Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мікрофони та гучномовці
Очікувана вартість
78 804,00 UAH
UA-2017-11-22-001799-c ● 18ae33230f9a4b9a9587eaf3cd0770a5
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інститут розвитку міст" |
Код ЄДРПОУ: | 36474095 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна 59 |
Контактна особа: |
Андреєва Світлана Сергіївна 380679109045 rusilov@list.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2017 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2017 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2017 15:23 |
Очікувана вартість: | 78 804,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Мікрофони та гучномовці (радіо мікрофони, мікрофонні стійки, акустична система, мікшер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мікрофон Shure PG1288/PG30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
3 штуки
Мікрофон Shure PGX24/SM58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
4 штуки
Мікрофонна стійка On-Stage Stands MS7701B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 штуки
Мікшерний пульт Yamaha_mg10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 штуки
Акустична система Soundking SK S0815A2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2017 18:09 |
Проект договору_МГ_V1.docx |
27 листопада 2017 18:08 |
Додаток 1_Технічні вимоги_МГ_V1.docx |
22 листопада 2017 16:12 |
Додаток 2_Цінова пропозиція_МГ.docx |
22 листопада 2017 16:11 |
оголошення_МГ.docx |
27 листопада 2017 18:09 |
Проект договору_МГ_V1.docx
|
||
27 листопада 2017 18:08 |
Додаток 1_Технічні вимоги_МГ_V1.docx
|
||
22 листопада 2017 16:12 |
Додаток 2_Цінова пропозиція_МГ.docx
|
||
22 листопада 2017 16:11 |
оголошення_МГ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скасування дискримінаційних вимог
Дата подання: 24 листопада 2017 15:06
Дата відповіді: 27 листопада 2017 18:23
Відповідно до ТД з назвою Додатку 1 «Технічні вимоги» та Додатку 2 «Цінова пропозиція» Замовник зазначив: - що Постачальник товару повинен разом з пропозицією надати:
3.Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії, яка працює з 9-00 до 18-00 в робочі дні, та надати інформацію щодо існуючих та постійно діючих умов гарантійного обслуговування.
4.Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару, або якщо гарантійне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника – Постачальник повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару у м. Вінниці, та будуть забезпечувати відновлення працездатності Товару під час гарантійного періоду
Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен надавати підтвердження можливості гарантійного обслуговування через надання Договорів з Сервісним центром або фірм-партнерів. Правовідносини щодо сервісного (гарантійного) обслуговування врегульовані нормами чинного законодавства і додаткового врегулювання не потребують. . Не правомірно вимагати від учасників Договори з СЦ, або іншим партнером щодо обслуговування так, як у учасника відсутні правові обґрунтування по зобов’язанню третіх осіб (СЦ) підписувати Договір. Гарантія встановлюється передусім виробником і через мережу Сервісних центрів забезпечується у встановлені строки. Перелік даних центрів додається в документації, яка поставляється одночасно з товаром. Теж стосується і вимоги безкоштовної лінії. Не можливо спланувати з якого номеру буде звертатися Замовник щодо сервісного ремонту. А кожен номер телефону тарифікується відповідно умов постачальника послуг телефонного звязку.
Таким чином, ця умова ставить в нерівні умови і визначає конкретного учасника ізначально. Так ж дискримінаційність стосується і другого пункту, відносно наявності сертифікату сервісного інженера який буде вводити обладнання в експлуатацію має бути виданий безпосередньо виробником обладнання. Адже сертифікат сервісного інженеру, це лише підтвердження отриманого знання та кваліфікації інженера. Не правомірно зазначати (вимагати) джерело походження сертифікату саме від виробника. Адже це дискримінаційно та не гарантує якість послуг та професіоналізм інженеру.
Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. - - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III
відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено:
пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або
групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Правових підстав про визнання подібних вимог в ТД – не правомірними ще багато. Але керуючись нормами чинного законодавства, вимагаємо розглянути правові
обгрунтування та внести зміни в ТД, а саме скасувати вимоги, зазначені в п. 3,4 додатку 1 ТД.
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваша інформація врахована, внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-22-001799-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПАУК НАТАЛЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3140907180
Дата подання: 09 грудня 2017 13:59
Неправомірна дискваліфікація
Замовник дискваліфікував ФОП Паук Н.В., пропозиція якої повністю відповідає умовам закупівлі. У пункті 3 частини 2 статті 22 Закону зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Нерозгляд еквівалентного або аналогічного обладнання, яке за своїми технічними характеристиками повністю відповідає умовам тендерної документації є дискримінаційною ознакою.
Також, проаналізувавши цінову пропозицію учасника ТОВ "Еквіп Хаб" зазначаю, що різниця у пропозиціях ФОП Паук Н. В. та ТОВ "Еквіп Хаб" за ціною складає 5418, 1 грн. на користь ФОП Паук Н. В., а по товарній номенклатурі учасник ТОВ "Еквіп Хаб" запропонував мікрофонні стійки On-Stage Stands MS7701B по ціні 708,74 грн., при середній вартості даного продукту на ринку 491 грн. Дана інформація є загальнодоступною. При прийнятті рішення на користь ТОВ "Еквіп Хаб" можна буде зробити висновки, що закупівля за завищеними цінами аналогічного обладнання суперечить статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де основний принцип здійснення закупівель - максимальна економія та ефективність. Виходячи з цього в діях тендерного комітету вбачається порушення даного принципу та корупційна складова.
Таким чином, з урахуванням викладеного, дане рішення, ухвалене з порушенням вищевказаних норм чинного законодавства, повинно бути скасоване згідно із п. 14.1 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 ( із змінами).
Розгорнути
Згорнути
Також, проаналізувавши цінову пропозицію учасника ТОВ "Еквіп Хаб" зазначаю, що різниця у пропозиціях ФОП Паук Н. В. та ТОВ "Еквіп Хаб" за ціною складає 5418, 1 грн. на користь ФОП Паук Н. В., а по товарній номенклатурі учасник ТОВ "Еквіп Хаб" запропонував мікрофонні стійки On-Stage Stands MS7701B по ціні 708,74 грн., при середній вартості даного продукту на ринку 491 грн. Дана інформація є загальнодоступною. При прийнятті рішення на користь ТОВ "Еквіп Хаб" можна буде зробити висновки, що закупівля за завищеними цінами аналогічного обладнання суперечить статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де основний принцип здійснення закупівель - максимальна економія та ефективність. Виходячи з цього в діях тендерного комітету вбачається порушення даного принципу та корупційна складова.
Таким чином, з урахуванням викладеного, дане рішення, ухвалене з порушенням вищевказаних норм чинного законодавства, повинно бути скасоване згідно із п. 14.1 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 ( із змінами).
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2017 10:59
«Відповідно до п. 6.4. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 при посиланні на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «або еквівалент». Вказане посилання є правом, а не обов’язком замовника, тому зауваження щодо наявності дискримінації учасника чи корупційної складової у рішенні тендерного комітету, викладені у Вашому зверненні, є безпідставними».
Номер вимоги: UA-2017-11-22-001799-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Еквіп Хаб", Код ЄДРПОУ:39877824
Дата подання: 14 грудня 2017 16:45
прийняття рішення з порушенням чинного законодавства
безпідставне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій