Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олія соняшникова рафінована бутильована
sunflower oil
sunflower oil
Очікувана вартість
55 173 600,00 UAH
UA-2017-11-16-003643-a ● 50780511803a4b21aee3e640b3a3224b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2017 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2018 13:32 |
Очікувана вартість: | 55 173 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1655000 UAH |
Publication date: | 16 листопада 2017 17:54 |
Enquiries until: | 18 грудня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 55 173 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована бутильована)
Refined oils and fats (sunflower oil)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Олія соняшникова рафінована бутильована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Відповідно до документації, Відповідно до документації, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири
sunflower oil
CPV: 15420000-8
Період постачання:
по 15 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2017 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2017 17:54 |
4 - Рафіновані олії та жири.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо електронного підпису
Дата подання: 23 листопада 2017 15:11
Дата відповіді: 27 листопада 2017 11:00
просимо надати уточнення щодо накладення електронного цифрового підпису на кожний документ відповідно до Розділу ІІІ Документації п. 1.1. А саме, чи має бути накладений електронний підпис на кожний документ окремо чи Учасник може під час завантаження пропозиції одночасно наложити електронний підпис на всю пропозицію з усією документацією?
Відповідь: Доброго дня!
З метою недопущення дискримінації учасників, Замовник не має права нав’язувати потенційним учасникам торгів конкретне програмне забезпечення. В свою чергу повідомляємо що файли які підписані через систему «M.E.DOK» у повній мірі забезпечують подальше належне їх відкриття після проведення аукціону.
Слід зазначити, що відповідно до Стаття 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Згідно статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відповідно до зазначеного Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
Також допускається об’єднання документів учасника у вигляді сканованих файлів в архів (-ви) файлів із накладанням загального ЕЦП на кожний сканований файл архіву. Файли архіву (-ів) мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів
З метою недопущення дискримінації учасників, Замовник не має права нав’язувати потенційним учасникам торгів конкретне програмне забезпечення. В свою чергу повідомляємо що файли які підписані через систему «M.E.DOK» у повній мірі забезпечують подальше належне їх відкриття після проведення аукціону.
Слід зазначити, що відповідно до Стаття 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Згідно статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відповідно до зазначеного Документи учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (PortableDocumentFormat) з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів.
Також допускається об’єднання документів учасника у вигляді сканованих файлів в архів (-ви) файлів із накладанням загального ЕЦП на кожний сканований файл архіву. Файли архіву (-ів) мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів
Загальне питання до тендерної документації
Дата подання: 27 листопада 2017 12:13
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:28
Відповідно до п. 15.1 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати в складі пропозиції копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точка, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України №771/97 "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів.
Просимо надати роз'яснення з приводу того, які саме копії документів Замовник має на увазі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів", «Про ветеринарну медицину» та з метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу в Україні діють «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Згідно з цими Вимогами застосування системи НАССР полягає в:
- ідентифікації можливих небезпечних факторів;
- встановленні того, де і як небезпечні фактори можуть бути усунуті, попереджені або приведені до прийнятного рівня;
- розробці відповідних заходів і навчання персоналу;
- впровадженні заходів на практиці та документування процедур.
Пунктом 1.6 Вимог передбачено, що система НАССР не є автономною програмою, її основою є система заходів контролю, що складається з програм-передумов, які повинні бути запроваджені і підтримуватися належним чином. Такий підхід вимагає від персоналу потужностей підприємств харчової промисловості дотримання цих принципів, забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні. Успішне впровадження системи НАССР здійснюється за умови застосування широкого підходу, заснованого на співпраці всього персоналу потужності, у тому числі її керівництва.
Згідно з п. 3.4 Вимог першим підготовчим кроком розробки плану НАССР має бути створення групи НАССР. Якщо можливо, ця група повинна складатися з осіб, які представляють різні підрозділи потужності, від роботи яких залежить безпечність продуктів, включаючи керівників, та які мають знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи. Якщо необхідно, на етапі розробки можна залучити зовнішніх експертів, які мають поглиблені знання про небезпечні фактори, характерні для харчових продуктів, технологічні процеси та принципи НАССР.
Тобто, запровадження дієвої системи управління безпечністю харчових продуктів передбачає, передусім, навчання найвищого керівництва, групи НАССР, персоналу, що виконує роботи, які впливають на безпечність продуктів та осіб, відповідальних за здійснення оперативного контролю.
З урахуванням вищезазначених Вимог можна стверджувати, що кожне підприємство має свою індивідуально визначену систему управління безпечністю харчових продуктів, а отже на свій розсуд має надати документи, якими може підтвердити той факт, що воно забезпечило належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, оскільки склад групи НАССР на кожному підприємстві залежить від виду та асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та особливостей потужностей, а отже перелік документів, що вимагаються Тендерною документацією не може бути заздалегідь встановленим та вичерпним.
Відповідно до Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів", «Про ветеринарну медицину» та з метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу в Україні діють «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Згідно з цими Вимогами застосування системи НАССР полягає в:
- ідентифікації можливих небезпечних факторів;
- встановленні того, де і як небезпечні фактори можуть бути усунуті, попереджені або приведені до прийнятного рівня;
- розробці відповідних заходів і навчання персоналу;
- впровадженні заходів на практиці та документування процедур.
Пунктом 1.6 Вимог передбачено, що система НАССР не є автономною програмою, її основою є система заходів контролю, що складається з програм-передумов, які повинні бути запроваджені і підтримуватися належним чином. Такий підхід вимагає від персоналу потужностей підприємств харчової промисловості дотримання цих принципів, забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні. Успішне впровадження системи НАССР здійснюється за умови застосування широкого підходу, заснованого на співпраці всього персоналу потужності, у тому числі її керівництва.
Згідно з п. 3.4 Вимог першим підготовчим кроком розробки плану НАССР має бути створення групи НАССР. Якщо можливо, ця група повинна складатися з осіб, які представляють різні підрозділи потужності, від роботи яких залежить безпечність продуктів, включаючи керівників, та які мають знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи. Якщо необхідно, на етапі розробки можна залучити зовнішніх експертів, які мають поглиблені знання про небезпечні фактори, характерні для харчових продуктів, технологічні процеси та принципи НАССР.
Тобто, запровадження дієвої системи управління безпечністю харчових продуктів передбачає, передусім, навчання найвищого керівництва, групи НАССР, персоналу, що виконує роботи, які впливають на безпечність продуктів та осіб, відповідальних за здійснення оперативного контролю.
З урахуванням вищезазначених Вимог можна стверджувати, що кожне підприємство має свою індивідуально визначену систему управління безпечністю харчових продуктів, а отже на свій розсуд має надати документи, якими може підтвердити той факт, що воно забезпечило належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, оскільки склад групи НАССР на кожному підприємстві залежить від виду та асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та особливостей потужностей, а отже перелік документів, що вимагаються Тендерною документацією не може бути заздалегідь встановленим та вичерпним.
Загальне запитання щодо Тендерної документації
Дата подання: 30 листопада 2017 11:33
Дата відповіді: 04 грудня 2017 11:04
Звертаємо Вашу увагу на вимогу п. 17.1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме де Замовником зазначається, що у разі відсутності у Учасника впровадженної системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та її сертифікації, учасник може надати довідку в довільній формі, що містить опис заходів, які здійснюються учасником для виконання обовязків операторів ринку харчових продуктів по забезпеченню вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". З огляду на зазначене, можливо зробити висновок, що для участі у процедурі закупівлі НАССР не є обовязковим.
Але, спираючись на Вашу попередню відповідь з приводу надання копій документів відповідно до вимог п.15.1 Додатку2 Тендерної документації щодо належної підготовки осіб відповідно до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів та інші вимоги до Учасників свідчать про необхідність запровадження системи НАССР. Дані вимоги до Учасників суперечать одна одній.
До того ж, у своїй попередній відповіді, Замовник не конкретизував які саме документи ним вимагаються зазначивши, що перелік документів, що вимагається Тендерною документацією не може бути зазделегіть встановленим та вичерпним, а тому нам не зрозуміло, як саме Замовник буде перевіряти достатність наданої документації Учасниками та перевіряти кваліфікацію Учасників. До того ж, самі Учасники не будуть мати змоги перевірити законність прийнятого рішення Замовником за результатами кваліфікації конкретного Учасника. А тому вважаємо, що такі вимоги Замовника є дискремінаційними, а отже мають бути змінені Замовником. Просимо розглянути наші доводи та відреагувати на них, шляхом внесення змін до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на запитання стосовно дискримінаційних вимог в частині впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у Учасника або її відсутності маємо зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-вр в чинній редакції від 05.07.2017 оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. При цьому вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. Одночасно згідно з ч. 4 ст. 21 цього ж Закону вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, як це описано у частині третій цієї статті. Відповідно до ч. 7 ст. 21 Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Таким чином, беручи до уваги наведені нормативні положення, а також нашу відповідь на раніше поставлене запитання щодо невичерпного переліку документів, якими будь-який Учасник може підтвердити факт, що він забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), ще раз наголошуємо, що кожне підприємство має свою індивідуально визначену систему управління безпечністю харчових продуктів, яка залежить від виду та асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та особливостей потужностей.
У випадку законодавчо обґрунтованої та допустимої відсутності у Учасника впровадженої Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) він у будь-якому випадку підпадає під дію Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виконання якого згідно з вимогами Тендерної документації має підтвердити відповідними документами в складі своєї тендерної пропозиції.
Отже, Тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог, а навпаки, надає широкі можливості для невизначеного кола потенційних Учасників, заснованих на конкурентних засадах.
У відповідь на запитання стосовно дискримінаційних вимог в частині впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у Учасника або її відсутності маємо зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-вр в чинній редакції від 05.07.2017 оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. При цьому вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. Одночасно згідно з ч. 4 ст. 21 цього ж Закону вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, як це описано у частині третій цієї статті. Відповідно до ч. 7 ст. 21 Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Таким чином, беручи до уваги наведені нормативні положення, а також нашу відповідь на раніше поставлене запитання щодо невичерпного переліку документів, якими будь-який Учасник може підтвердити факт, що він забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), ще раз наголошуємо, що кожне підприємство має свою індивідуально визначену систему управління безпечністю харчових продуктів, яка залежить від виду та асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та особливостей потужностей.
У випадку законодавчо обґрунтованої та допустимої відсутності у Учасника впровадженої Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) він у будь-якому випадку підпадає під дію Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виконання якого згідно з вимогами Тендерної документації має підтвердити відповідними документами в складі своєї тендерної пропозиції.
Отже, Тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог, а навпаки, надає широкі можливості для невизначеного кола потенційних Учасників, заснованих на конкурентних засадах.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 січня 2018
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2018 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП |
55 116 720,00
UAH з ПДВ
|
55 031 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" |
55 130 940,00
UAH з ПДВ
|
55 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП #40464816 |
Переможець |
55 031 400,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2018 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 11:03
|
Звіт | укладений |
02 травня 2019 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 17:06
|
ДУ 1 до договору 1-К від 26.01.2018 | зміни до договору |
26 грудня 2018 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2018 12:36
|
Договір | укладений |
26 січня 2018 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії Договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 1-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |