Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень - ДК 021:2015 -55510000-8
Очікувана вартість
581 496,90 UAH
UA-2017-11-27-000690-b aba3faada2de4bb8be691353f0f168af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Топорикова

+380984080431 school-3m@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням окремих предметів Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031552
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Апатова, 132
Контактна особа: Наталія Топорикова
+380984080431
school-3m@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2017 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2017 12:30
Початок аукціону: 13 грудня 2017 12:34
Очікувана вартість: 581 496,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 907,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Меню № 2 - 465 одиниць, Меню № 3 - 9455 одиниць, Меню № 4 - 49600 одиниць,Меню №5- 615 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
465 одиниця
Меню № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, Італійська (Апатова), буд.132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
9455 одиниця
Меню № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, Італійська (Апатова), буд.132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
49600 одиниця
Меню № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, Італійська (Апатова), буд.132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
615 одиниця
Меню № 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, Італійська (Апатова), буд.132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2017 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 11:32
Тендерна_документацiя_2018_25.11.17.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-27-000690-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ", Код ЄДРПОУ:37793266
Дата подання: 29 листопада 2017 10:31
оскардження
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 16 ч.2 п. 3 допускає надання аналогічних договорі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але в нормі не вказано, щоб договори були надані за певну кількість років. Закон вимагає надати вже виконані аналогічні договори та листи відгуки до них.
Тому визначення певного строку, а саме п'ять років є дискримінацією участників.
Прошу Вас змінити тендерну документацію а саме Додаток №7, щодо надання аналогічних договорів з організації шкільного харчування не менш ніж п'ять років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2017 12:54
Рішення : скаргу відхилити. Пояснення у протоколі засідання тендерного комітету.

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 10:31
Оскардження.odt

Документи

01 грудня 2017 12:54
протокол скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 561 807,66
UAH з ПДВ
561 807,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" 580 996,25
UAH з ПДВ
580 996,25
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" 581 496,90
UAH з ПДВ
581 496,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 15:50
Електронний підпис
11 грудня 2017 15:12
Справки.pdf
11 грудня 2017 15:12
Санитарные ТЗБ.pdf
11 грудня 2017 15:12
Сан_СЭС_паспорта.pdf
11 грудня 2017 15:12
паспорт директора.pdf
11 грудня 2017 15:12
Лист-відгук.pdf
11 грудня 2017 15:12
Договор Аренды Газ.pdf
11 грудня 2017 15:12
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
11 грудня 2017 15:12
TDV MKDX - PDV.pdf
11 грудня 2017 15:12
Informaciya TDV MKDX.pdf
11 грудня 2017 15:12
Трудовые МКДП.pdf
11 грудня 2017 15:12
Санитарные МКДП.pdf
11 грудня 2017 15:12
ТЗ ОШ№ 3.pdf
11 грудня 2017 15:12
Пропозиція ЗОШ№ 3.pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 10:51
3.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Рішення скасоване 561 807,66
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 14:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Рішення скасоване 561 807,66
UAH з ПДВ
10 січня 2018 20:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Переможець 561 807,66
UAH з ПДВ
10 січня 2018 21:33

Документи

19 грудня 2017 14:21
Електронний підпис
15 грудня 2017 07:35
прот и повідомл.pdf

Документи

10 січня 2018 21:33
Електронний підпис
10 січня 2018 20:06
прот и повідомл.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
561 807,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2018 21:33
Електронний підпис
10 січня 2018 20:06
прот и повідомл.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 18:18
3.jpeg зміни до договору
30 липня 2018 18:18
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 13:53
ОШ 3-1 2018.jpeg зміни до договору
22 травня 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2018 11:33
3-1.jpg зміни до договору
21 березня 2018 11:32
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2018 15:32
протокол подтверж.pdf зміни до договору
13 березня 2018 07:29
прот ПДВ.pdf зміни до договору
07 березня 2018 16:40
Протокол подтв.doc зміни до договору
07 березня 2018 16:40
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 12:48
протокол.pdf укладений
22 січня 2018 10:27
питание январь 18.pdf укладений
22 січня 2018 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол №85 від 10.01.2018 та протокол щодо технічної помилки в оприлюдненої інформації
Номер договору про закупівлю: 3/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівель
Номер договору про закупівлю: 3/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML