Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проекту "Монтаж насосної установки на фільтрувальній станції, м. Слов'янськ (капітальний ремонт)"
Очікувана вартість
6 174 367,00 UAH
UA-2017-11-22-002723-a a61cc667c9494c27a0d38cc58865e663
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626477285
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, площа Леніна, буд. 2
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626477285
iva-ois@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2017 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 18:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 11:56
Очікувана вартість: 6 174 367,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 743,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30871.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проекту "Монтаж насосної установки на фільтрувальній станції, м. Слов'янськ (капітальний ремонт)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84168, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, м.Слов'янськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
менш ніж 80 % : 5%
від 80 % до 90 % : 3%
більше 90 %, включно до 99% : 1%
100%: 0%
22 листопада 2017 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 17:14
Тендерна документація - ЖКХ Словянск Монтаж.docx
22 листопада 2017 17:14
Дефектний акт Монтаж.docx
22 листопада 2017 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ-1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-22-002723-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 15 грудня 2017 19:49
Просимо змінити рішення
На підставі протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації №274 від 15.12.2017р. пропозицію ТОВ «Донецький інститут води» визнано переможцем у відкритих торгах на закупівлю «Роботи по проекту «Монтаж насосної установки на фільтрувальній станції, м. Слов'янськ (капітальний ремонт)» (UA-2017-11-22-002723-a) як таку, що відповідає вимогам та критеріям тендерної документації.

Проте, аналіз тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» свідчить про наявність невідповідностей вимогам та критеріям тендерної документації за наступних підстав.
І. Кваліфікаційний критерій – підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази
Згідно Додатку 2 цієї тендерної документації (пп. 1.1.), Замовник чітко визначає вимоги щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, потрібно подати довідку про наявне обладнання, устаткування, матеріально-технічної бази Учасника, яка була подана ТОВ «Донецький інститут води» (Довідка №04/14 від 04.12.2017).
У випадку, якщо учасник користуватиметься залученими (орендованими) машинами та механізмами, Учасник повинен надати довідку про можливих контрагентів і наявність в них необхідних машин і механізмів. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні, містить 3 пункти – власне обладнання та техніка; обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо орендується); обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення). Так як ТОВ «Донецький інститут води» буде користуватися залученим обладнанням та технікою субпідрядника, то вимога подачі довідки про можливих контрагентів поширюється на даного Учасника. Така довідка не була надана ТОВ «Донецький інститут води», що є порушенням вимог цієї тендерної документації.
Отже, ТОВ «Донецький інститут води» не виконав такої вимоги Замовника.

ІІ. Кваліфікаційний критерій – документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Згідно Додатку 2 цієї тендерної документації (пп. 1.3.) учасник повинен надати копії зазначених ним аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання (довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, тощо) та оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Але такі вимоги не були дотримані ТОВ «Донецький інститут води» щодо жодного договору. А саме:
Договір №2015-GE-4 від 01.09.2015р. – надано копії договорів (із російсько- та україномовними частинами), додаток №1 (Договірна ціна) до такого Договору, а також відгук контрагента із переліком виконаних робіт. Але згідно умов договору, а також довідки №04/16 від 04.12.2017р. ТОВ «Донецький інститут води» надає замість форм КБ-3 акти виконаних робіт. До даного договору жодних актів не було додано, що є порушенням вимог цієї тендерної документації.
Договір № 2015-3 від 01.03.2015р. – надано копії договорів (із російсько- та україномовними частинами), акти виконаних робіт, а також відгук контрагента (АТ «Грузинська Теплична Корпорація»). Але наданий відгук не містить необхідних реквізитів, таких як дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, лише про виконання у повному обсязі, що є порушенням вимог цієї тендерної документації.
Договір підряду № 1-19/06 від 19.06.2017р. – надано копію договорів та додатків, а також надані акти виконаних робіт за формою КБ-3 та відгук КВП «Краматорський водоканал». По-перше, наданий відгук містить необхідні реквізити та повідомляє про перенесення 30% обсягів робіт на наступний рік, але виданий відгук не тим контрагентом – замовником по відповідному договору є МПТВП «ОНІКО», а тому саме це підприємство уповноважене видавати відгук по договору, як згідно вимог тендерної документації («з яким було укладено договір»), так і норм чинного законодавства ( зв’язок «замовник – генпідрядник – субпідрядник» діє лише у такій послідовності та зв’язку між замовником і субпідрядником не існує – права та обов’язки щодо названих сторін має лише генпідрядник). По-друге, відсутні додаткові угоди, які продовжують строк дії договору до 2018 року і зазначенням обсягів та вартості робіт. Саме тому можна зробити висновок, що цей договір просто не виконаний, а надання актів виконаних робіт за формою КБ-3 лише на 70% є неналежним підтвердженням кваліфікаційного критерію і порушує вимоги цієї тендерної документації.
Отже, ТОВ «Донецький інститут води» не підтвердив кваліфікаційний критерій (документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів) та порушив вимоги цієї тендерної документації.
ІІІ. Інші порушенням вимог цієї тендерної документації:
Згідно п. 3.3 цієї тендерної документації разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП Гаранта. ТОВ «Донецький інститут води» надав ліцензію НБУ, а також документи, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, у складі – статуту, протоколу зборів та наказу про призначення, але наказ відсутній змістовно (пустий лист) у складі тендерної пропозиції та цим порушує вимоги цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 2 п.2 (Інші документи, які учасник подає в складі пропозиції) передбачено подання копії дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі, за необхідності. Якщо необхідність є – Учасник повинен надати такий дозвіл, якщо необхідності немає – надати лист-роз’яснення, чому він не подає такий дозвіл. ТОВ «Донецький інститут води» не виконав жодної з перелічених дій, чим порушив вимоги цієї тендерної документації, адже дозвіл субпідрядника не є причиною відсутності дозволу в Учасника, або потрібно було надати роз’яснення щодо відсутності реальної необхідності у наявності дозволу у ТОВ «Донецький інститут води». У випадку відсутності роз’яснень з боку ТОВ «Донецький інститут води» (як це має місце під час конкретної процедури закупівлі), не надання власного дозволу є порушенням вимог цієї тендерної документації.
Згідно п.3.7 цієї тендерної документації Учаснику необхідно надати інформацію, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника загальним вимогам до виконання робіт, встановленим Додатком 4 до цієї документації. ТОВ «Донецький інститут води» лише гарантував виконання робіт відповідно до вимог, визначених Додатком 4 до тендерної документації, але це не можна вважати інформацією, що підтверджує відповідність Учасника.
Нами як Учасниками було надано на підтвердження сертифікати на майбутні матеріали, а також надано гарантійний лист про виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України, але з огляду на протокол № 269 від 12.12.2017р. таке підтвердження не задовольнило Замовника. Також згідно цього протоколу (№ 269 від 12.12.2017р.) Замовник зазначив, що: «гарантія щодо залучення інших працівників, визначена у примітці довідки не дозволяє перевірити їхню кваліфікацію та відповідність обсягу робіт та не може бути прийнята до розгляду». Чи може Замовник перевірити наявність сертифікатів на матеріали при гарантії щодо їх наявності? У даному випадку Замовник протилежно оцінює учасників, що ставить під сумнів незалежність та об’єктивність розгляду та оцінки пропозицій.
Все вище зазначене свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» вимогам та критеріям цієї тендерної документації. Такі висновки зроблені після оглядового аналізу пропозиції учасника, що свідчить про видимість та об’єктивність таких порушень.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного пропонуємо розглянути питання щодо перегляду рішень, визначених протоколом засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації №274 від 15.12.2017р., визнати пропозицію ТОВ «Донецький інститут води» на участь у відкритих торгах на закупівлю «Роботи по проекту «Монтаж насосної установки на фільтрувальній станції, м. Слов'янськ (капітальний ремонт)» (UA-2017-11-22-002723-a) такою, що не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Також варто зауважити, що оцінювання Замовника є незрозумілим, адже одні і ті ж вимоги Замовника по-різному застосовуються до Учасників. Такі дії порушують принципи недискримінації учасника торгів; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій тощо. У випадку не приведення Замовника розгляд і оцінку пропозицій на рівних, неупереджених умовах, для відновлення наших порушених прав, ми будемо змушені звернутися як до органу оскарження (Антимонопольного комітету України), так і до інших контролюючих органів, в межах їх повноважень, а також з метою попередження майбутньої дискримінації Учасників залишити відгук на https://dozorro.org/.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2017 15:36
Тендерним комітетом було розглянуто і опрацьовано отриману через електронну систему закупівель вимогу та встановлено наступне:
1. Замовником вимагалось надання довідки у випадку, якщо учасник користуватиметься залученими (орендованими) машинами та механізмами. Учасник буде користуватиметься обладнанням та технікою субпідрядника.
2. На підтвердження кваліфікаційного критерію – документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вимагалось надання мінімум двох договорів, Учасник на виконання вказаної вимоги надано три аналогічних договору. Документи, що не передбачені законодавством не подаються. Наданий відгук до договору № 2015-3 від 01.03.2015р. містить інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Тендерна документація не конкретизує при наданні відгуку поняття «замовник». Однаково правильним вважаємо надання позитивного відгуку як від «замовника робіт», так і від «замовника будівництва», як кінцевого вигодонабувача, адже законодавство України в сфері будівництва передбачає термін «замовника» і визначає його як кінцевого споживача будівельних робіт.
Наданих Учасником документів та компетентних відгуків про результати його роботи, достатньо для підтвердження його досвіду.
3. Забезпечення тендерної пропозиції, надане у вигляді електронної банківської гарантії, відповідає вимогам тендерної документації
4. Замовником вимагалось копія дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі, за необхідності. Роботи, що є предметом закупівлі, не передбачають виконання робіт підвищеної небезпеки, та не потребує відповідного дозволу.

Документи подані скаржником

15 грудня 2017 19:49
Вимога2.pdf

Документи

21 грудня 2017 15:35
протокол 279_copy.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-22-002723-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 22 грудня 2017 19:19
Зобов'язати Замовника вчинити дії
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 31862999) Юридична адреса: 03680 , м. Київ, вул. Казимира Малевича, 84 Поштова адреса: 03138, м. Київ, вул. Сумська, 2-а електронна пошта: main@eneteh.com.ua телефон (044) 258-22-99 Замовник: Департамент житлово - комунального господарства Донецької облдержадміністрації (код ЄДРПОУ 33838679) Адреса: Україна, 84313, м. Краматорськ, площа Миру, 2 телефон: (06264) 7-72-85 Інформація про закупівлю ID: a61cc667c9494c27a0d38cc58865e663 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-22-002723-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 15.12.2017р. Плата за подання скарги – 15 000 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-22-002723-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - код за CPV за ДК 021:2015: 45332000-3 Роботи по проекту "Монтаж насосної установки на фільтрувальній станції, м. Слов'янськ (капітальний ремонт)", що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 270 від 12.12.2017р.) та визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Донецький інститут води» (протокол розгляду тендерних пропозиції №274 від 15.12.2017р.) Підставою для відхилення зазначено наступне – 1. «Не надано інформацію, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника загальним вимогам до виконання робіт, встановленим Додатком 4 до тендерної документації (п.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ документації) 2. Згідно вимог змісту форми «Цінова пропозиція» передбачено подання відомостей про учасника процедури закупівлі, зокрема; Повне найменування учасника/Вищий орган управління/Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)/Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)/Місцезнаходження-Особа відповідальна здійснювати з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони)/Факс(за наявності)/Електронна адреса (за наявності). 3. Учасником, на порушення п.п. 1.1. «Документи щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази» додатку №2 не надано жодного документу на підтвердження факту володіння чи користування власним обладнанням та технікою(технічні паспорти, тощо) 4. Учасником порушено вимоги п.п. 1.2. «Документи щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №2, а саме: - Не надано копії документів щодо отримання певними працівниками відповідної освіти – по інженеру-кошториснику Возненко І.О. відсутня копія диплому та або іншого документу про отримання вищої/середньої спеціалізованої освіти (надання сертифікату вимагалося окремим пунктом); - Кількість працівників та їх професії не відповідають кількості обладнання для надання послуг та їх обсягу (у складі працівників не надано жодного спеціаліста, який може виконувати функції виконроба – відповідного інженера-будівельника та жодного фахівця з монтажу насосного обладнання і будівництва гідротехнічних споруд), гарантія щодо залучення інших працівників не дозволяє перевірити їхню кваліфікацію і відповідність обсягу робіт та не може бути прийнята до розгляду; 5. На порушення п.п. 1.3. «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» додатку №2 , Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів належним чином, а саме: - Договір №45 від 11.08.2016 не надано у повному обсязі: зведений кошторисний розрахунок (п. 12.3. договору) та локальний кошторисний розрахунок (п. 12.3. договору), які відповідно до розділу ХІІ договору, є невід’ємними частинами, не надано; надано не всі форми КБ-3, а лише за грудень 2016р.; - Договір підряду від 31.03.2016 №189 надано не в повному обсязі: п.3.1. визначено, що ціна визначається згідно затвердженого кошторису (договірної ціни) є обов’язковим для договору підряду, якщо інше не визначено договором, і він є невід’ємною частиною договору» Пропозицію ж ТОВ «Донецький інститут води» було визнано такого, що відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». І. Стосовно дискваліфікації Скаржника. Щодо першої підстави: Замовником не було визначено перелік документів, які необхідно було подавати як підтвердження. Також Скаржником було подано сертифікати відповідності та якості на матеріали, які він планує використовувати у своїй діяльності, а також надано гарантійний лист про дотримання у своїй діяльності діючих ДБН, стандартів тощо, а також . Але пропозиція іншого учасника повністю задовольнила Замовника – було подано документ з гарантією відповідності цим загальним вимогам. Скаржник вважає, що надав необхідні документи для підтвердження своєї відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, і має місце дискримінаційний підхід в оцінці пропозицій учасників. Щодо другої підстави: мала місце технічка помилка, яка згідно п. 1 розділу ІІІ документації є формальною: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі». У пропозиції іншого учасника відсутні назви документів, які вимагаються Замовником (довідки, листи, гарантійні листи тощо), що є порушенням вимог тендерної документації, але про це немає жодного зазначення у протоколі №274 від 15.12.2017р. Таким чином дана підстава не є такою, що тягне за собою відхилення пропозиції Скаржника. Щодо третьої підстави: на обладнання, яке перелічено у довідці як власне, не подаються технічні паспорти, а у зв’язку з відсутністю визначеного документального способу підтвердження наявності власного обладнання та техніки – підтвердженням Скаржника наявності такого обладнання та техніки є подана довідка №04/12-14 від 04.12.2017р. шляхом перелічення наявного обладнання та техніки. Щодо четвертої підстави: Замовником не вказано окремо кількості осіб, яка необхідна для виконання робіт, тому Скаржник не порушив вимоги тендерної документації, адже було гарантовано залучення і інших працівників необхідних професій. Замовник зазначив, що не може перевірити їхню кваліфікацію і відповідність обсягу робіт, але така кваліфікація підтверджується поданим розрахунком ціни (який був долучений у визначені Замовником строки), де у розрахунку можна підрахувати і кількість працівників, а також їх професії та кваліфікацію. Щодо п’ятою підстави: справді не були долучені відповідні частини договорів, але дискримінаційним є підхід Замовника до оцінки цього ж критерію іншого учасника, що буде наведено далі. Таким чином Скаржник зазначає, що несправедливо було оцінено його пропозицію щодо вищенаведених положень та просить у органу оскарження відновлення його прав. ІІ. Щодо визнання переможцем ТОВ «Донецький інститут води». Здійснений аналіз тендерної пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» свідчить про наявність невідповідностей вимогам та критеріям тендерної документації за наступних підстав. 2.1. Кваліфікаційний критерій – підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Згідно Додатку 2 цієї тендерної документації (пп. 1.1.), Замовник чітко визначає вимоги щодо підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, потрібно подати довідку про наявне обладнання, устаткування, матеріально-технічної бази Учасника, яка була подана ТОВ «Донецький інститут води» (Довідка №04/14 від 04.12.2017). У випадку, якщо учасник користуватиметься залученими (орендованими) машинами та механізмами, Учасник повинен надати довідку про можливих контрагентів і наявність в них необхідних машин і механізмів. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні, містить 3 пункти – власне обладнання та техніка; обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо орендується); обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення). Так як ТОВ «Донецький інститут води» буде користуватися залученим обладнанням та технікою субпідрядника, то вимога подачі довідки про можливих контрагентів поширюється на даного Учасника. Така довідка не була надана ТОВ «Донецький інститут води», що є порушенням вимог цієї тендерної документації. У Протоколі №279 від 21.12.2017р. Замовник розмежовує користування орендованим обладнанням та технікою та обладнаннями та техніком субпідрядника, хоча варто звернути увагу, що оренда і залучення (навіть субпідрядником) є різними правовідносинами та окремо виділені Замовником у строк 2 і 3 у таблиці відповідної довідки. Отже, ТОВ «Донецький інститут води» не виконав такої вимоги Замовника. 2.2. Кваліфікаційний критерій – документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Згідно Додатку 2 цієї тендерної документації (пп. 1.3.) учасник повинен надати копії зазначених ним аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання (довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, тощо) та оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Але такі вимоги не були дотримані ТОВ «Донецький інститут води» щодо жодного договору. А саме: Договір №2015-GE-4 від 01.09.2015р. – надано копії договорів (із російсько- та україномовними частинами), додаток №1 (Договірна ціна) до такого Договору, а також відгук контрагента із переліком виконаних робіт. Але згідно умов договору, а також довідки №04/16 від 04.12.2017р. ТОВ «Донецький інститут води» надає замість форм КБ-3 акти виконаних робіт. До даного договору жодних актів не було додано, що є порушенням вимог цієї тендерної документації. Згідно пункту 5.1. Договору №2015-GE-4 від 01.09.2015р. здача-прийняття робіт здійснюється шляхом підписання актів виконаних робіт, тому надання їх ТОВ «Донецький інститут води» є обов’язковим з огляду як на доказ належного завершення договору. Договір № 2015-3 від 01.03.2015р. – надано копії договорів (із російсько- та україномовними частинами), акти виконаних робіт, а також відгук контрагента (АТ «Грузинська Теплична Корпорація»). Але наданий відгук не містить необхідних реквізитів, таких як дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, лише про виконання у повному обсязі, що є порушенням вимог цієї тендерної документації. Договір підряду № 1-19/06 від 19.06.2017р. – надано копію договорів та додатків, а також надані акти виконаних робіт за формою КБ-3 та відгук КВП «Краматорський водоканал». По-перше, наданий відгук містить необхідні реквізити та повідомляє про перенесення 30% обсягів робіт на наступний рік, але виданий відгук не тим контрагентом – замовником по відповідному договору є МПТВП «ОНІКО», а тому саме це підприємство уповноважене видавати відгук по договору, як згідно вимог тендерної документації («з яким було укладено договір»), так і норм чинного законодавства ( зв’язок «замовник – генпідрядник – субпідрядник» діє лише у такій послідовності та зв’язку між замовником і субпідрядником не існує – права та обов’язки щодо названих сторін має лише генпідрядник). По-друге, відсутні додаткові угоди, які продовжують строк дії договору до 2018 року і зазначенням обсягів та вартості робіт. Саме тому можна зробити висновок, що цей договір просто не виконаний, а надання актів виконаних робіт за формою КБ-3 лише на 70% є неналежним підтвердженням кваліфікаційного критерію і порушує вимоги цієї тендерної документації. Замовник у протоколі №279 від 21.12.2017р. зазначає, що тендерна документація не конкретизує при наданні відгуку поняття «замовник» і вважає однаково правильним надання позитивного відгуку як від «замовника робіт», так і від «замовника будівництва» як кінцевого вигодо набувача. Але з огляду на вище зазначене, не можна погодитися з Замовником, адже ним було чітко прописано обмеження сторони, яка видає відгук, а також згідно норм чинного законодавства генеральний підрядник є замовником для субпідрядника і несе всі обов’язки та права саме замовника. Тому ТОВ «Донецький інститут води» надав відгук від неналежного суб’єкта. Отже, ТОВ «Донецький інститут води» не підтвердив кваліфікаційний критерій (документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів) та порушив вимоги цієї тендерної документації. 2.3 Інші порушенням вимог цієї тендерної документації: Згідно п. 3.3 цієї тендерної документації разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП Гаранта. ТОВ «Донецький інститут води» надав ліцензію НБУ, а також документи, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, у складі – статуту, протоколу зборів та наказу про призначення, але наказ відсутній змістовно (пустий лист) у складі тендерної пропозиції та цим порушує вимоги цієї тендерної документації. Згідно Додатку 2 п.2 (Інші документи, які учасник подає в складі пропозиції) передбачено подання копії дозволів Учасника та/або працівників Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, інших видів робіт, передбачених предметом закупівлі, за необхідності. Якщо необхідність є – Учасник повинен надати такий дозвіл, якщо необхідності немає – надати лист-роз’яснення, чому він не подає такий дозвіл. ТОВ «Донецький інститут води» не виконав жодної з перелічених дій, чим порушив вимоги цієї тендерної документації, адже дозвіл субпідрядника не є причиною відсутності дозволу в Учасника, або потрібно було надати роз’яснення щодо відсутності реальної необхідності у наявності дозволу у ТОВ «Донецький інститут води». У випадку відсутності роз’яснень з боку ТОВ «Донецький інститут води» (як це має місце під час конкретної процедури закупівлі), не надання власного дозволу є порушенням вимог цієї тендерної документації. Згідно п.3.7 цієї тендерної документації Учаснику необхідно надати інформацію, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника загальним вимогам до виконання робіт, встановленим Додатком 4 до цієї документації. ТОВ «Донецький інститут води» лише гарантував виконання робіт відповідно до вимог, визначених Додатком 4 до тендерної документації, але це не можна вважати інформацією, що підтверджує відповідність Учасника. Скаржником було надано на підтвердження сертифікати на майбутні матеріали, а також надано гарантійний лист про виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України, але з огляду на протокол № 270 від 12.12.2017р. таке підтвердження не задовольнило Замовника. Також згідно цього протоколу (№ 270 від 12.12.2017р.) Замовник зазначив, що: «гарантія щодо залучення інших працівників, визначена у примітці довідки не дозволяє перевірити їхню кваліфікацію та відповідність обсягу робіт та не може бути прийнята до розгляду». Чи може Замовник перевірити наявність сертифікатів на матеріали при гарантії щодо їх наявності? У даному випадку Замовник протилежно оцінює учасників, що ставить під сумнів незалежність та об’єктивність розгляду та оцінки пропозицій. Все вище зазначене свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «Донецький інститут води» вимогам та критеріям цієї тендерної документації. Такі висновки зроблені після оглядового аналізу пропозиції учасника, що свідчить про видимість та об’єктивність таких порушень. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірної кваліфікації переможцем ТОВ «Донецький інститут води», що порушує принцип рівності Учасників, добросовісної конкуренції, а також недискримінації Учасників торгів. Скаржник та ТОВ «Донецький інститут води» знаходяться у рівних умовах та неправомірне надання переваги одному з учасників порушує права іншого. Таким чином Скаржник, наміри якого реально спрямовані на належне виконання договору по предмету закупівлі, втрачає можливість на реалізацію свого права, законного інтересу у зв’язку з кваліфікацією ТОВ «Донецький інститут води», з врахуванням усіх допущених останніми порушень вимог та критеріїв тендерної документації. Замовником порушено основний принцип здійснення публічних закупівель – недискримінації учасників торгів і об’єктивна та неупереджені оцінка тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Донецький інститут води» зазначене у протоколі № 274 від «15» грудня 2017 року та зобов’язати замовника відмінити торги. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Протокол №270 від 12.12.2017р. 3. Документи, подані Скаржником, для підтвердження відповідності загальним вимогам. 4. Документи,подані Скаржником, які стосуються причин відхилення пропозиції. 5. Протокол №274 від 15.12.2017р. 6. Документи, подані ТОВ «Донецький інститут води», для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та матеріально-технічної бази. 7. Вимога до Замовника, подана Скаржником. 8. Протокол №279 від 21.12.2017р. 9. Тендерна документація.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2017 22:39
Рішення від 27.12.17№9136+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2017 22:38
Рішення від 16.01.2018 № 342.pdf
Дата публікації: 19 січня 2018 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: процедура закупівлі відмінена
Дата виконання рішення замовником: 02 лютого 2018 10:16

Документи подані скаржником

22 грудня 2017 19:19
Додаток 1.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 2.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 3.rar
22 грудня 2017 19:19
Додаток 5.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 6.rar
22 грудня 2017 19:19
Додаток 7.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 8.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 9.rar
22 грудня 2017 19:19
Скарга.pdf
22 грудня 2017 19:19
Додаток 4 Частина 1.rar
22 грудня 2017 19:19
Додаток 4 Частина 2.rar

Документи подані замовником

11 січня 2018 14:27
оніко відповідь.pdf
11 січня 2018 14:27
пояснення амк монтаж.pdf
02 лютого 2018 10:16
протокол 1 відміна.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології" 5 890 000,00
UAH з ПДВ
5 890 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 5 595 500 Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 6 117 988,80
UAH з ПДВ
6 117 988,80
UAH з ПДВ
1 6 117 988.80 Документи

Публічні документи

12 грудня 2017 11:50
Електронний підпис
12 грудня 2017 11:49
Розрахунок ціни.pdf
12 грудня 2017 11:49
Лист-пояснення.pdf
12 грудня 2017 11:49
Підписаний договір.pdf
11 грудня 2017 12:44
Підписаний договір.pdf
06 грудня 2017 15:48
Електронний підпис
06 грудня 2017 13:37
1 Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2017 13:37
2 Маттех база.rar
06 грудня 2017 13:37
4 Аналогічні договори.rar
06 грудня 2017 13:37
6 Документи по ст17.pdf
06 грудня 2017 13:37
8 Банківська гарантія.rar
06 грудня 2017 13:37
19 Сертифікати.rar

Публічні документи

15 грудня 2017 18:58
Електронний підпис
15 грудня 2017 18:58
3. Довідка з МВС.pdf
15 грудня 2017 18:58
2. Довідка з податкової.pdf
13 грудня 2017 22:28
Електронний підпис
13 грудня 2017 22:27
3. Проект договору.pdf
07 грудня 2017 17:12
Електронний підпис
07 грудня 2017 17:11
Документи на банк.zip
07 грудня 2017 17:11
Гарантія.zip
07 грудня 2017 17:11
5.pdf
07 грудня 2017 17:11
4.pdf
07 грудня 2017 17:11
3.pdf
07 грудня 2017 17:11
2.pdf
07 грудня 2017 17:11
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології"

ТОВ "Донецький інститут води"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології"
#31862999
Відхилено 5 890 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 12:37
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Переможець 6 117 988,80
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 16:49

Документи

12 грудня 2017 12:37
Електронний підпис
12 грудня 2017 12:36
протокол 270.pdf

Документи

15 грудня 2017 16:49
Електронний підпис
15 грудня 2017 16:06
Протокол 274_copy.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
6 117 988,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2017 16:49
Електронний підпис
15 грудня 2017 16:06
Протокол 274_copy.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 лютого 2018 10:22
Коментар щодо відміни: на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Документи:
02 лютого 2018 10:22
Електронний підпис
02 лютого 2018 10:18
протокол 1 відміна.pdf