Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
3 990 000,00 UAH
UA-2017-11-21-001239-b dd4d412f53bf4cbb987c5bb2c729e609
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нина Мелихова

+380504514063 melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Контактна особа: Нина Мелихова
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 20:00
Початок аукціону: 15 грудня 2017 14:11
Очікувана вартість: 3 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2017 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2017 18:14
тендерная документація.docx
07 грудня 2017 18:14
перелік змін.docx
23 листопада 2017 15:55
тех.завдання (1)23.docx
23 листопада 2017 15:55
зміни ТЗ (1)23.docx
21 листопада 2017 13:41
Проект договору на закупівлю.doc
07 грудня 2017 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2017 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2017 18:14
тендерная документація.docx
21 листопада 2017 13:42
тендерная докум. зп.docx
07 грудня 2017 18:14
перелік змін.docx
23 листопада 2017 15:55
тех.завдання (1)23.docx
21 листопада 2017 13:42
тех.завдання зп.docx
23 листопада 2017 15:55
зміни ТЗ (1)23.docx
21 листопада 2017 13:41
Проект договору на закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 22 грудня 2017 13:25
До уваги Замовника.
При прийняті рішення відносно ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" прошу Вас взяти до уваги, що у складі пропозиції відсутній реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2017 10:40
Добрий день! Вдячні Вам за увагу. Пропозиція ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" дискваліфікована згідно ч.1 статті 30 Закону, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", Код ЄДРПОУ:36641388
Дата подання: 26 грудня 2017 18:13
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Відповідно до Протоколу №144 засідання тендерного комітету замовника, пропозицію ТОВ "Дніпроавтозапчастини" було відхилено виключно з формальних причин:
- по-перше, не було надано реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції, при чому тендер проводиться на електронній площадці і така вимога є абсурдною, тому що реєстр формується автоматично і складається з назв файлів, що розміщені на ній.
- по-друге, не надано листа про формування цінової пропозиції за середньо-ринковими цінами... Це взагалі нонсенс - сама процедура редукціону направлена на те, щоб це з`ясувати яка ціна є середньо-ринкова, а яка перевищує цей показник. І в загалі наявність листа про формування ціни не робить ціну пропозиції середньо-ринковою... Щоб пересвідчитись - достатньо глянути на ціну пропозиції останніх двох учасників процедури, які можуть дати такого листа, але при цьому запропонувати втричі дорожчі ціни.
- по-третє, не зрозуміла підстава відхилення: "Учасник повинен надати копію договору і видаткову або акт прийому передачі... а надано скан-копії" в чому тут причина невідповідності?
- в четвертих, наявність чи відсутність вихідних номерів на документах також не є підставою для відхилення пропозиції, це формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції.
Отже, беручи до уваги, що всі зазначені в протоколі причини відхилення пропозиції ТОВ "Дніпроавтозапчастини" є формальними і несуттєвими, вимагаємо скасувати рішення комітету від 22.12.2017року і визнати ТОВ "Дніпроавтозапчастини" переможцем процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2017 19:31
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника .
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 26 грудня 2017 10:00
Вимога
Тендерна документація не відповідає вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2017р, а саме Розділ VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" п.4 "Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю" мають включати інформацію згідно вимог статей 36 та 37 закону. Включена додаткова інформація для пред'явленню довідок і документів, а також вона не зазначається в Розділі ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної документації".
Пропозиція ТОВ "АВТОПОСТАВКА 3000" відповідає вимогам Розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної документації", а документі стосовно укладенню договору про закупівлі будуть надані замовнику при прийнятті рішення по його підписанню.
Згідно Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати "Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів;". ТОВ "АВТОПОСТАВКА3000" надав Повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.11.2017 що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
В зв'язку з вищевикладеним прошу Вас переглянути прийняте рішення відносно ТОВ "АВТОПОСТАВКА 3000"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2017 18:26
Надані роз'яснення щодо вимог тендерної документаціїї Замовника до Учасника.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 29 грудня 2017 09:02
На відповідь
1)Повторно вказую: документи стосовно укладенню договору про закупівлі будуть надані замовнику при прийнятті рішення по його підписанню. 2) В ТД вказано "мають надати копію відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до оголошення даних торгів". Витяг цим не являється? Де вказано що відомості повинні бути надані Головним управлінням статистики? Отже, пропозиція ТОВ "АВТОПОСТАВКА 3000" відповідає ТД. Вимагаю змінити рішення стосовно неї.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2017 14:46
Повторно надаємо відповідь.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасники в складі своєї пропозиції мають надати копію відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до оголошення даних торгів.
Згідно із роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.01.2016 №3302-06/906-06 ті від 17.02.2017 р. №3302-06/5397-06 з метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, згідно із діючим законодавством України, замовник не має можливості вимагати від учасника тендеру Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Щодо вимоги тендерної документації в частині надання відомостей з ЄДРПОУ, які отримані не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів: відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики. На даний час відсутня інформація щодо відкритого державного реєстру органів статистики. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Автопоставка 3000» відсутні відомості з ЄДРПОУ, які надаються головним управлінням статистики. Разом з цим,відсутні будь-які пояснення учасника з цього приводу.

Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", Код ЄДРПОУ:36641388
Дата подання: 03 січня 2018 12:44
Оскарження результатів закупівлі
Відповідно до вимог Тендерної документації (п.1.1.8 Розділу III) вимагалось надання Гарантійного листа, стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною, окрім того, згідно розділу V п. 2 "Інша інформація", замовником вимагалось надання листа, в якому учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на відповідний товар.
В порушення вищезазначених вимог переможець торгів надав недостовірну інформацію в частині формування своєї пропозиції за середньо-ринковими цінами, оскільки запропоновані ним ціни в рази перевищують середню ціну, яка розраховується як середня ціна між найменшою ціною, за якою учасники ринку можуть продати товар, та найбільшою ціною, за якою учасники ринку готові його придбати. Виходячи з даних торгів, це середня ціна між пропозицією першого за результатами редукціону учасника та закладеним в торги бюджетом... Таким чином середня ціна складає принаймні 2 557 500 гривень, а аж ніяк не 3 908 195,68 гривень, запропоновані переможцем торгів.
Отже, надання недостовірної інформації має бути розцінено як спроба ввести в оману тендерний комітет і як спроба спотворення результатів торгів.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС", відмінити торги, переформувати бюджет закупівлі в сторону адекватного зменшення і провести їх у відповідності до основних принципів публічних торгів - ефективність; економічність; рівність і справедливість; відкритість і прозорість; відповідальність.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001239-b.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", Код ЄДРПОУ:36641388
Дата подання: 05 січня 2018 14:49
Оскарження результатів закупівлі
Пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" не відповідає умовам Тендерної документації і має бути відхилена згідно Ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
1. Відповідно до Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" частина друга "Інша інформація" тендерної документації: закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації. В супереч зазначеним вимогам ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" запропонував в своїй пропозиції товар, походженням з Російської Федерації, крім того, було запропоновано товари виробництва "КАМАЗ", який підпадає під санкції відповідно до наказу президента України №133 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію відповідне рішення Ради нац.безпеки і оборони України (РНБО) від 28 квітня 2017 року.
2. Також ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" порушено вимоги тендерної документації в частині надання комерційної пропозиції за встановленою формою, а саме: вимагалося надати інформацію про виробника товару а не країну походження. Зокрема виробника не надано по позиціям №№ 6,10,12,13,14, 15,19,21,22,24,28,35,36,40,41... (сторінки з 126 по 129 Комерційної пропозиції) і тому подібне по багатьом іншим позиціям пропозиції.
Зважаючи на невідповідність пропозиції учасника умовам Тендерної документації, пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" повинна бути відхилена, а процедура відкритих торгів - скасована!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи подані скаржником

26 грудня 2017 10:00
наказ # 680 13 04 2016.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРДЮГ ВЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 2 650 000,00
UAH з ПДВ
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" 1 809 290,52
UAH з ПДВ
1 449 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУЗАЛЬОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" 2 236 917,00
UAH з ПДВ
2 236 917,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС" 3 908 195,68
UAH з ПДВ
3 908 195,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-КОМПЛЕКТ" 3 990 000,00
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 16:28
Виписка з ЄДР.jpg
14 грудня 2017 16:27
Витяг з реэстру ПДВ.jpg

Публічні документи

14 грудня 2017 19:20
Електронний підпис
14 грудня 2017 19:19
Тендерна пропозиція.PDF
14 грудня 2017 19:19
Штатний розпис_.JPG
14 грудня 2017 19:19
Накази на працівників.pdf
14 грудня 2017 19:19
Статут.pdf
14 грудня 2017 19:19
Довідка про учасника.JPG
14 грудня 2017 19:19
витяг ПДВ.jpg
14 грудня 2017 19:19
Проект договору.pdf
14 грудня 2017 19:19
Гарантійний лист (1).JPG
14 грудня 2017 19:19
Довідка ст.17Закону.pdf
14 грудня 2017 19:19
Паспорт директора.pdf

Публічні документи

07 грудня 2017 16:27
Проект договору.PDF
07 грудня 2017 15:30
Електронний підпис
07 грудня 2017 15:28
Статут.PDF
07 грудня 2017 15:28
Наказ 6-К від 21.12.2015.PDF
07 грудня 2017 15:28
Проект договору.PDF
07 грудня 2017 15:27
Реєстр документів.PDF
07 грудня 2017 15:27
Сертифікати якості.pdf

Публічні документи

14 грудня 2017 12:26
Справка 11.12.pdf
08 грудня 2017 08:58
Електронний підпис
07 грудня 2017 19:15
Реєстр документів.pdf
07 грудня 2017 19:15
Пропозиція.pdf
07 грудня 2017 19:15
ПАСПОРТ Музальова.pdf
07 грудня 2017 19:15
накладна.pdf
07 грудня 2017 19:15
Лист згода.pdf
07 грудня 2017 19:15
Документ_ЄДР_1003346015.zip
07 грудня 2017 19:15
Довідка щодо податків.pdf
07 грудня 2017 19:15
Довідка щодо заходів.pdf
07 грудня 2017 19:15
Довідка щодо відносин.pdf
07 грудня 2017 19:15
Довідка банк 07.12.2017р..pdf
07 грудня 2017 19:15
Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2017 19:15
Витяг з РПЭ.pdf
07 грудня 2017 19:15
Виписка з ЭДР.pdf
07 грудня 2017 19:15
Аналогічний договір.pdf
07 грудня 2017 19:15
otmena_sert-signed.pdf

Публічні документи

14 грудня 2017 10:08
Електронний підпис
13 грудня 2017 20:28
140-161 (1).pdf
13 грудня 2017 20:28
112-139 (1).PDF
13 грудня 2017 20:28
90-111 (1).pdf
13 грудня 2017 20:28
1-28 (1).pdf
11 грудня 2017 14:09
Електронний підпис
07 грудня 2017 19:01
162-163.pdf
07 грудня 2017 19:01
140-161.pdf
07 грудня 2017 19:01
112-139.pdf
07 грудня 2017 19:01
90-111.pdf
07 грудня 2017 19:01
88-89.pdf
07 грудня 2017 19:01
57-87.pdf
07 грудня 2017 19:01
29-56.pdf
07 грудня 2017 19:01
1-28.pdf

Публічні документи

12 грудня 2017 11:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРДЮГ ВЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000"

ФОП "МУЗАЛЬОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРДЮГ ВЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3210111112
Відхилено 1 125 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 17:28
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"
#36641388
Відхилено 1 449 999,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 15:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000"
#39185235
Відхилено 1 450 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 17:08
ФОП "МУЗАЛЬОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"
#2480113624
Відхилено 2 236 917,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС"
#38528681
Переможець 3 908 195,68
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 08:56

Документи

21 грудня 2017 17:28
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2017 15:30
Електронний підпис
22 грудня 2017 15:28
протокол 144.PDF

Документи

22 грудня 2017 17:08
Електронний підпис
22 грудня 2017 17:07
протокол 145.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "МУЗАЛЬОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" #2480113624

№ рішення у справі

60/40-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2017 16:54
Електронний підпис
26 грудня 2017 16:51
146 протокол.PDF

Документи

29 грудня 2017 08:56
Електронний підпис
29 грудня 2017 08:51
протокол №147.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 08:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС"
#38528681
3 908 195,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 08:56
Електронний підпис
29 грудня 2017 08:51
протокол №147.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 09:12
Дод уг №4 до договору №005.pdf укладений
10 грудня 2018 09:09
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:36
допугода №3.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:36
допугода №2.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:35
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:33
допугода №1.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:32
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 11:48
дог.005.PDF укладений
11 січня 2018 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарі
Номер договору про закупівлю: 005
Договір:
Номер додаткової угоди: 005
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 005
Договір:
Номер додаткової угоди: 005
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 564 071,15
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін