Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services for cleaning and street sweeping
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2017-11-23-001221-b 987c76ed3024483c9bdfff215f1e6b23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Вашека

+380335261742
+380999524152
kovelukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Руслан Вашека
+380335261742,+380999524152
kovelukb@gmail.com
Додаткові контактні особи: Андрій Стернічук
+380673328552
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNIa KAPITALNOHO BUDIVNYTsTVA TA ZhYTLOVO-KOMUNALNOHO HOSPODARSTVA VYKONAVChOHO KOMITETU KOVELSKOI MISKOI RADY
National ID: 20130489
Contact point: Ruslan Vasheka
+380335261742,+380999524152
kovelukb@gmail.com
Additional contacts: Андрій Стернічук
+380673328552
komunkovel@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2017 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 14:37
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 листопада 2017 17:36
Enquiries until: 15 грудня 2017 09:00
Complaints submission until: до 21 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 грудня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 11 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Вулиці міста
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services for cleaning and street sweeping
CPV: 90610000-6
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2017 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 17:37
Додаток 1.doc
23 листопада 2017 17:37
Додаток 2.doc
23 листопада 2017 17:37
Додаток 3.doc
23 листопада 2017 17:37
Додаток 4.doc
23 листопада 2017 17:37
Додаток 5.doc
23 листопада 2017 17:37
Тендерна документація ПРИБИРАННЯ.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-23-001221-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2864807730
Дата подання: 15 січня 2018 19:33
Скарга про порушення законодавства у сфери публічних правопорушень при прекваліфікації учасників
Замовником порушено принцип неупередженого підходу до розгляду пропозицій учасника. Замовником відхилено пропозицію ФОП Сук С.В. з формальними помилками, такими, як: - не додано копію сторінки паспорта з місцем проживання, в той час коли дану інформацію Замовник може отримати із виписки, наданої в складі тендерної пропозиції. - також є формальною підставою відхилення пропозиції ФОП Сук С.В. з тої підстави, що учасником вимоги по ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладені в одній довідці, оскільки вся необхідна інформація наявна в довідці. Інформація подана в повному обсязі. - також є формальною підставою про відхилення тендерної пропозиції з тієї підстави, що учасником ФОП Сук С.В. подано документи, які не містять номеру та дати їх складення. Ця підстава є формальною, оскільки дата завантаження документу фіксується ЦБД та відображається в електронній системі закупівель. ФОП не зобов’язаний вести журнал вихідної кореспонденції та нумерувати довідки. Відсутність вихідного номера не впливає на повноту інформації, необхідної для встановлення відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та тендерній документації, технічним характеристикам. Отже все це вказує на той факт, що Замовником упереджено допущено до аукціону лише пропозиції комунальних підприємств. При цьому не звертаючи уваги, що пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, з підстав зазначених вище. В той же час пропозицію фізичної особи-підприємця Сук Сергія Володимировича відхилено з формальних підстав, та взагалі безпідставно, в частині відхилення, через ненадання інформації про виконання аналогічних договорів. Упереджене відношення Замовника до розгляду пропозицій порушує право учасника ФОП Сук Сергія Володимировича на продовження участі в даних торгах та можливій участі в аукціоні.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 січня 2018 18:29
рішенння від 17.01.2018 № 380 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 18:29
Рішення від 31.01.2018 № 854.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 20:43
Номер скарги: UA-2017-11-23-001221-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС", Код ЄДРПОУ:21742823
Дата подання: 11 січня 2018 14:02
Скарга на дії замовника
До Антимонопольного комітету України 03035,м.Київ вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «К.П.Верес» код ЄДРПОУ 21742823 45000, Волинська обл., м.Ковель, вул.Грушевського 79 ел.пошта: director.veres@gmail.com тел./факс:/03352/5-14-64 Замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради Код ЄДРПОУ 20130489 45000, Волинська обл., м.Ковель, вул.Незалежності 73 ел. пошта: komunkovel@ukr.net тел./Факс (03352) 61742, (067)3328552 Інформація про закупівлю: Послуги з прибирання та підмітання вулиць ДК 021:2015: 90610000-6 ID 987c76ed3024483c9bdfff215f1e6b23 Номер у ЦБД UA-2017-11-23-001221-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 10.01.2018р. Плата за подання скарги – 5000грн. Без ПДВ С К А Р Г А на дії Замовника ТзОВ «К.П.Верес» не погоджується із рішенням тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради оформлене протоколом №4 від 10.01.2018р. про розгляд тендерних пропозицій закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-23-001221-b) та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно якого тендерна пропозиція ТзОВ «К.П.Верес» була відхилена із чим не погоджуємося з огляду на наступне. 23.11.2017р. на сайті Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-23-001221-b) управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради розмістило оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць, очікуваною вартістю 11 000 000грн., обравши при цьому процедуру закупівлі - відкриті торги. ТзОВ «К.П.Верес» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. 10.01.2018р. на адресу ТзОВ «К.П.Верес» надійшло електронне повідомлення про прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної документації, оформлене протоколом №4 від 10.01.2018р. Зі змісту даного протоколу стало відомо, що Замовник на етапі перекваліфікації учасників, дійшов висновку про те, що ТзОВ «К.П.Верес» не надано інформації (копії документів) про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. Вказане не відповідає дійсності, оскільки у опублікованій тендерній документації ТзОВ «К.П.Верес» (назва файлу відповідність кваліфікаційним критеріям) містяться сканкопії відповідних договорів, зокрема: договору №240/16 від 18.05.2016р. згідно якого ТзОВ «К.П.Верес» надавало ТзОВ «УКРДОРС» послуги по косінню трави та прибирання території, договору №7 від 30.12.2016р. згідно якого ТзОВ «К.П.Верес» на замовлення виконавчого комітету Ковельської міської ради надавало послуги з управління багатоквартирним будинком в м.Ковелі по вул.Незалежності 140 до складу послуг входило: прибирання прибудинкової території в т.ч. прибирання снігу, посипання прибудинкової території протиожеледними сумішами ( п.1.2. Договору), договору №23 від 30.12.2016р. (аналогічного змісту) про надання послуг про управління багатоквартирним будинком в м.Ковелі по вул.Відродження 20. Крім цього, звертаємо увагу на неоднакове застосування Замовником законодавства, що регулює проведення публічних закупівель. Зокрема, на сайті Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-23-000208-c опубліковано дані про проведення управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради - закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць на 2017р. (ID: UA-2017-02-23-000208-c) де участь у конкурсі взяло ТзОВ «К.П.Верес» надавши тіж самі Договори та протоколом засідання тендерного комітету №33 від 27.03.2017р. – пропозиція ТзОВ «К.П.Верес» була визнана такою, що цілком відповідає тендерній документації замовника. Більше того, перед цим ТзОВ «К.П.Верес» приймало участь у торгах (що були відмінені) із закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць на 2017р. (ID: UA-2017-01-13-001183-b), що проводилися цим же замовником https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-13-001183-b та надавши у складі тендерної пропозиції ті самі Договори – був допущений до участі у конкурсі , що вказано у протоколі №18 від 16.02.2017р. Як відомо, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VII№ від 25.12.2015р. (далі- Закон) покликаний забезпечити ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників. (ст.3 Закону) Положеннями ст.16 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (ч.3 ст.16 Закону) Додатком №1 до тендерної документації на закупівлю товару –Послуги з прибирання та підмітання вулиць Код ДК 021:2015: 90610000-6 передбачено, що учасники процедури повинен відповідати усім трьом кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність досвіду виконання аналогічних договорів, підтверджується Листом в довільній формі та Копією договору, про виконання аналогічних договорів. Разом із цим у тендерній документації Замовника немає жодного посилання на те, які саме договори будуть вважатися «аналогічними», Аналогічними не можуть вважатися «повністю тотожні» договори, оскільки це суперечить в умовах функціонування вільної економіки та ринкових відносин - свободі договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору (ст.627 ЦК України) Переконані, що аналогічним договором є договір подібний зі змістом правовою природою та предметом закупівлі. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N454 від 17.03.2016р. затверджено Порядок визначення предмету закупівлі, положенням п.1 якого передбачено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Відповідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць належить до Послуг щодо благоустрою території (п.81.3.) до яких відноситься косіння трави, прибирання прибудинкової території, прибирання снігу, посипання протиожеледними сумішами і т.п. (що становить предмет наданих договорів ТзОВ «К.П.Верес»). Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі №3302-05-21952-07 від 07.07.2015р. – прийняття рішення Замовником про відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а і виходячи зі змісту інформації, наданої учасниками процедури закупівлі. Відтак, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТзОВ «К.П.Верес», яка повністю відповідає вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами, цим самим усунувши його від участі у проведені конкурсу. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч.2. ст.19 Конституції україни, ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» , ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зупинити на час оскарження проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ«К.П.Верес» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №4 від 10.01.2018р. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Доказ підтвердження того, що під час проведення попередніх публічних закупівель, цим же замовником тендерній пропозиції ТзОВ «К.П.Верес» допускалися до участі у конкурсі: - протокол засідання тендерного комітету №33 від 27.03.2017р. - протокол засідання тендерного комітету №18 від 16.02.2017р. Директор ТзОВ «К.П.Верес» В.Сидорук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 січня 2018 16:05
Рішення від 15.01.2018 № 269 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 січня 2018 16:05
Рішення від 31.01.2018 № 853.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перекваліфікацію проведено згідно протоколу № 12 від 08.02.2018р.
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2018 10:07

Документи подані скаржником

15 січня 2018 19:33
Лист-скарга.pdf
15 січня 2018 19:33
платіжне доручення.PDF

Документи подані скаржником

11 січня 2018 14:02
додатки до скарги.rar
12 січня 2018 10:26
Протокол 18 зв.jpg
12 січня 2018 10:26
Протокол 18.jpg
12 січня 2018 10:26
Протокол.33.pdf
12 січня 2018 10:26
Скан скарги.PDF
15 січня 2018 17:46
Додаткові пояснення.PDF

Документи подані замовником

09 лютого 2018 10:07
Протокол 12 08.02.18.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 лютого 2018
UA-2017-11-23-001221-b987c76ed3024483c9bdfff215f1e6b23
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна, Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Учасник Документи Рішення
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 Документи
Рішення скасоване
Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2 Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" Документи
Рішення скасоване
Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2 Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 Документи
Відхилено
Документи
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 січня 2018 11:05
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 11:06
Електронний підпис

Документи

10 січня 2018 11:07
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 11:08
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 11:44
тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2017 11:44
технічні вимоги.pdf
22 грудня 2017 11:44
проект договору.pdf

Документи

10 січня 2018 11:01
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 11:04
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2017 14:42
Витяг Сук С.В.rtf
22 грудня 2017 14:42
Довідка по ст.17.PDF
22 грудня 2017 14:42
проект договору.pdf
22 грудня 2017 14:42
довідка про субпідряд.PDF
22 грудня 2017 14:42
св.єдиний податок.pdf
22 грудня 2017 14:42
паспорт .PDF
22 грудня 2017 14:42
код Сук.pdf
22 грудня 2017 14:42
Виписка Сук.pdf
22 грудня 2017 14:42
довідка реквізити.PDF
22 грудня 2017 14:42
Відгук.pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 269 2016р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 222 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 196 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 64 2013р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 23 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 15 2014р.pdf
22 грудня 2017 14:42
Довідка про виконання.PDF

Документи

25 грудня 2017 09:05
Звіт з ЄДР (припинено)
10 січня 2018 11:11
Протокол розгляду.pdf
10 січня 2018 11:12
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2018 16:15
Тендерна пропозиція.PDF
25 грудня 2017 08:42
докум.на відпов.ст.17.PDF
25 грудня 2017 08:42
проект договору.PDF

Документи

08 лютого 2018 15:43
Протокол 12 08.02.18.pdf
08 лютого 2018 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 11:44
тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2017 11:44
технічні вимоги.pdf
22 грудня 2017 11:44
проект договору.pdf

Документи

08 лютого 2018 15:46
Протокол 12 08.02.18.pdf
08 лютого 2018 15:47
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2018 15:47
Протокол 12 08.02.18.pdf
08 лютого 2018 15:48
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2017 14:42
Витяг Сук С.В.rtf
22 грудня 2017 14:42
Довідка по ст.17.PDF
22 грудня 2017 14:42
проект договору.pdf
22 грудня 2017 14:42
довідка про субпідряд.PDF
22 грудня 2017 14:42
св.єдиний податок.pdf
22 грудня 2017 14:42
паспорт .PDF
22 грудня 2017 14:42
код Сук.pdf
22 грудня 2017 14:42
Виписка Сук.pdf
22 грудня 2017 14:42
довідка реквізити.PDF
22 грудня 2017 14:42
Відгук.pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 269 2016р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 222 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 196 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 64 2013р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 23 2012р..pdf
22 грудня 2017 14:42
рамкова угода 15 2014р.pdf
22 грудня 2017 14:42
Довідка про виконання.PDF

Документи

08 лютого 2018 15:44
Звіт з ЄДР (припинено)
08 лютого 2018 15:49
Протокол 12 08.02.18.pdf
08 лютого 2018 15:49
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2018 16:15
Тендерна пропозиція.PDF
25 грудня 2017 08:42
докум.на відпов.ст.17.PDF
25 грудня 2017 08:42
проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2

ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1

ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" 6 100 000,00
UAH з ПДВ
2 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2 11 000 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 16:15
Тендерна пропозиція.PDF
25 грудня 2017 08:42
докум.на відпов.ст.17.PDF
25 грудня 2017 08:42
проект договору.PDF

Публічні документи

22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
22 грудня 2017 11:44
тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2017 11:44
технічні вимоги.pdf
22 грудня 2017 11:44
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"
#21742823
Рішення скасоване 2 599 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"
#21742823
Відхилено 2 599 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 15:12
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2
#30514430
Рішення скасоване 2 600 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 10:02
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2
#30514430
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 10:06

Документи

15 лютого 2018 16:27
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

07 березня 2018 15:12
Електронний підпис
07 березня 2018 15:10
протокол.pdf
07 березня 2018 15:08
Звіт з ЄДР (припинено)
07 березня 2018 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2018 15:14
Електронний підпис
07 березня 2018 15:13
протокол.pdf

Документи

13 березня 2018 10:06
Електронний підпис
13 березня 2018 10:04
Санітарне прибирання.pdf
13 березня 2018 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
13 березня 2018 10:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі