Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
596 765,00 UAH
UA-2017-11-27-000758-b d83f203299f3476a93634f842dd60909
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Єжаковська

+380974034713 maruvk27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольський навчально-виховний комплекс "Гімназія-школа" №27 Маріупольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23031049
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м.Маріуполь, вул.50 років СРСР, 56
Контактна особа: Марина Єжаковська
+380974034713
maruvk27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2017 11:08
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 11:08
Початок аукціону: 14 грудня 2017 13:56
Очікувана вартість: 596 765,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

меню № 2 -465;меню № 3-6045;меню № 4-53475;меню № 5 -1356.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61341 штуки
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2017 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 11:47
тендерна док..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-27-000758-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ", Код ЄДРПОУ:37793266
Дата подання: 29 листопада 2017 10:49
оскарження
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 16 ч.2 п. 3 допускає надання аналогічних договорі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але в нормі не вказано, щоб договори були надані за певну кількість років. Закон вимагає надати вже виконані аналогічні договори та листи відгуки до них.
Тому визначення певного строку, а саме п'ять років є дискримінацією участників.
Прошу Вас змінити тендерну документацію а саме Додаток №7, щодо надання аналогічних договорів з організації шкільного харчування не менш ніж п'ять років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2017 13:08
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з
харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2017,2016, 2015, 2014, 2013 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 10:49
Оскарження.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2017 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" 556 026,75
UAH з ПДВ
439 548,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 576 978,89
UAH з ПДВ
439 548,14
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 596 754,51
UAH з ПДВ
596 754,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 15:38
Електронний підпис
11 грудня 2017 14:52
Справки.pdf
11 грудня 2017 14:52
Санитарные ТЗБ.pdf
11 грудня 2017 14:52
Сан_СЭС_паспорта.pdf
11 грудня 2017 14:52
паспорт директора.pdf
11 грудня 2017 14:52
Лист-відгук.pdf
11 грудня 2017 14:52
Договор Аренды Газ.pdf
11 грудня 2017 14:52
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
11 грудня 2017 14:52
TDV MKDX - PDV.pdf
11 грудня 2017 14:52
Informaciya TDV MKDX.pdf
11 грудня 2017 14:52
Трудовые книжки ОШ№ 27.pdf
11 грудня 2017 14:52
Санитарные ОШ№ 27.pdf
11 грудня 2017 14:52
ТЗ ЗОШ№ 27.pdf
11 грудня 2017 14:52
Пропозиція ЗОШ№ 27.pdf

Публічні документи

06 грудня 2017 12:52
Авто площа сан паспорт.pdf
06 грудня 2017 12:52
Антіконкур. дії.pdf
06 грудня 2017 12:52
Банкрут.pdf
06 грудня 2017 12:52
Бенефіц. власн..pdf
06 грудня 2017 12:52
Довідка працівники.pdf
06 грудня 2017 12:52
Корисливі мот..pdf
06 грудня 2017 12:52
Корупц. правопоруш.pdf
06 грудня 2017 12:52
Подат. і збори.pdf
06 грудня 2017 12:52
Сан книжки.pdf
06 грудня 2017 12:52
Труд книжки.pdf
06 грудня 2017 12:52
Відгуки.pdf
06 грудня 2017 12:52
Гарантійний лист уч-ка.pdf
06 грудня 2017 12:52
Право Підпису.pdf
06 грудня 2017 12:51
Проект договору.pdf
06 грудня 2017 12:51
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2017 12:51
Пропозиція ОШ 27.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#01558862
Переможець 439 548,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2017 08:52

Документи

18 грудня 2017 08:52
Електронний підпис
18 грудня 2017 08:52
Питание.pdf
14 грудня 2017 14:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2017 08:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#01558862
439 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2017 08:52
Електронний підпис
18 грудня 2017 08:52
Питание.pdf
14 грудня 2017 14:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2018 09:05
27-1.jpeg зміни до договору
16 жовтня 2018 09:04
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 16:53
27.jpeg зміни до договору
30 липня 2018 16:52
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2018 14:36
Послуги їдалень.pdf зміни до договору
19 лютого 2018 09:49
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:25
Договор питание 2018.pdf укладений
02 січня 2018 11:05
Питание 2018.pdf укладений
02 січня 2018 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником було оголошено закупівлю (номер процедури UA-2017-11-27-000758-b з урахуванням ПДВ, переможець в свою чергу, надав свою комерційну пропозицію без урахування ПДВ (предмет закупівлі не обкладається податком на додану вартість відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №116 від 02.02.2011 року та п.п. 197.1.7 Податкового Кодексу України ). Відповідно до листа ДП «Прозорро» №206/880/10 від 08.11.2016р.: «...На виконання норми статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами) та Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» у системі Prozorro реалізовано механізм автоматичного формування й оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі. Таким чином Замовник не може впливати на зміст інформації, яка відображається у звіті про результати проведення процедури закупівель….». Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, відображає наявність показника ПДВ як в оголошенні і не відображає інформацію щодо наявності відсутності ПДВ у пропозиції переможця
Номер договору про закупівлю: № 27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML