Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ
Coal is a stone of the AM, AC, DH
Очікувана вартість
9 443 400,00 UAH
UA-2017-11-24-002295-c 2d0c8bd76bba43acba894c13dfb517be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатенко Валентина

+380525150038 osvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Контактна особа: Горбатенко Валентина
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Education department of the executive committee of the City Council Novoukrayinka
National ID: 40901383
Contact point: Horbatenko Valentyna
+380525150038
osvita-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 листопада 2017 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2017 00:00
Початок аукціону: 04 січня 2018 11:27
Очікувана вартість: 9 443 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 443,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH
Publication date: 24 листопада 2017 19:18
Enquiries until: 16 грудня 2017 00:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2017 00:00

Information

Estimated total value: 9 443 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 443 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2018 рік з публікацією англійською мовою, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.06.2016 року
DK 021: 2015, code 09110000-3 - Solid fuels (Coal stone stamps AM, AC, DG). Procurement procedure - open bidding for 2018 with publication in English, announced in accordance with the informative letter of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine No. 3302-06 / 29640-06 dated June 14 2016
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
484 т
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal is a stone of AM brand
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
612 т
Вугілля кам’яне марки АС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal is a stone of the brand AS
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
335 т
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal is a stone of the brand D.H.
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2017 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 17:28
1.2. Перелік змін до ТД від 18.12.2017.pdf
18 грудня 2017 17:28
1. Тендерна документація зі змінами.pdf
18 грудня 2017 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2017 19:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 17:28
1.2. Перелік змін до ТД від 18.12.2017.pdf
18 грудня 2017 17:28
1. Тендерна документація зі змінами.pdf
24 листопада 2017 19:15
1. Тендерна документація 24.11.2017.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни до документації
Дата подання: 15 грудня 2017 19:25
Дата відповіді: 18 грудня 2017 17:26
Доброго дня! У Вашій тендерній документації встановлено занадто багато вимог щодо підтвердження якості вугілля кам’яного та джерела підтвердження отримання такого товару потенційним учасником. Наголошуємо, що закупівля проводиться на 2018 рік. Спрогнозувати, що буде в наступному році з виробництвом та постачанням вугілля складно. Саме тому, з метою приведення документації до принципів закупівель просимо виключити окремі її вимоги, що повторюють одні і ті ж юридичні факти, зокрема, інформації про строк дії, номер та дату договору між виробником та офіційним представником виробника товару, з яким учасник має договірні відносини для майбутнього постачання вугілля кам’яного. Дякую за розуміння ситуації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у зв’язку із зверненям потенційного учасника закупівлі через електронну систему закупівель «Prozorro» задля поліпшення умов для конкуренції учасників в торгах та усуненням вимог, що повторюються в тендерній документації, а саме:
1. Виключити з додатку 3 до тендерної документації пункт 2.5:
«2.5. Довідку із зазначенням інформації про предмет (без інформації, що є комерційною таємницею), строк дії, номер та дату договору між виробником та офіційним представником виробника товару, з яким учасник має договірні відносини для майбутнього постачання вугілля кам’яного.»

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2017
UA-2017-11-24-002295-c2d0c8bd76bba43acba894c13dfb517be
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Учасник Документи Рішення
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 грудня 2017 09:53
Протокол №5 - Арсірій.pdf
29 грудня 2017 09:53
Електронний підпис

Публічні документи

23 грудня 2017 18:13
Електронний підпис
23 грудня 2017 18:13
Електронний підпис
23 грудня 2017 18:12
8. Арсірій ч.8.pdf
23 грудня 2017 18:12
7. Арсірій ч.7.pdf
23 грудня 2017 18:12
6. Арсірій ч.6.pdf
23 грудня 2017 18:12
5. Арсірій ч.5.pdf
23 грудня 2017 18:12
4. Арсірій ч.4.pdf
23 грудня 2017 18:12
3. Арсірій ч.3.pdf
23 грудня 2017 18:12
2. Арсірій ч.2.pdf
23 грудня 2017 18:12
1. Арсірій ч.1.pdf

Документи

29 грудня 2017 09:53
Протокол №4 - Сатурн.pdf
29 грудня 2017 09:54
Електронний підпис

Публічні документи

05 січня 2018 16:38
Електронний підпис
05 січня 2018 16:37
Документи-переможця.pdf
24 грудня 2017 20:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" 9 388 000,00
UAH з ПДВ
9 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна 9 429 000,00
UAH з ПДВ
9 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 16:38
Електронний підпис
05 січня 2018 16:37
Документи-переможця.pdf
24 грудня 2017 20:15
Електронний підпис

Публічні документи

23 грудня 2017 18:13
Електронний підпис
23 грудня 2017 18:13
Електронний підпис
23 грудня 2017 18:12
8. Арсірій ч.8.pdf
23 грудня 2017 18:12
7. Арсірій ч.7.pdf
23 грудня 2017 18:12
6. Арсірій ч.6.pdf
23 грудня 2017 18:12
5. Арсірій ч.5.pdf
23 грудня 2017 18:12
4. Арсірій ч.4.pdf
23 грудня 2017 18:12
3. Арсірій ч.3.pdf
23 грудня 2017 18:12
2. Арсірій ч.2.pdf
23 грудня 2017 18:12
1. Арсірій ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
Переможець 9 388 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2018 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
9 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 19:39
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 21:17
Додаткова угода №1 (1).jpg зміни до договору
17 січня 2018 21:16
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 10:35
Договір про закупівлю товарів за публічні кошти №25 від 16.01.2018.pdf укладений
16 січня 2018 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовились внести зміни відповідні до договору. (більш детально у додатковій угоді №1)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 388 000,00
UAH з ПДВ