Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція яру в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
47 880 144,00 UAH
UA-2017-11-17-001783-b 38c9950ed4bc4bf3b4d9fc9c5c113b44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 05 грудня 2017 11:42
Очікувана вартість: 47 880 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239 400,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція яру в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція яру в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 1.doc
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 1 продовження.doc
17 листопада 2017 18:21
Тендерна документація.doc
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 5.doc
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 4.docx
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 3.docx
17 листопада 2017 18:21
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 46 765 850,00
UAH з ПДВ
45 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС" 46 979 415,00
UAH з ПДВ
45 179 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 18:15
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
11 грудня 2017 18:15
Довідка податки, збори.pdf
02 грудня 2017 14:13
Лист-погод у умов дог_14.pdf
02 грудня 2017 14:13
Субпідряд додат_13.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка працівники_3.pdf
02 грудня 2017 14:13
Статут_6.pdf
02 грудня 2017 14:13
Статистика_17.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка субпідряд_12.pdf
02 грудня 2017 14:13
Витяг ПДВ_15.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка ст. 17_5.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка база_2.pdf
02 грудня 2017 14:13
Додаток обладнання_1-1.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка ДФС рахунки_16.pdf
02 грудня 2017 14:13
Протокол, Наказ_8.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідки банк_11.pdf
02 грудня 2017 14:13
Довідка санкції_16.pdf
02 грудня 2017 14:12
Довідка реквізити_7.pdf

Публічні документи

03 грудня 2017 16:46
приказ на Фролову.pdf.zip
03 грудня 2017 16:46
Банк лицензия (2).zip
03 грудня 2017 16:46
2033-17.7z
03 грудня 2017 16:46
Статут.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка укрсоцбанк 2.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка укрсоцбанк 1.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка техника.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка Статистика .pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка реквизиты.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка работники.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка про субподряд.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка про санкции.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка несудим особи.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка налоги.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка МТБ.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка ДФС 2.pdf
03 грудня 2017 16:46
Справка ДФС 1.pdf
03 грудня 2017 16:46
Приказ Ген директор.pdf
03 грудня 2017 16:46
Приказ антикор прогр.pdf
03 грудня 2017 16:46
Лист-погодж договор.pdf
03 грудня 2017 16:46
Кошторисник.pdf
03 грудня 2017 16:46
Инфо захист довк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 45 150 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:10

Документи

07 грудня 2017 16:10
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:10
протокол № 260.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
45 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2017 16:10
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:10
протокол № 260.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:04
ДУ 6 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
ДУ 6 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
ДУ 6 ч. 6 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
ДУ 6 ч. 5 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
ДУ 6 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
ДУ 6 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:03
6_ДУ 6 ч. 6.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
5_ДУ 6 ч. 3.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
4_ДУ 6 ч. 4.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
3_ДУ 6 ч. 2.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
2_ДУ 6 ч. 5.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
1_ДУ 6 ч. 1.pdf укладений
22 грудня 2018 17:03
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 16:15
додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2018 16:14
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2018 11:18
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2018 11:18
1_ДУ 4.pdf укладений
22 березня 2018 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 16:23
ДУ 3 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:23
ДУ 3 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:23
ДУ 3 ч. 5 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:23
ДУ 3 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:23
ДУ 3 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:23
5_ДУ 3 ч. 4.pdf укладений
29 січня 2018 16:23
4_ДУ 3 ч. 3.pdf укладений
29 січня 2018 16:23
3_ДУ 3 ч. 5.pdf укладений
29 січня 2018 16:23
2_ДУ 3 ч. 2.pdf укладений
29 січня 2018 16:23
1_ДУ 3 ч. 1.pdf укладений
29 січня 2018 16:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:32
додаткова угода № 2 до договору № 411 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 6 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 9 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 7 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 8 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 5 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
ДУ 1 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 21:37
9_ДУ 1 ч. 3.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
8_ДУ 1 ч. 9.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
7_ДУ 1 ч. 8.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
6_ДУ 1 ч. 5.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
5_ДУ 1 ч. 4.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
4_ДУ 1 ч. 2.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
3_ДУ 1 ч. 6.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
2_ДУ 1 ч. 7.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
1_ДУ 1 ч. 1.pdf укладений
20 грудня 2017 21:36
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 19:16
Договір 411 ч. 13.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 12.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 10.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 11.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 9.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 6.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 8.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 5.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 7.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 1.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 3.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 2.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 14.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15
Договір 411 ч. 4.pdf укладений
19 грудня 2017 19:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 1 060 845,18 грн. (один мільйон шістдесят тисяч вісімсот сорок п’ять гривень вісімнадцять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 44 089 154,82 грн. (сорок чотири мільйони вісімдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні вісімдесят дві копійки з ПДВ), в тому числі ПДВ (20%) – 7 348 192,47 грн. (сім мільйонів триста сорок вісім тисяч сто дев’яносто дві гривні сорок сім копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції (додатки № 2 та № 3 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2017 році на 1 574 645,93 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят чотири тисячі шістсот сорок п’ять гривень дев’яносто три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 2 944 688,52 грн. (два мільйони дев’ятсот сорок чотири тисячі шістсот вісімдесят вісім гривень п’ятдесят дві копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 490 781,42 грн. (чотириста дев’яносто тисяч сімсот вісімдесят одна гривня сорок дві копійки), згідно з Рішенням Харківської міської ради від 08.11.2017 р. № 794/17 Про внесення змін до рішення 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.12.2016 № 442/16 «Про бюджет міста Харкова на 2017 рік.». В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2017 році Додаток № 1 та Додаток № 2 викласти у новій редакції (додатки № 1 та № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацом другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 36 600 303,93 грн. (тридцять шість мільйонів шістсот тисяч триста три гривні дев’яносто три копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 6 100 050,66 грн. (шість мільйонів сто тисяч п’ятдесят гривень шістдесят шість копійок), згідно з Рішенням 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік.» від 20.12.2017 № 850/17». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 411 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Розділ XIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А; р/р 35441177034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Директор ________________ М.І. Блуд Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 8, оф. 7. р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553 Директор _____________ А.В. Гриценко М.П. М.П. 3. Продовжити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац другий пункту 4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору викласти у наступній редакції: «Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні даного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику.».
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі збільшенням фінансування у 2018 році на 4 396 034,72 грн. (чотири мільйони триста дев’яносто шісь тисяч тридцять чотири грн. 72 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 732 672,45 грн. (сімсот тридцять дві тисячі шістсот сімдесят дві гривні 45 копійок), абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 40 996 338,65 грн. (сорок мільйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч триста тридцять вісім гривень 65 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 6 832 723,11 грн. (шість мільйонів вісімсот тридцять дві тисячі сімсот двадцять три гривні 11 копійок), згідно з Рішенням 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до рішення 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.12.2017 № 850/17 «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік» від 18.04.2018 № 1040/18». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 411 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі зменшити ціну договору на 664 540,76 грн. (шістсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот сорок гривень сімдесят шість копійок) пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 43 424 614,06 грн. з ПДВ (сорок три мільйони чотириста двадцять чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень шість копійок), в тому числі ПДВ (20%) 7 237 435,68 грн. (сім мільйонів двісті тридцять сім тисяч чотириста тридцять п’ять гривень шістдесят вісім копійок).». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт, Додаток № 3 Договірна ціна Договору № 411 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 2. Зменшити фінансування у 2018 році на 516 413,11 грн. (п’ятсот шістнадцять тисяч чотириста тринадцять гривень одинадцять копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 86 068,85 грн. (вісімдесят шість тисяч шістдесят вісім гривень вісімдесят п’ять копійок), абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 40 479 925,54 грн. (сорок мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень п’ятдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 6 746 654,25 грн. (шість мільйонів сімсот сорок шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири гривні двадцять п’ять копійок), згідно з Рішенням 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до рішення 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.12.2017 № 850/17 «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік» від 18.04.2018 № 1040/18». 3. Змінити термін дії Договору до 22.12.2018 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2018 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 22 грудня 2018 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– грудень 2018р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 22.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. В зв’язку зі внесенням змін до реквізитів Підрядника, а саме місцезнаходження юридичної особи, розділ ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у новій редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А р/р 35441177034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177 р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 411
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2017 — 22 грудня 2018
Сума оплати за договором: 43 424 614,06
UAH з ПДВ