Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
102 642 248,80 UAH
UA-2017-11-23-003266-a a82759e447a948f2aa6a4de3e7dca0a3
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 19:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2017 19:15
Початок аукціону: 18 грудня 2017 11:28
Очікувана вартість: 102 642 248,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 079 267,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 026 422,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 23 листопада 2017 16:37
Enquiries until: 12 грудня 2017 19:15
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2017 19:15

Information

Estimated total value: 102 642 249 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 026 422 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 079 267,46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Одеська обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1236654 комплект
Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Miscellaneous food products and dried goods (1589) (Food products (catalog of food products) in the catalog of food products for personnel of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions)
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 02 січня 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 грудня 2017 18:45
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2017 18:39
Оголошення.doc
12 грудня 2017 18:39
догов_р.docm
12 грудня 2017 18:39
додаток 4.xls
12 грудня 2017 18:39
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
23 листопада 2017 16:37
Додаток 2.doc
23 листопада 2017 16:37
Додатки до договору Одеса.rar
23 листопада 2017 16:37
Додаток 1.doc
23 листопада 2017 16:37
Додаток 3.docx
12 грудня 2017 18:45
Електронний цифровий підпис
23 листопада 2017 16:38
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2017 18:39
Оголошення.doc
23 листопада 2017 16:37
Оголошення Одеса.doc
12 грудня 2017 18:39
догов_р.docm
23 листопада 2017 16:37
договір.doc
12 грудня 2017 18:39
додаток 4.xls
12 грудня 2017 18:39
Перел_к зм_н до оголошення про проведення в_дбору учасник_в.doc
23 листопада 2017 16:37
Додаток 2.doc
23 листопада 2017 16:37
Додатки до договору Одеса.rar
23 листопада 2017 16:37
Додаток 1.doc
23 листопада 2017 16:37
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-23-003266-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 27 листопада 2017 08:27
Вимога усунути порушення шляхом внесення зміни до проекту договору про закупівлю
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон) в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначається предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики.
Предметом закупівлі є «Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). Код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні» - 1 236 654 комплекта.
Технічні, якісні та кількісні характеристики вказаного предмета закупівлі передбачають «постачання харчових продуктів відповідно до Каталогу продуктів харчування, затвердженого Міністром оборони України 01.04.2017 року».
Одночасно з розміщенням оголошення про проведення відбору замовник оприлюднив проект договору про закупівлю.
У розділі «І. Предмет договору» зазначено: «Постачальник зобов’язується у 2018 році здійснити постачання Міністерству оборони України (далі – Замовник) у зумовлені строки продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)».
Разом з тим розділ «VII. Поставка продуктів харчування згідно каталогу» проекту договору про закупівлю містить пункт «7.8. Оновлення (освіження) продовольства», у якому зазначено, що «Постачальник відповідно до заявок Представника замовника здійснює освіження наявних запасів харчових продуктів».
Частиною шостою статті 3 Закону встановлено, що учасником відбору подаються документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і кваліфікаційних критеріїв.
Поряд з цим пункт 5 «Технічні вимоги» оголошення не містить інформації про те, що предмет закупівлі - продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом включає в себе ще й надання додаткової послугу – здійснення освіження наявних на складах МОУ запасів харчових продуктів.
Таким чином, учасник просить:
1) надати роз’яснення на якій підставі Замовник у вказаній процедурі закупівлі об’єднав два предмета закупівлі - Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). Код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні» - 203 276 комплектів та «Освіження наявних запасів харчових продуктів».
2) внести зміни до проекту договору про закупівлю, шляхом виключення пункту 7.8.
Зазначений пункт договору є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі. Дії замовника в частини включення даного пункту до проекту договору порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 18:51
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003266-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:40677881
Вимога про усунення порушення законодавства шляхом внесення зміни до оголошення про проведення відбору
Відповідно до вимог п. 3 ч. 4 ст. 3 Закону «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пункт 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначає, в тому числі, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Оголошення про проведення відбору, в порушення вимог чинного законодавства не передбачає необхідності застосування заходів із захисту довкілля.

Прошу:
Внести зміни до оголошення про проведення відбору щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, де передбачити застосування заходів із захисту довкілля, відповідно до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 18:51
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003266-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кравченя Петро Григорович, Код ЄДРПОУ:2200904950
Надати роз'яснення, внести зміни у оголошення та проект договору
Згідно з оголошенням розміщеним в електронній системі закупівель Замовник розпочав процедуру закупівлі - продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах), код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні.
Натомість проект договору на закупівлю містить пункт 7.8. Оновлення (освіження) продовольства, в якому на Постачальника покладається обов’язок щодо освіження наявних запасів харчових продуктів замовника.
Зазначений пункт договору не є чітким, зрозумілим та прозорим у зв’язку з тим, що предмет закупівлі та предмет Договору – продукти харчування за каталогом.
Крім того проект договору про закупівлю не містить наступних складових: визначення терміну - Оновлення (освіження) продовольства; порядку здійснення освіження харчових продуктів; порядку здійснення оплати за харчові продукти, які постачаються Постачальником для закладення на зберігання під час освіження.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати роз’яснення:
1. Яким нормативно-правовим актом затверджено порядок оновлення (освіження) продовольства МОУ?
2. Яким чином учасник, що поставляє продукти харчування за каталогом, під час проведення освіження запасів може використати на харчування особового складу харчові продукти до граничного терміну придатності, які були виготовлені відповідно до вимог ГОСТ, що втратили чинність із веденням в дію ДСТУ (пункт 7.8.2. проекту договору)?
та внести відповідні зміни у оголошення та проект договору, а саме:
1. Технічні вимоги до предмета оголошення доповнити інформацією про необхідність освіження наявних запасів Замовника
2. Проект договору про закупівлю доповнити: терміном «Оновлення (освіження) продовольства»; розділом «Порядок здійснення освіження харчових продуктів»; розділом «Порядок здійснення оплати за харчові продукти, які постачаються Постачальником для закладення на зберігання під час освіження».
Необхідно зазначити, що одним з основних принципів здійснення закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 18:52
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003266-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кравченя Петро Григорович, Код ЄДРПОУ:2200904950
Внести зміни у оголошення та проект договору
У проект договору про закупівлю Замовник включив пункт щодо здійснення Постачальником освіження харчових продуктів для закладення на зберігання. Проте у оголошенні про проведення відбору учасників відсутня інформація щодо вичерпного переліку харчових продуктів та їх кількості, що підлягає освіженню для закладення на зберігання. У підпункті 7.8.2. пункту 7.8. зазначено про освіження консервів м’ясних, м’ясо-рослинних та молочних, круп, борошна, води питної бутильованої тощо.
Звертаємося до Замовника з вимогою - внести зміни до оголошення та проекту договору про закупівлю в частині включення вичерпного переліку харчових продуктів, що підлягають освіженню та їх кількості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 18:52
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників та проекту договору.

Документи

12 грудня 2017 18:51
Витяг вимога 12.12.doc

Документи

12 грудня 2017 18:51
Витяг вимога 12.12.doc

Документи

12 грудня 2017 18:52
Витяг вимога 12.12.doc

Документи

12 грудня 2017 18:52
Витяг вимога 12.12.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-23-003266-a.c5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП "АВТЕНЮК АНДРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3331013135
Дата подання: 28 листопада 2017 17:21
Скарга
Внесення змін
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2017 15:20
Рішення від 30.11.2017 № 8412 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2017 15:20
Рішення від 05.12.17 №8524.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2017 20:07
Номер скарги: UA-2017-11-23-003266-a.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:40677881
Дата подання: 12 грудня 2017 23:12
Скарга стосуються технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі
Текст наведено у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.12.2017 № 8823.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2017 18:08
Номер скарги: UA-2017-11-23-003266-a.c7
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 28 грудня 2017 17:52
Оскарження рішення Тендерного комітету
Недотримання принципів закупівлі Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 03 січня 2018 14:34
Дата рішення: 11 січня 2018 19:56
Рішення від 02.01.2018 № 4 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 січня 2018 14:34
Рішення від 05.01.2018 № 117.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 19:55

Документи подані скаржником

28 листопада 2017 17:21
Додаток 2.PDF
28 листопада 2017 17:21
скарга2.PDF
28 листопада 2017 17:21
плат2.PDF

Документи подані замовником

30 листопада 2017 17:29
7261.pdf
12 грудня 2017 18:54
Витяг зміни 12.12.doc

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 грудня 2017 10:40
7640.pdf

Документи Органу Оскарження

15 грудня 2017 18:08
Рішення від 14.12.2017 № 8823.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

02 січня 2018 17:48
АМКУ Одеса.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЕНКО ТАРАС ПАВЛОВИЧ" 86 813 110,80
UAH з ПДВ
84 587 133,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Василенко Світлана Олександрівна 96 459 012,00
UAH з ПДВ
84 661 332,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 93 862 038,60
UAH з ПДВ
88 964 888,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАЛЕТА С 94 233 034,80
UAH з ПДВ
89 039 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ" 99 055 985,40
UAH з ПДВ
95 642 820,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ " 100 910 966,40
UAH з ПДВ
95 717 019,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 17:36
виписка.pdf

Публічні документи

21 грудня 2017 15:21
Цінова пропозиція
21 грудня 2017 15:21
Довідка МВС
15 грудня 2017 18:41
Л_ценз_я Григорчук.zip
15 грудня 2017 18:41
БГ_7492 ФОП Василенко.zip
15 грудня 2017 18:41
До пропозиції.pdf

Публічні документи

01 грудня 2017 16:21
Вимоги ТД.pdf

Публічні документи

15 грудня 2017 17:42
Л_ценз_я Григорчук.zip
15 грудня 2017 17:42
БГ_7496ТОВ Валета С.zip
15 грудня 2017 17:42
Каталог Одеса.pdf

Публічні документи

15 грудня 2017 16:04
Л_ценз_я Григорчук.zip
15 грудня 2017 16:04
Заявка Одеса.zip
01 грудня 2017 17:36
Л_ценз_я Григорчук.zip
01 грудня 2017 17:36
БГ_7249 ТОВ Маяк-Південь.zip
01 грудня 2017 17:36
Заявка Одеса.zip

Публічні документи

01 грудня 2017 17:01
Пропозиція завантаж....jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛЕНКО ТАРАС ПАВЛОВИЧ"
#3040325297
Відхилено 84 587 133,60
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 15:36
ФОП Василенко Світлана Олександрівна
#2613701902
Переможець 84 661 332,84
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 15:46

Документи

19 грудня 2017 15:36
sign.p7s
19 грудня 2017 15:36
Відхилення 19.12.doc

Документи

22 грудня 2017 15:46
sign.p7s
19 грудня 2017 15:39
sign.p7s
19 грудня 2017 15:38
Витяг розгляду 19.12.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Василенко Світлана Олександрівна
#2613701902
84 661 332,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2017 15:46
sign.p7s
19 грудня 2017 15:39
sign.p7s
19 грудня 2017 15:38
Витяг розгляду 19.12.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 січня 2018 16:38
Додаток 2 ОПИСИ до Каталога №3 2017 ГОТОВО.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод. 14.3 до дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод до дог 14,5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод 14.8 до дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод 14.7 до дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод 14.4 до дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дод 14,1 до дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
дог 5.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
до дог 14,6.pdf укладений
15 січня 2018 16:37
sign.p7s зміни до договору
14 серпня 2019 11:21
sign.p7s зміни до договору
29 березня 2019 15:58
ДУ 10 до договору 5.pdf зміни до договору
29 березня 2019 15:52
sign.p7s зміни до договору
15 лютого 2019 11:44
ДУ 9 до договору 5.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 11:43
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2019 16:20
ДУ 8 до договору 5.pdf зміни до договору
15 січня 2019 16:19
sign.p7s зміни до договору
14 січня 2019 16:15
ДУ 7 до договору 18-5.pdf зміни до договору
14 січня 2019 16:12
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 15:04
ДУ 6 до дог 5 Василенко.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:03
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 12:13
ДУ 5 до договору 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:12
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 10:17
ДУ 4 до договору 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:16
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2018 14:59
ДУ 3 до договору 5.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 14:58
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2018 14:43
ДУ2 до договру 18-5.pdf зміни до договору
02 березня 2018 14:41
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2018 17:20
ду 1 до дог 5.pdf зміни до договору
15 січня 2018 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі (перенесення терміну постачання з 02.01.2018 на 16.01.2018), сума договору становить 81 405 101,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсягів закупівлі, у зв’язку із зменшення терміну надання послуг, сума договору становить 81 305 149,80 грн.1187630 комплектів
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Сума договору становить 71 305 129,14 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Сума договору становить 12 080 999,28
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у 2019- 12 080 999,28 грн.Ціна договору 72 486 064,14
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін дії до 31.03.2019
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Ціна договору становить 75 726 070,56 грн
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 74 949 756,40
UAH (в тому числі ПДВ 12 491 626,07 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку