Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015(CPV) 45210000-2 «Будівництво будівель» «Роботи по реконструкції з надбудовою навчально-адміністративного корпусу Київського університету ім. Бориса Грінченка по пр. Павла Тичини, 17 у Дніпровському районі м. Києва»
DK 021:2015 – 45210000-2 (Building construction; Reconstruction of Kyiv University of Boris Grinchenko with a build-up; Dniprovskiy district of the city of Kiev, 17, Pavlo Tichina Avenue)
Очікувана вартість
240 505 718,73 UAH
UA-2017-11-20-001531-b d80214e440804e65ad5ca09bd9727ed5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Municipal Enterprise of Construction of Dwelling Houses Affairs “Zhytloinvestbud–UKB”
National ID: 31958324
Contact point: Volochai Liubov Anatoliivna
+380445900265
vl@investbud.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 15:09
Очікувана вартість: 240 505 718,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1202528 UAH
Publication date: 20 листопада 2017 14:50
Enquiries until: 02 січня 2018 18:00
Complaints submission until: до 08 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 січня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 240 505 719 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК021-2015(CPV) 45210000-2 «Будівництво будівель» «Роботи по реконструкції з надбудовою навчально-адміністративного корпусу Київського університету ім. Бориса Грінченка по пр. Павла Тичини, 17 у Дніпровському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Павла Тичини, 17 у Дніпровському районі
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

DK 021:2015 – 45210000-2 (Building construction; Reconstruction of Kyiv University of Boris Grinchenko with a build-up; Dniprovskiy district of the city of Kiev, 17, Pavlo Tichina Avenue)
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 15 січня 2018 по 31 травня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2017 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 15:44
Z2.PDF
27 грудня 2017 15:44
ТД зміни 27.12.pdf
20 грудня 2017 13:08
PZ.PDF
20 листопада 2017 14:50
Ad.PDF
27 грудня 2017 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 13:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 15:44
Z2.PDF
27 грудня 2017 15:44
ТД зміни 27.12.pdf
20 грудня 2017 13:08
ТД зміни.pdf
20 листопада 2017 14:50
ТД_20.11.PDF
20 грудня 2017 13:08
PZ.PDF
20 листопада 2017 14:50
Ad.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-20-001531-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП Укрбалтбуд, Код ЄДРПОУ:35533023
Дата подання: 07 січня 2018 20:51
Порушення в тендерній документації
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБАЛТБУД" Код ЄДРПОУ 35533023 Адреса: 01011, м. Київ, ВУЛИЦЯ РИБАЛЬСЬКА, будинок 13 Електронна пошта відсутня Телефон: (044)287-87-01 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ "ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ" (Скорочена назва КП Житлоінвестбуд-УКБ) Код ЄДРПОУ 31958324 Адреса: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, Володимирська, 42 Електронна пошта : vl@investbud.com Телефон: 380445900265 Інформація про закупівлю, ідентифікатор закупівлі: DK 021:2015 – 45210000-2 (Building construction; Reconstruction of Kyiv University of Boris Grinchenko with a build-up; Dniprovskiy district of the city of Kiev, 17, Pavlo Tichina Avenue) UA-2017-11-20-001531-b ● d80214e440804e65ad5ca09bd9727ed5 Дата коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 07.01.2018р. Плата за подання скарги: 15000,00 грн. СКАРГА Замовником торгів (КП Житлоінвестбуд-УКБ) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ДК021-2015(CPV) 45210000-2 «Будівництво будівель» «Роботи по реконструкції з надбудовою навчально-адміністративного корпусу Київського університету ім. Бориса Грінченка по пр. Павла Тичини, 17 у Дніпровському районі м. Києва» DK 021:2015 – 45210000-2 (Building construction; Reconstruction of Kyiv University of Boris Grinchenko with a build-up; Dniprovskiy district of the city of Kiev, 17, Pavlo Tichina Avenue) UA-2017-11-20-001531-b ● d80214e440804e65ad5ca09bd9727ed5. Оскарження умов закупівлі здійснюється до 08 січня 2018 року до 00:00. ПП "УКРБАЛТБУД" виявило бажання взяти участь у відповідних торгах та має намір подати тендерну пропозицію. Скаржник (ПП "УКРБАЛТБУД") в процесі підготовки тендерної пропозиції виявив помилки в тендерній документації Замовника. Так, в розділі ІІІ п.п. 5.2.1. передбачено, що учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції інформацію про графік запланованих протягом 2017 року ремонтів машин та механізмів, запропонованих організацією-виконавцем для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням виду ремонту(ів), орієнтовної дати його (їх) початку та очікуваної тривалості ремонту(ів). В той же час звертаємо Вашу увагу, що виконання робіт по реконструкції з надбудовою навчально-адміністративного корпусу Київського університету ім. Бориса Грінченка по пр. Павла Тичини, 17 у Дніпровському районі м. Києва визначено з 15 січня 2018 року по 31 травня 2019 року. Згідно зі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Вважаємо, що дана помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та впливає на зміст пропозиції. Таким чином, є необхідним внесення змін до п.п. 5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, в Додатку № 4 до тендерної документації (проект договору) в розділі ІІІ в п. 3.1. зазначено: « 3.1. Ціна цього Договору становить _____________________________.Вартість робіт (Додаток 1) за цим Договором визначається за результатами проведеної закупівлі робіт (електронний аукціон) від ___________2017 р. відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві». Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно зі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Враховуючи, що аукціон очікується 19.02.2018 року, є необхідність внесення відповідних змін до тендерної документації. У тендерній документації містяться вимоги про надання в складі пропозиції документів, що містять персональні дані працівників. Так, підпунктом 5.2.2 розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників. Дана вимога порушує права працівників учасника (суб’єкта оскарження) щодо захисту персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних». Дана вимога перешкоджає в участі ПП "УКРБАЛТБУД" у зазначених відкритих торгах у зв’язку з відмовою працівників надати згоду на обробку їх персональних даних, таким чином є дискримінаційною. Відповідно до частини 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У зв’язку з тим, що на даний час святкові та неробочі дні оплату за подання скарги гарантуємо в перший робочий банківський день. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.п. 5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації та п. 3.1. Додатка № 4 до Тендерної документації. 4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.п. 5.2.2. розділу ІІІ тендерної документації та виключити наступні слова: «витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників». Додатки: 1.Докази оплати за подання скарги. 07.01.2018р. Директор Т.Р. Аршакян
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 11.01.18 №210+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 19:36
рішення від 26.01.2018 № 708.pdf
Дата публікації: 26 січня 2018 20:58

Документи подані скаржником

09 січня 2018 11:58
Підтвердження оплати

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 січня 2018 14:00
Коментар щодо відміни: Причини: згідно ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги відмінено – у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг ( з вимогами раніш зазначеними у тендерній документації).
Документи:
11 січня 2018 14:00
Повідомлення