Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09132000-3 – бензин марки А-92; 09134200-9 – дизельне паливо
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2017-11-17-000714-b 8bf4a90546a34582b304e4e77fc9877d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крохмаль Володимир Володимирович

+380532562844 oagguoz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 22548359
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Контактна особа: Крохмаль Володимир Володимирович
+380532562844
oagguoz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 20:00
Початок аукціону: 05 грудня 2017 15:39
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 листопада 2017 14:24
Enquiries until: 24 листопада 2017 20:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2017 20:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 л
(09132000-3) бензин А – 92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, згідно з технічним завданням Додаток 1 до Тендерної документації, АЗС Учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  27 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
85000 л
(09134200-9) Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, згідно з технічним завданням Додаток 1 до Тендерної документації, АЗС Учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  27 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 14:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 20 листопада 2017 17:25
Дата відповіді: 22 листопада 2017 09:58
Доброго дня! Будь ласка, надайте відповідь. Чи принципова наявність АЗС у всіх місцях базування Вашого автотранспорту, згідно предмету закупівлі - код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09132000-3 – бензин марки А-92; 09134200-9 – дизельне паливо) (дод. 1 до тендерної документації)? Чи наявна можливість виділити основні адреси, для уникнення дискримінації учасників даного аукціону? Та чи розглядаєте можливість внесення змін, щодо технічних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для нашої установи, як Замовника принципова наявність АЗС у всіх місцях базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації. Замовник є організацією створеною для забезпечення ефективного управління та безперебійної роботи автотранспорту системи екстреної медичної допомоги Полтавської області. В кожному пункті базування знаходяться автомобілі швидкої медичної допомоги, які цілодобово задіяні в наданні екстреної медичної допомоги населенню. Тому для нас, як Замовника, принципово, щоб учасник був спроможний забезпечити заправку даного автотранспорту саме в тих місцях базуваннях, які вказані в Додатку 1 тендерної документації. Наприклад, не доцільно, щоб автомобіль, який знаходиться в одному пункті базування, здійснював заправку за 30-50 км. від даного пункту базування.
З огляду на вище викладене, відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що нами, як Замовником, не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу. Одночасно ми не бачимо дискримінації в цьому.
віддаленість АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 15:21
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:21
ДКТ передбачено, що Інформація про віддаленість АЗС Учасника від території Замовника вказується у технічній частині тендерної пропозиції відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Учасник у складі пропозиції надає Довідку із зазначенням інформації про віддаленість АЗС учасника до виробничо-технічної бази Замовника. Який саме інформаційний ресурс потрібно використовувати Учаснику для визначення віддаленості АЗС учасника до виробничо-технічної бази Замовника (www.google.com.ua/maps/, yandex.ua/maps, maps.visicom.ua, map.i.ua тощо) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для визначення віддаленості АЗС учасника від пунктів базування автотранспорту Замовника Ви, як учасник, можете використовувати будь-який з вказаних Вами інформаційних інтернет-ресурсів. Також можете використовувати інші картографічні матеріали.
віддаленість АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 15:22
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:22
ДКТ передбачено, що Інформація про віддаленість АЗС Учасника від території Замовника вказується у технічній частині тендерної пропозиції відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Учасник у складі пропозиції надає Довідку із зазначенням інформації про віддаленість АЗС учасника до виробничо-технічної бази Замовника. Який саме інформаційний ресурс потрібно використовувати Учаснику для визначення віддаленості АЗС учасника до виробничо-технічної бази Замовника (www.google.com.ua/maps/, yandex.ua/maps, maps.visicom.ua, map.i.ua тощо) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для визначення віддаленості АЗС учасника від пунктів базування автотранспорту Замовника Ви, як учасник, можете використовувати будь-який з вказаних Вами інформаційних інтернет-ресурсів. Також можете використовувати інші картографічні матеріали.
відділеність АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 15:22
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
Яким чином Замовником буде визначатись/перевірятись правдивість наданої Учасником інформації щодо віддаленості АЗС Учасника до виробничо-технічної бази Замовника ?
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. У разі виникнення у нас, як Замовника, сумнівів щодо наданої інформації про віддаленість АЗС від пунктів базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації, ми будемо перевіряти дану інформацію за допомогою відкритих інформаційних інтернет-ресурсів та картографічних матеріалів.
віддаленість АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 15:23
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:24
Яким чином Замовником буде визначатись/перевірятись правдивість наданої Учасником інформації щодо віддаленості АЗС Учасника до виробничо-технічної бази Замовника ?
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. У разі виникнення у нас, як Замовника, сумнівів щодо наданої інформації про віддаленість АЗС від пунктів базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації, ми будемо перевіряти дану інформацію за допомогою відкритих інформаційних інтернет-ресурсів та картографічних матеріалів.
Щодо власних та орендованих АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 16:57
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:25
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати власних або орендованих АЗС не менше ніж в 25% від загальної кількості пунктів в яких розташовані територіальні підрозділи базування автотранспорту Замовника. В той же час Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику. Чи необхідно Учаснику крім копій документів на право власності на АЗС та копії договорів оренди АЗС, надавати в складі пропозиції копії партнерських договорів, що дають можливість клієнтам Учасника здійснювати заправку автомобілів на таких АЗС ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. У разі відсутності в пункті базування автотранспорту Замовника власної чи орендованої АЗС учасника, коли учасник у своїй тендерній пропозиції зазначає, що заправка автотранспорту буде здійснюватися на АЗС іншого бренду чи власника, з метою гарантування виконання умов договору учасник повинен надати копію партнерського договору (договорів) у складі тендерної пропозиції.
Щодо власних та орендованих АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 17:03
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:25
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати власних або орендованих АЗС не менше ніж в 25% від загальної кількості пунктів в яких розташовані територіальні підрозділи базування автотранспорту Замовника. В той же час Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику. Чи необхідно Учаснику крім копій документів на право власності на АЗС та копії договорів оренди АЗС, надавати в складі пропозиції копії партнерських договорів, що дають можливість клієнтам Учасника здійснювати заправку автомобілів на таких АЗС ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. У разі відсутності в пункті базування автотранспорту Замовника власної чи орендованої АЗС учасника, коли учасник у своїй тендерній пропозиції зазначає, що заправка автотранспорту буде здійснюватися на АЗС іншого бренду чи власника, з метою гарантування виконання умов договору учасник повинен надати копію партнерського договору (договорів) у складі тендерної пропозиції.
АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 17:07
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:27
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від сорока матеріально-технічних баз Замовника. Враховуючи факт відсутності всіх АЗС на такій відстані та факту укладення попереднього Договору про закупівлю згідно процедури UA-2017-01-06-000368-b з Учасником, який не відповідав вимогам тендерної документації в частині відсутності АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від всіх матеріально-технічних баз Замовника, вимагаємо розглянути питання щодо внесення змін до ДКТ щодо зміни/часткової зміни відстані від АЗС до матеріально-технічних баз Замовника або інших способом усунути вищезазначену вимогу. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для нашої установи, як Замовника принципова наявність АЗС у всіх місцях базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації. Замовник є організацією створеною для забезпечення ефективного управління та безперебійної роботи автотранспорту системи екстреної медичної допомоги Полтавської області. В кожному пункті базування знаходяться автомобілі швидкої медичної допомоги, які цілодобово задіяні в наданні екстреної медичної допомоги населенню. Тому для нас, як Замовника, принципово, щоб учасник був спроможний забезпечити заправку даного автотранспорту саме в тих місцях базуваннях, які вказані в Додатку 1 тендерної документації. Наприклад, не доцільно, щоб автомобіль, який знаходиться в одному пункті базування, здійснював заправку за 30-50 км. від даного пункту базування.
З огляду на вище викладене, відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що нами, як Замовником, не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу. Одночасно ми не бачимо дискримінації в цьому.
АЗС
Дата подання: 24 листопада 2017 17:08
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:28
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від сорока матеріально-технічних баз Замовника. Враховуючи факт відсутності всіх АЗС на такій відстані та факту укладення попереднього Договору про закупівлю згідно процедури UA-2017-01-06-000368-b з Учасником, який не відповідав вимогам тендерної документації в частині відсутності АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від всіх матеріально-технічних баз Замовника, вимагаємо розглянути питання щодо внесення змін до ДКТ щодо зміни/часткової зміни відстані від АЗС до матеріально-технічних баз Замовника або інших способом усунути вищезазначену вимогу. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для нашої установи, як Замовника принципова наявність АЗС у всіх місцях базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації. Замовник є організацією створеною для забезпечення ефективного управління та безперебійної роботи автотранспорту системи екстреної медичної допомоги Полтавської області. В кожному пункті базування знаходяться автомобілі швидкої медичної допомоги, які цілодобово задіяні в наданні екстреної медичної допомоги населенню. Тому для нас, як Замовника, принципово, щоб учасник був спроможний забезпечити заправку даного автотранспорту саме в тих місцях базуваннях, які вказані в Додатку 1 тендерної документації. Наприклад, не доцільно, щоб автомобіль, який знаходиться в одному пункті базування, здійснював заправку за 30-50 км. від даного пункту базування.
З огляду на вище викладене, відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що нами, як Замовником, не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу. Одночасно ми не бачимо дискримінації в цьому.
Лоти
Дата подання: 24 листопада 2017 17:12
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:28
Для забезпечення збільшення конкуренції та збільшення кількості Учасників просимо поділити на лоти предмет закупівлі, згідно місцям базування автотранспорту Замовника. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Поділ на лоти предмета закупівлі згідно місцям базування автотранспорту Замовника, може призвести до того, що за одними лотами закупівля відбудеться, а за іншими – буде частково відмінена. І як наслідок заправка ПММ частини автотранспорту Замовника не буде забезпечена. Що у свою чергу є недопустимим, оскільки Замовник забезпечує ефективне управління та безперебійну роботу автотранспорту системи екстреної медичної допомоги на всій території Полтавської області.
Лоти
Дата подання: 24 листопада 2017 17:13
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:29
Для забезпечення збільшення конкуренції та збільшення кількості Учасників просимо поділити на лоти предмет закупівлі, згідно місцям базування автотранспорту Замовника. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Поділ на лоти предмета закупівлі згідно місцям базування автотранспорту Замовника, може призвести до того, що за одними лотами закупівля відбудеться, а за іншими – буде частково відмінена. І як наслідок заправка ПММ частини автотранспорту Замовника не буде забезпечена. Що у свою чергу є недопустимим, оскільки Замовник забезпечує ефективне управління та безперебійну роботу автотранспорту системи екстреної медичної допомоги на всій території Полтавської області.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 листопада 2017 17:15
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:30
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від сорока матеріально-технічних баз Замовника. Враховуючи факт відсутності всіх АЗС на такій відстані та факту укладення попереднього Договору про закупівлю згідно процедури UA-2017-01-06-000368-b з Учасником, який не відповідав вимогам тендерної документації в частині відсутності АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від всіх матеріально-технічних баз Замовника, вимагаємо розглянути питання щодо внесення змін до ДКТ щодо зміни/часткової зміни відстані від АЗС до матеріально-технічних баз Замовника або інших способом усунути вищезазначену вимогу. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для нашої установи, як Замовника принципова наявність АЗС у всіх місцях базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації. Замовник є організацією створеною для забезпечення ефективного управління та безперебійної роботи автотранспорту системи екстреної медичної допомоги Полтавської області. В кожному пункті базування знаходяться автомобілі швидкої медичної допомоги, які цілодобово задіяні в наданні екстреної медичної допомоги населенню. Тому для нас, як Замовника, принципово, щоб учасник був спроможний забезпечити заправку даного автотранспорту саме в тих місцях базуваннях, які вказані в Додатку 1 тендерної документації. Наприклад, не доцільно, щоб автомобіль, який знаходиться в одному пункті базування, здійснював заправку за 30-50 км. від даного пункту базування.
З огляду на вище викладене, відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що нами, як Замовником, не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу. Одночасно ми не бачимо дискримінації в цьому.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 листопада 2017 17:15
Дата відповіді: 27 листопада 2017 14:30
Згідно ДКТ, Учасник повинен мати АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від сорока матеріально-технічних баз Замовника. Враховуючи факт відсутності всіх АЗС на такій відстані та факту укладення попереднього Договору про закупівлю згідно процедури UA-2017-01-06-000368-b з Учасником, який не відповідав вимогам тендерної документації в частині відсутності АЗС на відстані не більше 10 кілометрів від всіх матеріально-технічних баз Замовника, вимагаємо розглянути питання щодо внесення змін до ДКТ щодо зміни/часткової зміни відстані від АЗС до матеріально-технічних баз Замовника або інших способом усунути вищезазначену вимогу. Внесенням таких змін, Замовник усуне дискримінаційну вимогу, збільшить коло потенційних Учасників, які зможуть надати економічну вигідну ціну шляхом її зниження на аукціоні та попередить в подальшому проведення неконкурентної та економічно невигідної переговорної процедури закупівлі через відсутність конкуренції внаслідок наявності в ДКТ саме таких вимог до Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне. Для нашої установи, як Замовника принципова наявність АЗС у всіх місцях базування автотранспорту відповідно до додатку 1 тендерної документації. Замовник є організацією створеною для забезпечення ефективного управління та безперебійної роботи автотранспорту системи екстреної медичної допомоги Полтавської області. В кожному пункті базування знаходяться автомобілі швидкої медичної допомоги, які цілодобово задіяні в наданні екстреної медичної допомоги населенню. Тому для нас, як Замовника, принципово, щоб учасник був спроможний забезпечити заправку даного автотранспорту саме в тих місцях базуваннях, які вказані в Додатку 1 тендерної документації. Наприклад, не доцільно, щоб автомобіль, який знаходиться в одному пункті базування, здійснював заправку за 30-50 км. від даного пункту базування.
З огляду на вище викладене, відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що нами, як Замовником, не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу. Одночасно ми не бачимо дискримінації в цьому.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" 3 996 150,00
UAH з ПДВ
3 996 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 3 999 250,00
UAH з ПДВ
3 999 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" 3 999 950,00
UAH з ПДВ
3 999 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 12:42
Довідка МВС.PDF
11 грудня 2017 11:33
Довідка МВС.PDF
11 грудня 2017 11:33
Довідка з податкової.PDF
04 грудня 2017 19:12
Договори оренди.PDF
04 грудня 2017 18:58
Статут.PDF
04 грудня 2017 18:58
Паспорти+сертифікати.PDF
04 грудня 2017 18:58
договора партнерів.PDF
04 грудня 2017 18:58
Договора оренди1.PDF
04 грудня 2017 18:58
Договора оренди.PDF
04 грудня 2017 18:58
Договора оренди 4.PDF
04 грудня 2017 18:58
Договора оренди 3.PDF
04 грудня 2017 18:58
Договора оренди 2.PDF
04 грудня 2017 18:58
аналог.договір.PDF
04 грудня 2017 18:58
Документ 1.PDF

Публічні документи

04 грудня 2017 16:37
технічне.pdf
04 грудня 2017 16:10
технічне.pdf
04 грудня 2017 16:10
статут.pdf
04 грудня 2017 16:10
пропозиція.pdf
04 грудня 2017 16:10
документи.pdf

Публічні документи

04 грудня 2017 17:45
Документи 4_04.12.17.pdf
04 грудня 2017 17:44
Документи 3_04.12.17.pdf
04 грудня 2017 17:44
Документи 2_04.12.17.pdf
04 грудня 2017 17:44
Документи 1_04.12.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"

ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"
#38561493
Переможець 3 996 150,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 13:23

Документи

06 грудня 2017 13:22
Електронний підпис
06 грудня 2017 13:21
Пртокол 3 про акцепт.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2017 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"
#38561493
3 996 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2017 13:22
Електронний підпис
06 грудня 2017 13:21
Пртокол 3 про акцепт.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол про затвердж. ЗпВД.jpg укладений
29 грудня 2017 11:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 08:55
Другий тендерний догов_р Надежда 2017.pdf укладений
18 грудня 2017 08:54