Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
350 682,62 UAH
UA-2017-11-22-001954-a 3b2c5a74ab2142cf94b9600484981840
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Технічні: ПКД Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя [код ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)].
Експертні: позитивний експертний звіт № 08-0814-17 від 22.09.2017р.
Інші: звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.11.2016р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2017
Оскарження наміру укласти договір: 03 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  17 січня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

22 листопада 2017 15:14
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СК ФЛАГМАН”
#39322527
Переможець 347 031,08
UAH з ПДВ
22 листопада 2017 15:16

Документи

22 листопада 2017 15:16
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2017 15:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СК ФЛАГМАН”
#39322527
347 031,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2017 15:16
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2017 08:53
Дог 092 17 481 від 06.12.2017.pdf укладений
06 грудня 2017 08:52
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2018 15:34
ДУ 3 до дог 092 17 481.PDF укладений
22 лютого 2018 15:32
sign.p7s зміни до договору
30 січня 2018 15:44
ДУ 2 до дог 092 17 481.pdf зміни до договору
30 січня 2018 15:40
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2017 11:20
ДУ1 до дог 092 17 481 від 06.12.2017 року.PDF зміни до договору
19 грудня 2017 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 092/17/481
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною реквізитів замовника та подовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 092/17/481
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 329 141,14
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору за взаємною згодою Сторін.

Актуальні тендери

До пошуку