Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2017-11-23-001376-a 0ac767e1346b4f16b5c20be6e76e70ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2017 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2017 17:30
Початок аукціону: 12 грудня 2017 15:01
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2017 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 12:08
ТД прибирання приміщень 2018.doc
23 листопада 2017 12:08
Проект договору прибирання приміщень 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-23-001376-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 19 грудня 2017 10:58
Прийнятти до розгляду зауваження до документації ТОВ "Інвайт"
Згідно із правилами платформи "ПРОЗОРРО", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій конкурсних торгів інших учасників, що приймали участь у торгах за визначеним лотом:(код закупівлі: UA-2017-11-23-001376-a) 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій) ДК 021:2015-90910000-9.
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" розгялнуло пакет пропозиції конкурсних торгів ТОВ «Інвайт» у розрізі відповідності, комплектності та повноти наданих документів вимогам ТД та виявило, що даний учасник не повністю відповідає заявленим Замовником вимогам, а саме:
Вимога Замовника: Посвідчення працівників (не менше двох) про проходження навчання з безпечного виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (діючих на дату розкриття пропозицій). Протокол перевірки знань працівників з безпечного виконання робіт верхолазних та, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (діючих на дату розкриття пропозицій). Дані документи необхідні для працівників, що будуть виконувати ці роботи на території центрального офісу УДЦР.
Надано учасником ТОВ "Інвайт" : Надано 4 посвідчення верхолазів, що пройшли навчання у спеціалізованих закладах навчання, а саме:
Навчально-виробничий центр «Професійна безпека»:
- Гриценя О.О, Посвідчення №332-4-2013. Протокол №757 від 22.05.2015р. (не співпадають дати на першому та другому аркуші посвідчення), Не надано протокол про навчання від виробничого центру.
- Власенко Є.Ю. Посвідчення №120-9-2015. Протокол №757 від 22.05.2015р. (не повністю заповнене посвідчення, 2 арк. пустий), Не надано протокол про навчання від виробничого центру.
Курси підвищення кваліфікації працівників виконуючих роботи з підвищеної небезпеки:
- Павлюк В.О. Посвідчення №47/03-15 Протокол №9 від 27 березня 2015р. (не повністю заповнене посвідчення, 2 арк. пустий), Не надано протокол про навчання від центру навчання.
Навчальний заклад комунальної форми власності «Навчально-виробничий центр «Професіонал»
- Кузьменко В.Л. Посвідчення №44-14-10. Протокол №44/14 від 31.03.2010р. (не співпадають дати на першому та другому аркуші посвідчення), Не надано протокол про навчання від навчального закладу.
У відповідності до вимог пп.4.1 «Типового положення про порядок проведення навчання з перевірки знань з охорони праці» верхолази повинні проходити навчання:
4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Дане навчання проводиться щорічно. Навчання верхолазів може проводитись спеціалізованим навчальним закладом, або безпосередньо на підприємстві (за умови що всі члени комісії пройшли відповідне навчання). Для того, щоб комісія мала змогу проводити спец.навчання на ппідприємстві, необхідно підтвердження щодо наявності НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ ТА ПРОГРАМ, білети для проведення спецнавчання, а також всі члени комісії повинні мати навчання по Правилам охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). (Згідно ПОЛОЖЕННЯ пункт 4.3. Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.)

Одже, учасник ТОВ «Інвайт» не надав повний пакет документів, що свідчить про те,що його працівники мають дозвіл виконувати ці роботи. ТОВ "Інвайт" повинен був надати також діючі протоколи перевірки знань тими закладами, у яких навчалися його працівники, у разі якщо навчання провадилося у виробничому центрі навчання. У разі якщо навчання провадилося на підприємстві, повинен був надати підтвердження того, що комісія яка навчала працівників має на це право. У своїх документах ТОВ "Інвайт" надає лише внутрішній протокол з перевірки знань з питань охорони праці (періодична перевірка знань) за власним підписом. Якщо ТОВ «Інвайт» виступав органом, що навчав своїх працівників, тоді і посвідчення повинні бути видані від ТОВ «Інвайт».
Просимо тендерний комітет Замовника та платформу "ПРОЗОРРО" врахувати виявлені нами зауваження при оцінці пропозиції ТОВ «Інвайт», очікуємо на Ваше рішення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2017 13:35
УДЦР Дякує за надану інформацію. Дана інформація буде прийнята до відома при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Інвайт».

Документи подані скаржником

19 грудня 2017 10:58
Вимога Замовнику.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-23-001376-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 22 грудня 2017 14:51
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
У результаті проведення електронного аукціону відкритих торгів найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначена тендерну пропозицію: ТОВ «ІНВАЙТ» на суму 3 506 385,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІНВАЙТ" такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам ТЗ та тендерної документації (протокольним рішенням від 22.12.2017 №481) незаконним та порушує ст. 3,16,30 Закону України “Про публічні закупівлі”. ТОВ “ІНВАЙТ” було порушено п. 4.4. Типового положення, оскільки Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється: - комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві); - комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі); - у порядку, визначеному абзацами другим, третім пункту 5.3 глави 5 Типового положення (якщо навчання проводилось у галузевому навчальному центрі). Тому вважаємо, що учасник ТОВ «ІНВАЙТ» не надав відповідно до Розділу ІІІ (п.5. Додаток № 3) тендерної документації : (Перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності Учасників встановленим вимогам та кваліфікаційним критеріям, викладених у Додатку № 3 до ТД.), а саме ТОВ “ІНВАЙТ “ загружені посвідчення від Навчально-виробничого центру «Професійна безпека», а перевірку знань проведено ТОВ “ІНВАЙТ” ( порушення п.4.4. Типового положення). Фактично, ТОВ “ІНВАЙТ” надано Посвідчення, не підтверджені Протоколом перевірки знань працівників, що являється порушенням п.5. Додаток № 3 ТД та п. 4.4. Типового положення. Таким, чином Замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ «ІНВАЙТ» на підставі частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону. Але Замовник своїм рішенням (протокольним рішенням від 22.12.2017 №481) порушив ст. 3, 16, 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та визнанв тендерну пропозиції Учасника ТОВ "ІНВАЙТ" такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та визнав її переможцем. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 1, 2, 3, 7, 8, 10 11, 16, 17, 18, 20, 22, 27, 30 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника щодо визнання переможцем тендеру, учасника – ТОВ «ІНВАЙТ» переможцем, незаконним , у зв’язку з чим, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Перевірити пропозицію ТОВ “ІНВАЙТ” на відповідність Тендерної документації; 3. Скасувати протокольне рішення Замовника від 22.12.2017 №481, як таке, що прийняте з порушенням законодавства з питань публічних закупівель; 4. Відмінити рішення Замовника щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІНВАЙТ" такою, що відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам ТЗ та тендерної документації та відмінити рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ “ІНВАЙТ” зазначеної процедури закупівлі; 5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2017 22:16
Рішення від 27.12.2017 № 9126 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2017 22:15
Рішення від 15.01.2018 № 277.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 20:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2017 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 3 524 385,60
UAH з ПДВ
3 506 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" 3 528 000,00
UAH з ПДВ
3 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комуналка 3 550 800,00
UAH з ПДВ
3 550 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Група компанії "Ауріс" 3 576 212,00
UAH з ПДВ
3 576 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРСІ 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2017 18:23
16. Трудові книги 5..pdf
10 грудня 2017 18:23
15. Трудові книги 4.pdf
10 грудня 2017 18:23
14. Трудові книги 3.pdf
10 грудня 2017 18:23
13. Трудові книги 2.pdf
10 грудня 2017 18:23
12. Трудові книги 1.pdf
10 грудня 2017 18:23
7 Лист розяснення.pdf
10 грудня 2017 18:23
6 Лист відгук.pdf
10 грудня 2017 18:23
2. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2017 18:23
26 Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2017 18:23
1.3 Статут ТОВ І Н В А Й Т.pdf
10 грудня 2017 18:23
1.2 Протокол.pdf
10 грудня 2017 18:23
1.1 Наказ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 13:10
4.1.1_про маттехбазу.pdf
11 грудня 2017 11:06
7_забезпечення 108 000 грн.rar
08 грудня 2017 13:55
8_про субпідрядника.pdf
08 грудня 2017 13:55
6.1_проект договору.pdf
08 грудня 2017 13:55
5_стаття 17.pdf
08 грудня 2017 13:55
4.2.2_Дозвіл №976.14.32.pdf
08 грудня 2017 13:55
4.2.1_про працівників.pdf
08 грудня 2017 13:55
4.1.1_про маттехбазу.pdf
08 грудня 2017 13:55
3.2_захист довкілля.pdf
08 грудня 2017 13:55
3.2.4_Дозвіл №491.16.32.pdf
08 грудня 2017 13:55
3.2.2_Сертификат 14001 2015.pdf
08 грудня 2017 13:55
3.2.1_Сертификат ІСО 2009.pdf
08 грудня 2017 13:55
2_Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2017 13:55
1.1.8_ Довідка 4-ОПП.pdf
08 грудня 2017 13:55
1.1.5_ІНН Опанасюк В.В..pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 12:42
ТЕНДЕРНА_ФОРМА.PDF
11 грудня 2017 12:42
6. Витяг ЕДР.pdf
11 грудня 2017 12:42
5. Комуналка статут.pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 13:13
Рекомендации.pdf
11 грудня 2017 13:11
Протокол.pdf
11 грудня 2017 13:07
Необхідні працівники.pdf
11 грудня 2017 13:06
Высотники.pdf
11 грудня 2017 13:00
Тендерна пропозициція.pdf
11 грудня 2017 12:59
проект договору.pdf
11 грудня 2017 12:56
калькуляція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2017 10:30
свидетельство Терсі.doc
11 грудня 2017 10:30
стат2.jpeg
11 грудня 2017 10:30
стат1.jpeg
11 грудня 2017 10:30
витяг_ПДВ.pdf
11 грудня 2017 10:30
статут ПП 2015.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

ТОВ Комуналка

ТОВ "Група компанії "Ауріс"

ПП ТЕРСІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 3 506 385,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
3 506 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 12:30
Звіт прибирання 2018.pdf укладений
14 березня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:28
ДУ№2_Дог№27_ІНВАЙТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:28
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2018 16:56
ДУ№1_Дог№27_ІНВАЙТ.pdf зміни до договору
16 квітня 2018 16:49
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 14:37
Дог№27_ІНВАЙТ.pdf укладений
31 січня 2018 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 2.1. розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строк надання послуг з 01.02.2018 по 31.12.2018 року включно (робочі дні), при цьому послуги надаються на щомісячній основі.». 1.2. Пункт 4.1 розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість послуг складає 3 196 999, 32 грн. (три мільйони сто дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 32 копійок), у тому числі ПДВ – 532 833,22 грн.». 1.3. Пункт 11.3.1 розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «11.3.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін по «31» грудня 2018р включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до Договору №27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 1.3 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Відповідно до ч. 3 ст.631 Цивільного кодексу України сторони домовились, що строк надання послуг з 14.02.2018 по 28.02.2019 року включно, при цьому послуги надаються на щомісячній основі.» 1.2. Підпункт 2.1.21 пункту 2.1 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.21. вся вище вказана техніка та інвентар повинні перебувати на території УДЦР цілодобово, протягом періоду надання послуг згідно даного Договору, тобто з 01.01.2018 по 28.02.2019.» 1.3. Підпункт 11.3.1 пункту 11.3 Договору викласти в наступній редакції: «11.3.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін. Сторони дійшли спільної згоди, що умови цього Договору, відповідно до положень частини 3 статі 631 Цивільного кодексу України, застосовуються до відносин між Сторонами, що склалися з 01 січня 2018 року. Термін дії даного Договору визначається періодом з « 01» січня 2018р по «28» лютого 2018р включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань за Договором.» 1.4. Розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.9 наступного змісту: «3.9. Загальна вартість послуг за період з 01 січня 2019 року по 28 лютого 2019 року включно складає 171 197 грн. 50 коп. (сто сімдесят одна тисяча сто дев’яносто сім гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 28 532 грн. 92 коп. (двадцять вісім тисяч п’ятсот тридцять дві гривні 92 коп.). Загальна вартість послуг згідно Додаткової угоди № 2 не може перевищувати 20% вартості Послуг, визначеної в п. 4.1 Договору.» 1.5. Підпункт 2.4.1 пункту 2.4 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.4.1. Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір письмово попередивши Виконавця за 3 робочі дні до моменту його розірвання. В такому випадку підписання Сторонами додаткової угоди про розірвання Договору не є обов’язковим. Пункт 11.4.5 Договору до цього пункту не застосовується.»
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 836 399,08
UAH з ПДВ