Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
diesel fuel
diesel fuel
Очікувана вартість
592 800 000,00 UAH
UA-2017-11-23-000099-c ● b1cf40a6e77648f898ec25fe20d20022
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Olena Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2017 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2018 14:03 |
Очікувана вартість: | 592 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 964 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16724900 UAH |
Publication date: | 23 листопада 2017 15:51 |
Enquiries until: | 13 січня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 січня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 592 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 964 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2018 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2018 16:59 |
1391_ТД_дизельне паливо_НОВА РЕДАКЦІЯ_15.01.18.docx | |
15 січня 2018 16:59 |
Зміни до тендеру_1391_15.01.18.doc | |
09 січня 2018 09:21 |
Зміни до тендеру_1391_09.01.18.doc | |
27 грудня 2017 11:35 |
Зміни до тендеру_1391_27.12.17.doc | |
13 грудня 2017 16:02 |
Зміни до тендеру_1391_13.12.17.doc | |
23 листопада 2017 15:48 |
Додаток 7.docx |
15 січня 2018 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 січня 2018 16:59 |
1391_ТД_дизельне паливо_НОВА РЕДАКЦІЯ_15.01.18.docx
|
||||||||||||
15 січня 2018 16:59 |
Зміни до тендеру_1391_15.01.18.doc
|
||||||||||||
09 січня 2018 09:21 |
Зміни до тендеру_1391_09.01.18.doc
|
||||||||||||
27 грудня 2017 11:35 |
Зміни до тендеру_1391_27.12.17.doc
|
||||||||||||
13 грудня 2017 16:02 |
Зміни до тендеру_1391_13.12.17.doc
|
||||||||||||
23 листопада 2017 15:48 |
Додаток 7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо виключення дискримінаційних умов із тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2017 12:30
Дата відповіді: 13 грудня 2017 16:02
Підпункт 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації містить умову, відповідно до якої, у зв’язку із встановленням залежності ціни Товару від коливань показників Platts, учасник повинен надати документ, що свідчить про те, що він на постійній основі має доступ до розділу Cargoes CIF NWE/Basis ARA під заголовком Diesel 10ppm публікацій Platt’s European Marketscan: договір про підписку, договір про інформаційне обслуговування тощо. Копія зазначеного документу (документів) має бути завірена ЕЦП учасника. Цей договір (контракт, угода тощо) має бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та діяти впродовж всього періоду постачання Товару. Якщо термін дії договору (контракту, угоди тощо) закінчується раніше дати закінчення періоду постачання Товару, Учасник повинен надати гарантійний лист, що дія відповідного договору (контракту, угоди тощо) буде відновлена своєчасно та у потрібному обсязі.
Наведена вимога тендерної документації є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників з огляду на наступне:
Доступ до показників Platts є платним та передбачає наявність договірних відносин із розпорядником такої інформації. В такому разі вимога Замовника щодо наявності доступу до інформації з Platt’s European Marketscan надає безпідставні переваги тим учасникам, що мають доступ до такої інформації. На інших учасників вона покладає фінансовий тягар у вигляді оплати підписки на розсилку звітів ринку нафтопродуктів, оформлення якої є не обов’язком, а правом суб’єктів господарювання.
Вимога Замовника, викладена у підпункті 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації , фактично примушує учасників вступати у договірні правовідносини, не пов’язані із здійсненням поставки предмету закупівлі, а також нав’язує обов’язок нести фінансові витрати, оплачуючи послуги третьої сторони.
Наведена вимога тендерної документації щодо обов’язкової наявності договірних відносин із розпорядником інформації з також порушує положення статті 627 ЦКУ, відповідно до якої сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Окремо наголошуємо, що аналогічна вимога була предметом розгляду органу оскарження за скаргою учасника ТОВ «Торговий дім «Атлантік» щодо порушення Замовником (Філією «ЦЗВ» ПАТ «Українська залізниця» порядку проведення процедури закупівлі № UA-2017-04-03-000718-c.
Рішенням № 3145-р/пк-пз від 23.05.2017 Орган оскарження задовольнив скаргу в зазначеній частині та зобов’язав Замовника внести зміни до документації, зазначивши при цьому наступне:
«Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою).
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
З огляду на все вищевикладене, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо надання учасниками документів на підтвердження наявності доступу на постійній основі до розділу Cargoes CIF NWE/Basis ARA під заголовком Diesel 10ppm публікацій Platt’s European Marketscan.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-23-000099-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗЕНІТ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:39344192
Дата подання: 21 грудня 2017 12:13
Дата подання: 21 грудня 2017 12:13
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В електронній системі закупівель PROZORRO Філією «Центр забезпечення виробництва ПАТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) проводяться відкриті торги на закупівлю товару «код ЄЗС Нафта і дистиляти 09130000-9 (дизельне паливо)» № UA-2017-11-23-000099-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗЕНІТ СКЛАД» (надалі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі.
Однак, Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю нафти і дистилятів в новій редакції, затверджена рішенням тендерного комітету Філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» 13 грудня 2017 року (далі – Тендерна документація), містить необґрунтовані та суперечливі положення, які не відповідають основним принципам здійснення закупівель, відповідно до законодавства України про публічні закупівлі, зокрема – принципам максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушують права учасників процедури, а отже, і Скаржника.
Таким чином, на переконання Скаржника, такі положення мають бути змінені Замовником, виходячи з нижчевикладеного.
1) Неможливість обчислення ціни за одиницю товару за формулою Замовника станом на дату аукціону:
Відповідно до п. 3.1 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією, відповідно до вимог Замовника.
При цьому, пунктом 4.1 встановлено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції, включно з інформацією про ціну, - 27.12.2017 до 10:00.
Також, Додаток №2 містить перелік документів (у таблиці 4), що подаються учасником, який буде визнаний переможцем, зокрема, п. 3.1. передбачає необхідність надання цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складеної за результатами аукціону.
Відповідно до додатку № 3, для укладання та виконання договору ціна за одиницю (грн., з ПДВ) розраховується за наступною формулою, що перенесена і в умови проекту договору (Додаток 7):
Ц=(Platts×К_долар+(А×К_євро)/Г_к +М)×К_пдв,
де Ц — ціна за одиницю (грн., з ПДВ);
Platts — середнє арифметичне значення базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті аукціону («__» ____ 201_), яке зазначається в публікації «Platt's European MаrketScan» за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)» або за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA» або середнє арифметичне значення з середніх значень за позиціями «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA» та «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США);
Kдолар — офіційний курс української гривні до долару США, що встановлений Національним банком України (НБУ) на дату аукціону («__» ________201_);
А – розмір акцизного збору, визначений згідно з чинним законодавством України станом на дату аукціону; становить 139,5 Євро за 1000 літрів;
Kєвро — офіційний курс української гривні до євро, що встановлений НБУ станом на дату аукціону («__» ________201_);
Гк — середнє значення густини (г/м3) дизельного палива при 15 градусах С згідно з ДСТУ 7688:2015, а саме 0,8325;
Кпдв – коефіцієнт, який враховує чинну, згідно з українським законодавством для конкретного учасника ставку податку на додану вартість (ПДВ); для платників визначається на рівні 1,2 та для неплатників – 1,0;
М — маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону.
Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк.
Застосування такого підходу до формування ціни тендерних пропозицій учасників спрямоване на створення умов, за яких учасники, встановивши при поданні пропозицій фіксоване значення маржі, змагалися б на аукціоні виключно за рахунок зменшення цього значення, оскільки значення інших складових формули є об’єктивними та однаковими для всіх.
Однак, за вищевикладеними умовами Тендерної документації, кожен учасник, як потенційний переможець, вже на дату подання пропозицій (27.12.2017) повинен вирахувати ціну пропозиції за формулою, що включає в себе дані, які стануть відомими лише у майбутньому, а саме - середнє арифметичне значення базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті аукціону. На сьогоднішній день, дата аукціону призначена електронною системою на 01 лютого 2018 року.
Виконання вимог чинної документації неминуче призведе до виникнення ситуації, коли встановлена учасником на дату подання пропозиції маржа непередбачувано змінить своє значення в день проведення аукціону, аж до її повного нівелювання у випадку значного зростання показників Platts напередодні аукціону. При цьому, за умовами Тендерної документації, значення маржі фіксується у договорі і не може змінюватись до повного його виконання.
Беручи до уваги той факт, що вищевикладена формула не включає в себе витрат на транспортування товару, учасники повинні врахувати такі витрати саме при встановленні значення маржі. Тож ймовірність її непередбачуваної зміни, зокрема - суттєвого зменшення, може призвести до вкрай невигідного становища майбутнього переможця процедури закупівлі, аж до неможливості здійснення постачання за укладеним договором.
Враховуючи викладене, виконання вимог тендерної документації та використання запропонованої Замовником формули призведе до порушення прав учасників, а також ставить під сумнів дотримання основоположного принципу здійснення закупівель – ефективності їх проведення Замовником. Отже, Скаржник наполягає на необхідності внесення змін до положень Тендерної документації з метою усунення таких порушень.
2) Неврахування вартості транспортування товару формулою Замовника:
Як зазначалось вище, Замовником у тендерній документації передбачено, що для укладання та виконання договору ціна за одиницю (грн., з ПДВ) розраховується за формулою, яка, однак не враховує вартості доставки товару до станції відвантаження. Передбачається, що вартість транспортування буде закладена учасниками у значенні показника М (маржа).
Вартість доставки в непередбачуваних ринкових умовах не може залишатись незмінною, але у випадку її суттєвого зростання, постачальник не матиме змоги переглянути ціну товару з цієї підстави, оскільки, за умовами проекту договору, показник М є незмінною величиною після проведення аукціону.
Таким чином, неврахування вартості транспортування продукції до місця призначення за договором, є несправедливим, тож до відповідних умов тендерної документації, Замовником мають бути внесені зміни.
3) Суперечності між пунктами проекту договору про закупівлю:
Відповідно до положень Тендерної документації, поданням тендерної пропозиції учасник підтверджує свою повну та беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 7 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом, на умовах, визначених вищевказаним проектом договору.
Однак, укладення договору на умовах, передбачених Додатком 7, загрожує виникненням ускладнень при його виконанні та зауважень з боку контролюючих органів.
Так, відповідно до абзацу першого п. 2.6. проекту Договору, Сторони домовились, що ціна Товару, зазначена у Специфікації(ях), та сума Договору переглядається (перераховується) у випадку зміни показників Platts, які застосовуються в цьому Договорі, у встановленому порядку: Ціна Товару, зазначена у Специфікації(ях), визначається при кожному наданні рознарядки за встановленою формулою.
Той самий пункт, в абзаці третьому встановлює, що якщо після перерахунку за вищевказаною формулою ціна Товару зміниться від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)%, Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни, розрахованої за цією формулою.
Відповідна формула (наведена вище) є сумою середнього арифметичного значення показників Platts по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, помноженого на офіційний курс української гривні до долару США на дату надання рознарядки, розміру сплаченого за тонну продукції акцизного збору, маржі постачальника та ПДВ. Кожен із перерахованих доданків впливає на кінцевий результат обчислення за формулою. Отже і зростання курсу української гривні до долару США чи курсу української гривні до євро, і збільшення ставки акцизного збору впливатимуть на кінцевий результат обчислення.
Тож у випадку зростання курсу української гривні до долару США, внаслідок чого ціна Товару зміниться від попередньої ціни більше ніж на 1 (один)% після перерахунку за вищевказаною формулою, Сторони будуть зобов’язані укласти додаткову угоду про зміну цін на підставі абзацу третього п. 2.6 проекту Договору, однак, якщо показники Platts при цьому залишаться незмінними, перегляд ціни у додатковій угоді суперечитиме вимогам абзацу першого того ж пункту.
На переконання Скаржника, такі суперечності між положеннями проекту Договору мають бути усунені Замовником, оскільки учасник, що буде обраний переможцем, не матиме змоги скорегувати зазначені умови на етапі укладення договору про закупівлю, і буде змушений зазнавати наслідків таких протирічь, допущених з вини Замовника.
4) Умови Тендерної документації, які суперечать законодавству України про публічні закупівлі:
Відповідно до Додатку №2, учасник, який буде визнаний переможцем, надає Замовнику цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону.
Форма цінової пропозиції містить пункти, із якими повинен погодитись Учасник, які, однак, не відповідають вимогам законодавства України. Зокрема – пункт 3 Цінової пропозиції:
«3. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для вас умовами.»
Загальновідомо, що повноваження Замовника у прийнятті рішень щодо пропозицій учасників суворо регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі». Підписавши цінову пропозицію за формою, запропонованою Замовником, учасник фактично погоджується із прийняттям Замовником рішень не на підставі Закону, а на підставі бачення Замовника того, якими є більш вигідні для нього умови.
Таким чином, зазначені умови Тендерної документації повинні бути приведені Замовником у відповідність до законодавства України про публічні закупівлі.
Абзацом третім частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дев`ятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», маючи на меті захист законних інтересів Скаржника, як потенційного учасника відкритих торгів на закупівлю товару: «код ЄЗС Нафта і дистиляти 09130000-9 (дизельне паливо)» № UA-2017-11-23-000099-c,
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі»;
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, якими виключити протиправні положення, наведені у мотивувальній частині.
Додатки:
Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 22:31
Рішення від 22.12.2017 № 9073 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:31
інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2018 № 260.pdf
Дата публікації: 15 січня 2018 14:13
Рішення від 12.01.18 №260.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 19:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 січня 2018
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАЗТРИМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВГУСТ ПРОМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2018 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
585 600 000,00
UAH з ПДВ
|
572 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
591 600 000,00
UAH з ПДВ
|
573 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
591 816 000,00
UAH з ПДВ
|
579 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВГУСТ ПРОМ |
585 999 600,00
UAH з ПДВ
|
585 999 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗТРИМ" |
592 800 000,00
UAH з ПДВ
|
592 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
572 999 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2018 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 16:53
|
ЦЗВ-14-01118-01.pdf | укладений |
06 березня 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 17:31
|
ПЗД ЦЗВ-14-01118-01 (1).pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 22:16
|
Додаткова угода ЦЗВ-14-01118-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 22:16
|
ЦЗВ-14-01118-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 22:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2018 16:25
|
ЦЗВ-14-01118-01_ (1) (1).pdf | зміни до договору |
03 березня 2018 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2018 17:41
|
ПЗД ЦЗВ-14-01118-01 (1).pdf | зміни до договору |
16 лютого 2018 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2018 16:16
|
ЦЗВ-14-01118-01 від 12.02.2018 (1).pdf | зміни до договору |
15 лютого 2018 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2018 13:54
|
ЦЗВ-14-01118-01.pdf | укладений |
13 лютого 2018 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.5., П.7., Ч.4., Статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.7., Ч.4., статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.7., Ч.4., ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-01118-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |