Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
diesel fuel
Очікувана вартість
592 800 000,00 UAH
UA-2017-11-23-000091-c 57d69a2fee844a57886cdcd2b5bcf7f8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Olena Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2017 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 10:00
Початок аукціону: 30 січня 2018 11:16
Очікувана вартість: 592 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 964 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16724900 UAH
Publication date: 23 листопада 2017 15:48
Enquiries until: 13 січня 2018 10:00
Complaints submission until: до 19 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 592 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 964 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2018 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 17:02
1392_ТД_дизельне паливоНОВА РЕДАКЦІЯ_15.01.2018.docx
15 січня 2018 17:02
Зміни до тендеру_1392_15.01.18.doc
09 січня 2018 09:23
Зміни до тендеру_1392_09.01.18.doc
27 грудня 2017 11:38
Зміни до тендеру_1392_27.12.17.doc
13 грудня 2017 16:04
Зміни до тендеру_1392_13.12.17.doc
23 листопада 2017 15:45
Додаток 7.docx
15 січня 2018 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 11:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2017 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 17:02
1392_ТД_дизельне паливоНОВА РЕДАКЦІЯ_15.01.2018.docx
09 січня 2018 09:23
1392_ТД_дизельне паливоНОВА РЕДАКЦІЯ_09.01.2018.docx
27 грудня 2017 11:38
1392_ТД_дизельне паливоНОВА РЕДАКЦІЯ_27.12.2017.docx
13 грудня 2017 16:04
1392_ТД_дизельне паливоНОВА РЕДАКЦІЯ_13.12.2017.docx
23 листопада 2017 15:45
1392_ТД_дизельне паливо.docx
15 січня 2018 17:02
Зміни до тендеру_1392_15.01.18.doc
09 січня 2018 09:23
Зміни до тендеру_1392_09.01.18.doc
27 грудня 2017 11:38
Зміни до тендеру_1392_27.12.17.doc
13 грудня 2017 16:04
Зміни до тендеру_1392_13.12.17.doc
23 листопада 2017 15:45
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виключення дискримінаційних умов із тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2017 12:27
Дата відповіді: 13 грудня 2017 16:05
Підпункт 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації містить умову, відповідно до якої, у зв’язку із встановленням залежності ціни Товару від коливань показників Platts, учасник повинен надати документ, що свідчить про те, що він на постійній основі має доступ до розділу Cargoes CIF NWE/Basis ARA під заголовком Diesel 10ppm публікацій Platt’s European Marketscan: договір про підписку, договір про інформаційне обслуговування тощо. Копія зазначеного документу (документів) має бути завірена ЕЦП учасника. Цей договір (контракт, угода тощо) має бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та діяти впродовж всього періоду постачання Товару. Якщо термін дії договору (контракту, угоди тощо) закінчується раніше дати закінчення періоду постачання Товару, Учасник повинен надати гарантійний лист, що дія відповідного договору (контракту, угоди тощо) буде відновлена своєчасно та у потрібному обсязі. Наведена вимога тендерної документації є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників з огляду на наступне: Доступ до показників Platts є платним та передбачає наявність договірних відносин із розпорядником такої інформації. В такому разі вимога Замовника щодо наявності доступу до інформації з Platt’s European Marketscan надає безпідставні переваги тим учасникам, що мають доступ до такої інформації. На інших учасників вона покладає фінансовий тягар у вигляді оплати підписки на розсилку звітів ринку нафтопродуктів, оформлення якої є не обов’язком, а правом суб’єктів господарювання. Вимога Замовника, викладена у підпункті 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації фактично примушує учасників вступати у договірні правовідносини, не пов’язані із здійсненням поставки предмету закупівлі, а також нав’язує обов’язок нести фінансові витрати, оплачуючи послуги третьої сторони. Наведена вимога тендерної документації щодо обов’язкової наявності договірних відносин із розпорядником інформації з також порушує положення статті 627 ЦКУ, відповідно до якої сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Окремо наголошуємо, що аналогічна вимога була предметом розгляду органу оскарження за скаргою учасника ТОВ «Торговий дім «Атлантік» щодо порушення Замовником (Філією «ЦЗВ» ПАТ «Українська залізниця» порядку проведення процедури закупівлі № UA-2017-04-03-000718-c. Рішенням № 3145-р/пк-пз від 23.05.2017 Орган оскарження задовольнив скаргу в зазначеній частині та зобов’язав Замовника внести зміни до документації, зазначивши при цьому наступне: «Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою). Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». З огляду на все вищевикладене, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо надання учасниками документів на підтвердження наявності доступу на постійній основі до розділу Cargoes CIF NWE/Basis ARA під заголовком Diesel 10ppm публікацій Platt’s European Marketscan.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-23-000091-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗЕНІТ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:39344192
Дата подання: 21 грудня 2017 12:09
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В електронній системі закупівель PROZORRO Філією «Центр забезпечення виробництва ПАТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) проводяться відкриті торги на закупівлю товару «код ЄЗС Нафта і дистиляти 09130000-9 (дизельне паливо)» № UA-2017-11-23-000091-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗЕНІТ СКЛАД» (надалі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі. Однак, Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів на закупівлю нафти і дистилятів в новій редакції, затверджена рішенням тендерного комітету Філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» 13 грудня 2017 року (далі – Тендерна документація), містить необґрунтовані та суперечливі положення, які не відповідають основним принципам здійснення закупівель, відповідно до законодавства України про публічні закупівлі, зокрема – принципам максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушують права учасників процедури, а отже, і Скаржника. Таким чином, на переконання Скаржника, такі положення мають бути змінені Замовником, виходячи з нижчевикладеного. 1) Неможливість обчислення ціни за одиницю товару за формулою Замовника станом на дату аукціону: Відповідно до п. 3.1 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією, відповідно до вимог Замовника. При цьому, пунктом 4.1 встановлено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції, включно з інформацією про ціну, - 27.12.2017 до 10:00. Також, Додаток №2 містить перелік документів (у таблиці 4), що подаються учасником, який буде визнаний переможцем, зокрема, п. 3.1. передбачає необхідність надання цінової пропозиції згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складеної за результатами аукціону. Відповідно до додатку № 3, для укладання та виконання договору ціна за одиницю (грн., з ПДВ) розраховується за наступною формулою, що перенесена і в умови проекту договору (Додаток 7): Ц=(Platts×К_долар+(А×К_євро)/Г_к +М)×К_пдв, де Ц — ціна за одиницю (грн., з ПДВ); Platts — середнє арифметичне значення базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті аукціону («__» ____ 201_), яке зазначається в публікації «Platt's European MаrketScan» за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Mediterranean cargoes FOB Med (Italy)» або за позицією «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA» або середнє арифметичне значення з середніх значень за позиціями «ULSD 10ppm» під заголовком «Cargoes CIF NWE/Basis ARA» та «ULSD 10ppm» під заголовком «Northweat Europe barges FOB Rotterdam» (за тонну, долар США); Kдолар — офіційний курс української гривні до долару США, що встановлений Національним банком України (НБУ) на дату аукціону («__» ________201_); А – розмір акцизного збору, визначений згідно з чинним законодавством України станом на дату аукціону; становить 139,5 Євро за 1000 літрів; Kєвро — офіційний курс української гривні до євро, що встановлений НБУ станом на дату аукціону («__» ________201_); Гк — середнє значення густини (г/м3) дизельного палива при 15 градусах С згідно з ДСТУ 7688:2015, а саме 0,8325; Кпдв – коефіцієнт, який враховує чинну, згідно з українським законодавством для конкретного учасника ставку податку на додану вартість (ПДВ); для платників визначається на рівні 1,2 та для неплатників – 1,0; М — маржа учасника, що є незмінною величиною після проведення аукціону. Учасник надає розрахунок ціни за одиницю товару (грн., з ПДВ), в якому вказує: значення кожної складової ціни, базис (заголовок) Platts, значення Гк. Застосування такого підходу до формування ціни тендерних пропозицій учасників спрямоване на створення умов, за яких учасники, встановивши при поданні пропозицій фіксоване значення маржі, змагалися б на аукціоні виключно за рахунок зменшення цього значення, оскільки значення інших складових формули є об’єктивними та однаковими для всіх. Однак, за вищевикладеними умовами Тендерної документації, кожен учасник, як потенційний переможець, вже на дату подання пропозицій (27.12.2017) повинен вирахувати ціну пропозиції за формулою, що включає в себе дані, які стануть відомими лише у майбутньому, а саме - середнє арифметичне значення базисних котирувань округлене до сотих часток по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті аукціону. На сьогоднішній день, дата аукціону призначена електронною системою на 01 лютого 2018 року. Виконання вимог чинної документації неминуче призведе до виникнення ситуації, коли встановлена учасником на дату подання пропозиції маржа непередбачувано змінить своє значення в день проведення аукціону, аж до її повного нівелювання у випадку значного зростання показників Platts напередодні аукціону. При цьому, за умовами Тендерної документації, значення маржі фіксується у договорі і не може змінюватись до повного його виконання. Беручи до уваги той факт, що вищевикладена формула не включає в себе витрат на транспортування товару, учасники повинні врахувати такі витрати саме при встановленні значення маржі. Тож ймовірність її непередбачуваної зміни, зокрема - суттєвого зменшення, може призвести до вкрай невигідного становища майбутнього переможця процедури закупівлі, аж до неможливості здійснення постачання за укладеним договором. Враховуючи викладене, виконання вимог тендерної документації та використання запропонованої Замовником формули призведе до порушення прав учасників, а також ставить під сумнів дотримання основоположного принципу здійснення закупівель – ефективності їх проведення Замовником. Отже, Скаржник наполягає на необхідності внесення змін до положень Тендерної документації з метою усунення таких порушень. 2) Неврахування вартості транспортування товару формулою Замовника: Як зазначалось вище, Замовником у тендерній документації передбачено, що для укладання та виконання договору ціна за одиницю (грн., з ПДВ) розраховується за формулою, яка, однак не враховує вартості доставки товару до станції відвантаження. Передбачається, що вартість транспортування буде закладена учасниками у значенні показника М (маржа). Вартість доставки в непередбачуваних ринкових умовах не може залишатись незмінною, але у випадку її суттєвого зростання, постачальник не матиме змоги переглянути ціну товару з цієї підстави, оскільки, за умовами проекту договору, показник М є незмінною величиною після проведення аукціону. Таким чином, неврахування вартості транспортування продукції до місця призначення за договором, є несправедливим, тож до відповідних умов тендерної документації, Замовником мають бути внесені зміни. 3) Суперечності між пунктами проекту договору про закупівлю: Відповідно до положень Тендерної документації, поданням тендерної пропозиції учасник підтверджує свою повну та беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 7 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом, на умовах, визначених вищевказаним проектом договору. Однак, укладення договору на умовах, передбачених Додатком 7, загрожує виникненням ускладнень при його виконанні та зауважень з боку контролюючих органів. Так, відповідно до абзацу першого п. 2.6. проекту Договору, Сторони домовились, що ціна Товару, зазначена у Специфікації(ях), та сума Договору переглядається (перераховується) у випадку зміни показників Platts, які застосовуються в цьому Договорі, у встановленому порядку: Ціна Товару, зазначена у Специфікації(ях), визначається при кожному наданні рознарядки за встановленою формулою. Той самий пункт, в абзаці третьому встановлює, що якщо після перерахунку за вищевказаною формулою ціна Товару зміниться від попередньої ціни (або ціни Товару на день укладання Договору, якщо перерахунок здійснюється вперше) більше ніж на 1 (один)%, Сторони зобов’язані протягом 3 (трьох) робочих днів укласти додаткову угоду про зміну ціни, розрахованої за цією формулою. Відповідна формула (наведена вище) є сумою середнього арифметичного значення показників Platts по 10 відомих котирувальних днях, що передують даті надання рознарядки, помноженого на офіційний курс української гривні до долару США на дату надання рознарядки, розміру сплаченого за тонну продукції акцизного збору, маржі постачальника та ПДВ. Кожен із перерахованих доданків впливає на кінцевий результат обчислення за формулою. Отже і зростання курсу української гривні до долару США чи курсу української гривні до євро, і збільшення ставки акцизного збору впливатимуть на кінцевий результат обчислення. Тож у випадку зростання курсу української гривні до долару США, внаслідок чого ціна Товару зміниться від попередньої ціни більше ніж на 1 (один)% після перерахунку за вищевказаною формулою, Сторони будуть зобов’язані укласти додаткову угоду про зміну цін на підставі абзацу третього п. 2.6 проекту Договору, однак, якщо показники Platts при цьому залишаться незмінними, перегляд ціни у додатковій угоді суперечитиме вимогам абзацу першого того ж пункту. На переконання Скаржника, такі суперечності між положеннями проекту Договору мають бути усунені Замовником, оскільки учасник, що буде обраний переможцем, не матиме змоги скорегувати зазначені умови на етапі укладення договору про закупівлю, і буде змушений зазнавати наслідків таких протирічь, допущених з вини Замовника. 4) Умови Тендерної документації, які суперечать законодавству України про публічні закупівлі: Відповідно до Додатку №2, учасник, який буде визнаний переможцем, надає Замовнику цінову пропозицію згідно з додатком № 3 у письмовому вигляді, складену за результатами аукціону. Форма цінової пропозиції містить пункти, із якими повинен погодитись Учасник, які, однак, не відповідають вимогам законодавства України. Зокрема – пункт 3 Цінової пропозиції: «3. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для вас умовами.» Загальновідомо, що повноваження Замовника у прийнятті рішень щодо пропозицій учасників суворо регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі». Підписавши цінову пропозицію за формою, запропонованою Замовником, учасник фактично погоджується із прийняттям Замовником рішень не на підставі Закону, а на підставі бачення Замовника того, якими є більш вигідні для нього умови. Таким чином, зазначені умови Тендерної документації повинні бути приведені Замовником у відповідність до законодавства України про публічні закупівлі. Абзацом третім частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев`ятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», маючи на меті захист законних інтересів Скаржника, як потенційного учасника відкритих торгів на закупівлю товару: «код ЄЗС Нафта і дистиляти 09130000-9 (дизельне паливо)» № UA-2017-11-23-000091-c, ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі»; Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, якими виключити протиправні положення, наведені у мотивувальній частині. Додатки: Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 22:30
Рішення від 22.12.2017 № 9074 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:30
Рішення від 12.01.2018 № 261.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 19:32

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2018
UA-2017-11-23-000091-c57d69a2fee844a57886cdcd2b5bcf7f8
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГАЗТРИМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВГУСТ ПРОМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 січня 2018 14:23
Протокол 1392_8_18Т.pdf
24 січня 2018 14:23
Електронний підпис

Публічні документи

15 січня 2018 17:21
Електронний підпис
05 січня 2018 17:10
Електронний підпис
05 січня 2018 17:09
16_634.pdf.p7s
05 січня 2018 17:09
16_634.pdf
27 грудня 2017 09:39
Електронний підпис
26 грудня 2017 20:35
Електронний підпис
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf.p7s
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf (1).p7s
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf
26 грудня 2017 20:34
№ 16_68399.pdf.p7s
26 грудня 2017 20:34
№ 16_68399.pdf
26 грудня 2017 18:47
Статут.pdf
26 грудня 2017 18:47
Лист до коду доступу.pdf
26 грудня 2017 18:47
Довідка ст.17.pdf
26 грудня 2017 18:47
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2017 18:47
Виписка ЄДРЮОФОП.pdf

Документи

24 січня 2018 14:24
Протокол 1392_8_18Т.pdf
24 січня 2018 14:24
Електронний підпис

Публічні документи

23 січня 2018 08:42
лицензия (1).zip
23 січня 2018 08:42
довіреність Скоч (2).zip
22 січня 2018 09:22
UA-2017-11-23-000091-c (1).rar

Документи

24 січня 2018 14:24
Протокол 1392_8_18Т.pdf
24 січня 2018 14:24
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2018 16:45
Лист про PLATTS.rar
22 січня 2018 16:45
Додаток 8-згода Белз.rar
22 січня 2018 16:45
Додаток 2.1-Акт 17462,409т.rar

Документи

24 січня 2018 14:25
Протокол 1392_8_18Т.pdf
24 січня 2018 14:25
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2018 18:56
Volovik.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Volovik.pdf
22 січня 2018 18:56
Shapovalova.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Shapovalova.pdf
22 січня 2018 18:56
Banking License_FX operations.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Banking License_FX operations.pdf
22 січня 2018 18:56
Banking License.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Banking License.pdf
22 січня 2018 18:56
Ст. 17.pdf
22 січня 2018 18:56
Рішення ОК.pdf
22 січня 2018 18:56
Рішення власника.pdf
22 січня 2018 18:56
Прект договору.pdf
22 січня 2018 18:56
Лист згода.pdf
22 січня 2018 18:56
Інформація про тех.pdf
22 січня 2018 18:56
Захист довкілля.pdf
22 січня 2018 18:56
Дані на товар.pdf
22 січня 2018 18:56
Аналогічні дог.pdf
22 січня 2018 18:56
13.02.17 Статут ОК.pdf
22 січня 2018 18:56
3)Договір+Акти.pdf
22 січня 2018 18:56
Гарантійний лист 91.pdf
22 січня 2018 18:56
GI18039.pdf.p7s.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
GI18039.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЗТРИМ"

ТОВ АВГУСТ ПРОМ

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 585 600 000,00
UAH з ПДВ
576 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВГУСТ ПРОМ 585 999 600,00
UAH з ПДВ
577 031 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 591 816 000,00
UAH з ПДВ
577 032 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗТРИМ" 592 800 000,00
UAH з ПДВ
592 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 16:45
Лист про PLATTS.rar
22 січня 2018 16:45
Додаток 8-згода Белз.rar
22 січня 2018 16:45
Додаток 2.1-Акт 17462,409т.rar

Публічні документи

23 січня 2018 08:42
лицензия (1).zip
23 січня 2018 08:42
довіреність Скоч (2).zip
22 січня 2018 09:22
UA-2017-11-23-000091-c (1).rar

Публічні документи

22 січня 2018 18:56
Volovik.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Volovik.pdf
22 січня 2018 18:56
Shapovalova.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Shapovalova.pdf
22 січня 2018 18:56
Banking License_FX operations.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Banking License_FX operations.pdf
22 січня 2018 18:56
Banking License.pdf.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
Banking License.pdf
22 січня 2018 18:56
Ст. 17.pdf
22 січня 2018 18:56
Рішення ОК.pdf
22 січня 2018 18:56
Рішення власника.pdf
22 січня 2018 18:56
Прект договору.pdf
22 січня 2018 18:56
Лист згода.pdf
22 січня 2018 18:56
Інформація про тех.pdf
22 січня 2018 18:56
Захист довкілля.pdf
22 січня 2018 18:56
Дані на товар.pdf
22 січня 2018 18:56
Аналогічні дог.pdf
22 січня 2018 18:56
13.02.17 Статут ОК.pdf
22 січня 2018 18:56
3)Договір+Акти.pdf
22 січня 2018 18:56
Гарантійний лист 91.pdf
22 січня 2018 18:56
GI18039.pdf.p7s.p7s.p7s
22 січня 2018 18:56
GI18039.pdf

Публічні документи

15 січня 2018 17:21
Електронний підпис
05 січня 2018 17:10
Електронний підпис
05 січня 2018 17:09
16_634.pdf.p7s
05 січня 2018 17:09
16_634.pdf
27 грудня 2017 09:39
Електронний підпис
26 грудня 2017 20:35
Електронний підпис
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf.p7s
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf (1).p7s
26 грудня 2017 20:34
лицензия.pdf
26 грудня 2017 20:34
№ 16_68399.pdf.p7s
26 грудня 2017 20:34
№ 16_68399.pdf
26 грудня 2017 18:47
Статут.pdf
26 грудня 2017 18:47
Лист до коду доступу.pdf
26 грудня 2017 18:47
Довідка ст.17.pdf
26 грудня 2017 18:47
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2017 18:47
Виписка ЄДРЮОФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ АВГУСТ ПРОМ

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ГАЗТРИМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
Переможець 576 936 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 16:57

Документи

30 січня 2018 16:57
Електронний підпис
30 січня 2018 16:57
Намір 1392.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
576 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2018 16:57
Електронний підпис
30 січня 2018 16:57
Намір 1392.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 14:29
ЦЗВ-14-01218-01.pdf укладений
18 лютого 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 17:03
ЦЗВ-14-01218-01 (1).pdf зміни до договору
14 лютого 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 22:14
Додаткова угода ЦЗВ-14-01218-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 22:14
ЦЗВ-14-01218-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 22:14
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 16:51
ЦЗВ-14-01218-01 від 12.02.2018 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2018 16:51
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 17:07
ЦЗВ-14-01218-01 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2018 17:07
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2018 17:50
ПЗД ЦЗВ-14-01218-01 (2) (1).pdf зміни до договору
16 березня 2018 17:50
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2018 17:42
ПЗД ЦЗВ-14-01218-01 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2018 17:42
Електронний підпис укладений
13 лютого 2018 14:03
ЦЗВ-14-01218-01.pdf укладений
13 лютого 2018 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.5., П.7., Част 4., ст.36. Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.7., Част 4., ст.36. Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-01218-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-01218-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 625 458 164,81
UAH з ПДВ