Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2017-11-17-003521-a ● b062e3c20f77410dbcc97d53755ed15b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Український інститут книги" |
Код ЄДРПОУ: | 41137547 |
Місцезнаходження: | 01034, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ярославів Вал, 36-38, |
Контактна особа: |
Гевак Яна Василівна 380987852023 bookinstitute@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2017 22:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2017 15:32 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01034, Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославів вал 36-38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2017 22:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2017 22:11 |
ТД - сайт.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-17-003521-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович", Код ЄДРПОУ:2470720575
Дата подання: 21 листопада 2017 17:20
Обмеження конкуренції та дискримінація учасників
Відповідно до статті 22 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) "...Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У документі «ЦИФРОВА БІБЛІОТЕКА» пункті 4 «Загальні вимоги до сайту» до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен мати власний сервіс E-mail маркетингу - «…сервісу E-mail маркетингу, який являється власністю даного виконавця. Фактом підтвердження власності має бути підтвердження власності доменної назви, на якій розташований даний сервіс E-mail маркетингу.».
Така вимога Замовника е дискримінаційною так як обмежує коло учасників та суперечить умовам ринку, та існуючої практики надання такого роду послуг за фахом.
Вище зазначені послуги відносяться до ранніх КВЄД
72412000-1 Постачальники послуг електронної пошти
72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів
та не повинні бути об’єднані в одній закупівлі.
Також звертаємо увагу Замовника та, нагадуємо, що Відповідно до статті 2 пункту 1 підпункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) " … «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники ПОВИННІ дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору»… а не самостійно встановлювати дискримінаційні умови!
Прошу викреслити цю вимогу з Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
У документі «ЦИФРОВА БІБЛІОТЕКА» пункті 4 «Загальні вимоги до сайту» до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен мати власний сервіс E-mail маркетингу - «…сервісу E-mail маркетингу, який являється власністю даного виконавця. Фактом підтвердження власності має бути підтвердження власності доменної назви, на якій розташований даний сервіс E-mail маркетингу.».
Така вимога Замовника е дискримінаційною так як обмежує коло учасників та суперечить умовам ринку, та існуючої практики надання такого роду послуг за фахом.
Вище зазначені послуги відносяться до ранніх КВЄД
72412000-1 Постачальники послуг електронної пошти
72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів
та не повинні бути об’єднані в одній закупівлі.
Також звертаємо увагу Замовника та, нагадуємо, що Відповідно до статті 2 пункту 1 підпункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) " … «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники ПОВИННІ дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору»… а не самостійно встановлювати дискримінаційні умови!
Прошу викреслити цю вимогу з Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2017 16:56
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення в тендерній документації Державної установи “Український інститут книги” від 21.11.2017 № UA-2017-11-17-003521-а.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) " (далі - Закон) Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Водночас згідно з частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Таким чином, у залежності від предмету закупівлі, визначеного відповідно до Порядку, замовник здійснює таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з “Порядком визначення предмета закупівлі”, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок).
З 17 січня 2017 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгів України від 19.12.2016 № 2092 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2016 р. за № 1734/29864) (далі – наказ № 2092).
Зміни, що вносяться до Порядку визнання предмета закупівлі, стосуються зокрема загальних правил визначення предмета закупівлі товарів і послуг, який визначається за показником четвертої цифри основного Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто закупівля послуг зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тобто за код ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом).
Тому закупівля послуг зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом здійснюється з застосуванням процедури відкритих торгів у зв’язку з тим, що загальна сума закупівлі по коду ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Відповідно до Статуту Український інститут книги — це державна установа у сфері культури та мистецтв, заснована на державній власності, яка належить до сфери управління Міністерства культури України. Основною метою діяльності Державної установи “Український інститут книги” є підтримка книговидавничої справи та популяризація читання, стимулювання перекладацької діяльності та промоція вітчизняних книжок в Україні та за кордоном.
З цією метою Український інститут книги формує базу контактів, учасників книжкового ринку та закордонних партнерів, аби оперативно інформувати їх про Український інституту книги та важливі книжкові події. Саме вони мають стати основною аудиторією офіційного сайту Державної установи “Український інститут книги”.
Для успішної комунікації з українськими та закордонними партнерами потрібні відповідні інструменти, зокрема офіційний сайт, який би підтримував функціонал е-мейл маркетингу. Це дозволить відстежувати кількість отриманих і прочитаних листів, кількість переходів на сайт, а також забезпечити не потрапляння нашої кореспонденції до спаму.
Відповідно до цієї потреби у технічному завданні до сайту й прописано, що в системі повинна бути підтримка підпису на розсилку інформації людям, які підписались на неї через форму сайту Українського інституту книги.
При використанні різних сервісів з функціоналом е-мейл маркетингу є встановлені обмеження в розмірі 250 відправлених повідомлень.
Значну важливість має досвід виконавця у сфері е-мейл маркетингу, в зв'язку із необхідністю виконання технічного налаштування зі сторони сайту та серверу, на якому буде розміщено кінцевий варіант виконаної системи.
З технічних налаштувань мають бути таки сервіси, як: SPF; DKIM; Dmark; Feedback headers.
Якщо вказані вище налаштування не будуть виконані на сайті та на сервері, велика можливість (вище 70%) що листи, надіслані від імені сайту можуть потрапляти до СПАМу, що негативно впливає на кінцевий результат та на ім'я сайту загалом. Для надсилання великого обсягу листів необхідно налаштування серверної частини, яка повинна виконувати всі загальноприйняті правила е-мейл сервісів, таких як Gmail, Yahoo mail, ukr.net та інші. Саме тому в тендерній заявці вказана така вимога, яка є невід'ємною частиною сайту Українського інституту книги, як його функціональної частини, а також є обов’язковою для виконання Українським інститутом книги його статутних обов’язків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) " (далі - Закон) Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Водночас згідно з частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Таким чином, у залежності від предмету закупівлі, визначеного відповідно до Порядку, замовник здійснює таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з “Порядком визначення предмета закупівлі”, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок).
З 17 січня 2017 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгів України від 19.12.2016 № 2092 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2016 р. за № 1734/29864) (далі – наказ № 2092).
Зміни, що вносяться до Порядку визнання предмета закупівлі, стосуються зокрема загальних правил визначення предмета закупівлі товарів і послуг, який визначається за показником четвертої цифри основного Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто закупівля послуг зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тобто за код ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом).
Тому закупівля послуг зі створення веб-сайту Українського інституту книги, його верстка та підключення до адміністративної системи управління сайтом здійснюється з застосуванням процедури відкритих торгів у зв’язку з тим, що загальна сума закупівлі по коду ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Відповідно до Статуту Український інститут книги — це державна установа у сфері культури та мистецтв, заснована на державній власності, яка належить до сфери управління Міністерства культури України. Основною метою діяльності Державної установи “Український інститут книги” є підтримка книговидавничої справи та популяризація читання, стимулювання перекладацької діяльності та промоція вітчизняних книжок в Україні та за кордоном.
З цією метою Український інститут книги формує базу контактів, учасників книжкового ринку та закордонних партнерів, аби оперативно інформувати їх про Український інституту книги та важливі книжкові події. Саме вони мають стати основною аудиторією офіційного сайту Державної установи “Український інститут книги”.
Для успішної комунікації з українськими та закордонними партнерами потрібні відповідні інструменти, зокрема офіційний сайт, який би підтримував функціонал е-мейл маркетингу. Це дозволить відстежувати кількість отриманих і прочитаних листів, кількість переходів на сайт, а також забезпечити не потрапляння нашої кореспонденції до спаму.
Відповідно до цієї потреби у технічному завданні до сайту й прописано, що в системі повинна бути підтримка підпису на розсилку інформації людям, які підписались на неї через форму сайту Українського інституту книги.
При використанні різних сервісів з функціоналом е-мейл маркетингу є встановлені обмеження в розмірі 250 відправлених повідомлень.
Значну важливість має досвід виконавця у сфері е-мейл маркетингу, в зв'язку із необхідністю виконання технічного налаштування зі сторони сайту та серверу, на якому буде розміщено кінцевий варіант виконаної системи.
З технічних налаштувань мають бути таки сервіси, як: SPF; DKIM; Dmark; Feedback headers.
Якщо вказані вище налаштування не будуть виконані на сайті та на сервері, велика можливість (вище 70%) що листи, надіслані від імені сайту можуть потрапляти до СПАМу, що негативно впливає на кінцевий результат та на ім'я сайту загалом. Для надсилання великого обсягу листів необхідно налаштування серверної частини, яка повинна виконувати всі загальноприйняті правила е-мейл сервісів, таких як Gmail, Yahoo mail, ukr.net та інші. Саме тому в тендерній заявці вказана така вимога, яка є невід'ємною частиною сайту Українського інституту книги, як його функціональної частини, а також є обов’язковою для виконання Українським інститутом книги його статутних обов’язків.
Відповідь щодо розгляду вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ДЕНЬГА АНТОН ВІКТОРОВИЧ |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВЕБДРІМЛАБ' |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 грудня 2017 20:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі