Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швейне обладнання для ПТНЗ Рівненської області:ДПТНЗ "Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну"
Очікувана вартість
1 038 136,00 UAH
UA-2017-11-20-001800-b 53919be936a24c518c07723b0d229883
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коржевський Петро Миколайович

+380362264739 tender.gk2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145777
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2
Контактна особа: Коржевський Петро Миколайович
+380362264739
tender.gk2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 13:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 15:21
Очікувана вартість: 1 038 136,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 605,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31144.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 од
Швейне обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. О.Дундича, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2017  —  19 грудня 2017
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2017 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 12:24
титулка швейне 30.11.2017.PDF
30 листопада 2017 12:24
208_Перелік_змін_тендерної_документації_30.11.2017.docx
30 листопада 2017 12:24
207_ТД_Швейне_обладнання_30.11.2017.docx
30 листопада 2017 12:24
титулка швейне 30.11.2017.PDF
29 листопада 2017 19:37
Перелік змін до тендерної документації 29.11.2017.docx
30 листопада 2017 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2017 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2017 12:24
титулка швейне 30.11.2017.PDF
29 листопада 2017 19:22
титулка 29.11.2017.PDF
30 листопада 2017 12:24
208_Перелік_змін_тендерної_документації_30.11.2017.docx
29 листопада 2017 19:22
202_П_Табл_ТД_Швейне_обладнання_29.docx
30 листопада 2017 12:24
207_ТД_Швейне_обладнання_30.11.2017.docx
29 листопада 2017 19:22
203_ТД_Швейне_обладнання_29.11.2017.docx
30 листопада 2017 12:24
титулка швейне 30.11.2017.PDF
29 листопада 2017 19:37
титулка 29.11.2017.PDF
20 листопада 2017 15:29
ТД швейна.PDF
29 листопада 2017 19:37
Перелік змін до тендерної документації 29.11.2017.docx
20 листопада 2017 15:29
ТД_Швейне_обладнання_20.11.2017.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-20-001800-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Романенко Дмитро Володимирович, Код ЄДРПОУ:2507302095
Дата подання: 11 грудня 2017 12:36
Скарга
Управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2017-11-20-001800-b. ФОП Романенко Дмитро Володимирович (надалі – ФОП Романенко Д.В.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – швейне обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну» (код ДК «47210000-6 Машини для виробництва текстильних виробів»), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції ФОП Романенко Д.В., Замовником 08 грудня 2017 року було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Романенко Д.В. подану на закупівлю швейного обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну» (код ДК «47210000-6 Машини для виробництва текстильних виробів»), ID: UA-2017-11-20-001800-b як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (Протокол засідання тендерного комітету №90 від 08 грудня 2017 року, Протокол розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2017 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «…у реєстрі пропозицій розміщено документи не у повному обсязі: не розміщено витяг з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до листа ДФС України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтва платників ПДВ» до 19.11.2014 як витяги з Реєстру могли використовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли передбачено надання витягу з реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний Витяг з реєстру)». Тобто, Замовник вважає тендерну пропозицію ФОП Романенка Д.В. такою, що не відповідає умовам тендерної документації лише на тій підставі, що ФОП Романенко Д.В. у реєстрі пропозицій нібито розміщено документи не у повному обсязі: а саме розміщено чинне Свідоцтво №100333379 від 13.04.2011 року про реєстрацію платника податку на додану вартість, а має бути розміщено витяг з реєстру платників податку на додану вартість, оскільки Свідоцтво №100333379 від 13.04.2011 року про реєстрацію платника податку на додану вартість на думку Замовника не є чинним. ФОП Романенко Д.В. не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Романенко Д.В. повідомляє, що таке відхилення є неправомірним з огляду на наступне. Замовник посилається на лист ДФС України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтва платників ПДВ», де зазначено, що до 19.11.2014 як витяги з реєстру могли використовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли передбачено надання витягу з реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний Витяг з реєстру». При цьому Замовник не звернув уваги, що у цьому ж листі ДФС України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтва платників ПДВ» наступним абзацем зазначено: «Разом з тим слід зауважити, що отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим. Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua)». Відповідно до підпункту 1) пункту 3 наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (який набув чинності 19.11.2014), установлено, що не підлягають обов’язковій перереєстрації платники податку на додану вартість, внесені до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цим наказом. ФОП Романенко Д.В. є платником ПДВ з 13.04.2011 року, що підтверджується Свідоцтвом №100333379 від 13.04.2011 року про реєстрацію платника податку на додану вартість, яке і було розміщено у реєстрі пропозицій. ФОП Романенко Д.В. був внесений до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цим наказом, тобто до 19.11.2014. Тому ФОП Романенко Д.В. не підлягав обов’язковій перереєстрації як платник податку на додану вартість, то ж і отримання Витягу з реєстру не є обов’язковим. Дані про те, що ФОП Романенко Д.В. є платником ПДВ містяться у відкритому державному Реєстрі платників ПДВ, доступ до якого є вільним. (www.sfs.gov.ua)». На підтвердження наявності учасника в Реєстрі платників ПДВ Замовник вимагав від учасника подання Витягу з реєстру платників ПДВ згідно Додатку №2 Тендерної документації. Слід зазначити, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» і цей закон не містить імперативної норми про обов’язок учасника надання Замовнику саме такого документу як Витяг з реєстру платників ПДВ. Згідно з частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак, Замовник порушив ці норми законодавства. До того ж у самій Тендерній документації також зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників …» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД). Відповідно до абзацу 2 пункту 4 статті 16 статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. ФОП Романенко Д.В. вважає, що Замовник порушив закладені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція ФОП Романенко Д.В. повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Романенко Д.В., що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Романенко Д.В. є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку швейного обладнання. Так, ФОП Романенко Д.В. вже здійснював протягом 2016-2017 років постачання швейного обладнання за ідентифікаторами закупівель UA-2016-08-10-000472-a, UA-2016-09-16-000100-c, UA-2016-10-07-000234-a, UA-2017-05-15-000490-c, На підставі викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О Ш У : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації процедури закупівлі швейного обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну» (код ДК «47210000-6 Машини для виробництва текстильних виробів»), ID: UA-2017-11-20-001800-b. 3. Зобов’язати Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації скасувати повністю своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Романенка Дмитра Володимировича, поданої на закупівлю швейного обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну» (код ДК «47210000-6 Машини для виробництва текстильних виробів»), ID: UA-2017-11-20-001800-b як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08 грудня 2017 року та Протоколі засідання тендерного комітету № 90 від 08 грудня 2017 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем Приватного підприємства «Компанія «Софторг», зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету № 91 від 08 грудня 2017 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2017 22:36
рішення від 14.12.2017 № 8835 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2017 22:36
інформація щодо перенесення UA-2017-11-20-001800-b.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2017 20:04
рішення від 22.12.2017 № 9047.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:07

Документи подані скаржником

11 грудня 2017 12:42
Скарга

Документи Органу Оскарження

22 грудня 2017 22:07
рішення від 22.12.2017 № 9047.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Литвиненко Роман Олександрович 1 026 500,00
UAH
852 940,00
UAH
Документи
ФОП Романенко Дмитро Володимирович 982 146,00
UAH
899 999,00
UAH
Документи
Приватне підприємство "Компанія"Софторг" 979 413,00
UAH
906 900,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ШВЕЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 987 164,00
UAH
939 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 10:52
Акт приемки.pdf
07 грудня 2017 10:52
Проект Договору.pdf
07 грудня 2017 10:52
Кошторис.pdf
07 грудня 2017 10:52
Додаток 8 Походження.pdf
07 грудня 2017 10:52
Паспорт_2.pdf
07 грудня 2017 10:52
Паспорт_1.pdf
07 грудня 2017 10:52
Картка участника.pdf
07 грудня 2017 10:52
Пропозиция тендерная.pdf
07 грудня 2017 10:52
Додаток 1 Інформація.pdf
07 грудня 2017 10:52
Додаток 5 Стаття 17.pdf
07 грудня 2017 10:52
Досвід.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 грудня 2017 12:08
Тендерна Пропозиція.pdf
07 грудня 2017 12:08
Відгук ЛЦПТО.pdf
07 грудня 2017 12:08
Відгук Вол.-Воинс. ВПУ.pdf
07 грудня 2017 12:08
Статут 1.pdf
07 грудня 2017 12:08
Наказ Звєрєв О.Ю. (20.05.15).pdf
07 грудня 2017 12:08
Додаток 8.pdf
07 грудня 2017 12:08
Додаток 4.pdf
07 грудня 2017 12:08
Додаток 5.pdf
07 грудня 2017 12:08
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 грудня 2017 11:31
Кошторис.pdf
07 грудня 2017 11:31
Комерційна пропозиція.pdf
07 грудня 2017 11:31
Додаток 1 до договору.pdf
07 грудня 2017 11:31
Специфікація Додаток 1.pdf
07 грудня 2017 11:31
Статут.pdf
07 грудня 2017 11:31
Наказ про призначення.pdf
07 грудня 2017 11:31
Додаток 5.pdf
07 грудня 2017 11:31
Додаток 4. .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Литвиненко Роман Олександрович

ФОП Романенко Дмитро Володимирович

Приватне підприємство "Компанія"Софторг"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ШВЕЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвиненко Роман Олександрович
#3283310237
Відхилено 852 940,00
UAH
08 грудня 2017 17:55
ФОП Романенко Дмитро Володимирович
#2507302095
Відхилено 899 999,00
UAH
08 грудня 2017 18:21
Приватне підприємство "Компанія"Софторг"
#30628780
Переможець 906 900,00
UAH
08 грудня 2017 18:54

Документи

08 грудня 2017 17:55
Електронний підпис
08 грудня 2017 17:53
протокол 89.pdf

Документи

08 грудня 2017 18:21
Електронний підпис
08 грудня 2017 18:20
протокол 90.pdf

Документи

08 грудня 2017 18:54
Електронний підпис
08 грудня 2017 18:53
протокол 91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 18:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Компанія"Софторг"
#30628780
906 900,00
UAH
Документи

Документи

08 грудня 2017 18:54
Електронний підпис
08 грудня 2017 18:53
протокол 91.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 грудня 2017 19:58
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 3 ч.2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі". 11 грудня 2017 року ФОП Романенком Дмитром Володимировичем подано скаргу, розгляд якої відбудеться 02 січня 2018 року. Постачання швейного обладнання для ПТНЗ Рівненської області: ДПТНЗ «Рівненський центр ПТО сервісу та дизайну» здійснюється на підставі Реєстраційної картки проекту №№3120-02 виданої Міністерством економічного розвитку і торгівлі 8.06.2017 року термін дії якої завершується 19 грудня 2017 року. Зазначений факт унеможливлює укладення договору із будь-яким із постачальників.
Документи:
15 грудня 2017 19:58
протокол 93 про відміну торгів