Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання новорічних прикрас для ялинки
Очікувана вартість
81 331,00 UAH
UA-2017-11-24-002570-b 505c558eb4684f2391d5ae3754261414
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Драгомарецька

+0372522450 555mila555@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02231560
Вебсайт: http://chernivtsy.eu/portal/
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 5
Контактна особа: Людмила Драгомарецька
+0372522450
555mila555@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2017 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2017 17:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2017 17:36
Початок аукціону: 04 грудня 2017 12:18
Очікувана вартість: 81 331,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання новорічних прикрас для ялинки
(39290000-1 "Фурнітура різна")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1989 штуки
Придбання новорічних прикрас для ялинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Площа Центральна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2017  —  07 грудня 2017
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-24-002570-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Іванюта Анатолій Павлович, Код ЄДРПОУ:2125923190
Дата подання: 05 грудня 2017 00:10
Скарга (Заява) учасника державних закупівель
Повідомляємо Вам про те що 24.11.17 року на сайті «Держзакупівлі.онлайн» з’явилось повідомлення про закупівлю Управлінням культури Чернівецької міської ради Код ДК 021-2015 (CPV) : 39290000-1 - Фурнітура різна (Придбання новорічних прикрас для ялинки), (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-24-002570-b), загальна вартість закупівлі становить 81`331.00 грн. Аукціон завершився 4-го грудня 2017 о 12:39 за результатами якого найменша ціна була встановлена ФОП Іванюта Анатолій Павлович 69 000,00 грн.
Відповідно до Протоколу комітета замовника (в word документі, без номера, підписів, печаток) від 04.12.2017року в , було дискваліфіковано учасника ФОП Іванюту Анатолія Павловича на підставі того що: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в оголошенні.» Жодного пояснення чим саме невідповідає пропозиція умовам тендерної документації в оголошенні не було надано. Тобто, дискваліфікація ФОП Іванюти Анатолія Павловича є безпідставною та дискримінаційною, що забороняється ЗУ "Про публічні закупівлі"!!! Визначено переможцем ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" Протоколом комітета замовника (в word документі, без номера, підписів, печаток) від 04.12.2017року. Протокол комітету замовника було долучено 04.12.2017 о 16 годині 46 хвилині, цим самим не було надано змоги учасником ФОП Іванютою Анатолієм Павловичем додати оновлену цінову пропозицію зг. пункту 6.6 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (пункт 6.6 В день закінчення аукціону учаснику необхідно надати оформлену належним чином в електронному (сканованому) вигляді остаточну (кінцеву) цінову пропозицію.)
Учасником якого визначено переможцем ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" у складі своєї пропозиції були надані наступні документи:
- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців не завірена уповноваженою особою та печаткою учасника;
- Копія свідоцтва сплату єдиного податку, не завіреної уповноваженою особою та печаткою учасника;
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Копія паспорту;
- Пропозиція , не оформлена на фірмовому бланку та не відповідаєз Додатку 1 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель та не завірена уповноваженою особою і печаткою учасника.
Учасником якого визначено переможцем ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" у складі своєї пропозиції були не надані наступні документи які вимагалися замовником Управління культури Чернівецької міської ради зг. ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель:
Загальні відомості про Учасника (п.5.1 оголошення);
- Документальне підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями за останні 3 роки, не менше ніж з трьома замовниками. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон) (п. 5.7. оголошення);
проект договору (п.6.4. оголошення).
- проект договору (п.6.4.оголошення)
Також замовником Управлінням культури Чернівецької міської ради у Оголошенні було зазначено наступне:
«Відсутність або невідповідність у складі цінової пропозиції хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника», але пропозицію учасника ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" не булу відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника, а навпаки учасника ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА було визначено переможцем.
На нашу думку в діях замовника вбачаються ознаки, що суперечать антикорупційному законодавству, а також негативно впливають та підривають довіру громадян та господарюючих суб’єктів, щодо прозорості в сфері державних закупівель, а також нівелюють зусилля центральних органів державної влади, щодо створення умов економічної конкуренції, та заощадження державних коштів платників податків.
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Іванюти Анатолія Павловича.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 грудня 2017 09:58
Причина: В зв’язку з коливанням ринкових цін на продукцію, відкликаємо скаргу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іванюта Анатолій Павлович 69 833,50
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 69 192,50
UAH з ПДВ
69 192,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 12:30
тендерна документація.pdf
01 грудня 2017 12:30
Установчі документи.7z

Публічні документи

29 листопада 2017 18:30
паспорт8-9-10-11.rar
29 листопада 2017 18:30
паспорт4-5-6-7.rar
29 листопада 2017 18:30
паспорт1-2-3.rar
29 листопада 2017 18:30
и-код.rar
29 листопада 2017 18:30
свідоцтво3.rar
29 листопада 2017 18:30
выписка2.rar
29 листопада 2017 18:30
выписка1.rar
29 листопада 2017 18:30
пропозиція.rar
29 листопада 2017 18:30
Новорічні прикраси.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванюта Анатолій Павлович

ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванюта Анатолій Павлович
#2125923190
Відхилено 69 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 16:46
ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2694008348
Переможець 69 192,50
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2017 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРДИЯН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2694008348
69 192,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
001 (5).jpg укладений
06 грудня 2017 17:26
001 (4).jpg укладений
06 грудня 2017 17:26