Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
350 682,62 UAH
UA-2017-11-22-001954-a 3b2c5a74ab2142cf94b9600484981840
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа замовника: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
Технічні: ПКД Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя [код ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)].
Експертні: позитивний експертний звіт № 08-0814-17 від 22.09.2017р.
Інші: звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.11.2016р.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 03 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  17 січня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Тендерна документація

22 листопада 2017 15:14
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СК ФЛАГМАН”
#39322527
Переможець 347 031,08
UAH з ПДВ
22 листопада 2017 15:16

Документи

22 листопада 2017 15:16
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22.11.2017 15:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СК ФЛАГМАН”
#39322527
347 031,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2017 15:16
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2017 08:53
Дог 092 17 481 від 06.12.2017.pdf укладений
06 грудня 2017 08:52
sign.p7s зміни до договору
22 лютого 2018 15:34
ДУ 3 до дог 092 17 481.PDF укладений
22 лютого 2018 15:32
sign.p7s зміни до договору
30 січня 2018 15:44
ДУ 2 до дог 092 17 481.pdf зміни до договору
30 січня 2018 15:40
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2017 11:20
ДУ1 до дог 092 17 481 від 06.12.2017 року.PDF зміни до договору
19 грудня 2017 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною реквізитів замовника та подовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 329 141,14
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору за взаємною згодою Сторін.

Актуальні тендери

До пошуку