Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти обладнання для кабінетів фізики, біології та хімії
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2017-11-17-001245-b 965ed86c7bc0468cbf815e266ee309a6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Сабадаш

+30472314213 zosh_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 22799966
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, вул.Кривалівська, 16
Контактна особа: Василь Сабадаш
+30472314213
zosh_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2017 11:49
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплекти обладнання для кабінетів фізики, біології та хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КРИВАЛІВСЬКА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 16:01
ТД _ КАБІНЕТИ.doc
17 листопада 2017 16:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-17-001245-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Сергій Григорович, Код ЄДРПОУ:2964404673
Дата подання: 21 листопада 2017 14:30
Заява
. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог до подання документів (п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2017 09:23
Додрого дня! Дана закупівля буде відмінена згідно із ч. 1 ст. 31 Закону, а саме - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

Документи подані скаржником

21 листопада 2017 14:30
Заява

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 листопада 2017 09:25
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
23 листопада 2017 09:25
Електронний підпис
23 листопада 2017 09:23
ПРОТОКОЛ Відміна.doc