Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 71240000-2 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Схема розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві »)
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2017-11-20-001974-a 75ebe495e1ea4bbf9e9a907f411b0b65
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: згідно до пункту 5) ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура проводиться в зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, оскільки заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі:
Відповідно до рішення Київської міської ради від 23.10.2013 № 422/9910 «Про розробку інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони» Департамент містобудування та архітектури визначено замовником робіт, передбачених пунктом 1 даного рішення ( п. 1: Розробити із залученням в установленому законом порядку експертів Світового банку та інших експертів інтегрований план розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони в розвиток положень Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року та Концепції стратегічного розвитку м. Києва (перша стадія проекту Генерального плану м. Києва), схвалених Київською міською радою).
Комплексна схема транспорту міста Києва є складовою інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони. Схема розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві відноситься до заходів, реалізація яких передбачена новим Генеральним планом м. Києва до 2025 року.
Рішенням Київської міської ради від 27.12.2007 №1524/4357 на Комунальну організацію «Інститут Генерального плану м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) покладені функції головної проектної комунальної організації з розробки, коригування Генерального плану розвитку міста Києва та моніторингу його реалізації, розробки схем інженерно-транспортної інфраструктури для міста Києва та його приміської зони, а рішенням Київської міської ради від 18.09.2008 № 262/262 «Про розробку нового Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони до 2025 року» доручено виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) визначити розробника нового Генерального плану на умовах тендеру. Таким розробником була визначена Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр містобудування та архітектури» (зараз Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва). Відповідно до договору від 15.11.2008 № 101-ДГП, укладеного між Головним управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища та Комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр містобудування та архітектури» останнім розробляється проект Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони. Договір від 15.11.2008 № 101-ДГП був укладений за результатом проведення закупівлі в одного учасника. Процедуру закупівлі в одного учасника, на той час було обрано відповідно до п. 83 Тимчасового положення «Про закупівлю



товарів, робіт і послуг за державні кошти»,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 № 274, наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Порядку погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника» від 15.04.2008 № 128 та листа Міністерства економіки України від 11.11.2008 №3304-28/164 щодо погодження процедури закупівлі в одного учасника листом-погодженням від 03.11.2008 № 1577. Відповідно до Договору від 12.07.2013 р. №86/ГПмд-13, укладеного на виконання рішення Київради від 20.09.2012 № 69/8353 між Департаментом містобудування та архітектури та КО «Інститут Генерального плану м. Києва», останнім розробляється проект Плану зонування території центральної планувальної зони міста Києва. Відповідно до Договору від 21.12.2015 р. №155/ГПмд-15, укладеного на виконання рішення Київради від 20.09.2012 № 69/8353, організацією також розробляється проект Плану зонування території інших частин міста Києва.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури відноситься до діяльності з планування і забудови територій. Відповідно до ч. 1 ст. 4 зазначеного Закону планувальна організація території населеного пункту, його частини (групи земельних ділянок) зі спільною планувальною структурою, об'ємно-просторовим рішенням, інженерно-транспортною інфраструктурою є об'єктом містобудування на місцевому рівні. Відповідно до п. 3) ч. 2 ст. 18 вказаного Закону у плані зонування відображається існуюча забудова територій, інженерно-транспортна інфраструктура, а також основні елементи планувальної структури територій. Відповідно до п.4.5 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад і зміст генерального плану населеного пункту» Комплексна схема транспорту міста Києва у складі інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони та схема розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві розробляється на основі генерального плану міста, її розробка генпроектувальником генерального плану та плану зонування території міста Києва забезпечує можливість належного виконання зазначеного рішення Київради від 23 жовтня 2013 року №422/9210, а також безперешкодного використання вихідних даних, інформаційної бази, аналітичних досліджень, обґрунтувань та розрахунків, електронних файлів генерального плану, і таким чином технічну сумісність з наявними роботами і ГІС технологіями виконаних розробок проекту генерального плану міста Києва та плану зонування території міста Києва, економію часу і витрат бюджетних коштів, ефективне використання документації Департаментом містобудування та архітектури під час здійснення функціональних повноважень у сфері містобудівної діяльності.
Враховуючи, що Комунальна організація «Інститут Генерального плану м. Києва» є проектною організацією з відповідними сертифікованими спеціалістами і технічною базою, яка перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, передача цій організації виконання робіт з розробки схеми розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві забезпечує безперешкодне розпорядження та правовий режим здійснення майнових прав територіальної громади міста на зазначену документацію, як об’єкт авторського права в процесі подальшої її реалізації відповідно до статті 30 Закону України «Про архітектурну діяльність», а також належний контроль за використанням бюджетних коштів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 17:30
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

«Схема розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві »
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код 71240000-2 за ДК 021:2015 (CPV) - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги («Схема розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві »)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

20 листопада 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Інститут Генерального плану м. Києва"
#26314687
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2017 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Інститут Генерального плану м. Києва"
#26314687
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 11:03
ДУ 11 до дог 132_ГПмд-17.pdf зміни до договору
04 січня 2024 11:01
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 11:27
Додаток 3 Гаражі 132-ГПмд-17 від 19.12.2017 ДУ № 10.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 11:26
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 19:00
ДУ 9 схема гаражів.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 10:19
Додаткова угода _8.pdf зміни до договору
11 червня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:52
ду7.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:31
191228110431_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:28
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 14:31
ДУ5 Схема гаражів.pdf зміни до договору
14 червня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 14:27
ДУ4 Схема гаражів.pdf зміни до договору
14 червня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 12:36
ДУ3 Схема гаражів.pdf зміни до договору
14 червня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2018 12:50
Додаткова угода 2 схема розміщення гаражів та автостоянок в м Києві.pdf зміни до договору
05 квітня 2018 12:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:30
Схема гаражів ДУ.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:29
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 19:18
132_.pdf укладений
19 грудня 2017 19:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповнотою обсягу вихідних даних в частині наявної інформації щодо витягів з бази даних державного земельного кадастру - кадастрового плану, топографічної основи М 1:2000 на територію міста Києва в місцевій системі координат, інших вихідних даних та відповідно до частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" на підставі пунктів 9.2, 9.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до календарного плану ( додаток 2 до Договору), виклавши в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №132/ГПмд-17 від 19.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна залишається незмінною. У зв'язку з затримкою надходження інформації від районних державних адміністрацій м. Києва щодо ємності та розміщення паркінгів , та на підставі пунктів 9.2, 9.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до календарного плану ( додаток 2 до Договору) в частині уточнення термінів виконання робіт, виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. Внесені зміни в реквізити Замовника. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 132/ГПмд-17 від 19.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 2.7, 2.9, 9.2 Договору № 132/ГПмд-17 від 19.12.2017 р. Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору відповідно до експертної оцінки ДП «Укрдержбудекспертиза» № 00-0116-18/ЕО/КД від 04.05.2018 р. (додаток № 3 до цієї Угоди) на 153 180,25 грн. (сто п’ятдесят три тисячі сто вісімдесят грн. 25 коп.), у т.ч. ПДВ – 25 530,14 грн., та внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до п.2.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Договірна вартість Послуг згідно з кошторисом (додаток № 1 до цієї Угоди) становить 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.)». 1.2. Внести зміни до календарного плану (додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 2 до цієї Угоди. 2. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 – кошторис; - додаток 2 - календарний план; - додаток 3 - експертна оцінка ДП «Укрдержбудекспертиза» № 00-0116-18/ЕО/КД від 04.05.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 132/ГПмд-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12.12.2017 р. № 1042/4049 (із змінами та доповненнями), в частині зменшення фінансування на 2018 рік, на підставі пунктів 9.2. 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни в п. 10.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 1.2. Внести зміни до календарного плану (додаток 2 до Договору), виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2.Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.)», у т.ч. по роках: на 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); на 2018 рік – 2 791 279,75 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто одна тисяча двісті сімдесят дев’ять грн. 75 коп.); на 2019 рік – 255 540,00 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок грн. 00 коп.). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 132/ГПмд-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна вартість Послуг згідно залишається незмінною і складає 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.)». 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2019 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13.12.2018 р. № 415/6466, сума фінансування становить: на 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); на 2018 рік – 2 791 279,75 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто одна тисяча двісті сімдесят дев’ять грн. 75 коп.); на 2019 рік – 255 540,00 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок грн. 00 коп.)». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 132/ГПмд-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.ункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі змінами до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в частині застосування Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», проведенням Замовником додаткової закупівлі послуг із здійснення стратегічної екологічної оцінки, що виконується за окремим договором, з метою запобігання додаткових витрат з передбаченого ч. 9 ст.12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» коригування розроблених проектних рішень на підставі результатів стратегічної екологічної оцінки, та на підставі пунктів 9.2, 9.3 Договору Сторони погодились внести наступні зміни в Договір: 1.1. календарний план (додаток № 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 1.2. внести зміни в п. 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 3 046819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев'ятнадцять грн. 75 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 (п'ятсот сім тисяч вісімсот три гривні грн. 29 коп.), у т.ч.: на 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); на 2018 рік – 2 791 279,75 грн. (два мільйони сімсот дев'яносто одна тисяча двісті сімдесят дев'ять грн. 75 коп.); на 2019 рік – 00,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з розробкою Стратегічної екологічної оцінки Схеми розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві, яка не може бути завершена у зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» зі змінами та доповненнями, пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII – редакції від 22.11.2020, підстава - 954-IX, на підставі пунктів 9.2 та 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір, а саме: 1.1. п. 10.1. Договору викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»; 1.2. Додаток 2 до Договору «Календарний план надання послуг: «Схема розмiщення гаражiв та автостоянок в м. Києвi» викласти в новій редакції згідно з Додатком №1 до Додаткової угоди №7. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 грн. (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.), у т. ч.: 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2018 рік – 2 971 279,75 грн. (два мільйони дев’ятсот сімдесят одна тисяча двісті сімдесят дев’ять грн. 75 коп.); 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 грн. (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2021 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. № 23/23 (із змінами та доповненнями), розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2021 р. № 101 (зі змінами та доповненнями), сума фінансування становить: 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2018 рік – 2 791 279,75 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто одна тисяча двісті сімдесят дев’ять грн. 75 коп.); 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). 2021 рік – 255 540,00 грн.(двісті п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок грн.00 коп.) Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4.Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5.Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план.
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з розробкою Стратегічної екологічної оцінки Схеми розміщення гаражів та автостоянок в м. Києві, яка не може бути завершена у зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» (зі змінами та доповненнями від 30 вересня 2021 року №2094), пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та на підставі пунктів 9.2 та 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.2. Календарний план (додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 3 046 819,75 грн. (три мільйони сорок шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 507 803,29 грн. (п’ятсот сім тисяч вісімсот три грн. 29 коп.), у т. ч.: 2017 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2018 рік – 2 791 279,75 грн. (два мільйони сімсот дев’яносто одна тисяча двісті сімдесят дев’ять грн. 75 коп.); 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2021 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 4, п.5, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII (зі змінами та доповненнями), пунктів 9.2, 9.3 Договору, у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану та його продовження згідно Указу Президента України №64/2022 (зі змінами та доповненнями), затвердженим Верховною Радою України та відсутністю фінансування на поточний рік, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), пунктів 9.2, 9.3 Договору, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану та його продовження згідно Указу Президента України № 64/2022 (зі змінами та доповненнями), затвердженим Верховною Радою України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та внести зміни в пункт 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань».
Номер договору про закупівлю: 132/ГПмд-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML