Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2017-11-20-002205-b ● ab4ab2d388694405b46f86b74d9345f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька центральна районна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01982502 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 |
Контактна особа: |
Людмила Салівон +380432439324,+380432550903,+380432511183 vinrtmo65@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2017 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2017 16:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2017 11:48 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 одиниця
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2017 16:25 |
Оголошення_Медичні матеріали Код 3314.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-20-002205-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 21 листопада 2017 16:46
Виділення в окремі лоти
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1712601, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-20-002205-b)
28.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали.
№ з/п Найменування Товару Одиниці виміру Кількість
1 Шприц 2,0 шт 4000
2 Шприц 5,0 шт 15941
3 Шприц 10,0 шт 2000
4 Безпечна голка шт 10
5 Канюля інфузійна 20 G шт 50
6 Канюля інфузійна 22 G шт 100
7 Канюля інфузійна 24 G шт 100
8 Канюля інфузійна з трубкою-подовжувачем та У-подібним конектором 22 G шт 10
9 Марля 5 м шт 800
10 Бинт н/с 5*10 шт 8805
11 Вата н/с 100,0 шт 1200
12 Бинт тканий н/с 5*15 шт 100
13 Системи ПР/ПК без ДЕГФ (без фталатів) шт 4696
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 2,0 мл – 4000шт; Шприц 5,0 мл – 15941шт.; Шприц 10,0 мл – 2000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1712601, номер тендеру у UA-2017-11-20-002205-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1712601, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-20-002205-b)
28.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали.
№ з/п Найменування Товару Одиниці виміру Кількість
1 Шприц 2,0 шт 4000
2 Шприц 5,0 шт 15941
3 Шприц 10,0 шт 2000
4 Безпечна голка шт 10
5 Канюля інфузійна 20 G шт 50
6 Канюля інфузійна 22 G шт 100
7 Канюля інфузійна 24 G шт 100
8 Канюля інфузійна з трубкою-подовжувачем та У-подібним конектором 22 G шт 10
9 Марля 5 м шт 800
10 Бинт н/с 5*10 шт 8805
11 Вата н/с 100,0 шт 1200
12 Бинт тканий н/с 5*15 шт 100
13 Системи ПР/ПК без ДЕГФ (без фталатів) шт 4696
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 2,0 мл – 4000шт; Шприц 5,0 мл – 15941шт.; Шприц 10,0 мл – 2000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1712601, номер тендеру у UA-2017-11-20-002205-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2017 10:43
Розглянувши ВИМОГУ про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1712601, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-20-002205-b) повідомляємо наступне.
Наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 № 2092 були внесені зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок № 454), а саме:
- Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Таким чином, Замовником не порушені вимоги під час визначення предмету закупівлі, а отже внесення змін до оголошення про проведення закупівлі не є можливим.
Наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 № 2092 були внесені зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок № 454), а саме:
- Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Таким чином, Замовником не порушені вимоги під час визначення предмету закупівлі, а отже внесення змін до оголошення про проведення закупівлі не є можливим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2017 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП МЕДІХІМ |
110 543,00
UAH з ПДВ
|
104 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
124 999,39
UAH з ПДВ
|
104 932,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП МЕДІХІМ #36886841 |
Відхилено |
104 932,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2017 11:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
104 932,59
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2017 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Dogovir_med_mat.pdf | укладений |
05 грудня 2017 10:49
|