Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі опорної школи Мангуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, розташованої за адресою: Донецька область, смт. Мангуш, вул. Горького, буд.62 з улаштуванням модульної котельні
Очікувана вартість
30 682 803,60 UAH
UA-2017-11-23-003162-a a1bd6f78a4d245498cc563fc6e780480
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84121, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2017 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 23:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 14:58
Очікувана вартість: 30 682 803,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920 484,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання - 270 календарних днів, категорія складності/клас наслідків - ІІІ/СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі опорної школи Мангуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, розташованої за адресою: Донецька область, смт. Мангуш, вул. Горького, буд.62 з улаштуванням модульної котельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87400, Україна, Донецька область, смт. Мангуш, вул. Горького, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
23 листопада 2017 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 16:24
ТД_№247Мангуш Будівля ЗОШ №1 Капрем.doc
23 листопада 2017 16:24
Проект Договору.docx
23 листопада 2017 16:24
Специфікація Мангуш Будівля ЗОШ №1 Капрем.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-23-003162-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Стройтехно", Код ЄДРПОУ:31971827
Дата подання: 27 листопада 2017 13:36
ПП "Стройтехно"
Згідно ст.16 Закону України про публічні закупівлі замовник має право вимагати від претендентів надання лише одного аналогічного договору без зазначення і обмеження суми, а також періодів виконання аналогічних робіт. Ми вважаємо, що дані вимоги є дискримінацією. учасників. Наполягаємо переглянути п. 2 тендерної документації і скасувати цінові та інші обмеження, що не передбачені ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2017 18:43
Згідно вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Законом не визначено переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, як і зміст поняття аналогічного договору, тощо.
Натомість, згідно вимог частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначає їх в тендерній документації.
Кваліфікаційний критерій та перелік документів, які підтверджують відповідність учасників цьому критерію, зазначені в тендерній документації, встановлені для невизначеного кола учасників та є однаковими для кожного з таких учасників, в тому числі Скаржника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ВАДІ 2012 28 000 000,00
UAH з ПДВ
28 000 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 26 600 000 Документи
ПП "СТРОЙТЕХНО" 30 000 080,00
UAH з ПДВ
30 000 080,00
UAH з ПДВ
1 30 000 080 Документи

Публічні документи

27 грудня 2017 15:04
Довідки
08 грудня 2017 14:25
11. Ліцензії.pdf
08 грудня 2017 14:25
10. Довідка банку.pdf
08 грудня 2017 14:25
9. Баланс.pdf
08 грудня 2017 14:25
8. Установчi документи.pdf
08 грудня 2017 14:25
5. Субпідрядники.pdf
08 грудня 2017 14:25
4. Графік.pdf
08 грудня 2017 14:25
3. Зведена довідка.pdf
08 грудня 2017 14:25
2. Досвiд.pdf
08 грудня 2017 14:25
1. Заява-пропозиція.pdf
08 грудня 2017 14:25
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

08 грудня 2017 10:18
11.Ліцензія, дозволи.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
10 Довідка банку.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
9.1.баланс 2015.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
9.Баланс.2016р..pdf
08 грудня 2017 10:18
5.3. Уставні ФОП Бабек.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
5.2.Уставные Олнайт.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
5.Субпідрядникит.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
4.Графік.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
3. Зведена довідка.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
2.4.Досвід.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
2.3. Досвід.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
2.2.Досвід pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
2.1Досвід.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
2.Досвід.pdf.pdf
08 грудня 2017 10:18
1.Заява-пропозиція.pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАДІ 2012

ПП "СТРОЙТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Переможець 28 000 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2017 19:12

Документи

14 грудня 2017 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2017 19:12
247р1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2017 19:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
28 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2017 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2017 19:12
247р1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 10:02
ду 4 від 16.11.2018 дог 285б від 28.12.2017_compressed.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 16:26
ду 4 від 16.11.2018 дог 285б від 28.12.2017.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2018 10:18
ду3 від 19.07.2018 к дог 285б від 19.10.2017.PDF зміни до договору
20 липня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 12:37
ду 2 від 11.04.2018 дог 285б від 28.12.17.PDF зміни до договору
11 квітня 2018 12:37
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 10:55
ду1 від 20.02.18 дог. 285б від 28.12.17.PDF зміни до договору
20 лютого 2018 10:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 16:01
285 б від 28.12.2017МангусЗОШ мод котельн.PDF укладений
28 грудня 2017 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 285 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 285 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси місця знаходження Підрядника
Номер договору про закупівлю: 285 б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 19.07.2018 до договору №285б від 28.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з коригуванням проекту будівництва
Номер договору про закупівлю: 285 б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 від 16.11.2018 до договору №285 б від 28.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через коригування проекту будівництва зменшення обсягу робіт та відповідно ціни договору до 17 574 874,18 грн.
Номер договору про закупівлю: 285 б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 17 574 874,18
UAH (в тому числі ПДВ 2 929 145,69 UAH)