вид діяльності яких – торгівля на ринку, а один із контрагентів і є тим самим учасником (ФОП Дубінін), який відмовився поставляти товар.
Сподіваюсь, що відповідні правоохоронні органи та тер.управління АМКУ зацікавляться Вашою "діяльністю на користь державним інтересам".
Додатки: на 6-ти аркушах.

З повагою,
ФОП Кушнарьов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2017 17:20
У відповідь на Вашу вимогу пояснюємо наступне: довідка щодо наявності у Учасника торгів предмету закупівлі (товару) у необхідній кількості та якості відноситься до кваліфікаційного критерію відповідно до п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Адже, товар (ліжка та матраци) це і є наявність обладнання. Дана вимога була прописана з тією ціллю, що закінчується календарний рік І Учасник мав би змогу одразу поставити зазначений товар. Що стосується довідки про обов'язковий виїзд Учасника на об'єкти освіти для уточнення розмірів, то ця вимога була прописана задля недопущення непорозуміння між Замовником та Учасником. У зв'язку з тим, що міське управління освіти вже мало неприємні прициденти з цього приводу. З приводу аналогічних договорів, то відповідно до тендерної документації (Додаток 3) вимагалися аналогічні договори на постачання зазначеного товару, але не було вказано, які саме мають бути договори.
Розгорнути Згорнути
Надання відповіді щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2870102562
Дата подання: 16 грудня 2017 19:57
Про грубі порушення Закону при визначенні Переможця відкритих торгів.
Голова тендерного комітету ( даліТК) Забабон О.В.при визначенні Переможця відкритих торгів №1745942 на сумму 795600грн. допустила грубі порушення Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) які мають признаки корупційної складової та можливого попереднього зговору сторін, чим нанесла державі збитки в особливо великому розмірі, а саме: 1.У Переможця торгів з найбільшою ціною - 779868грн., відсутні Сертифікат відповідності на меблі та Висновок експертизи Державної СЕС, наявність яких зазначена в вимогах тендерної документації. Надані ж Сертифікати на матеріали не підтверджують відповідність меблів ГОСТ 16371:2016. 2.Наданий Переможцем сертифікат на ЛДСП не дійсний, оскільки термін дії його сплив у грудні 2016р. 3.Висновок СЕС на матраци Переможця не дійсний, оскільки він діє на термін дії ГОСТ19917-93, який скасовано Наказом №122 від 26.04.2016р., та ведено в дію новий ДСТУ ГОСТ 19917:2016 на який і повинен бути висновок СЕС. 4.Переможець не надав 3 Довідки: а)щодо антикорупційних програм передбачених Замовником в п5 кваліфікаційних вимог і ст.17 Закону; б) що Учасник не є повязаним з іншими Учасниками процедури закупівлі, відповідно до п.7 кваліфіцаційних вимог; в)що Переможець не пропонує, не дає винагороду будь якій посадовій особі Замовника відповідно до п.1 кваліфікаційних вимог. 5.Переможець не підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних договорів що вимагає Замовник в тендерній документації відповідно до ч.2ст16 Закону. Надані ж Переможцем 2 договори є комерційними і не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, оскільки вони не є предметом закупівлі за державні, бюджетні кошти у межах єдиної процедури закупівлі у порядку встановленим розд.1 ч.1 Закону. З огляду на це відповідно до п.4 ст.30 Закону, тендерні пропозиції які не відповідають тендерної документації Замовником ВІДХИЛЯЮТЬСЯ. На підставі викладеного ВІМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення ТК щодо визначення Переможця торгів. Проведення повторного аукціону вимагаємо провести у новому складі ТК, оскільки допущено порушення всіх 6 принципів здійснення закупівлі відповідно до ст.3 Закону. 2.На підставі п.2 ст. 11 Закону просимо публічно підтвердити проходження відповідного навчання Голови та Секретаря ТК. 3.Звернутися до Генпрокуратури, НАБУ за нвявності грубих порушень Головою ТК Забабон О.В. які мають ознаки корупційної складової з можливим попереднім зговором сторін, що приведе до збитків бюджету в особливо крупному розмірі. 4.Звернутися до МВС з приводу перевірки підтвердження Довідки Переможця, наданої в складі тендерної пропозиції, про наявності у нього на момент тогргів товару в кількості та якості відповідно до вимог дендерної документації, а саме 249 дитячих ліжок і 249шт. дитячих матраців. 5.Опублікувати в ЗМІ та на ПРОЗОРО зазначені факти грубого порушення Закону, зловживань та корупції Головою ТК Забабон О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2017 10:24
У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступну інформацію:
що стосується отримання відповідних документів щодо якості товару, то відповідно до п.6 розділу 1 Тендерної документації “Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів.....”;
що стосується ненадання деяких довідок в складі тендерної пропозиції, то згідно з тендерною документацією п.5 розділ 3 “Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі””;
що стосується аналогічних договорів: відповідно до Додатку 3 тендерної документації (наявність документального підтвердження досвіду аналогічного договору) Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію аналогічного договору. При цьому Законом не передбачено переліку документів, які може вимагати замовник для підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію. Зокрема, при проведенні процедури відкритих торгів, замовник самостійно визначає в тендерній документації перелік документів, що підтверджують відповідність учасників тим чи іншим критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення щодо наданої скарги
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 19 грудня 2017 11:10
Скарга щодо закупівлі № UA-2017-11-27-001158-c.
Скарга
щодо закупівлі № UA-2017-11-27-001158-c.
Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області провадило закупівлю Комплектів дитячих ліжок і матраців в дошкільні навчальні заклади м.Торецьк (Оголошення № UA-2017-11-27-001158-c).
За результатами розгляду і оцінки пропозицій, тендерна пропозиція ФОП Кушнарьов відхилена. Переможцем оголошена пропозиція ФОП Чуєв.
При цьому остаточна пропозиція ФОП Кушнарьов – 415 664,00 грн.
Остаточна пропозиція ФОП Чуєв – 779 868,00 грн.
Щодо дискваліфікації ФОП Кушнарьов.
Тендерний комітет в протоколі № 136 від 14.12.2017 р. зазначив, що підставою для дискваліфікації ФОП Кушнарьов є:
- Відсутня довідка про обов’язків виїзд Учасника на об’єкти освіти для уточнення розмірів з відміткою представника закладу (відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3 Додаткові вимоги));
- Відсутня довідка, що посвідчує на момент проведення торгів, наявність у Учасника торгів, предмету закупівлі (товару) у необхідній кількості та якості (відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3));
- Оплата за поставлений товар буде здійснюватись зі спеціального рахунку КЕКВ 3110. Це передбачає, що вартість одного комплекту має бути не менше 6000 грн. Виходячи з наданої суми в результаті аукціону, вартість одного комплекту складає 5008 грн., що не відповідає умовам оплати товару;
- Відсутній Додаток 2 (відповідно до вимог тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
З огляду на вищезазначене, звертаю Вашу увагу на наступне:
По-перше, посилання на те, що оплата за поставлений товар буде здійснюватись зі спеціального рахунку КЕКВ 3110 і що вартість одного комплекту має бути не менше 6000 грн. тендерна документації Замовника – НЕ МІСТИТЬ.
По-друге, щодо ненадання деяких документі, то у відповідності із ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тендерне забезпечення Замовником не вимагалось. А ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює те, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
 наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто ненадання деяких документів не є підставою для дискваліфікації Учасника, якщо ці документи не встановлюють перераховані кваліфікаційні критерії.

Що стосується оголошення переможцем ФОП Чуєв.
З огляду на оголошення переможцем учасника, який запропонував найвищу ціну, та навіть поверхового аналізу достатня для того, щоб заявите про те, що ФОП Чуєв, ФОП Дубінін та ФОП Мартишевський – пов’язані особи, готували свої документи разом, використовували однакові форми (тобто всі ознаки змови присутні) і те, що тендерний комітет це прийняв говорить про те, що посадові особи тендерного комітету приймають безпосередню участь у цій змові.
Перше. Всі три учасника мають відкритий рахунок у ПАТ "АЛЬФА-БАНК" відділення "ТОРЕЦЬКЕ". При цьому всі троє відкрили рахунки майже одночасно:
Мартышевский - 13.07.2017 р.
Дубинин - 31.07.2017 р.
Чуев - 21.09.2017 р.
Друге. ФОП Чуєв, який підтверджує досвід виконання аналогічних договорів надає договір № 2 від 11.10.2017 на постачання дитячих ліжок, який укладений з учасником ФОП Дубінін (Код 3178716177). При тому, що ФОП Дубінін в своїх КВЕД навіть не має діяльності з продажу меблів (те саме стосується і ФОП Мартишевського). Виникає питання, навіщо ФОП Дубінін купує дитячі ліжка на 104 500,00 грн., якщо діяльність з продажу цих ліжок він не здійснюю.
Третє. ФОП Чуєв, ФОП Дубіні та ФОП Мартишевський використовують одну і ту саму продукцію невідомої меблевої фабрики (адже ніде не надається посилання яке саме виробництво здійснює виготовлення меблів). Висновки СЕС або інші дозвільні документи на меблі жодним учасником не надані.
Четверте. Лист з відмітками про виїзд до ДНЗ, наданий Чуєвим, Дубініним та Мартишевським має абсолютно однакові підписи та відмітки, абсолютно однакові помилки (Додаток 1). Схоже на те, що цей лист був підписаний один раз, а потім сканований та накладений на листи інших учасників.
П'яте. Повна аналогія в підгодовуванні документі наявна і в інших документах:
- Додаток 2 – Довідка про захист довкілля;
- Додаток 3 – Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу;
- Додаток 4 – Довідка про наявність предмету закупівлі;
- Додаток 5 – Довідка про працівників;
- Додаток 6 – Довідка про виконання аналогічних договорів.

Справа в тому, що захист державних інтересів та економія державних коштів покладена на посадових осіб тендерного комітету. І якщо я за такий стислий проміжок часу зробив такий аналіз атиконкурентних узгоджених дій, то чим займається тендерний комітет управління освіти?
Тобто три учасника мають аналогічні цінові пропозиції. ФОП Дубінін за один день направляє тендерному комітету листа, в якому зазначає, що не може поставити зазначені товари. Тендерний комітет акцептує учасника за найвищою ціною, при тому, що цей учасник зареєстрований 31.08.2017 р., надав для підтвердження два договори з ФОПами, основний вид діяльності яких – торгівля на ринку, а один із контрагентів і є тим самим учасником (ФОП Дубінін), який відмовився поставляти товар.
Сподіваюсь, що відповідні правоохоронні органи та тер.управління АМКУ зацікавляться Вашою "діяльністю на користь державним інтересам".
Додатки: на 6-ти аркушах.

З повагою,
ФОП Кушнарьов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2017 17:37
У відповідь на Вашу вимогу пояснюємо наступне: довідка щодо наявності у Учасника торгів предмету закупівлі (товару) у необхідній кількості та якості відноситься до кваліфікаційного критерію відповідно до п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Адже, товар (ліжка та матраци) це і є наявність обладнання. Дана вимога була прописана з тією ціллю, що закінчується календарний рік І Учасник мав би змогу одразу поставити зазначений товар. Що стосується довідки про обов'язковий виїзд Учасника на об'єкти освіти для уточнення розмірів, то ця вимога була прописана задля недопущення непорозуміння між Замовником та Учасником. У зв'язку з тим, що міське управління освіти вже мало неприємні прициденти з цього приводу. З приводу аналогічних договорів, то відповідно до тендерної документації (Додаток 3) вимагалися аналогічні договори на постачання зазначеного товару, але не було вказано, які саме мають бути договори.
Розгорнути Згорнути
Надання відповіді щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2870102562
Дата подання: 19 грудня 2017 23:15
Скарга на незаконе рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Литвинова О.В.
Тендерний комітет, голова Забабон О.В., 15.12.2017р., Протокол №137 відкритих торгів №1745942 відхилив пропозицію ФОП Литвинова О.В., як ту, що не відповідає критеріям до ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскільки відсутній Гарантійний лист підтвердження відсутності застосування санкцій, пославшись на вимогу Замовника в розд.3. Рішення тендерного комітету НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ ВИМОГ ЗАКОНУ, Є НЕ ОБЄКТИВНИМ в оцінкі тендерної пропозиції та дискриминаційним. По-перше, в розд 3 Інструкції Замовник в зазначенних 5 пунктах не навів вимоги щодо Гарантійного листа. При цьому законо підтвердив, що відповідно до ЗУ "Про санкції" иі т.д. Замовник при публічних закупівлях враховує вимоги зазначеного Закону. Така інформація відображається відкрито і доступно для користування в рамках діючого законодавства. Замовник при бажані може використувати таке право. Однок відсутність документів не передбачених Законом не може бути підставою для відхилення пропозицій Замовником. По-друге, и головне, пропозиція ФОП Литвинова О.В. відхилена відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" на підставі відсутності гарантійного листа на підтвердження відсутності застосування санкцій до ФОП Литвиновой О.В. Однок ст.16 Закону чітко зазначає кваліфікаційні критерії: наявність матеріальної бази; наявність працівників; наявність досвіду і НЕ МАЄ ВИМОГИ ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА про відсутність санкцій. Такий докумен як і деякі інші капризи замовника Є НЕ ЗАКОНИМИ. З огляду на викладені факти порушення зазначеного Закону тендерним комітетом та законність тендерних пропозицій ФОП Литвиновой О.В.,поданих у повному обсязі відповідно до діючого зоконодавства ВИМАГАЄМО ВІД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПЕРЕГЛЯДУ РІШЕННЯ ТА ПРЙНЯТТЯ НОВОГО, ВІДПОВІДНО ДО ЗУ " Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2017 17:36
На Вашу вимогу пояснюємо наступне, що вона є безпідставною. У зв'язку з тим, що зазначений гарантийний лист на підтвердження відсутності застасованих до учасника закупівлі санкцій, що учасник не перебуває у списку суб'єктів господарювання до яких застасовани санкції було вказано в тендерній документації (пункт 1 розділ 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, останній абзац). Необхідно було уважніше читати дану інструкцію.
Розгорнути Згорнути
Надання відповіді щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2017-11-27-001158-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2870102562
Дата подання: 21 грудня 2017 21:19
Заява казнокрадам.
Не шановні, з любих підстав ми не божаємо мати справу з казнокрадством, тому матеріали передаємо в правоохороні органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2017 15:10
Що стосується передачі документів до правоохоронніх органів, то це вже на Ваш розсуд.
Надання відповіді щодо вимоги

Документи подані скаржником

14 грудня 2017 16:18
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

19 грудня 2017 11:08
Додаток1.pdf
19 грудня 2017 11:08
Додаток2-6.pdf
19 грудня 2017 11:08
Скарга Кушнарьов.pdf

Документи подані скаржником

19 грудня 2017 11:10
Додаток1.pdf
19 грудня 2017 11:10
Додаток2-6.pdf
19 грудня 2017 11:10
Скарга Кушнарьов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМП-АВТОМАТИК" 600 000,36
UAH з ПДВ
299 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мартишевський Антон Володимирович 689 730,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" 415 664,00
UAH з ПДВ
415 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» 510 948,00
UAH з ПДВ
510 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дубінін Арсеній Васильович 746 502,00
UAH з ПДВ
689 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 788 500,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Чуєв Олександр Сергійович 779 868,00
UAH з ПДВ
779 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2017 13:34
Електронний підпис
12 грудня 2017 13:30
Сертифікат ліжко.pdf
12 грудня 2017 13:25
Зображення товару.pdf
12 грудня 2017 13:10
Згода з договором.pdf
12 грудня 2017 13:04
Довідки.pdf
12 грудня 2017 12:38
довідка зі статистики.pdf
12 грудня 2017 12:38
ліцензія.pdf
12 грудня 2017 12:38
єдиний податок.pdf
12 грудня 2017 12:38
Виписка.pdf
12 грудня 2017 12:36
Sertifikat_matraz.pdf
12 грудня 2017 12:30
Обладнання.pdf
12 грудня 2017 12:09
Склад робіників.pdf
12 грудня 2017 11:40
Аналогічний договір.pdf
12 грудня 2017 10:27
Довідки, листи.pdf
12 грудня 2017 10:06
СВІДОЦТВО.pdf
12 грудня 2017 10:06
ВИПИСКА.pdf
12 грудня 2017 10:06
статут ч2.pdf
12 грудня 2017 10:06
статут ч1.pdf
12 грудня 2017 10:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 15:35
img027.pdf
12 грудня 2017 13:52
гарант.талон.pdf
12 грудня 2017 12:07
img024.pdf
12 грудня 2017 12:02
img023.pdf
12 грудня 2017 11:57
img017.pdf
12 грудня 2017 11:12
img015.pdf
11 грудня 2017 15:52
img010.pdf
11 грудня 2017 15:51
img009.pdf
11 грудня 2017 15:49
ціна.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 14:42
Електронний підпис
12 грудня 2017 14:38
Технічні характ.pdf
12 грудня 2017 14:38
Стаття 17 .pdf
12 грудня 2017 14:38
СЕС Матролюкс.pdf
12 грудня 2017 14:38
СЕС Геліка.pdf
12 грудня 2017 14:38
Пропозиція.pdf
12 грудня 2017 14:38
Лист гарантія.pdf
12 грудня 2017 14:38
Захист довкілля.pdf
12 грудня 2017 14:38
Договір.pdf
12 грудня 2017 14:38
Договір аналогічний.PDF
12 грудня 2017 14:38
Довідка працівники.pdf
12 грудня 2017 14:38
Гарантійні листи.pdf
12 грудня 2017 14:38
Видаткова.pdf

Публічні документи

09 грудня 2017 23:47
ЦПД Бабенко.pdf
09 грудня 2017 23:47
ЦПД Венедиктов.pdf
09 грудня 2017 23:47
довідка працівники.pdf
09 грудня 2017 00:02
дог. 58.pdf
09 грудня 2017 00:02
копія догоору 239.pdf
09 грудня 2017 00:02
Договір 43.pdf
09 грудня 2017 00:02
лист аналог договори.pdf
08 грудня 2017 21:27
проект договору.pdf
08 грудня 2017 21:27
сертифікат та виснов.pdf
08 грудня 2017 21:27
довідка щодо ліцензії.pdf
08 грудня 2017 21:27
гарантійний лист.pdf
08 грудня 2017 21:27
тех вимоги.pdf
08 грудня 2017 21:27
довідка довкілля.pdf
08 грудня 2017 21:27
щодо статуту.pdf
08 грудня 2017 21:27
довідка підтвердження.pdf
08 грудня 2017 21:27
ст 17 ч1,2.pdf
08 грудня 2017 21:27
витяг ЕДР новий-1.pdf
08 грудня 2017 21:27
ИНН.pdf
08 грудня 2017 21:27
паспорт.pdf
08 грудня 2017 21:27
Свид о гос регист.pdf
08 грудня 2017 21:27
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 12:42
Стаття 17.pdf
12 грудня 2017 12:42
СЕС Матролюкс.pdf
12 грудня 2017 12:42
Серт_висн_дитяче_2016.pdf
12 грудня 2017 12:42
Договір.pdf
12 грудня 2017 12:42
Гарантійний лист 24міс.pdf
12 грудня 2017 12:42
накладные.PDF
12 грудня 2017 12:42
4. Витяг 21-11-2017.pdf
12 грудня 2017 12:42
3. Лист_Опис_Статут.pdf
12 грудня 2017 12:42
2. Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2017 12:42
1. Повноваження.pdf
12 грудня 2017 12:42
14.Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 грудня 2017 13:48
img059.pdf
12 грудня 2017 14:41
img026.pdf
12 грудня 2017 14:07
талон.pdf
12 грудня 2017 12:09
виїзд.pdf
12 грудня 2017 11:10
серт-ти.pdf
12 грудня 2017 11:09
копії дог-в.pdf
11 грудня 2017 15:30
док-ти1.pdf
11 грудня 2017 15:28
док-ти.pdf
11 грудня 2017 15:26
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 13:04
тендерна пропоз2.jpg
12 грудня 2017 13:04
трудовий договір2.jpg
12 грудня 2017 13:04
трудовий договір.jpg
12 грудня 2017 13:04
тендерна пропозиція.jpg
12 грудня 2017 13:04
таблиця.jpg
12 грудня 2017 13:04
спецікація до дог.jpg
12 грудня 2017 13:04
специфікація.jpg
12 грудня 2017 13:04
сертифікат.jpg
12 грудня 2017 13:04
проект договору 1.jpg
12 грудня 2017 13:04
проект дог4.jpg
12 грудня 2017 13:04
проект дог2.jpg
12 грудня 2017 13:04
проек дог 3.jpg
12 грудня 2017 13:04
паспорт3.jpg
12 грудня 2017 13:04
паспорт2.jpg
12 грудня 2017 13:04
паспорт.jpg
12 грудня 2017 13:04
навчальні заклади.jpg
12 грудня 2017 13:04
ліжко.jpg
12 грудня 2017 13:04
додоток3.jpg
12 грудня 2017 13:04
додаток4-2.jpg
12 грудня 2017 13:04
додаток4-1.jpg
12 грудня 2017 13:04
додаток3-2.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-11.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-10.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-9.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-8.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-7.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-6.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-5.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-4.jpg
12 грудня 2017 13:04
дод3-3.jpg
12 грудня 2017 13:04
договір.jpg
12 грудня 2017 13:04
дог оренди1.jpg
12 грудня 2017 13:04
дог орен2.jpg
12 грудня 2017 13:04
дог ор 3.jpg
12 грудня 2017 13:04
довідка3.jpg
12 грудня 2017 13:04
витяг.jpg
12 грудня 2017 13:04
висновок ПВХ2.jpg
12 грудня 2017 13:04
висновок ПВХ.jpg
12 грудня 2017 13:04
висновок матрац.jpg
12 грудня 2017 13:04
виснов кромка2.jpg
12 грудня 2017 13:04
виснов кромка.jpg
12 грудня 2017 13:04
висн фурнітура.jpg
12 грудня 2017 13:04
висн фурнітура 2.jpg
12 грудня 2017 13:04
висн матрац2.jpg
12 грудня 2017 13:04
виписка2.jpg
12 грудня 2017 13:04
виписка.jpg

Публічні документи

12 грудня 2017 15:32
Довідка з банку.pdf
12 грудня 2017 13:19
img025.pdf
12 грудня 2017 12:13
img018.pdf
12 грудня 2017 11:04
гарант.талон.pdf
11 грудня 2017 15:17
img008.pdf
11 грудня 2017 15:16
сертифікати.pdf
11 грудня 2017 15:13
img005.pdf
11 грудня 2017 15:12
Чуєв А.С.pdf
11 грудня 2017 15:11
Чуев.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМП-АВТОМАТИК"

ФОП Мартишевський Антон Володимирович

ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»

ФОП Дубінін Арсеній Васильович

ФОП "ПАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Чуєв Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМП-АВТОМАТИК"
#38659528
Відхилено 299 500,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 09:25
ФОП Мартишевський Антон Володимирович
#3305300991
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 09:51
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2632314232
Відхилено 415 664,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 10:33
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНОВА ОКСАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
#2870102562
Відхилено 498 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 11:09
ТОВ «Компанія «ГАМАЮН»
#37726414
Відхилено 510 948,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 12:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Дубінін Арсеній Васильович
#3178716177
Відхилено 689 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 15:08
ФОП "ПАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2199807036
Відхилено 690 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 16:27
Фізична особа-підприємець Чуєв Олександр Сергійович
#3306410719
Переможець 779 868,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 16:51

Документи

15 грудня 2017 09:16
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 09:38
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 10:19
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 11:08
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

15 грудня 2017 12:22
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 15:04
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 16:23
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чуєв Олександр Сергійович
#3306410719
779 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2017 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:33
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 09:49
договір №20-т від 26.12.2017.pdf укладений
26 грудня 2017 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 779 868,00
UAH з ПДВ