Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканців з келіями (костьол Домініканців з келіями) на пл. Музейній, 3
Очікувана вартість
9 076 163,00 UAH
UA-2017-11-24-000625-c 016e3813df724d379eec4feadf208285
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосовано переговорну процедуру оскільки по зазначеному предмету закупівлі двічі відмінено тендер (№№ закупівель UA-2017-10-20-001482-b, UA-2017-08-19-000418-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2017 11:34
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканців з келіями (костьол Домініканців з келіями) на пл. Музейній, 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканців з келіями (костьол Домініканців з келіями) на пл. Музейній, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, пл. Музейна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

24 листопада 2017 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство «Володар-Маркет»
#36078663
Переможець 9 048 259,40
UAH з ПДВ
24 листопада 2017 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2017 11:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство «Володар-Маркет»
#36078663
9 048 259,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 21:40
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 14:42
Додаткова угода № 7_Домінікани.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 15:00
Додаткова угода_Музейна_3.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2018 12:29
Договірна ціна на 2018 р._Музейна_3_.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 12:26
Додаткова угода № 1_Музейна_3_.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 12:26
План графік виконання робіт_Музейна_3_.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 12:26
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 15:23
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 15:19
Додатки до договору_Музейна_3.pdf укладений
06 грудня 2017 15:17
Додатки до договору_Музейна_3.pdf укладений
06 грудня 2017 15:16
Додатки_Музейна_3.pdf укладений
06 грудня 2017 15:13
Договір_Музейна_3.pdf укладений
06 грудня 2017 15:12
Договір_Музейна_3.pdf укладений
06 грудня 2017 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії Договору у зв’язку з видачею Державною архітектурно-будівельною інспекцією України дозволу на виконання будівельних робіт від 29.12.2017 №ІУ 113173631073 та відповідно до вказівок відповідальних осіб за здійснення авторського та технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: № М-3р
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з наявністюоб"єктивних обставин продовження строку дії договору, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: № М-3р
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з наявністю обставин продовження строку дії договору, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: № М-3р
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 048 259,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 508 043,20 UAH)