Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зливової каналізації в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
22 016 902,00 UAH
UA-2017-11-17-001769-b 197578a9ab014d8cacdc7d3637b7f713
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 05 грудня 2017 12:13
Очікувана вартість: 22 016 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 084,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція зливової каналізації в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція зливової каналізації в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 18:11
Додаток № 5.doc
17 листопада 2017 18:11
Додаток № 4.docx
17 листопада 2017 18:11
Додаток № 3.docx
17 листопада 2017 18:11
Додаток № 2.docx
17 листопада 2017 18:11
Додаток № 1.doc
17 листопада 2017 18:11
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 21 388 690,00
UAH з ПДВ
20 160 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС" 21 158 300,00
UAH з ПДВ
20 758 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 18:16
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
11 грудня 2017 18:16
Довідка податки, збори.pdf
02 грудня 2017 13:32
Субпідряд додат_13.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка субпідряд_12.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка ДФС рахунки_16.pdf
02 грудня 2017 13:32
Статут_6.pdf
02 грудня 2017 13:32
Протокол, Наказ_8.pdf
02 грудня 2017 13:32
Статистика_17.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка санкції_16.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка ст. 17_5.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка працівники_3.pdf
02 грудня 2017 13:32
Додаток обладнання_1-1.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка база_2.pdf
02 грудня 2017 13:32
Лист-погод у умов дог_14.pdf
02 грудня 2017 13:32
Витяг ПДВ_15.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідка реквізити_7.pdf
02 грудня 2017 13:32
Довідки банк_11.pdf

Публічні документи

03 грудня 2017 16:54
приказ на Фролову.pdf.zip
03 грудня 2017 16:54
Банк лицензия (2).zip
03 грудня 2017 16:54
2032-17.7z
03 грудня 2017 16:54
Статут.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка укрсоцбанк 2.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка укрсоцбанк 1.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка техника.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка Статистика .pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка реквизиты.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка работники.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка про субподряд.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка про санкции.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка несудим особи.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка налоги.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка МТБ.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка ДФС 2.pdf
03 грудня 2017 16:54
Справка ДФС 1.pdf
03 грудня 2017 16:54
Приказ Ген директор.pdf
03 грудня 2017 16:54
Приказ антикор прогр.pdf
03 грудня 2017 16:54
Лист-погодж договор.pdf
03 грудня 2017 16:54
Кошторисник.pdf
03 грудня 2017 16:54
Инфо захист довк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 20 160 690,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:08

Документи

07 грудня 2017 16:08
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:08
протокол № 259.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
20 160 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2017 16:08
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:08
протокол № 259.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 11:51
додаткова угода 7 д 410 (1).pdf зміни до договору
19 вересня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:45
ДУ 6 до дог. 410 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:44
1_ДУ 6 до дог. 410.pdf укладений
29 грудня 2018 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 17:00
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2018 17:00
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2018 14:55
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2018 14:54
1_ДУ 3.pdf укладений
22 березня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:40
додаткова угода 2 до договору № 410 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:40
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 17:49
Дод. угода 1 (1) (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 17:49
1_Дод. угода 1.pdf укладений
19 грудня 2017 17:49
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 17:02
Договір 410 ч. 2.pdf укладений
19 грудня 2017 17:01
Договір 410 ч. 4.pdf укладений
19 грудня 2017 17:01
Договір 410 ч. 3.pdf укладений
19 грудня 2017 17:01
Договір 410 ч. 1.pdf укладений
19 грудня 2017 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у новій редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м.Харків вул. Клочківська, буд.195 А; р/р 35449102034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Директор ________________ М.І. Блуд Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 8, оф. 7. р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553 Директор _____________ А.В. Гриценко
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2017 році на 46 802,53 грн. (сорок шість тисяч вісімсот дві гривні п’ятдесят три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 11 397 225,88 грн. (одинадцять мільйонів триста дев’яносто сім тисяч двісті двадцять п’ять гривень вісімдесят вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 899 537,65 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот тридцять сім гривень шістдесят п’ять копійок), згідно з Рішенням Харківської міської ради від 08.11.2017 р. № 840/17 Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2017 рік.». В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2017 році Додаток № 1 та Додаток № 2 викласти у новій редакції (додатки № 1 та № 2 у новій редакції додаються). 2. Всі інші умови (пункти) Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують його зобов’язальний характер для них.
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацом другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 2 445 000,00 грн. (два мільйони чотириста сорок п’ять тисяч гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 407 500,00 грн. (чотириста сім тисяч п’ятсот гривень нуль копійок), згідно з Рішенням 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік.» від 20.12.2017 № 850/17». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 410 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Розділ XIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А; р/р 35441177034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 8, оф. 7. р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553 3. Продовжити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі збільшенням фінансування у 2018 році на 6 287 475,04 грн. (шість мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч чотириста сімдесят п’ять грн. 04 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 047 912,51 грн. (один мільйон сорок сім тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 51 копійка) абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 8 732 475,04 грн. (вісім мільйонів сімсот тридцять дві тисячі чотириста сімдесят п’ять гривень 04 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 455 412,51 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста дванадцять гривень 51 копійка), згідно з Рішенням 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до рішення 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.12.2017 № 850/17«Про бюджет міста Харкова на 2018 рік» від 18.04.2018 № 1040/18». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 410 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету на 356 950,41 грн. (триста п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень сорок одна копійка), в зв’язку з чим абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 8 375 524,63 грн. (вісім мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні шістдесят три копійки), в тому числі ПДВ (20%) 1 395 920,77 грн. (один мільйон триста дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень сімдесят сім копійок) згідно з Рішенням 23 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік». В зв’язку зі зміною суми фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1, Додаток № 2 та Додаток 3 Договірна ціна реконструкція зливової каналізації в саду ім.Т.Г.Шевченка по вул.Сумській, 35 в м.Харкові (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), що здійснюється у 2018 році викласти у новій редакції (додатки у новій редакції додаються). 2. В зв’язку зі внесенням змін до реквізитів Підрядника, а саме місцезнаходження юридичної особи, розділ ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у новій редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А р/р 35441177034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177 р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК» МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 387 939,49 грн. (триста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот тридцять дев’ять гривень сорок дев’ять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 19 772 750,51 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят гривень п’ятдесят одна копійка), в тому числі ПДВ (20%) 3 295 458,42 грн. (три мільйони двісті дев’яносто п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень сорок дві копійки)». 2. В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 410 від «19» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. Зменшити строк виконання робіт до 30.09.2019 року, в зв’язку з чим пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30 вересня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– вересень 2019р.» 4. Зменшити строк дії договору до 30.09.2019 року, в зв’язку з чим пункт 10.1. розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 30.09.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 772 750,51
UAH (в тому числі ПДВ 3 295 458,42 UAH)