Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код згідно ДК 021:2015 «єдиний закупівельний словник» – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання. 2 лоти : Лот 1 – Автоматизоване робоче місце з принтером – 17 комплектів, Лот 2 - Автоматизоване робоче місце без принтера – 5 комплектів»
Очікувана вартість
308 000,00 UAH
UA-2017-11-21-001682-b 071b689c11cc4626864c4329aa3ad815
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майборода Євгенія Євгеніївна

+380445687966 kmkl11plan@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 01110765
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6
Контактна особа: Майборода Євгенія Євгеніївна
+380445687966
kmkl11plan@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2017 15:06
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2017 15:06
Очікувана вартість: 308 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору п. 5.5
Дата подання: 25 листопада 2017 13:29
Дата відповіді: 27 листопада 2017 17:16
Доброго дня. Поясніть, будь ласка, вимоги, щодо здійснення монтажу та введення Товару в експлуатацію. Які саме роботи повинен виконати постачальник? Необхідна для введення в експлуатацію інфраструктура готова (до робочих місць підведені електричні та мережеві кабелі, розетки, тощо...)?
Відповідь: Щодо вимог про здійснення монтажу та введення в експлуатацію мається на увазі необхідність проведення розпакування, встановлення та налаштування компьютерної техніки на робочі місця. Розетки в наявності.
Проект договору п. 5.6
Дата подання: 25 листопада 2017 13:35
Дата відповіді: 27 листопада 2017 17:21
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо більш детально описати проведення навчання, яке вимагається від Постачальником. Хто має проводити та що повинно бути включено в програму навчання.
Відповідь: Під навчанням мається на увазі проведення короткого інструктажу щодо входу та виходу з системи (особливості запропонованої операційної системи)
Технічні вимоги.
Дата подання: 25 листопада 2017 13:39
Дата відповіді: 28 листопада 2017 18:06
Доброго дня. Чи повинен Учасник окремо підтверджувати відповідніть таким вимогам "Сумісність з Linux, Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP / 2000 / 2008 R2 / 2008 / 2003 / 2012, Mac OS X 10.5 - 10.9"? Якщо повинен - яким саме чином?
Відповідь: Відповідність таким вимогам зазначається в таблиці відповідності, та не потребує окремого підтвердження.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-21-001682-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕЙКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3273316317
Дата подання: 14 грудня 2017 15:51
невідповідність пропозиції
Доброго дня! Зазначаємо, що у Пропозиції ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ в супереч Вимоги Замовника щодо надання документів що підтверджують відповідності обладнання у складі Пропозиції відсутні наступні документи: Чинні на дату розкриття сертифікати на систему якості ISO 9001 на принтери та монітори; Чинні на дату розкриття сертифікати на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника на принтери та монітори, відсутні Гарантійні листи від Виробників Запропонований учасником товару, що підтверджують обов'язковість забезпечення гарантії від виробника на принтери та монітори
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Автоматизоване робоче місце з принтером – 17 комплектів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 248 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 485,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 грудня 2017 12:47
Закінчення: 13 грудня 2017 13:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17 комп
Лот 1 – Автоматизоване робоче місце з принтером – 17 комплектів
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Дата доставки: 26 грудня 2017  —  27 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 238 000,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 227 490,00
UAH з ПДВ
227 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕЙКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 246 500,00
UAH з ПДВ
246 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2017 12:56
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

13 грудня 2017 22:13
Довідка ДФС 06_15.12.17.pdf
13 грудня 2017 22:13
Довідка МВС 06.12.17.PDF
12 грудня 2017 13:21
phaser_3020_принтер.pdf
12 грудня 2017 13:21
VS197_198_Russian_монітор.pdf
12 грудня 2017 12:45
Електронний підпис
12 грудня 2017 12:42
ТЧ Підтвердження ТУ.pdf
12 грудня 2017 12:42
довідка виробник .pdf
12 грудня 2017 12:42
довідка_ санкції.pdf
12 грудня 2017 12:42
КК Відгук Полтава.pdf
12 грудня 2017 12:42
1680564-1_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕЙКО МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 227 490,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 14:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 227 490,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 14:18
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 238 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 16:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 10:40
дог 124 від 26.12.2017 УКРПРОМЕКСПЕРТ.pdf укладений
26 грудня 2017 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 297 400,00
UAH з ПДВ