Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
1 263 000,00 UAH
UA-2017-11-22-002901-a 7f6b8096dcb7448e9d4fd57addeecf66
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Вебсайт замовника: http://ztv.dp.ua
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66
Контактна особа замовника: Кравченко Наталя Юріївна
+380562342740
kp.ozdorovlennya@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 18:10
Початок аукціону: 08 грудня 2017 11:01
Очікувана вартість: 1 263 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42096 людино-год.
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Березанівська 67, вул. Гаванська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 листопада 2017 18:08
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2017 18:06
Додаток 5 проект договору.doc
22 листопада 2017 18:06
Додаток 4 технічна частина.docx
22 листопада 2017 18:06
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність офісу в м. Дніпро
Дата подання: 23 листопада 2017 11:51
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
В Додатку 4 "Технічна частина" в пункті 17 вказана вимога для учасників "Наявність офісу у місті Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника". Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Дніпро зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Таким чином, вимога щодо наявності офісу в учасника в м. Дніпро є дискримінаційною вимогою та такою, що обмежує коло учасників. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення публічних закупівель" та частину 4 статті 22 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації щодо наявності офісу у м. Дніпро
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою оцінки якості виконаних послуг в Тендерної документації наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів наше підприємство керується ЗУ «Про публічні закупівлі». У частині 4 статті 22 зазначено: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 23 листопада 2017 11:58
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
В Додатку 2 до Тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються Замовником" в частині 1.2 "наявність досвіду виконання аналогічних договорів" вказано "Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів (надати у складі пропозиції учасника довідку у довільній формі та оригінали відгуків від керівництва комунальних закладів щодо виконання аналогічних договорів не менше двох) ". Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши такі вимоги про наявність досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашим кваліфікаційним вимогам. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Даною вимогою Ви порушуєте норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення публічних закупівель" та частину 4 статті 22 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити вимогу щодо наяявності в учасників досвіду по охороні об’єктів не менше 2 років, досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років та досвіду охорони комунальних закладів, залишивши вимогу про наявність в учасників досвіду виконання аналогічних договорів, але без конкретизації часових рамок та виду об'єктів (комунальні).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-22-002901-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 23 листопада 2017 10:47
щодо дискримінаційної вимоги п. 17 технічної частини додатку 4
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представниками замовника (вимога п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 17 технічної частини додатку 4 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2017 14:30
З метою оцінки якості виконаних послуг в Тендерної документації наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв. 00 сек.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. При проведенні відкритих торгів наше підприємство керується ЗУ «Про публічні закупівлі». У частині 4 статті 22 зазначено: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Номер вимоги: UA-2017-11-22-002901-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 23 листопада 2017 11:18
щодо дискримінаційної вимоги п.п. 1.2. п.1 додатку 2 до тендерної документації
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи по охороні об’єктів не менше 2 років та досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років (вимога підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2017 14:31
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років, повинен мати досвід охорони комунальних закладів.
Слід зазначити,що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" 1 199 315,04
UAH з ПДВ
1 199 315,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРГО-Д" 1 220 784,00
UAH з ПДВ
1 220 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 13:42
Устав СБ СЕКУРИТИ.pdf
07 грудня 2017 13:42
Ст 17 гарантия.pdf
07 грудня 2017 13:42
Соглашение Договор.pdf
07 грудня 2017 13:42
Соглашение Данные.pdf
07 грудня 2017 13:42
Соблюдение Законов.pdf
07 грудня 2017 13:42
Служебное лицо.pdf
07 грудня 2017 13:42
Решение собственника.pdf
07 грудня 2017 13:42
Проект договора.pdf
07 грудня 2017 13:42
Приложение 4 2 листа.pdf
07 грудня 2017 13:42
Письмо гарантия ГЗ.pdf
07 грудня 2017 13:42
Паспорт директора.pdf
07 грудня 2017 13:42
Отзыв Школа 4.pdf
07 грудня 2017 13:42
Отзыв Училище.pdf
07 грудня 2017 13:42
МТБ СБ СЕКУРИТИ.pdf
07 грудня 2017 13:42
Лицензия СБ.pdf
07 грудня 2017 13:42
Диспетчерская служба.pdf
07 грудня 2017 13:42
Группа СБ СЕКУРИТИ ДЕУ.pdf
07 грудня 2017 13:42
Гарантия экипировка.pdf

Публічні документи

07 грудня 2017 10:53
изображение 26 002.jpg
07 грудня 2017 10:53
изображение 26.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СБ-СЕКУРІТІ"
#31142959
Переможець 1 199 315,04
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 14:15

Документи

11 грудня 2017 14:15
sign.p7s
11 грудня 2017 14:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СБ-СЕКУРІТІ"
#31142959
1 199 315,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2017 14:15
sign.p7s
11 грудня 2017 14:14
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 грудня 2017 16:18
Договір укладений
22 грудня 2017 16:13
sign.p7s зміни до договору
26 лютого 2019 15:05
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2019 17:11
Дод.уг. 4 СБ-СЕКУРИТИ.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 17:09
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2019 11:55
Дод.угода 30.01.2019.pdf зміни до договору
31 січня 2019 11:53
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 15:17
Договір зміни до договору
28 грудня 2018 15:14
sign.p7s зміни до договору
15 червня 2018 12:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 червня 2018 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підписання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 130/22-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/22-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 130/22-12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 130/22-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): не завантажена додткова угода від 28.12.2018
Номер договору про закупівлю: 130/22-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/22-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення даних закупівлі
Номер договору про закупівлю: 130/22-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/22-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнено розрахунком вартості послуг в січні 2019р.
Номер договору про закупівлю: 130/22-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/22-12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 284 101,28
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку