Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
262 800,00 UAH
UA-2017-11-24-002512-b 082c90aa4fb54e8b9a4e329a8c2705cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Зубрицький

+380412446610
+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Віктор Зубрицький
+380412446610,+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2017 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2017 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 13:03
Очікувана вартість: 262 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 628,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2017 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 15:35
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc
24 листопада 2017 16:26
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc
30 листопада 2017 15:35
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
24 листопада 2017 16:26
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
30 листопада 2017 15:35
тендерна документація зі змінами від 30.11.17 року.pdf
24 листопада 2017 16:26
тендерна.pdf
30 листопада 2017 15:35
Зміни до тендерної документації.docx
24 листопада 2017 16:26
протокол № 35 від 24.11.17.pdf
24 листопада 2017 16:26
Додаток 2 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону).docx
24 листопада 2017 16:26
Додаток 3 до ТД (Тендерна пропозиція).doc
24 листопада 2017 16:26
Додаток 5 то ТД (Договір).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-24-002512-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ГЕРОЛ, Код ЄДРПОУ:40027049
Дата подання: 29 листопада 2017 10:59
Розяснення щодо Додатку №4
Шановний Замовник.
Поясніть будь-ласка вимогу що зазначена у Додатку №4 п.6:
6. Досвід роботи охоронців у державних установах не менше 3 (трьох) років.
1) Чому саме досвід роботи працівника має складати не менше 3 роки, адже Ваше підприємство (обєкт) на належить до "Особливо важливих обєктів"?
2) Якого змісту має бути довідка (документ) щоб висвітлити досвід роботи працівника.
Як для прикладу - якщо охоронна компанія охороняє держевну установу на протязі 3 років, працівник працює у охоронній компанії (згідно запису у трудовій книжці - працівник прийнятий на посаду саме в охоронну компанію, а не у установу яку компанія охороняє)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2017 16:08
Рішенням тендерного комітету, затвердженим протоколом №39 від 30.11.2017 року
1) у Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації на закупівлю послуг: Охоронні послуги (код за ДК 021:2015 – 79713000-5) пункт 6, а саме Досвід роботи охоронців у державних установах не менше 3 (трьох) років викладено у наступній редакції: стаж роботи за професією охоронника має становити не менше 1 року, або за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 2 років.
2) Щодо змісту довідки (документу) щодо висвітлення досвіду роботи працівника. Якщо згідно запису у трудовій книжці - працівник прийнятий на посаду саме в охоронну компанію, а не в установу яку компанія охороняє, це вважається належним досвідом роботи, довідка подається у довільній формі.
Номер вимоги: UA-2017-11-24-002512-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 29 листопада 2017 11:25
щодо дискримінаційної вимоги п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи на ринку послуг з охорони не менше 3 років (вимога пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 1.1 додатку 1 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2017 16:03
Рішенням тендерного комітету, затвердженим протоколом №39 від 30.11.2017 року, у Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» пункт п. 1.1 частини 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», а саме слова "досвіду не менше 3-х років Учасника з надання послуг з охорони" видалено

Документи

30 листопада 2017 16:08
Протокол №39 від 30112017.pdf

Документи

30 листопада 2017 16:03
Протокол №39 від 30112017.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" 195 300,00
UAH
191 914,80
UAH
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 240 870,00
UAH
191 979,90
UAH
Документи
БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 247 380,00
UAH
192 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 15:41
Електронний підпис
14 грудня 2017 15:41
Ліцензія.pdf
14 грудня 2017 15:41
СТАТУТ.pdf
14 грудня 2017 15:41
Копія Витягу з ЄДР.pdf
14 грудня 2017 15:40
довідка ДПІ.pdf
14 грудня 2017 15:40
тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2017 12:11
Електронний підпис
08 грудня 2017 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2017 12:08
протокол на директора.pdf
08 грудня 2017 12:08
витяг з реєстру ПДВ.7z
08 грудня 2017 12:08
Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2017 12:08
копія Статуту.pdf
08 грудня 2017 12:08
копія ліцензії.pdf
08 грудня 2017 12:08
гарантійний лист.pdf
08 грудня 2017 12:08
фото спецзасобів.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 16:14
Електронний підпис
08 грудня 2017 15:54
про забезпечення ГШР.pdf
08 грудня 2017 15:28
Технічні паспорти.pdf
08 грудня 2017 15:28
Статут.pdf
08 грудня 2017 15:28
Пропозиція.pdf
08 грудня 2017 15:28
Проект договору.pdf
08 грудня 2017 15:28
про учасника.pdf
08 грудня 2017 15:28
Медичні праціівників.pdf
08 грудня 2017 15:28
Ліцензія.pdf
08 грудня 2017 15:28
Лист-згода.pdf
08 грудня 2017 15:28
Копія статуту.pdf
08 грудня 2017 15:28
Копія ліцензії.pdf
08 грудня 2017 15:28
Копія витягу ЄДР.pdf
08 грудня 2017 15:28
Копія Витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2017 15:28
Довідка про мат-базу.pdf
08 грудня 2017 15:28
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2017 15:28
Витяг.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 21:02
Свiд_охор.pdf
08 грудня 2017 21:02
22 Технічні вимоги.pdf
08 грудня 2017 21:02
21 Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2017 21:02
16 Довiдка_УМВС.pdf
08 грудня 2017 21:02
9.2 Фото форменний одяг.pdf
08 грудня 2017 21:02
9. 1 Фото спецзасоби.pdf
08 грудня 2017 21:02
6. Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2017 21:02
5. статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"

ПП "ОХОРОНА-004"

БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 191 914,80
UAH
13 грудня 2017 16:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 грудня 2017 16:29
Електронний підпис
13 грудня 2017 16:28
протокол 13122017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2017 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
191 914,80
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2017 16:29
Електронний підпис
13 грудня 2017 16:28
протокол 13122017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 12:25
Розірвання охорона.pdf укладений
20 серпня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:12
Додаткова угода №1 КАРДИНАЛ.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:11
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 10:29
Договір охорона 26122017.pdf укладений
26 грудня 2017 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти додаток 1 "Розрахунки кошторису витрат на охоронні послуги Житомирського обласного центру зайнятості на 2018 рік" до Договору №223 від 26.12.2017 року уновій редакції, яка додається до цієї угоди (додаток 1)
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 121 944,02
UAH
Причини розірвання договору: За угодою сторін