Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Code DK 021-2015 - 15530000-2 Butter код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло
Code DK 021-2015 - 15530000-2 Butter код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2017-11-27-000971-b cbdcd7095b4c435f8381c67627724bab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Igor Goncharov
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: THE DEPARTMENT OF EDUCATION OF KIROVOHRAD CITY COUNCI
National ID: 05403286
Contact point: Igor Goncharov Ігор Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Additional contacts: Igor Goncharov
+380522244380
uokmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2018 11:00
Початок аукціону: 22 січня 2018 15:06
Очікувана вартість: 5 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH
Publication date: 27 листопада 2017 12:44
Enquiries until: 28 грудня 2017 11:00
Complaints submission until: до 03 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 січня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 5 600 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 56 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограм
Вершкове масло Butter butter
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Butter butter Масло вершкове
CPV: 15530000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2017 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 11:27
Додаток 3.doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 6.doc
20 грудня 2017 11:27
ТД.docx
20 грудня 2017 11:27
Оголош міжн..doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 4.doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 7.docx
20 грудня 2017 11:27
Додаток 5.doc
20 грудня 2017 11:27
оголош.doc
20 грудня 2017 11:26
Додаток 2.doc
20 грудня 2017 11:26
Перелік змін.docx
20 грудня 2017 11:26
Додаток 1.doc
20 грудня 2017 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2017 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 11:27
Додаток 3.doc
27 листопада 2017 12:44
Додаток 3.doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 6.doc
27 листопада 2017 12:44
Додаток 6.doc
20 грудня 2017 11:27
ТД.docx
27 листопада 2017 12:44
ТД.docx
20 грудня 2017 11:27
Оголош міжн..doc
27 листопада 2017 12:44
Оголош міжн..doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 4.doc
27 листопада 2017 12:44
Додаток 4.doc
20 грудня 2017 11:27
Додаток 7.docx
27 листопада 2017 12:44
Додаток 7.docx
20 грудня 2017 11:27
Додаток 5.doc
27 листопада 2017 12:45
Додаток 5.doc
20 грудня 2017 11:27
оголош.doc
27 листопада 2017 12:45
оголош.doc
20 грудня 2017 11:26
Додаток 2.doc
27 листопада 2017 12:45
Додаток 2.doc
20 грудня 2017 11:26
Перелік змін.docx
20 грудня 2017 11:26
Додаток 1.doc
18 грудня 2017 10:48
Додаток 1.doc
28 листопада 2017 10:49
Додаток 1.doc
27 листопада 2017 12:45
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-27-000971-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Переяслав - Молпродукт, Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 29 листопада 2017 14:51
Дискримінація учасників
Замовник вимагає в Тендерній документації в Додоток 1 в розділі Інші документи, що надаються учасником:
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1.1. Документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Кропивницький або Кіровоградському районі (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору(оренди, зберігання, позички та інше);

Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Кропивницький або Кіровоградському районі .

Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх
реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.

Вважаємо, що факт наявності складів у м. Кропивницький або Кіровоградському районі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2017 08:30
Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Кропивницькому та Кіровоградському районі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерній документації зазначено понад 70 закладів м. Кропивницького, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Кропивницькому.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2018
UA-2017-11-27-000971-bcbdcd7095b4c435f8381c67627724bab
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький (Кіровоград), вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МАВІК-К" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 січня 2018 15:02
Прот МАВІК.jpeg
15 січня 2018 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2017 11:37
5. ТХ масло.pdf
28 грудня 2017 11:37
4. cт 17.pdf
28 грудня 2017 11:37
7. банк.rar
28 грудня 2017 11:37
3.2. МТБ 3.pdf
28 грудня 2017 11:37
3.2. МТБ 2.pdf
28 грудня 2017 11:37
3.2. МТБ 1.pdf
28 грудня 2017 11:37
2. Інше.pdf
28 грудня 2017 11:37
1.1. Статут 2.pdf
28 грудня 2017 11:37
1.1 Статут 1.pdf
28 грудня 2017 11:37
1.1 Установчі.pdf

Документи

15 січня 2018 15:12
Прот СЕРВІС.jpeg
15 січня 2018 15:13
Електронний підпис

Документи

15 січня 2018 15:14
Прот УКРПРОД.jpeg
15 січня 2018 15:14
Електронний підпис

Публічні документи

23 січня 2018 11:19
Цінова
05 січня 2018 21:16
Персонал та водії.rar
05 січня 2018 21:16
Накладні масло.pdf
05 січня 2018 21:16
Інші документи УПДС.rar
05 січня 2018 21:16
Документи на авто.rar
05 січня 2018 21:16
Відгук масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАВІК-К"

ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ

ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС 4 216 000,00
UAH
4 216 000,00
UAH
Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ 5 496 000,00
UAH
5 496 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 11:19
Цінова
05 січня 2018 21:16
Персонал та водії.rar
05 січня 2018 21:16
Накладні масло.pdf
05 січня 2018 21:16
Інші документи УПДС.rar
05 січня 2018 21:16
Документи на авто.rar
05 січня 2018 21:16
Відгук масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС

ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС
#37383711
Рішення скасоване 4 216 000,00
UAH
06 лютого 2018 12:03
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС
#37383711
Відхилено 4 216 000,00
UAH
06 лютого 2018 12:07
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ
#39596574
Рішення скасоване 5 496 000,00
UAH
06 лютого 2018 12:11
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ
#39596574
Переможець 5 496 000,00
UAH
06 лютого 2018 12:13

Документи

24 січня 2018 15:00
Електронний підпис
24 січня 2018 14:59
Повід.jpeg
24 січня 2018 14:59
Прот.jpeg

Документи

06 лютого 2018 12:07
Електронний підпис
06 лютого 2018 12:06
Прот УКРПРОД 2.jpeg

Документи

06 лютого 2018 12:11
Електронний підпис
06 лютого 2018 12:09
Повід 2.jpeg
06 лютого 2018 12:09
Прот УКРПРОД 2.jpeg

Документи

06 лютого 2018 12:13
Електронний підпис
06 лютого 2018 12:12
Повід 2.jpeg
06 лютого 2018 12:12
Прот СЕРВІС 2.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ
#39596574
5 496 000,00
UAH
Документи

Документи

06 лютого 2018 12:13
Електронний підпис
06 лютого 2018 12:12
Повід 2.jpeg
06 лютого 2018 12:12
Прот СЕРВІС 2.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 10:38
Дод угода 214.jpeg зміни до договору
28 лютого 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 09:33
Дод угода № 6 до д № 214.jpeg зміни до договору
15 січня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:00
Дод угода № 5 до д № 214.jpeg зміни до договору
29 грудня 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:48
Дод угода до д № 214.jpeg зміни до договору
22 грудня 2018 14:47
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 12:10
Договір.docx укладений
20 лютого 2018 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 456 500,30
UAH