Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
760 103,00 UAH
UA-2017-11-20-002476-b 7062fd766ae94bab8ea31afd9653cc60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Воробйова

+380567675657 nrc_rddv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НРЦ розвитку дитини дошкільного віку"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26371642
Місцезнаходження: 49047, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, пров. Більшовицький, 28
Контактна особа: Юлія Воробйова
+380567675657
nrc_rddv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 14:15
Очікувана вартість: 760 103,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 280,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги гарячого харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пслуги горячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2017 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 15:45
Проект договору 2018 зі змінами.docx
29 листопада 2017 15:45
ТД 2018 зі змінами.doc
29 листопада 2017 15:45
перелік змін від 27.10.17.doc
29 листопада 2017 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 15:45
Проект договору 2018 зі змінами.docx
20 листопада 2017 17:15
Договор 2018.docx
29 листопада 2017 15:45
ТД 2018 зі змінами.doc
20 листопада 2017 17:21
ТД 2018.doc
29 листопада 2017 15:45
перелік змін від 27.10.17.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-20-002476-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛЕТЧЕР.", Код ЄДРПОУ:41466416
Дата подання: 23 листопада 2017 16:24
вимога
В Т.Д. неуказано на основании каках сборников сделано ваше меню , не указано выхода мясных и рыбних вторых блюд ( сколько мяса, сколько соуса, сколько гарнира ) , хек запеченый ( в каком соусе запечен), оладки куриные нет ни в одном сборнике рецептур, суп-харчо из за острых специй разве можно применять для детей 3-6 лет. Просим изменить меню в соответствии с зборниками рецептур и указать какими сборниками Вы руководствовались.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2017 16:13
1. Примірне двотижневе меню на зимове-весняний та літньо-осінній періоди КЗО «Навчально-реабілітаційний центр розвитку дитини дошкільного віку» ДОР» розроблено на підставі методичного посібника «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», упорядкованого Н.В. Омельченко та ін., київ, ТОВ «МЦФЕР – Україна», 2014 (далі - методичний посібник). Методичний посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України, узгоджений з Міністерством охорони здоров’я України, Схвалений Державною санітарно-епідеміологічною службою України, ДП «Державний науково-дослідний центр з проблем гігієни харчування» МОЗ України, ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім.О.М.Марзєєва НАМН України», національним університетом харчових технологій. Посілання на методичний посібник вказано у ТД, а саме п.2.4. проекту договору.
2. Розкладка м’ясних, рибних та інших страв, технологія приготування, а отже й вихід страв, відповідають картотеці страв методичного посібника, з урахуванням норм харчування, згідно додатку 4 постанови КМУ від 22.11.2004 №1591.
3. У страві «Хек запечений» соус відсутній. Карта-розкладка страви «Хек запечений» відповідає картці «Минтай запечений», стор.491 методичного посібника. У посібнику помилка: неїстівна частина минтаю 54% загальної товарної маси (згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника). Тобто при брутто минтаю 131 г, нетто повинно бути 60 г . Вказані у посібнику брутто 131 г та нетто 75 г відповідають закладці у страву хеку (неїстівна частина 43% загальної товарної маси, згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника).
4. Страва «Оладки курячи » - див. стор. 402 методичного посібника.
5. Страва «Суп-харчо» - див. стор 372 методичного посібника.
6. Примірне двотижневе меню на зимове-весняний та літньо-осінній періоди КЗО «Навчально-реабілітаційний центр розвитку дитини дошкільного віку» ДОР не потребує змін, т.я. розроблено у відповідності до методичного посібника.
Номер вимоги: UA-2017-11-20-002476-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛЕТЧЕР.", Код ЄДРПОУ:41466416
Дата подання: 24 листопада 2017 17:14
Що до вимоги надання копії висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів);
Згідно Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів).
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів.
Висновок СЕС не отримується на продукти харчування, так як цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014. Виключенням є дитяче харчування – воно підлягає державній реєстрації та державній санітарно-епідеміологічній експертизі згідно ЗУ «Про дитяче харчування», щоне є предметом цієї закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в зазначений пункт Додатку 2 і замінити "Копію висновку СЕС" но "Копією експлуатаційного дозволу, виданого на ім'я учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2017 12:45
Доброго дня! Повідомляємо, що Ваше звернення взято до уваги та тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги гарячого харчування).

Документи

24 листопада 2017 16:13
Відповідь 24.11.2017.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 758 469,49
UAH
758 469,49
UAH
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 760 053,00
UAH
760 053,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 22:37
проект договору.pdf
06 грудня 2017 22:37
технічне завдання .pdf
06 грудня 2017 22:37
Сертифікат ISO 22000.2007.pdf
06 грудня 2017 22:37
сертифікат ISO 9001.2009.pdf
06 грудня 2017 22:37
лист щодо статуту.pdf
06 грудня 2017 22:37
Статут ТОВ Гарант -2010.pdf
06 грудня 2017 22:37
ВИТЯГ ПДВ.pdf
06 грудня 2017 22:37
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
06 грудня 2017 22:37
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
06 грудня 2017 22:37
Відгук від замовника.pdf
06 грудня 2017 22:37
акт надання послуг.pdf
06 грудня 2017 22:37
звіт 1-ДФ.pdf
06 грудня 2017 22:37
мед.книга Вишневський.pdf
06 грудня 2017 22:37
тех.паспорт Гентеш.pdf
06 грудня 2017 22:37
екплуатаційний дозвіл.pdf
06 грудня 2017 22:37
висновок на склад.pdf
06 грудня 2017 22:37
довідка МТБ.pdf
06 грудня 2017 22:37
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2017 15:38
калькуляція.PDF
06 грудня 2017 15:38
пропозиція.PDF
06 грудня 2017 15:38
проект договору.PDF
06 грудня 2017 15:38
СТ-17.PDF
06 грудня 2017 15:38
тех.хар-ка.PDF
06 грудня 2017 15:38
Довідка зах.довкілля.PDF
06 грудня 2017 15:38
інші документи.rar
06 грудня 2017 15:38
аналогічний договір.rar
06 грудня 2017 15:38
Кваліфікац.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 758 469,49
UAH
13 грудня 2017 13:04

Документи

13 грудня 2017 13:04
Електронний підпис
13 грудня 2017 13:03
протокол032.pdf
13 грудня 2017 13:03
протокол031.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2017 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
758 469,49
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2017 13:04
Електронний підпис
13 грудня 2017 13:03
протокол032.pdf
13 грудня 2017 13:03
протокол031.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:08
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 17:03
гарант127.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2018 14:01
доп уг ГАРАНТ075.jpg зміни до договору
19 січня 2018 13:34
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 13:07
дог Гарант070.jpg укладений
04 січня 2018 12:59
дог Гарант069.jpg укладений
04 січня 2018 12:59
дог Гарант068.jpg укладений
04 січня 2018 12:59
дог Гарант067.jpg укладений
04 січня 2018 12:59
дог Гарант066.jpg укладений
04 січня 2018 12:59
дог Гарант065.jpg укладений
04 січня 2018 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку дії договору згідно ст.631 ЦКУ
Номер договору про закупівлю: 02/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 02/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 02/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML