Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко (молоко фасоване в пакетах по 180 г, 2,6% жирності)
Milk (milk packed in packages of 180 g, 2.6% fat)
Milk (milk packed in packages of 180 g, 2.6% fat)
Очікувана вартість
11 961 046,20 UAH
UA-2017-11-21-002524-c ● 070ff567b4ed44bd8d8137134ca01f87
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv |
National ID: | 36816884 |
Contact point: |
Nikonenko Liudmyla Borysivna 380681266950 kdh2010@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2017 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2017 12:03 |
Очікувана вартість: | 11 961 046,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 805,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 21 листопада 2017 17:30 |
Enquiries until: | 12 грудня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 18 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 грудня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 961 046 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 805 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1973770 Одиниця
молоко фасоване в пакетах по 180 г, 2,6% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Загальноосвітні навчальні заклади м. Харкова
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
milk packed in packages of 180 g, 2.6% fat
CPV: 15511000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2017 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2017 17:54 |
Проект договору.docx | |
21 листопада 2017 17:54 |
ДКТ молоко - 2018.docx |
27 листопада 2017 18:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 листопада 2017 17:54 |
Проект договору.docx
|
||||||
21 листопада 2017 17:54 |
ДКТ молоко - 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в Технічному Завданні
Дата подання: 24 листопада 2017 16:24
Дата відповіді: 27 листопада 2017 17:57
Внести в Технічне завдання вимогу про наявність сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів (ISO 22000), зареєстрованому в ННРУ (Незалежні Національні Реєстри України), так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
"ЗАКОН УКРАЇНИ № 1602-VII
22 липня 2014 року
Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів
пункт 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;
НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. № 72 з 2007–08–01 Національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ЗУ Про публічні закупівлі врегульовано правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ст.22 цьго Закону визначає зміст тендерної документації при закупівлі товарів, робіт чи послуг шляхом проведення відкритих торгів.
Ч.3 ст. 22 Закону визначено, що ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити . Таким чином вказана норма надає саме право замовнику визначати склад ТД.
Відповідно до ч.1ст.20 ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, в т.ч розробляти,вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках тощо.
Від так враховуючи , що витребовування сертифікату ISO 22000 , зареєстрованому в ННРУ в складі ТД не є обов’язком замовника, в той же час саме учасник зобов’язаний дотримуватись вимог Закону щодо аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках , надання такого сертифікату не вважається доцільним.
Ст.22 цьго Закону визначає зміст тендерної документації при закупівлі товарів, робіт чи послуг шляхом проведення відкритих торгів.
Ч.3 ст. 22 Закону визначено, що ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити . Таким чином вказана норма надає саме право замовнику визначати склад ТД.
Відповідно до ч.1ст.20 ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, в т.ч розробляти,вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках тощо.
Від так враховуючи , що витребовування сертифікату ISO 22000 , зареєстрованому в ННРУ в складі ТД не є обов’язком замовника, в той же час саме учасник зобов’язаний дотримуватись вимог Закону щодо аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках , надання такого сертифікату не вважається доцільним.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 грудня 2017
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
фірма " Олімп ЛТД"у формі товариства з обмеженою відповідальністю | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ-92" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ-92" |
10 895 210,40
UAH з ПДВ
|
10 658 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фірма " Олімп ЛТД"у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
11 724 193,80
UAH з ПДВ
|
11 724 193,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ-92" #22620217 |
Переможець |
10 658 358,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2017 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2018 12:42
|
молоко доп угода 1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2018 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2018 11:56
|
дог молоко 2018.pdf | укладений |
15 січня 2018 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із збільшенням ціни на молоко (молоко фасоване в пакетах по 180 г, 2,6% жирності), згідно довідки ХТПП від 14.09.2018 р №926/18 не більше ніж на 10 відсотків, що не призведе до збільшення суми визначеної в Договорі № 5- К від «15» січня 2018 р |
Номер договору про закупівлю: | 5-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |