Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
760 103,00 UAH
UA-2017-11-20-002476-b ● 7062fd766ae94bab8ea31afd9653cc60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "НРЦ розвитку дитини дошкільного віку"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 26371642 |
Місцезнаходження: | 49047, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, пров. Більшовицький, 28 |
Контактна особа: |
Юлія Воробйова +380567675657 nrc_rddv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2017 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2017 14:15 |
Очікувана вартість: | 760 103,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 280,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги гарячого харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пслуги горячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2017 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2017 15:45 |
Проект договору 2018 зі змінами.docx | |
29 листопада 2017 15:45 |
ТД 2018 зі змінами.doc | |
29 листопада 2017 15:45 |
перелік змін від 27.10.17.doc |
29 листопада 2017 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2017 15:45 |
Проект договору 2018 зі змінами.docx
|
|||
29 листопада 2017 15:45 |
ТД 2018 зі змінами.doc
|
|||
29 листопада 2017 15:45 |
перелік змін від 27.10.17.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-20-002476-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛЕТЧЕР.", Код ЄДРПОУ:41466416
Дата подання: 23 листопада 2017 16:24
вимога
В Т.Д. неуказано на основании каках сборников сделано ваше меню , не указано выхода мясных и рыбних вторых блюд ( сколько мяса, сколько соуса, сколько гарнира ) , хек запеченый ( в каком соусе запечен), оладки куриные нет ни в одном сборнике рецептур, суп-харчо из за острых специй разве можно применять для детей 3-6 лет. Просим изменить меню в соответствии с зборниками рецептур и указать какими сборниками Вы руководствовались.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2017 16:13
1. Примірне двотижневе меню на зимове-весняний та літньо-осінній періоди КЗО «Навчально-реабілітаційний центр розвитку дитини дошкільного віку» ДОР» розроблено на підставі методичного посібника «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», упорядкованого Н.В. Омельченко та ін., київ, ТОВ «МЦФЕР – Україна», 2014 (далі - методичний посібник). Методичний посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України, узгоджений з Міністерством охорони здоров’я України, Схвалений Державною санітарно-епідеміологічною службою України, ДП «Державний науково-дослідний центр з проблем гігієни харчування» МОЗ України, ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім.О.М.Марзєєва НАМН України», національним університетом харчових технологій. Посілання на методичний посібник вказано у ТД, а саме п.2.4. проекту договору.
2. Розкладка м’ясних, рибних та інших страв, технологія приготування, а отже й вихід страв, відповідають картотеці страв методичного посібника, з урахуванням норм харчування, згідно додатку 4 постанови КМУ від 22.11.2004 №1591.
3. У страві «Хек запечений» соус відсутній. Карта-розкладка страви «Хек запечений» відповідає картці «Минтай запечений», стор.491 методичного посібника. У посібнику помилка: неїстівна частина минтаю 54% загальної товарної маси (згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника). Тобто при брутто минтаю 131 г, нетто повинно бути 60 г . Вказані у посібнику брутто 131 г та нетто 75 г відповідають закладці у страву хеку (неїстівна частина 43% загальної товарної маси, згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника).
4. Страва «Оладки курячи » - див. стор. 402 методичного посібника.
5. Страва «Суп-харчо» - див. стор 372 методичного посібника.
6. Примірне двотижневе меню на зимове-весняний та літньо-осінній періоди КЗО «Навчально-реабілітаційний центр розвитку дитини дошкільного віку» ДОР не потребує змін, т.я. розроблено у відповідності до методичного посібника.
2. Розкладка м’ясних, рибних та інших страв, технологія приготування, а отже й вихід страв, відповідають картотеці страв методичного посібника, з урахуванням норм харчування, згідно додатку 4 постанови КМУ від 22.11.2004 №1591.
3. У страві «Хек запечений» соус відсутній. Карта-розкладка страви «Хек запечений» відповідає картці «Минтай запечений», стор.491 методичного посібника. У посібнику помилка: неїстівна частина минтаю 54% загальної товарної маси (згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника). Тобто при брутто минтаю 131 г, нетто повинно бути 60 г . Вказані у посібнику брутто 131 г та нетто 75 г відповідають закладці у страву хеку (неїстівна частина 43% загальної товарної маси, згідно «Даних про неїстівну частину продуктів харчування», стор. 138 методичного посібника).
4. Страва «Оладки курячи » - див. стор. 402 методичного посібника.
5. Страва «Суп-харчо» - див. стор 372 методичного посібника.
6. Примірне двотижневе меню на зимове-весняний та літньо-осінній періоди КЗО «Навчально-реабілітаційний центр розвитку дитини дошкільного віку» ДОР не потребує змін, т.я. розроблено у відповідності до методичного посібника.
Номер вимоги: UA-2017-11-20-002476-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛЕТЧЕР.", Код ЄДРПОУ:41466416
Дата подання: 24 листопада 2017 17:14
Що до вимоги надання копії висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів);
Згідно Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів).
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів.
Висновок СЕС не отримується на продукти харчування, так як цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014. Виключенням є дитяче харчування – воно підлягає державній реєстрації та державній санітарно-епідеміологічній експертизі згідно ЗУ «Про дитяче харчування», щоне є предметом цієї закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в зазначений пункт Додатку 2 і замінити "Копію висновку СЕС" но "Копією експлуатаційного дозволу, виданого на ім'я учасника.
Розгорнути
Згорнути
Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів.
Висновок СЕС не отримується на продукти харчування, так як цю норму було відмінено Законом № 1602-VII від 22.07.2014. Виключенням є дитяче харчування – воно підлягає державній реєстрації та державній санітарно-епідеміологічній експертизі згідно ЗУ «Про дитяче харчування», щоне є предметом цієї закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в зазначений пункт Додатку 2 і замінити "Копію висновку СЕС" но "Копією експлуатаційного дозволу, виданого на ім'я учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2017 12:45
Доброго дня! Повідомляємо, що Ваше звернення взято до уваги та тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги гарячого харчування).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" #37276566 |
Переможець |
758 469,49
UAH
|
13 грудня 2017 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 14:08
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2018 17:03
|
гарант127.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2018 14:01
|
доп уг ГАРАНТ075.jpg | зміни до договору |
19 січня 2018 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2018 13:07
|
дог Гарант070.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
дог Гарант069.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
дог Гарант068.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
дог Гарант067.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
дог Гарант066.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
дог Гарант065.jpg | укладений |
04 січня 2018 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку дії договору згідно ст.631 ЦКУ |
Номер договору про закупівлю: | 02/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 02/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 02/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |