Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Очікувана вартість
11 470 232,40 UAH
UA-2017-11-20-001493-a 2b7f1623d9bd4ffdb8154b1e9af08708
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34513210
Місцезнаходження замовника: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа замовника: Новікова Валентина
+380999278845
inbox@apladm.dp.court.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція адміністративної будівлі (зізбільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського,23, м. Дніпропетровськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Документація

Тендерна документація

20 листопада 2017 15:20
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"
#37215194
Переможець 11 470 232,40
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 15:49

Документи

20 листопада 2017 15:48
sign.p7s
20 листопада 2017 15:47
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.11.2017 15:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ"
#37215194
11 470 232,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2017 15:48
sign.p7s
20 листопада 2017 15:47
повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 грудня 2017 10:54
Договір № 001493.pdf укладений
11 грудня 2017 10:51
sign.p7s зміни до договору
19 квітня 2018 16:15
дод угод (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2018 16:15
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2017 14:09
дод угод (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін у розділ 1,2,9, договору
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін у розділ 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 001493
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку