Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
1 263 000,00 UAH
UA-2017-11-22-002901-a ● 7f6b8096dcb7448e9d4fd57addeecf66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Вебсайт: | http://ztv.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66 |
Контактна особа: |
Кравченко Наталя Юріївна +380562342740 kp.ozdorovlennya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2017 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2017 18:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2017 18:10 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2017 11:01 |
Очікувана вартість: | 1 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42096 людино-год.
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Березанівська 67, вул. Гаванська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2017 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2017 18:06 |
Додаток 5 проект договору.doc | |
22 листопада 2017 18:06 |
Додаток 4 технічна частина.docx | |
22 листопада 2017 18:06 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
наявність офісу в м. Дніпро
Дата подання: 23 листопада 2017 11:51
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
В Додатку 4 "Технічна частина" в пункті 17 вказана вимога для учасників "Наявність офісу у місті Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника". Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Дніпро зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Таким чином, вимога щодо наявності офісу в учасника в м. Дніпро є дискримінаційною вимогою та такою, що обмежує коло учасників. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення публічних закупівель" та частину 4 статті 22 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації щодо наявності офісу у м. Дніпро
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою оцінки якості виконаних послуг в Тендерної документації наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів наше підприємство керується ЗУ «Про публічні закупівлі». У частині 4 статті 22 зазначено: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 23 листопада 2017 11:58
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
В Додатку 2 до Тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються Замовником" в частині 1.2 "наявність досвіду виконання аналогічних договорів" вказано "Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів (надати у складі пропозиції учасника довідку у довільній формі та оригінали відгуків від керівництва комунальних закладів щодо виконання аналогічних договорів не менше двох) ". Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі вимоги про наявність досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашим кваліфікаційним вимогам. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення публічних закупівель" та частину 4 статті 22 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити вимогу щодо наяявності в учасників досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів, залишивши вимогу про наявність в учасників досвіду виконання аналогічних договорів, але без конкретизації часових рамок та виду об'єктів (комунальні).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-22-002901-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 23 листопада 2017 10:47
щодо дискримінаційної вимоги п. 17 технічної частини додатку 4
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представниками замовника (вимога п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представниками замовника (вимога п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2017 14:30
З метою оцінки якості виконаних послуг в Тендерної документації наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів наше підприємство керується ЗУ «Про публічні закупівлі». У частині 4 статті 22 зазначено: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Номер вимоги: UA-2017-11-22-002901-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 23 листопада 2017 11:18
щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.2. п.1 додатку 2 до тендерної документації
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи по охороні об’єктів не менше 2 років та досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років (вимога підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2017 14:31
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" #31142959 |
Переможець |
1 199 315,04
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2017 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 17:11
|
Дод.уг. 4 СБ-СЕКУРИТИ.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 11:55
|
Дод.угода 30.01.2019.pdf | зміни до договору |
31 січня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 15:17
|
Договір | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2018 12:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 червня 2018 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 16:18
|
Договір | укладений |
22 грудня 2017 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підписання додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 130/22-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 130/22-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до положень п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 130/22-12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 130/22-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | не завантажена додткова угода від 28.12.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 130/22-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 130/22-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення даних закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130/22-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 130/22-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнено розрахунком вартості послуг в січні 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 130/22-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 130/22-12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |