Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (1589)
Miscellaneous food products and dried goods (1589)
Очікувана вартість
288 071 117,88 UAH
UA-2017-11-23-003170-a 798b7b792ff54934b0d7ecc87d451a48
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Корж

+380444547377 nata.v.korzh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа: Наталія Корж
+380444547377
nata.v.korzh@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
nata.v.korzh@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 19:45
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2017 19:45
Початок аукціону: 18 грудня 2017 14:36
Очікувана вартість: 288 071 117,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880 711,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8642133.53 UAH
Publication date: 23 листопада 2017 16:26
Enquiries until: 12 грудня 2017 19:45
Complaints submission until: до 13 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2017 19:45

Information

Estimated total value: 288 071 118 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 880 711 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути
Львівська обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3471067 комплект
Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Miscellaneous food products and dried goods (1589) (Food products (catalog of food products) in the catalog of food products for personnel of military units (institutions) and military educational institutions of the Armed Forces of Ukraine in stationary and field conditions, including the feeding of regular animals)
CPV: 15890000-3
Період постачання: з 02 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2017 19:31
Електронний підпис
12 грудня 2017 19:15
Зміни 12.12.doc
12 грудня 2017 19:15
Дод. 2 до ТВ 1 План освіження А2595.xls
12 грудня 2017 19:15
)))Осн. умови договору по каталогу 1 АК.DOCM
12 грудня 2017 19:15
Дод. 1 до ТВ 1 План освіження А2615.xls
12 грудня 2017 19:15
Оголошення 12.12.doc
23 листопада 2017 16:26
Додатки до договору.rar
23 листопада 2017 16:26
Додатки.doc
23 листопада 2017 16:26
ЮД гарантії.docx
12 грудня 2017 19:31
Електронний підпис
23 листопада 2017 16:27
Електронний підпис
12 грудня 2017 19:15
Зміни 12.12.doc
12 грудня 2017 19:15
Дод. 2 до ТВ 1 План освіження А2595.xls
12 грудня 2017 19:15
)))Осн. умови договору по каталогу 1 АК.DOCM
23 листопада 2017 16:26
)))Осн. умови договору по каталогу 1.docm
12 грудня 2017 19:15
Дод. 1 до ТВ 1 План освіження А2615.xls
12 грудня 2017 19:15
Оголошення 12.12.doc
23 листопада 2017 16:26
Оголошення 23.11 Львівська обл..doc
23 листопада 2017 16:26
Додатки до договору.rar
23 листопада 2017 16:26
Додатки.doc
23 листопада 2017 16:26
ЮД гарантії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 27 листопада 2017 08:33
Вимога усунути порушення шляхом внесення зміни до проекту договору про закупівлю
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон) в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначається предмет закупівлі та його технічні, якісні та кількісні характеристики.
Предметом закупівлі є «Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). Код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні» - 3 471 067 комплектів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики вказаного предмета закупівлі передбачають «постачання харчових продуктів відповідно до Каталогу продуктів харчування, затвердженого Міністром оборони України 01.04.2017 року».
Одночасно з розміщенням оголошення про проведення відбору замовник оприлюднив проект договору про закупівлю.
У розділі «І. Предмет договору» зазначено: «Постачальник зобов’язується у 2018 році здійснити постачання Міністерству оборони України (далі – Замовник) у зумовлені строки продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)».
Разом з тим розділ «VII. Поставка продуктів харчування згідно каталогу» проекту договору про закупівлю містить пункт «7.8. Оновлення (освіження) продовольства», у якому зазначено, що «Постачальник відповідно до заявок Представника замовника здійснює освіження наявних запасів харчових продуктів».
Частиною шостою статті 3 Закону встановлено, що учасником відбору подаються документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і кваліфікаційних критеріїв.
Поряд з цим пункт 5 «Технічні вимоги» оголошення не містить інформації про те, що предмет закупівлі - продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом включає в себе ще й надання додаткової послугу – здійснення освіження наявних на складах МОУ запасів харчових продуктів.
Таким чином, учасник просить:
1) надати роз’яснення на якій підставі Замовник у вказаній процедурі закупівлі об’єднав два предмета закупівлі - Продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). Код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні» - 203 276 комплектів та «Освіження наявних запасів харчових продуктів».
2) внести зміни до проекту договору про закупівлю, шляхом виключення пункту 7.8.
Зазначений пункт договору є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі. Дії замовника в частини включення даного пункту до проекту договору порушують один з принципів здійснення закупівель, встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 19:42
В зв’язку з Рішенням Тендерного комітету від 12.12.2017р. внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників в частині викладення технічних вимог у новій редакції, зміни документів, що вимагаються від часників на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, викладення проекту договору у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЯК-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:40677881
Вимога про усунення порушення законодавства шляхом внесення зміни до оголошення про проведення відбору
Відповідно до вимог п. 3 ч. 4 ст. 3 Закону «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пункт 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначає, в тому числі, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Оголошення про проведення відбору, в порушення вимог чинного законодавства не передбачає необхідності застосування заходів із захисту довкілля.

Прошу:
Внести зміни до оголошення про проведення відбору щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, де передбачити застосування заходів із захисту довкілля, відповідно до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 19:42
В зв’язку з Рішенням Тендерного комітету від 12.12.2017р. внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників в частині викладення технічних вимог у новій редакції, зміни документів, що вимагаються від часників на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, викладення проекту договору у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кравченя Петро Григорович, Код ЄДРПОУ:2200904950
Надати роз'яснення, внести зміни у оголошення та проект договору
Згідно з оголошенням розміщеним в електронній системі закупівель Замовник розпочав процедуру закупівлі - продукти харчування та сушені продукти різні (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах), код ДК 021:2015-1589 – продукти харчування та сушені продукти різні.
Натомість проект договору на закупівлю містить пункт 7.8. Оновлення (освіження) продовольства, в якому на Постачальника покладається обов’язок щодо освіження наявних запасів харчових продуктів замовника.
Зазначений пункт договору не є чітким, зрозумілим та прозорим у зв’язку з тим, що предмет закупівлі та предмет Договору – продукти харчування за каталогом.
Крім того проект договору про закупівлю не містить наступних складових: визначення терміну - Оновлення (освіження) продовольства; порядку здійснення освіження харчових продуктів; порядку здійснення оплати за харчові продукти, які постачаються Постачальником для закладення на зберігання під час освіження.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати роз’яснення:
1. Яким нормативно-правовим актом затверджено порядок оновлення (освіження) продовольства МОУ?
2. Яким чином учасник, що поставляє продукти харчування за каталогом, під час проведення освіження запасів може використати на харчування особового складу харчові продукти до граничного терміну придатності, які були виготовлені відповідно до вимог ГОСТ, що втратили чинність із веденням в дію ДСТУ (пункт 7.8.2. проекту договору)?
та внести відповідні зміни у оголошення та проект договору, а саме:
1. Технічні вимоги до предмета оголошення доповнити інформацією про необхідність освіження наявних запасів Замовника
2. Проект договору про закупівлю доповнити: терміном «Оновлення (освіження) продовольства»; розділом «Порядок здійснення освіження харчових продуктів»; розділом «Порядок здійснення оплати за харчові продукти, які постачаються Постачальником для закладення на зберігання під час освіження».
Необхідно зазначити, що одним з основних принципів здійснення закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 19:43
В зв’язку з Рішенням Тендерного комітету від 12.12.2017р. внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників в частині викладення технічних вимог у новій редакції, зміни документів, що вимагаються від часників на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, викладення проекту договору у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кравченя Петро Григорович, Код ЄДРПОУ:2200904950
Внести зміни у оголошення та проект договору про закупівлю
У проект договору про закупівлю Замовник включив пункт щодо здійснення Постачальником освіження харчових продуктів для закладення на зберігання. Проте у оголошенні про проведення відбору учасників відсутня інформація щодо вичерпного переліку харчових продуктів та їх кількості, що підлягає освіженню для закладення на зберігання. У підпункті 7.8.2. пункту 7.8. зазначено про освіження консервів м’ясних, м’ясо-рослинних та молочних, круп, борошна, води питної бутильованої тощо.
Звертаємося до Замовника з вимогою - внести зміни до оголошення та проекту договору про закупівлю в частині включення вичерпного переліку харчових продуктів, що підлягають освіженню та їх кількості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2017 19:47
В зв’язку з Рішенням Тендерного комітету від 12.12.2017р. внесено зміни до Оголошення про проведення відбору учасників в частині викладення технічних вимог у новій редакції, зміни документів, що вимагаються від часників на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, викладення проекту договору у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2657302830
надати роз'яснення щодо оплати освіження
Просимо надати роз'яснення, яким чином буде здійснюватися оплата за харчові продукти, які постачаються Постачальником для закладення на зберігання під час освіження?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2017 16:56
Вартість продуктів харчування, які постачаються Постачальником для закладання на зберігання під час освіження входить в загальну вартість продуктів харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування.
Номер вимоги: UA-2017-11-23-003170-a.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2657302830
продуктів харчування
У пункті 7.4. проекту договору зазначено: «Місце поставки товару визначає Представник Замовника в поточній заявці», а також у пункті 7.6 – «Постачальник зобов’язаний постачати харчові продукти для визначених підрозділів, які зараховані на продовольче забезпечення до військової частини, у місця, визначені командиром військової частини»
Просимо надати роз’яснення та проінформувати учасників про точне місце поставки продуктів харчування (каталог продуктів харчування), а також яким чином Представник Замовника/командир військової частини може визначити місце поставки товару, якщо у оголошенні про проведенні відбору учасників зазначено: «Постачання продуктів харчування (місце дислокації) Національна академія сухопутних військ ім. Петра
Сагайдачного; А2615; А4150; А2595; ВМКЦ Західного регіону ». Приховуючи детальну інформацію про предмет закупівлі Замовник порушує один з принципів здійснення закупівель, встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2017 16:57
Уточнене місце поставки товару визначає командир військової частини в залежності від виконання завдань за призначенням.

Документи

12 грудня 2017 19:42
Витяг_відповідь 12.12..doc

Документи

12 грудня 2017 19:42
Витяг_відповідь 12.12..doc

Документи

12 грудня 2017 19:43
Витяг_відповідь 12.12..doc

Документи

12 грудня 2017 19:47
Витяг_відповідь C4 12.12..doc

Документи

14 грудня 2017 16:56
Витяг_відповідь 14.12..doc

Документи

14 грудня 2017 16:57
Витяг_відповідь 14.12..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-23-003170-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "АВТЕНЮК АНДРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3331013135
Дата подання: 28 листопада 2017 17:25
Скарга
Внесення змін
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2017 15:19
Рішення від 30.11.2017 № 8413 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2017 15:19
Рішення від 05.12.17 №8525.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2017 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Відповідно до частини дванадцятої статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” внести змін до Оголошення про проведення відбору учасників закупівлю продуктів харчування та сушених продуктів різних (1589) (продукти харчування (каталог продуктів харчування) за каталогом продуктів харчування для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах у тому числі годування штатних тварин) в частині викладення технічних вимог у новій редакції, зміни документів, що вимагаються від часників на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, викладення проекту договору у новій редакції. Кінцевий термін подання пропозицій перенести на 15.12.2017р.
Дата виконання рішення замовником: 12 грудня 2017 19:49
Номер скарги: UA-2017-11-23-003170-a.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2657302830
Дата подання: 29 листопада 2017 13:45
внесення відповідних змін до Оголошення про проведення відбору учасників
Замовник зробив процедуру не прозорою та відкритою
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2017 13:31
рішення від 30.11.2017 № 8410+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2017 13:31
рішення від 05.12.2017 № 8532.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2017 19:46

Документи подані скаржником

28 листопада 2017 17:25
Додаток 2.PDF
28 листопада 2017 17:25
скарга1.PDF
28 листопада 2017 17:25
плат1.PDF

Документи подані замовником

30 листопада 2017 17:23
7258.pdf
12 грудня 2017 19:49
зміни АМКУ.DOC

Документи подані скаржником

29 листопада 2017 13:45
лист УДКСУ.pdf
29 листопада 2017 13:45
Скарга Львів.pdf
29 листопада 2017 13:45
Скан копія 5.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2017 17:24
7259.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2017 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІЖАК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ" 239 503 623,00
UAH з ПДВ
239 503 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА" 246 376 335,66
UAH з ПДВ
246 376 335,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР" 256 789 536,66
UAH з ПДВ
256 789 536,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" 263 453 985,30
UAH з ПДВ
263 453 985,30
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 276 574 618,56
UAH з ПДВ
276 574 618,56
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ 282 197 747,10
UAH з ПДВ
282 197 747,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА" 287 820 875,64
UAH з ПДВ
284 940 164,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2017 17:15
Пропозиція.rar

Публічні документи

15 грудня 2017 18:06
мат база.pdf
15 грудня 2017 18:06
довідка стю17.pdf

Публічні документи

21 грудня 2017 15:22
Довідка ст.17 нова.pdf
21 грудня 2017 15:22
довідка МВС.pdf
21 грудня 2017 15:22
Довідка ДПІ.pdf
21 грудня 2017 15:22
Цінова пропозиція.pdf
15 грудня 2017 17:08
гарантия 16-66400.zip
15 грудня 2017 17:08
FW_ лицензия.zip
15 грудня 2017 17:07
FW_ доверенность.zip
04 грудня 2017 16:33
копія статут.pdf
04 грудня 2017 16:33
довідка ст 17.pdf
04 грудня 2017 16:33
Гарантія.rar
04 грудня 2017 16:33
гарантійний лист.pdf
04 грудня 2017 16:33
відомості.pdf
04 грудня 2017 16:33
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 грудня 2017 10:31
додаток 2 до ТВ ч А2595.pdf
15 грудня 2017 10:31
додаток 1 до ТВ ч А2615.pdf
01 грудня 2017 18:40
сертифікат ISO.pdf
01 грудня 2017 18:40
технічні вимоги.pdf
01 грудня 2017 18:40
Статут.pdf
01 грудня 2017 18:40
стаття 17.pdf
01 грудня 2017 18:40
наявність обладнання.pdf
01 грудня 2017 18:40
свідоцтво ПДВ.pdf
01 грудня 2017 18:40
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 грудня 2017 18:40
паспортні дані та ІПН.pdf
01 грудня 2017 18:40
Довіреність.pdf
01 грудня 2017 18:40
довідка про санкції.pdf
01 грудня 2017 18:39
гарантійний лист.pdf
01 грудня 2017 18:39
виписка.pdf
01 грудня 2017 18:39
Банковская лицензия.pdf
01 грудня 2017 18:39
банк наказ Газда 63-к.pdf
01 грудня 2017 18:39
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

02 січня 2018 16:15
Цінова пропозиція
02 січня 2018 16:15
Статут
02 січня 2018 16:15
Податкова
02 січня 2018 16:10
Довідка МВС
02 січня 2018 16:04
Гарантійний лист
02 січня 2018 16:01
Відомості
02 січня 2018 16:01
Сертифікат
02 січня 2018 16:01
Відгук на договір
15 грудня 2017 15:51
Львів зміни.rar
15 грудня 2017 15:51
Пропозиція.pdf
04 грудня 2017 12:07
Гарантія Львів.rar
04 грудня 2017 12:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2017 13:13
Інформація.pdf
04 грудня 2017 10:49
Сертифікат ІСО.PDF
04 грудня 2017 10:48
ст 17.pdf
01 грудня 2017 19:13
довідки 1.pdf
01 грудня 2017 19:13
виписка з ЄДР.pdf
01 грудня 2017 19:13
технічний паспорт.pdf
01 грудня 2017 19:13
тех. вимоги.pdf
01 грудня 2017 19:13
пропозиція.pdf
01 грудня 2017 19:13
паспорт та ІПН.pdf
01 грудня 2017 19:13
миття авто.pdf
01 грудня 2017 19:13
медична книжка.pdf
01 грудня 2017 19:13
договір оренди.pdf
01 грудня 2017 19:13
довідки 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДІЖАК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ"

ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА"

ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС""

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ ВІЙСЬКТОРГ

ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДІЖАК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ"
#3067221496
Відхилено 239 503 623,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 15:54
ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА"
#2567810400
Відхилено 246 376 335,66
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 16:07
ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР"
#40887542
Відхилено 256 789 536,66
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 12:40
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС""
#38557764
Відхилено 263 453 985,30
UAH з ПДВ
28 грудня 2017 16:41
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
#2657302830
Відхилено 276 574 618,56
UAH з ПДВ
28 грудня 2017 16:44
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
Переможець 282 197 747,10
UAH з ПДВ
09 січня 2018 16:57

Документи

19 грудня 2017 15:54
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2017 16:07
Електронний підпис

Документи

26 грудня 2017 12:40
Електронний підпис
19 грудня 2017 16:08
Електронний підпис

Документи

28 грудня 2017 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2018 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІЙСЬКТОРГ
#39896098
282 197 747,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 17:35
Додаток 2 ОПИСИ до Каталога №3 2017 ГОТОВО.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.1 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.8 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.7 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.6 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.5 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.4 до дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дод 14.3 до дог6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
дог 6.pdf укладений
18 січня 2018 17:32
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:19
ДУ 6 до договору 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:19
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:25
ДУ 5 до договору 6.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:23
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 14:52
ДУ 4 до договору 6.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 14:51
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 10:32
ДУ 3 до договору 6.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 12:34
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 17:08
ду 2 до дог 6.pdf зміни до договору
06 серпня 2018 17:03
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 09:48
ду 1 до дог 6.pdf зміни до договору
19 січня 2018 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення термінів постачання продуктів харчування з 16.01.18 по 31.12.2018року, зменшення обсягів закупівлі - 3 337 563, сума договору – 271 316 547,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору - 258616511,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) .Ціна договору 232 840 834,56 грн.
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).Ціна договору становить 227 840 803,26
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Сума договору становить 217 973 666,16
Номер договору про закупівлю: 286/2/18/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/2/18/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 217 927 089,00
UAH з ПДВ