Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
59 849 740,00 UAH
UA-2017-11-20-002651-b 30647227397d4891b1214e7bf4e93015
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2017 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 07 грудня 2017 13:51
Очікувана вартість: 59 849 740,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299 248,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2017 18:33
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 1 продовження а.doc
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 1 продовження б.doc
20 листопада 2017 18:31
Тендерна документація.doc
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 5.doc
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 4.docx
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 3.docx
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 1.doc
20 листопада 2017 18:31
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2017 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 59 120 312,00
UAH з ПДВ
57 230 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС" 59 560 100,00
UAH з ПДВ
57 350 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 17:52
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
11 грудня 2017 17:52
Довідка податки, збори.pdf
05 грудня 2017 15:26
Додаток обладнання_1-1.pdf
05 грудня 2017 15:26
Довідка база_2.pdf
05 грудня 2017 15:26
Протокол, Наказ_8.pdf
05 грудня 2017 15:26
Статистика_17.pdf
05 грудня 2017 15:26
Лист-погод у умов дог_14.pdf
05 грудня 2017 15:26
Довідка реквізити_7.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідка працівники_3.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідка санкції_16.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідка субпідряд_12.pdf
05 грудня 2017 15:25
Витяг ПДВ_15.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідка ст. 17_5.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідки банк_11.pdf
05 грудня 2017 15:25
Субпідряд додат_13.pdf
05 грудня 2017 15:25
Статут_6.pdf
05 грудня 2017 15:25
Довідка ДФС рахунки_16.pdf

Публічні документи

05 грудня 2017 15:53
приказ на Фролову.pdf.zip
05 грудня 2017 15:53
Банк лицензия (2).zip
05 грудня 2017 15:53
2034-17.7z
05 грудня 2017 15:53
Статут.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка укрсоцбанк 2.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка укрсоцбанк 1.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка техника.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка Статистика .pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка реквизиты.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка работники.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка про субподряд.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка про санкции.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка несудим особи.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка налоги.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка МТБ.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка ДФС 2.pdf
05 грудня 2017 15:53
Справка ДФС 1.pdf
05 грудня 2017 15:53
Приказ Ген директор.pdf
05 грудня 2017 15:53
Приказ антикор прогр.pdf
05 грудня 2017 15:53
Лист-погодж договор.pdf
05 грудня 2017 15:53
Кошторисник.pdf
05 грудня 2017 15:53
Инфо захист довк.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 57 230 380,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 23:22

Документи

08 грудня 2017 23:22
sign.p7s
08 грудня 2017 23:22
Протокол 262.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 23:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
57 230 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2017 23:22
sign.p7s
08 грудня 2017 23:22
Протокол 262.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 грудня 2017 15:05
Договір 420 ч. 5.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ч. 2.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ч. 3.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ч. 4.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ДЦ на 2017.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ч. 1.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір 420 ч. 6.pdf укладений
22 грудня 2017 15:03
sign.p7s зміни до договору
24 травня 2019 15:55
sign.p7s зміни до договору
24 травня 2019 15:21
Додаткова угода № 8 (2).pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:21
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 13:41
додаткова угода 7 до договору 420 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:41
Додаткова угода 7 до договору 420 ч.1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:41
sign.p7s зміни до договору
23 червня 2018 08:42
ДУ 6 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2018 08:42
1_ДУ 6.pdf укладений
23 червня 2018 08:41
sign.p7s зміни до договору
22 червня 2018 08:55
ДУ 5 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2018 08:54
ДУ 5 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2018 08:54
ДУ 5 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2018 08:54
3_ДУ 5 ч. 3.pdf укладений
22 червня 2018 08:54
2_ДУ 5 ч. 1.pdf укладений
22 червня 2018 08:54
1_ДУ 5 ч. 2.pdf укладений
22 червня 2018 08:54
sign.p7s зміни до договору
22 березня 2018 11:35
ДУ 4 (1) (1).pdf зміни до договору
22 березня 2018 11:34
1_ДУ 4.pdf укладений
22 березня 2018 11:33
sign.p7s зміни до договору
26 січня 2018 16:30
ДУ 3 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 16:30
ДУ 3 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 16:30
ДУ 3 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 16:30
3_ДУ 3 ч. 2.pdf укладений
26 січня 2018 16:28
2_ДУ 3 ч. 3.pdf укладений
26 січня 2018 16:28
1_ДУ 3 ч. 1.pdf укладений
26 січня 2018 16:28
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 09:22
додаткова угода № 2 до договру № 420 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:22
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2017 15:49
Договір 420 ДУ 1 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:49
Договір 420 ДУ 1 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:49
Договір 420 ДУ 1 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:48
Договір 420 ДУ 1 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:48
Договір 420 ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:48
5_Договір 420 ДУ 1 ч. 4.pdf укладений
22 грудня 2017 15:45
4_Договір 420 ДУ 1 ч. 3.pdf укладений
22 грудня 2017 15:45
3_Договір 420 ДУ 1 ч. 2.pdf укладений
22 грудня 2017 15:45
2_Договір 420 ДУ 1 ч. 1.pdf укладений
22 грудня 2017 15:45
1_Договір 420 ДУ 1.pdf укладений
22 грудня 2017 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 1 102 822,37 грн. (один мільйон сто дві тисячі вісімсот двадцять дві гривні тридцять сім копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 56 127 557,63 грн. (п’ятдесят шість мільйонів сто двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят сім гривень шістдесят три копійки з ПДВ), в тому числі ПДВ (20%) – 9 354 592,94 грн. (дев’ять мільйонів триста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот дев’яносто дві гривні дев’яносто чотири копійки)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції (додатки № 2 та № 3 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2017 році на 5 867 394,62 грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч триста дев’яносто чотири грн. 62 коп.), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету не здійснюватиметься». В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2017 році Додаток № 1 та Додаток № 2 викласти у новій редакції (додатки № 1 та № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацом другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 44 387 127,58 грн. (сорок чотири мільйони триста вісімдесят сім тисяч сто двадцять сім гривень п’ятдесят вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 7 397 854,60 грн. (сім мільйонів триста дев’яносто сім тисяч вісімсот п’ятдесят чотири гривні шістдесят копійок), згідно з Рішенням 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» від 20.12.2017 № 950/17.». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 420 від «22» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Розділ XIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А; р/р 35449124034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Директор ________________ М.І. Блуд Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 8, оф. 7. р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553 Директор _____________ А.В. Гриценко М.П. М.П. 3. Продовжити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац другий пункту 4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору викласти у наступній редакції: «Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні даного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику.».
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити п.п. 3.6.1. у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 56 100 182,28 грн. (п’ятдесят шість мільйонів сто тисяч сто вісімдесят дві гривні двадцять вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 9 350 030,38 грн. (дев’ять мільйонів триста п’ятдесят тисяч тридцять гривень тридцять вісім копійок) згідно з Рішенням 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до рішення 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.12.2017 № 850/17 «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік» від 18.04.2018 № 1040/18». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 420 від «22» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В Договірній ціні Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові (45112000-5 – землерийні та інші земляні роботи), що здійснюється в 2018 році Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 08-001-003 викласти у новій редакції (локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 08-001-003 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету на 585 661,55 грн. (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна гривна п’ятдесят п’ять копійок), в зв’язку з чим п.п. 3.6.1. пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 55 514 520,73 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот чотирнадцять тисяч п’ятсот двадцять гривень сімдесят три копійки), в тому числі ПДВ (20%) 9 252 420,12 грн. (дев’ять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста двадцять гривень дванадцять копійок) згідно з Рішенням 21 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік». В зв’язку зі зміною суми фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток 3 Договірна ціна капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), що здійснюється у 2018 році викласти у новій редакції (додатки у новій редакції додаються). 2. В зв’язку зі внесенням змін до реквізитів Підрядника, а саме місцезнаходження юридичної особи, розділ ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у новій редакції: ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А р/р 35449124034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177 р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 613 036,90 грн. шістсот тринадцять тисяч тридцять шість гривень дев’яносто копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: ««3.1. Ціна цього Договору становить – 55 514 520,73 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот чотирнадцять тисяч п’ятсот двадцять гривень сімдесят три копійки), в тому числі ПДВ (20%) 9 252 420,12 грн. (дев’ять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста двадцять гривень дванадцять копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 420 від «22» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 2. Зменшити термін дії Договору до 23.05.2019 року, в зв’язку з чим пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 23 травня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– травень 2019р.» 3. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 23.05.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 420
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 23 травня 2019
Сума оплати за договором: 55 514 520,73
UAH (в тому числі ПДВ 9 252 420,12 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку