Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна REHAU-70 Ecosol (Euro) Design та комплектуючі
Очікувана вартість
107 300,00 UAH
UA-2017-11-22-000055-b 104c1233ab3c459ca1b65ae9c2f112fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колоша Олександр Володимирович

+380464524851 internatps@cg.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Колоша Олександр Володимирович
+380464524851
internatps@cg.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2017 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2017 17:15
Початок аукціону: 04 грудня 2017 11:12
Очікувана вартість: 107 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові вікна REHAU-70 Ecosol (Euro) Design та комплектуючі). Опис предмету закупівлі - додаток 2 оголошення закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Металопластикові вікна REHAU-70 Ecosol (Euro) та комплектуючі. Фурнітура ACCADO. Розмір 1950Х1440 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2017  —  15 грудня 2017
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
6 шт
Металопластикові вікна REHAU-70 Ecosol (Euro) Design та комплектуючі. Фурнітура ACCADO. Розмір 1870Х1500 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2017  —  15 грудня 2017
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 16:40
ОГОЛОШЕННЯ вікна.doc
28 листопада 2017 16:40
ОГОЛОШЕННЯ вікна.doc
22 листопада 2017 17:11
ОГОЛОШЕННЯ вікна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про монтаж
Дата подання: 22 листопада 2017 17:49
Дата відповіді: 23 листопада 2017 11:52
Демонтаж старых конструкций и монтаж нового товара входит в состав закупки?
Відповідь: Не входить.
Вимога
Дата подання: 23 листопада 2017 14:51
Дата відповіді: 24 листопада 2017 15:32
В оголошені вказано профіль REHAU-70 Ecosol Design, фурнітура ACCADO , але Не вказано "аналог", що дискримінує інших учасників. Просимо внести зміни в оголошення на закупівлю .
Відповідь: Вимоги щодо еквіваленту товару встановлені ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Очікувана вартість закупівлі металопластикових вікон складає 107300 грн.
Закупівля проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 р. №35.
У п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» зазначено, що у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту предмета закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника.
Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі всіх бажаючих які мают намір забезпечити інтернат дійсно якісною подукцією.
Щодо припинення виробництва REHAU-70 Ecosol Design
Дата подання: 28 листопада 2017 10:29
Дата відповіді: 28 листопада 2017 16:33
Відповідно до технічного завдання, Замовник здійснює закупівлю металопластикових вікон REHAU-70 Ecosol Design, фурнітура ACCADO. Хочемо Вас повідомити, про те, що згідно повідомлення офіційного виробника - REHAU, профільні системи REHAU-70 серії Ecosol Design вилучені з виробництва. На даний час існує профільна система REHAU серії EURO-DESIGN 70 (https://www.rehau.com/ua-uk/ws/vikonni-systemy). Просимо роз’яснити чи буде Замовником допущено до розгляду пропозицію Учасника, що запропонує не REHAU-70 Ecosol Design, а REHAU-70 EURO-DESIGN.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В звязку з отриманою інформацією внесено зміни до технічних вимог предмету закупівлі.
Щодо фурнітури ROTO або MACO
Дата подання: 28 листопада 2017 10:34
Дата відповіді: 28 листопада 2017 16:34
Відповідно до технічного завдання, Замовник здійснює закупівлю металопластикових вікон REHAU-70 Ecosol Design, фурнітура ACCADO. Фурнітура ACCADO виробляється в Туреччині. Просимо роз’яснити чи буде Замовником допущено до розгляду пропозицію Учасника, що запропонує фурнітуру не ACCADO (сумнівної якості), а фурнітуру, вироблену в одній із цивілізованих, високорозвинених країн Європейського Союзу (Німеччині, Австрії), наприклад, ROTO або MACO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, відповідно до внесених змін в технічні вимоги предмету закупівлі.
Чому саме ACCADO?
Дата подання: 28 листопада 2017 10:54
Дата відповіді: 28 листопада 2017 16:36
Зауваження щодо фурнітури ACCADO 1. Замок фіксації верхнього навісу у ножицях має шліцу під шестигранний ключ, а не під ТОРКС. Гніздо ножиць під навіс та "вушка" замку навісу не мають "скосів", які-б полегшували повертання замку для фіксації. Шліца злизується та й сам замок буває бракований. Попадалися навіси з замками без одного "вушка". 2. Запірна цапфа у кутовій передачі має великий люфт, перекошується та перекошує пластинки передачі і вони з досить великим зусиллям труться об планку, враховуючи, що пластинок там лише дві, залишається невідомим скільки та передача пропрацює. 3. Регулювання притиску у ножицях недостатньо, майже немає. 4. У нижньому навісі стулки є регулювання притиску, але воно виконано зі сталі а не з бронзи чи латуні. Таким чином, маємо потенційну проблему корозії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фурнітура ACCADO зарекомендувала себе з найкращої сторони, має позитивні відгуки від користувачів.
Щодо склопакету.
Дата подання: 28 листопада 2017 11:04
Дата відповіді: 28 листопада 2017 16:37
Просимо вказати формулу склопакета (товщину склопакета, необхідність застосування енергозберігаючого скла (1 скло/2скла), вид заповнення камер склопакету (повітря або газ (Аргон).
Відповідь: Формула склопакету вказана в додатку 1 оголошення закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-22-000055-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:3180816984
Дата подання: 23 листопада 2017 14:52
Вимога
В оголошені вказано профіль REHAU-70 Ecosol Design, фурнітура ACCADO , але Не вказано "аналог", що дискримінує інших учасників. Просимо внести зміни в оголошення на закупівлю .
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2017 15:33
Вимоги щодо еквіваленту товару встановлені ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Очікувана вартість закупівлі металопластикових вікон складає 107300 грн.
Закупівля проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовніштогвидав України» від 13.04.2016 р. №35.
У п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» зазначено, що у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту предмета закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника.
Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі всіх бажаючих які мают намір забезпечити інтернат дійсно якісною подукцією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" 99 980,00
UAH з ПДВ
92 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ 2007" 102 004,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВ ДАНИЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 101 952,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНИЩЕНКО ТАМАРА ВІКЕНТІЇВНА" 102 735,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРЯЖ МИКОЛА ЄВМЕНОВИЧ " 105 798,70
UAH з ПДВ
105 258,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОРЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 107 200,00
UAH з ПДВ
106 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2017 16:23
Сертифікати.rar
29 листопада 2017 16:23
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2017 16:23
Уставные документы.rar
29 листопада 2017 16:23
Пример Паспорт 0.93.pdf
29 листопада 2017 16:23
Пояснення.pdf
29 листопада 2017 16:23
Гарантійний поставки.pdf
29 листопада 2017 16:23
Гарантійний лист на виріб.pdf

Публічні документи

04 грудня 2017 17:57
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2017 17:57
Сертифікат склопакети.pdf
30 листопада 2017 18:50
документи по якості товару.pdf
30 листопада 2017 18:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 листопада 2017 18:49
Виписка.pdf
30 листопада 2017 18:49
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2017 18:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2017 23:29
00. Перелік дкументів.pdf
30 листопада 2017 23:29
01. Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 23:29
02. Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2017 23:29
03. Копія Виписки.pdf
30 листопада 2017 23:29
04. Платника податку.pdf
30 листопада 2017 23:29
05. Документи про якість.pdf

Публічні документи

01 грудня 2017 15:02
гарант_лист012.jpg
01 грудня 2017 15:02
витяг004.jpg
01 грудня 2017 15:02
витяг_реестр034.jpg
01 грудня 2017 15:02
витяг_реестр033.jpg
01 грудня 2017 15:02
серт001.jpg
01 грудня 2017 15:02
сертиф_Axor001.jpg
01 грудня 2017 15:02
пропоз_стор2001.jpg
01 грудня 2017 15:02
пропоз_стор1002.jpg

Публічні документи

29 листопада 2017 16:50
цінова пропозиція 1.docx
29 листопада 2017 16:50
справка об открытии счета.pdf
29 листопада 2017 16:50
Лист згода.docx
29 листопада 2017 16:50
документи Орлов.pdf
29 листопада 2017 16:50
Гарантійний лист.docx
29 листопада 2017 16:50
АНАЛОГІЧНІ.docx
29 листопада 2017 16:50
АККАДО.jpg
29 листопада 2017 16:50
InformDovidka про банкруцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ 2007"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВ ДАНИЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "АНИЩЕНКО ТАМАРА ВІКЕНТІЇВНА"

ФОП "КРЯЖ МИКОЛА ЄВМЕНОВИЧ "

ФОП "ОРЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3180816984
Відхилено 92 900,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ 2007"
#34802450
Переможець 93 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 11:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КУЛТИШЕВА КАТЕРИНА ВАЛЕНТИНІВНА" #3180816984

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 грудня 2017 16:48
Протокол

Документи

05 грудня 2017 11:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ 2007"
#34802450
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 11:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
08 грудня 2017 10:39