Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Очікувана вартість
11 470 232,40 UAH
UA-2017-11-20-001493-a ● 2b7f1623d9bd4ffdb8154b1e9af08708
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 34513210 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23 |
Контактна особа: |
Новікова Валентина +380999278845 inbox@apladm.dp.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017. Під час виконання будівельних робіт адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, що не були передбачені в початковому проекті. Підстава - Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об’єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ. Корегування 2» №04-021-17-П від 25.05.2017.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2017 15:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 грудня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція адміністративної будівлі (зі збільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського, 23, м. Дніпропетровськ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція адміністративної будівлі (зізбільшенням будівельного об'єму та габаритів) за адресою: вул. Жуковського,23, м. Дніпропетровськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Тендерна документація
20 листопада 2017 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ" #37215194 |
Переможець |
11 470 232,40
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 15:03
|
дод уг рек (1).pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 09:46
|
дод угод (1).pdf | зміни до договору |
03 січня 2019 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 09:40
|
дод уг (1).pdf | зміни до договору |
03 січня 2019 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2018 16:15
|
дод угод (1).pdf | зміни до договору |
19 квітня 2018 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2017 14:09
|
дод угод (1).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2017 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2017 10:54
|
Договір № 001493.pdf | укладений |
11 грудня 2017 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ 1,2,9, договору |
Номер договору про закупівлю: | 001493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 001493 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 001493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 001493 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з призначенням голови ліквідаційної коміссії Маштак О.М. на підставі наказу Державної судової адміністрації України від 20.09.2018 №476 |
Номер договору про закупівлю: | 001493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 001493 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 001493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 001493 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 001493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |