Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Очікувана вартість
11 470 232,40 UAH
UA-2017-11-20-001493-a 2b7f1623d9bd4ffdb8154b1e9af08708
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новікова Валентина

+380999278845 inbox@apladm.dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34513210
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Новікова Валентина
+380999278845
inbox@apladm.dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 15:49
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція адміністративної будівлі (зізбільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського,23, м. Дніпропетровськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Тендерна документація

20 листопада 2017 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"
#37215194
Переможець 11 470 232,40
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 15:49

Документи

20 листопада 2017 15:48
Електронний підпис
20 листопада 2017 15:47
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2017 15:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"
#37215194
11 470 232,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2017 15:48
Електронний підпис
20 листопада 2017 15:47
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:03
дод уг рек (1).pdf зміни до договору
26 червня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 09:46
дод угод (1).pdf зміни до договору
03 січня 2019 09:46
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 09:40
дод уг (1).pdf зміни до договору
03 січня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2018 16:15
дод угод (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2018 16:15
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 14:09
дод угод (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:09
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 10:54
Договір № 001493.pdf укладений
11 грудня 2017 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 1,2,9, договору
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Номер додаткової угоди: 001493
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Номер додаткової угоди: 001493
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з призначенням голови ліквідаційної коміссії Маштак О.М. на підставі наказу Державної судової адміністрації України від 20.09.2018 №476
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Номер додаткової угоди: 001493
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Номер додаткової угоди: 001493
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, і послуг)
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML