Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Очищення русла, відновлення і підтримання гідрологічного режиму та санітарного стану річки Карпівка на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району. Капітальний ремонт. (коригування)
Очікувана вартість
3 227 945,00 UAH
UA-2017-11-21-000972-b b260c6d2911e43968158f7e6aa22b42c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ігорович Псурцев

+380507012467 volnapb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛНОВАСЬКЕ РАЙОННЕ ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНЕ БЮРО"
Код ЄДРПОУ: 22009237
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. 1 Травня, буд. 1
Контактна особа: Микола Ігорович Псурцев
+380507012467
volnapb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 10:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 11:00
Очікувана вартість: 3 227 945,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 139,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Очищення русла, відновлення і підтримання гідрологічного режиму та санітарного стану річки Карпівка на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району. Капітальний ремонт. (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84150, Україна, Донецька область, смт.Райгород, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2017 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 12:19
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-21-000972-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 21 грудня 2017 20:16
скарга на дії замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-21-000972-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - «Очищення русла, відновлення і підтримання гідрологічного режиму та санітарного стану річки Карпівка на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району. Капітальний ремонт. (коригування)», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 11 від 11/12/2017р.). Підставою для відхилення зазначено наступне – «1. …у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутній оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. 2. Учасник ТОВ «Данко» надав у складі своєї тендерної пропозиції не заповнений своїми реквізитами зі своєї сторони проект договору. 3. Форма «Тендерної пропозиція» (згідно форми Додатку 1 тендерної документації) змінена учасником: ТОВ «Данко», а саме: «Ми погоджуємо надати відстрочку платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту прийому-передачі робіт (виконання робіт)» замість 180 календарних днів, як встановлено вимогами тендерної документації » (відповідно до протоколу №11 від 11/12/2017р.) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстав для відхилення повідомляємо наступне: 1. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Данко» замість відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРОПУ) надало Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), датою формування 06/12/2017р (сформований за допомогою онлайн-сервісу МІНЮСТУ). Відповідно до Постанови Кабініту Міністрів № 949 від 17.10.2012р. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) має у змісті всю інформацію що наявна в Відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРОПУ). Згідно даної постанови довідка з ЄДРПОУ втратила свою юридичну силу. До того ж Витяг з ЄДР містить значно більше інформації щодо підприємства, ніж Виписка з ЄДРПОУ. Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб’єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними і не є правовстановлюючим документом. Згідно з пунктом 2 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затверджено наказом Державного комітету наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005. № 386 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за № 1509/11789 відомості, що містяться в реєстрі, є відкритими і загальнодоступними. Також, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», якщо інформація, необхідна Замовнику, не надана Учасником у необхідній формі, але міститься у інших документах пропозиції – це не може призвести до відхилення Учасника. Як вже бувший у минулому аналогічний прецедент додаємо рішення АНТІМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 2305 –р/пк-пз від 21/04/2017року. 2. Згідно документації тендерних торгів Замовник не вимагав надання ані заповненого, ані будь якого іншого проекту договору. Згідно тендерної документації (розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції», пункти 3,4) Замовник інформує Учасника про те, що проект договору наведений у Додатку 9 до документації тендерних торгів та вимагає надання гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору, які визначено у проекті договору (Додаток 9 до документації тендерних торгів). Відповідно до даних вимог, ТОВ «Данко» надало у складі своєї тендерної пропозиції лист-згоду з істотними умовами договору згідно Додатку 9 (вих.№539 від 07/12/2017р.) 3. Учасник ТОВ «Данко» подав тендерну пропозицію згідно додатку 1 до документації тендерних торгів та не відступив від даної форми, змінивши не форму а зміст своєї пропозиції, а саме прописавши відстрочку платежу не 180 днів, а 30 днів, що відповідає істотним умовам договору. Також зауважуємо, що Замовник обрав єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій – ціну (розділ «Оцінка тендерної пропозиції», пункт 1). Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ". Детально вивчивши пропозицію компанії, обраної переможцем після необґрунтованого відхилення ТОВ «Данко», зазначаємо, що пропозиція ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 17, п.1) «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.». Згідно документації конкурсних торгів (Додаток 2, розділ 3.1) «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону: інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, із наданням копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформацію про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону; оригінал довідки (витягу) відповідного підрозділу Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є учасником або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не має не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, видану не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату. оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, міжрегіональними територіальними органами Державної фіскальної служби України, видану не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату». Але, дані документи станом на 21/12/2017, тобто через 9 днів після визначення ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" переможцем – не надані. 2. Згідно наданих істотних умов договору (Додаток 9), договірна ціна є динамічною, але ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" надав розрахунок твердої договірної ціни. 3. Згідно умов тендерної документації (Додаток 3), ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" давав довідку щодо наявності у нього матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт по даній закупівлі. Однак, згідно його ж розрахунку договірної ціни, наданому ним же, при виконі робіт потрібна техніка, якої немає у ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" ні у власності, ні у оренді/послугах. А саме: котки дорожні причіпні маса 25т, котки дорожні самохідні масою 16т, крани-трубоукладальники для труб вантажопідйомністю 35т, крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16т, навантажувачі одноковшові вантажопідйомністю 1т, навантажувачі одноковшові вантажопідйомністю 1т. Також зауважуємо, що дану необхідну техніку неможливо замінити при виконанні робіт чимось іншим з наданої даним Учасником. Висновок: ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" не має можливості виконати необхідні роботи та не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази. 4. У розрахунку договірної ціни, наданому ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" вся техніка показана як «власна», хоча у довідці наданій ним же майже вся техніка орендна. Тобто, надана недостовірна інформація, яка суперечить між собою. 5. Також зазначаємо, що протокол відхилення ТОВ «Данко» був оприлюднений 11/12/2017р 11:59, а протокол визнання переможцем ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" був оприлюднений 11/12/2017р 12:00. Тобто, Замовник оцінив відповідність тендерної пропозиції ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" лише за 1 хвилину, що є неможливим і виглядає досить підозріло. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; 2. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3. добросовісна конкуренція серед учасників; 4. недискримінація учасників; 5. запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Данко» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 11 від 11/12/2017 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" зазначене у протоколі № 12 від 11/12/2017 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. (платіжне доручення з відміткою установи) 2. Рішення АНТІМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 2305 –р/пк-пз від 21/04/2017року. 3. Протокол відхилення ТОВ «Данко» № 11 від 11/12/2017р. 4. Лист-згода з істотними умовами договору ТОВ «Данко» 5. Скан-копія витягу з ЄДР 6. Документація конкурсних торгів З повагою Директор ТОВ «Данко» Федорова Ю.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 22:33
Рішення від 22.12.2017 № 9072 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:33
рішення від 10.01.2018 № 186.pdf
Дата публікації: 15 січня 2018 13:04

Документи подані скаржником

21 грудня 2017 20:16
платіжне доручення
21 грудня 2017 20:16
скарга

Документи подані замовником

27 грудня 2017 12:01
Пояснення по суті.PDF
27 грудня 2017 12:01
протокол відхилення.pdf
27 грудня 2017 12:01
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 3 169 997,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ" 3 099 523,00
UAH з ПДВ
3 099 523,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ ДОНБАСВОДБУД" 3 102 049,18
UAH з ПДВ
3 102 049,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 21:43
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2017 13:26
статистика 04.12.pdf
04 грудня 2017 13:26
документ.pdf
04 грудня 2017 13:26
договірна ціна.pdf
04 грудня 2017 13:26
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2017 13:39
цена.pdf
04 грудня 2017 13:39
предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ"

ТОВ "ТРЕСТ ДОНБАСВОДБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 3 050 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 11:59
ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ"
#40872803
Переможець 3 099 523,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 12:00

Документи

11 грудня 2017 11:59
Електронний підпис

Документи

11 грудня 2017 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ"
#40872803
3 099 523,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2017 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 09:34
Додаткова угода 26.01.2018.pdf зміни до договору
26 січня 2018 09:33
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 11:32
договір Карпівка.pdf укладений
19 січня 2018 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реквізіти замовника викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 647 415,20
UAH з ПДВ