Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комплексні інженерні послуги (проведення інженерно-геодезичних та гідрографічних робіт (в т.ч. проміри глибин) зі складанням (розробленням) паспортів водних об’єктів місцевого значення, які розташовані на території м. Києва)
Очікувана вартість
1 660 000,00 UAH
UA-2017-11-21-000442-a 96d2cc75ce714ec7ba7d63d4c1ed0333
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2017 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2017 21:00
Початок аукціону: 07 грудня 2017 15:27
Очікувана вартість: 1 660 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2017 18:06
Електронний цифровий підпис
28 листопада 2017 18:05
Зміни_гідрографічні.pdf
28 листопада 2017 18:05
Паспортизація_нова редакція.docx
21 листопада 2017 19:46
Паспортизація.docx
28 листопада 2017 18:06
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2017 22:22
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2017 19:47
Електронний цифровий підпис
28 листопада 2017 18:05
Зміни_гідрографічні.pdf
28 листопада 2017 18:05
Паспортизація_нова редакція.docx
21 листопада 2017 19:46
Паспортизація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 листопада 2017 11:49
Дата відповіді: 27 листопада 2017 17:56
Згідно п.4.4 «Тендерної документації» Проведення інженерно-геодезичних та гідрографічних робіт (в т.ч. проміри глибин) зі складанням (розробленням) паспортів водних об’єктів місцевого значення, які розташовані на території м. Києва. Процес проведення інженерно-геодезичних робіт регламентується «Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98, Наказ Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України № 56 від 09.04.98). При проведенні інженерно-геодезичних та гідрографічних робіт (в т.ч. проміри глибини) необхідне виконання польових робіт (при належних погодних умовах), а термін виконання робіт, який передбачений в ТЗ (13 днів) до 31 грудня2017р.. Польовий сезон триває 7 місяців, з15 квітня по 15 листопада, відповідно до даних українського гідрометрологічного центру середньо місячна температура повітря в грудні місяці складає -10С що унеможливлює проведення робіт по промірам глибин тому виконати роботи у повному обсязі та з належною якістю в такий короткий період – не можливо. Просимо Вас розглянути можливість внесення змін в документацію конкурсних торгів в частині термінів проведення інженерно-геодезичних та гідрографічних робіт (в т.ч. проміри глибин) зі складанням (розробленням) паспортів водних об’єктів місцевого значення, які розташовані на території м. Києва із перенесенням кінцевого терміну надання послуг на 2018р. Згідно п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - довідка учасника та субпідрядної організації (у разі залучення субпідрядної організації) завірена підписом уповноваженої особи про наявність договорів щодо здійснення поточного ремонту та/або обслуговування санітарного обладнання та/або обслуговування модульних туалетів. Просимо змінити кваліфікаційні вимоги в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з наявності договорів щодо здійснення поточного ремонту та/або обслуговування санітарного обладнання та/або обслуговування модульних туалетів на наявність договорів щодо проведення інженерних вишукувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо строку перенесення надання послуг.
Послуги, що є предметом закупівлі надаються, зокрема, у відповідності до вимог Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), зі змінами, затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 № 56 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за N 393/2833) та згідно Правил безпеки праці під час експлуатації засобів навігаційного обладнання та виконання гідрографічних робіт, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.05.2007 N 105 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.05.2007 за N 562/13829). Зазначені вище накази не містять такого поняття чи визначення як «польовий сезон», «тривалість польового сезону». Про таке поняття як «польовий період» іде мова у Збірнику укрупнених кошторисних розцінок на топографо-геодезичні та картографічні роботи, що затверджений наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 19.02.2003 N 29/м, проте, цей наказ втратив чинність 14.07.2015 року.
Поряд з цим, відповідно до наказів виконання гідрографічних робіт здійснюється з урахуванням метеорологічних умов і прогнозу погоди. Тобто, згідно з вимогами наказів обмеження щодо строків проведення робіт та/або сезонності проведення робіт та/або чітко визначених місяців для проведення робіт не встановлені.
Крім того джерелом фінансування послуг, що є предметом закупівлі є бюджет м. Києва на 2017 рік, розрахунки згідно якого закінчуються 31.12.2017 (стаття 48 Бюджетного кодексу України).
Ураховуючи викладене, підстави для перенесення строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на 2018 рік відсутні.
Щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2017 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ IНДУСТРIАЛЬНI ТА ГIДРОТЕХНIЧНI IНЖЕНЕРНI РIШЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 1 660 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Літвінчук Сергій Олексійович 1 660 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 20:02
Статут ТОВ _2_.pdf
06 грудня 2017 13:55
sign.p7s
06 грудня 2017 13:55
sign.p7s
06 грудня 2017 13:53
Виписка з балансу.pdf
06 грудня 2017 13:53
Виписка з ЄДР.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Кафтан.pdf
06 грудня 2017 13:53
Договір_акт_ 1.pdf
06 грудня 2017 13:53
Договір_акт_2.pdf
06 грудня 2017 13:53
Договір_акт_3.pdf
06 грудня 2017 13:53
Договір_акт_4.pdf
06 грудня 2017 13:53
Лист-гарантія ст 17.pdf
06 грудня 2017 13:53
Наказ_бухгалтер.pdf
06 грудня 2017 13:53
Наказ_директор.pdf
06 грудня 2017 13:53
Наказ_квадрокоптер.pdf
06 грудня 2017 13:53
паспорт_код_директор.pdf
06 грудня 2017 13:53
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Сидоров.pdf
06 грудня 2017 13:53
Сертифікат Кафтан.PDF
06 грудня 2017 13:53
Сертифікат Сидоров.pdf
06 грудня 2017 13:53
Довідка працівники.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Умніков.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Третьяченко.pdf
06 грудня 2017 13:53
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Старжинський.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Сорока.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Кафтан.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Богдан.pdf
06 грудня 2017 13:53
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2017 13:53
Статут ТОВ.pdf
06 грудня 2017 13:53
Статистика ТОВ.pdf
06 грудня 2017 13:53
Сертифікат Сидоров.pdf
06 грудня 2017 13:53
Сертифікат Кафтан.PDF
06 грудня 2017 13:53
Проект договору.pdf
06 грудня 2017 13:53
Лицензия с ЭЦП.pdf
06 грудня 2017 13:53
G1217-1229-GL_tender.pdf
06 грудня 2017 13:53
Календарний план.pdf
06 грудня 2017 13:53
Довідка працівники.pdf
06 грудня 2017 13:53
Довідка довкілля.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Умніков.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Третьяченко.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Старжинський.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Сорока.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Сидоров.pdf
06 грудня 2017 13:53
Диплом Богдан.pdf
06 грудня 2017 13:53
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2017 09:43
лот.pdf
03 грудня 2017 09:43
лот.pdf
03 грудня 2017 09:43
лот.pdf
03 грудня 2017 09:42
лот.pdf
03 грудня 2017 09:41
лот.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ IНДУСТРIАЛЬНI ТА ГIДРОТЕХНIЧНI IНЖЕНЕРНI РIШЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Фізична особа-підприємець Літвінчук Сергій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ IНДУСТРIАЛЬНI ТА ГIДРОТЕХНIЧНI IНЖЕНЕРНI РIШЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#41500650
Переможець 990 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 18:52

Документи

07 грудня 2017 18:52
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ IНДУСТРIАЛЬНI ТА ГIДРОТЕХНIЧНI IНЖЕНЕРНI РIШЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#41500650
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2017 18:52
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2017 10:46
договір 851(1).pdf укладений
19 грудня 2017 10:45
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2018 11:45
sign.p7s зміни до договору
27 червня 2018 23:11
Додаткова_угода_8 (1).pdf зміни до договору
27 червня 2018 23:09
sign.p7s зміни до договору
31 травня 2018 11:17
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
31 травня 2018 11:09
sign.p7s зміни до договору
26 квітня 2018 21:39
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 21:38
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2018 14:53
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 березня 2018 14:52
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2018 12:09
Дод_угода.pdf зміни до договору
26 березня 2018 12:08
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2018 13:11
угода 3(1).pdf зміни до договору
27 лютого 2018 13:09
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2018 11:36
дод уг 2.pdf зміни до договору
31 січня 2018 11:35
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 18:19
угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 851
Договір:
Номер додаткової угоди: 851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 990 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку